Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Naná! Igazából repültem vele egy jó durvát majd mikor szálltam le a kertbe láttam, hogy milyen jó összeterelni a leveleket. Majd jó odab@szikáztam a sövényhez. Már megrendeltem a kevlár lapátokat, úgyhogy vállalok sövény igazítást is!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Azt tapasztaltam, hogy elég harmatos az Inspire hatótávolsága; 1-1.5 km után már halálhörgés van és beindul a RTH, perdig néztem, hogy valaki 12 km-re is elküldte. Arra gondoltam első körben, hogy már megfáradt a rádió modul végfok része, vagy valami ilyesmi. Egy Samsung Tab A-t használok a távirányítóhoz. Este behoztam a tabletet és letettem az asztalomra és azt láttam, hogy magához rántott egy kis csavart. Ekkor alaposabban megnéztem és azt tapasztaltam, hogy a tablet hátulján 6 db brutál erős mágnes van beépítve feltételezem, hogy ez rögzíti a gyári tokot. Az egyik oldal kettő a másik oldal négy van. Kipróbáltam egy másik kölcsön tablettel amiben nincsen mágnem és máris el tudtam küldeni két kilométerre a villanymadarat minden hiba nélkül. Elmondtam egy barátomnak aki iPad-el használja az ő drónját és ő is azt tapasztalta, hogy nem mindegy, hogy hogyan teszi be az iPad-et a tartóba, mert az iPad-nek csak az egyik oldalt vannak mágnesei.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2799 üzenetére
Nem tudom, hogy az antennát zavarja (illetve azt nem zavarhatja, csak az impedanciáját megváltoztathatja, azaz a karakterisztikájával csinálhat gondot) vagy magát a távirányítóban lévő elektronika működését befolyásolhatja.
Felrakom a range booster-t és meglátom hátha árnyékolja egy picit.
Meg majd kipróbálom úgy, hogy a tabletet a lányom fogja majd.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz rayoliviero #2805 üzenetére
Ma valami gond volt a GPS rendszerrel, nekem folyamatosan Bianwassan (vagy a tököm tudja) helyet mutatott. Addig én sem vettem észre, amíg fpv-ről át nem váltottam a térképre. Mondjuk gyanúsnak kellett volna lennie, mert mielőtt felszálltam hibát villogott a fenekén. Persze repülés közben vettem észre, szerencsére nem volt messze, így nem volt szükség az autonóm repülésre. A hideg kivert, egyből át is téptem ATTI módba és rántottam haza a madarat. Az akkukat élesztem, ki is maradt a 100Wh-s merítése, inkább nem reptettem ki a szuflát abból...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2813 üzenetére
Ez így igaz! Nem szívesen b@szarint oda 100 ezret az ember a fölhöz. Én egy napig oktatóvideókat néztem mire nekiszántam magam az Inspire reptetésének. Így is sikerült a sövénybe bekergetnem...Meg megyek drón tanfolymra is, mert az ekkora döghöz már kell engedély is speciális esetekben.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Olvasatom szerint Te felelősségteljesen használod a drónod.
Talán azért lenne érdemes aktívabban fórumoznod, hogy minél több kezdőnek el tudd mondani, hogy hogyan és miképpen érdemes reptetniük. Hogy ne legyen az, hogy még jobban megutáltatják az emberekkel a drónokat, ne azt lássák, hogy a drónozás az egyenlő a leskelődéssel, hanem ez egy sport vagy olyan egy olyan hobbi amit nem erről szól.
Pl, ami nagyon érdekes volt, hogy: rankesz is írta, hogy magas KP indexnél nem érdemes zártabb helyen reptetni, mert megszökhet a villanymadár, meg ilyenek
Szóval, jó az ha egy profi is néha közbenszól a sok okoskodó (többek között én is) kommentje közéTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2818 üzenetére
Nekem anno volt egy Ancsa (AN-2) modellem. Rendes berántós-nitrós 3.5 ccm, 87cm fesztávval elég kezdetleges volt, de repült, a ruszkiktól vettem a 90-es években. Semmi LED, semmi visszajelzés, full analóg rendszer. Onnét tudtam, hogy elfogyóban a nafta, hogy prüszkölni kezdett és elindult lefelé. Azzal húzhattam volna a vitorlázódat.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2823 üzenetére
Én úgy értettem, hogy olyan helyen ahol szűkös a mozgás; házak között. Keskeny erdősávban, ahol, ha megbokrosodik akkor mire utána nyúl az ember már meg van a baj.
