Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
addikt
válasz MR007RM #2822 üzenetére
Profizmusrol szó sincs,,,kategorikusan visszautasítom
Inkább csak korultekintesrol,és alapossagrol szerintem...Illetve munkámból (kameraman,vágó,)fakadó tapasztalatszerzés pár éve....
Ahol sokszor "muszáj" akkor is repülni,ha húzom a szám mondjuk a szél miatt,,,mert a drónos miatt az eseményt nem fogják elnapolni,,,
De a tapasztalatok gyűjtése,később pedig azok figyelembe vételével való repülés nem profizmus
Ezt csak azért,mert nem szeretnék a profik bőrében tetszelegni...Tapasztalatot mindenki gyűjt az idők folyamán,,,csak talán az nem mindegy mennyire basztatjuk vele a környezetünket...
Illetve van az a mondás ami szerintem a dronosoknal is igaz...
"Az a baj a világgal,hogy a hülyék mindenben holtbiztosak,az okosak meg tele vannak ketelyekkel"Én sem voltam mindig olyan kvára szent...alig pár repülésem után felkuldtem a 7.kerulet fölé a phantomot....és nyomtam a videót
...
Azóta tudom,hogy egy tudatlan idióta hülye voltam....
Imádom azóta is azt a vidit amit akkor kezdő dronoskent vágtam..de azóta kva sok tapasztalatot szereztem,,,
Széllel, viharral,jelvesztessel, minden szarral,utkozessel stb..
Szóval ha ezt nekem valaki durván nem fizeti ki,en magamtol ma már biztos nem emelkednék a város fölé....
Fckn idióta agyatlan galamboktol pld nagyon félek...Szóval valahol.talan még álszent is vagyok....
De tapasztaltnak érzem magam,és 7.keruletes "hibás" repulesemen kívül, azt kell