Egyébként azt én is osztom, hogy érdemes a szamárlétrát végig járni drónozás-ügyben; ha nem is glider-ekkel kezdeni, de egy olyan quadkoptert "megülni" amiben nincsen GPS, barometrikus magaságszenzor, távolságtartó csodalámpa és stb. Egy olyan könnyű, kefés gépet ami a saját szelétől elmászik, ha túl közel repül valamihez, ami kefés motorok miatt egy kicsit késve reagál, aztán meg megszalad, és nem tudja a headless funkciót, nem tudja merre repül és milyen gyorsan, csak azzal van tisztába, hogy mi a vízszintes és ennyi.
Néztem én már nem tudok Care-t venni a gépemre mert aggastyán. Inkább egy új akkura spórolok, mert érezni már rajta a 40 töltést...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MR007RM #2825 üzenetére
Micsoda? Volt egy olyan egy embernek, hogy auto-takeoff-ban a DJI drón 1600 méter magasságig meg sem állt az első indításkor! Aztán csak azért nem ment tovább mert addig bírta az akkuja. Rendesen közvetített a felvétellel nem is volt baj, de irányíthatatlan volt végig a gép. Nem is szabadna addig felemelkednie, de ott volt valami komoly szoftveres nyűg. Egyébként egészen egyben maradt, mert egy parkos részre zuhant a fák és bokrok közé.
Azért vigyázni, kell és érdemes gyakorolni. Én is most éppen azt teszem, egy öreg Syma X5C-vel ATTI-ban egy földre tett bukósisakra kell leszállni. Örülök, ha egy leszállás egy akkuidő alatt összejönTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sityupityu #2830 üzenetére
" az, hogy a szobában bekapcsolt drón mellett folytattam"
na ezt próbálnám meg én; azt hiszem lepakolna mindent a polcokról a szele
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Minap nyünnyögtem, hogy -talán- a tablet bekavar az Inspire távosának. Szétszedten a tabletet és én még ilyet nem láttam!
9 (igen; kilenc!!) földfém mágnes volt a tabletben! Úgy odacuppant a DVD lejátszó tetejéhez, hogy alig bírtam leszedni!
Azóta már volt 3 km messze is a villanymadaram![ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MR007RM #2862 üzenetére
Istenem, Miki! 2.8 és 5.6 GHz-en mondd már meg nekem mi a szent szar analóg? Még a gimbalok is digitálisak, legfeljebb a távirányító és az fpv közötti átvitel az analóg. (Most, hogy leírtam, szerintem Te erre gondoltál)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MR007RM #2866 üzenetére
A neten meg tudod nézni, hogy merre és milyen magasságokban van védett légtér. Nem bemérik a drónt, hanem észreveszik és szépen becserkésznek a fakabátok majd kopogtatják a vállad, hogy most velük kellene menned az örsre. A drón természetesen ugrik és jó, ha leb@szással megúszod.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Érdekes dolog ez a 250 grammos határ. Oké, a jogszabály engedi, hogy lehessen reptetni. De ha mondjuk reptet az ember egy parkban és éppen arra téved a helyi polgárőr vagy valami mondvacsinált biztonságiőr úgyis rá szól az emberre mégha egy Tello-t is reptet. Persze lehet utána szájkaratézni, meg hívatni rendőrt, meg ilyenek, de akkor már oda az élmény meg el is megy a kedve az embernek az egésztől. Szerintem a legjobb, ha az ember eleve megkér valami okostónit, hogy ott reptethessen és akkor nincsen affér. Ez valami olyasmi szitu, mint anno volt az, hogy a Smart-al ha merőlegesen állunk a járdára akkor az nem minősül parkolásnak, aztán valamelyik parkolóőr büntetett valamelyik nem. Aztán persze elkaszálták ezt is.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tirszin #2918 üzenetére
Ha valami szabálytalan, akkor az az. Sajnos ezzel nem lehet mit csinálni.
És én is főt hajtanék, ha LENNE szabályozás, mert valljuk be ez a múlt évezredbeli törvény amit most érvelnek egy vicc. Szinte minden ország már meghozta a rendelkezéseit, az élni-és-élni hagyni gondolatsor mentén, itthon meg csak arra alkalmasak a törvényhozóink, hogy egymást (vagy éppen a tinilányokat) b@sztassák. Tudom lesz EU-s szabályozás, de ebben az országban mindenki az EU-ra vár....Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MR007RM #2922 üzenetére
Én azért azon vagyok, hogy legyen engedélyem. Legyen egy normális szabályozás, aminek meg lehet (és meg kell) felelni. Nem azért vezetek mert jogsim van, hanem azért van jogsim, hogy vezethessek!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz tirszin #2928 üzenetére
Szerintem ezt jobbára a DJI drónokra érthették. Ott van egy olyan funkció hogy erős interferencia vagy a távirányítóval való kommunikáció elvesztése esetén is beindul a RTH.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2929 üzenetére
Hát ez olyan mintha azt írtad volna; "normálisan kell vezetni". Számunkra teljesen alap, aztán jön pár idióta tahó, és onnét fogva minden autóst ámokfutónak bélyegeznek amíg le nem csitulnak az indulatok...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2934 üzenetére
Tényleg vicc ami itt van. Egy barátom most jött haza Svájcból intézni pár dolgot és sokkolta az az állapot ami a bürokráciában van még mindig itthon. Mondta, hogy ennél csak az angol állapotok rosszabbak. Azok meg tudjuk, hogy milyenek:
bár az amerikai sem lehet jobb:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2936 üzenetére
Légtérhasználat = 30 nap elbírálás! Szopjanak lovat... Kb két éve csináltak egy telefonos applikációt erre, kb úgy működött mint az autópálya matrica vásárlás:
-Itt vagyok,
-drónozok,
- fizetek,
-mettől meddig, merre mehetek?Nem, nem az volt jó! Gondolom azért mert nem valamelyik oligarcha találta ki...
Ha szabad reptetésre megyek akkor megsasolom, hogy hol van szabad légtér a környéken, felírom az engedélyszámot és megyek oda reptetni.
De mondjuk a nagy madárral szerencsém van, mert senki sem nézi szelfidrónnak és azt hiszik, hogy éppen nagyon komoly munka folyik és minden nagyon hivatalos! Ez valami olyasmi, mint amikor felveszel egy láthatósági mellényt és egy munkavédelmi sisakot és bakkancsot, betűrsz az öved alá egy pár melóskesztyűt és arra az építkezésre mész be, amelyikre akarsz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2945 üzenetére
Ha valaki a szenzorok miatt bánatos, akkor a Mavic szenzorjai sem az igaziak, úgy nekimegy a bokornak, vékonyabb fának ahogy illik. Nem szerencsés arra bazírozni, hogy majd kikerüli vagy megáll.
A Phantom4 Pro valahogy érzékenyebb és intelligensebb is a tájékozódás szerint, csak az meg már nagy madár és ott is kikapcsolják egy idő után a pilóták, mert néha zavaróan idegesítő...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz tirszin #2963 üzenetére
Azért érthető a ventilátor zúgása; ha azt vesszük, hogy 60 Wh energiát tárol az akku és ezt repülve "megeszi" 20 perc alatt, akkor lehet úgy matekozni, hogy repülés közben az átlagfogyasztása 180W. Ebből repülés közben kb 120W mozgási energiát csinál és 60W-ot a segédberendezések fogyasztanak. Ezek jórészt a földön is működnek, kb 40W-ot fogyasztva. Gondolj bele, ha beletennél egy ilyen kis házba egy 40W-os villenykörtét, akkor az hűtés nélkül mennyi idő alatt olvasztaná magára a műanyag burkolatot? Nekem az Inspire azonnal bekapcsolja a ventijét, pedig ennek sokkal nyitottabb a háza és sokkal butább az aviatronikája is.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz tirszin #2975 üzenetére
Hát, pedig az még nem is sok, ahhoz képest, hogy mi van benne:
- egy 4K-s kamera ami folymatos optikai feldolgozást csinál (ezzel IS tájékozódik a M2P) az ehhez tartozó gimbal és vezérlése
- barometrikus magasságmérő
- 18 csatornás GPS x 2 (egyszerre két GPS rendszeren is fent van)
- 6 axis-os giroszenzor (lehet, hogy ebből is dual van)
- minden irányba "figyelő" ultrahangos szenzorok
- akkumulátort és meghajtást figyelő elektronikai rendszerek
- és egy brutál számítógép, ami ebből emmészhető repülést csinál számunkra, azaz a feldolgozott adatokat autonóm repüléssé számolja nekünk végeredményben csak az irányt kell megadnunk.Igazából akkor tűnik fel, hogy ez a kis eszköz egy Terminátor intelligenciájával bír amikor az ember "átül" egy Teszkós drónra, amiben jó esetben egy hellyel-közzel elfogadhatóan működő giroszenzor van és ennyi! Nincsen magasságtartás, nincsen pozíciótartás, nincsen headless, nincsen semmi csak annyi, hogy vízszintesen áll a villanymadár és a saját szele is elfújja, ha valamihez közel repül.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz forceberg #2979 üzenetére
Ez nem vitás! Minden termékükön látszik és érződik a maximalizmus. Az adott termékszegmensükbe beletaposnak minden technológiát ami belefér. Aztán meg utána beárazzák és mi meg lefordulunk a székről. Persze miután visszakászálódtunk, fogcsikorgatva megvesszük és boldogan (és többnyire problémamentesen) használjuk.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz tirszin #2980 üzenetére
Arra mérget vehetsz, hogy az elektronikájukban nincsenek hanyagságok. A gép az üzemmódjaitól függetlenül folyamatosan loggolja a repülést és gyaníthatóan ezért hagyja bekapcsolva az érzékelőket. A másik, hogy ennek is van egy "operációs rendszere" és amikor indítod akkor indítja a perifériákat, lecsekkolja és utána futtatja meg az adott szoftver ami mondjuk a kiválasztott repülés fajtáját paraméterezi. Ez azért szükséges, mert a DJI azt "mondja" hogy consumer gép nem repülhet autonóm üzemmód nélkül. Tehát ha gebasz van, (jelvesztés, interferencia, az akku elkezd fáradni hirtelen) akkor is "hazataláljon a drón, vagy biztoságosan le tudjon szállni ott ahol éppen van. Gondolj bele 40-el csapatod neki, a haverod meg kiveri véletlenül a távost a kezedből. Ilyenkor meg kell állni, ha az van beállítva akkor RTH ha meg touchdown akkor meg annak kell lefutnia. Ezt valahogy úgy kell megélni, hogy beülsz egy autóba amit más vezet, aztán ha mondjuk ő elájul (tudom béna példa) akkor mennyi időd van reagálni, ha éppen szunyókáltál az anyósülésen vagy ellenkezőleg a forgalmat figyelted?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2982 üzenetére
Akkor én mit szóljak? 80-tól indul a TB48-as és hangyaf@sznyi 15 perc az a gyártó által beharangozott 21, ha mozgatom a sárkányt. Oké; lehet hogy tornateremben tripod üzemmódban másfél méter magasan a légpárnán lebegve meglenne a 21perc
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sityupityu #2984 üzenetére
És egy kiherélt Syma-val azt gyakorolom mostanság, hogy egy földre tett bukósisakra kell leszállnom. Azért kell ez, mert az Inspire-el néha nagyon centiznem kell amikor a gyárkéménybe leengedem.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2989 üzenetére
350-ért, Svájból. kb 400 perc repidővel, szinte új állapotban.
A Mavic 2 Pro ezerszer jobb mint az öreg Inspire. Nagyon érződik az a 4 év technikai lemaradás. Az Inspire2 sem tud olyan sokat mint az M2P! Ha majd egyszer nagy leszek (meg a qrva törvényhozók is kitalálják, hogy mi legyen) veszek egy M2P vagy M2Zoom-ot hobbimadárnak.
Az Inspire nagy madár baromi stabil, azért kellett nekem, ha ráakasztom a hőkamerát és a reflektorokat, meg e lézeres mérőt akkor is könnyedén repüljön arra amerre mozdítom, és ne legyen beleszólása ebbe a visszaverődő áramlatoknak.
Egy Phantom3-ast próbáltam de arra nem igazán fértek el a dolgok (pedig sokkal jobban upgradelhető, de ennyi cókmókot már csak vagy-vagy alapon tudott volna vinni és nagy kínlódva azt is, mert eléggé határértékre van méretezve) A Phantom4P ugyanez meg még bolondbiztossága miatt nem jó ipari felhasználásra: ha azt beküldöd egy szűkebb helyre akkor borzasztó hisztibe kezd.
Most payload-drop rendszert akarok az Inspire-re.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sityupityu #2990 üzenetére
Bizony. Egy kéményszegélyt kellett megnézni. Jóval olcsóbb ezt reptetni, mint szegény ipari alpinistát felküldeni és még az életveszély sem áll fent a rozsdás létra miatt.
Szóval a kémény felső részét kellett megnézni, hogy mennyire kezdte ki az idő vasfoga. Szépen körberepültem, ahogy a megrendelő kérte majd beküldtem a madarat és belülről is megnéztük. Lett felvétel is amit megkapott a telep tulajdonosa és majd a statikussal kiértékelik, hogy mennyire veszélyes az öreg gyárkémény.
Biztos ismered azt a jelenséget amikor belefújsz a sörösüvegbe: elég érdekes ott tartani a madarat mert a "szél felöli" oldalon lefelé áramlik ott a levegő a másik oldalt meg jön ki. Bólogatott is még úgy is az Inpire, hogy rátettem egy fél kilós ballasztot (proli módon ragszalaggal egy doboz sört) Néztek is, hogy mi a sz@rnak az? Mondtam, hogy ettől stabilabban repül, mert egy kicsit alkoholista a madár és józanul még remegnek a szárnyaiTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2996 üzenetére
Arra én is csorgattam a nyálam, de használtan nem kapni, ha van akkor is 2 misi minden felszereléssel együtt. Ebből meg be lehet vásárolni pár Inspire-t és nem vagyok megkötve tartozék szinten sem. Azt aggatok rá amit elbír a gyorskötöző De persze egy M2E lenne az igazi, de annyi pénzt meg csóróországban nem lehet kitermelni vele, hogy megtérüljön épeszű időn belül.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sityupityu #3001 üzenetére
Egy FLIR C2-est. Nem kell az élőkép nekem (arra ott a Zenmuse) csak felvételt csinál. Ami a lényeg, hogy készít egy sima képet és a hőképet egyszerre. Épület "zöldkártyához" kell, nem elveszett gyerekeket keresni
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sityupityu #3003 üzenetére
Tudom, hogy a Seek jobb felbontást ad azonos árért, de a Flir MSX technológiája olyan dolog amit ha sima hőképpel próbálnék leképezni, akkor egy autó áráért kellene hőkamerát vennem
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Apicius #3006 üzenetére
Nem. Szerintem nem lehet. Én is azon lamentálok, hogy az öreg nVidia Shield-el lehet-e irányítani aTello-t? Mert abban vannak analóg karok (elég jófajták) és kijelzője is van:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
nagyon jól leprogramozták a madarakat! Az Inspire ugyanolyan agilis mint a valóságban, meghúzod és akkorát ugrik, hogy egyből bent van a sövényben!
A garázsajtós GIF tökéletes példája az Inspire szűz kéznek! Brutál nagyot ugrik, ha koppra odatolja neki az ember. Nekem is így volt meg az első propeller csere
(a másik jó példa arra, hogy hidegben mennyire huncutul tud beesni az akku a nullára)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik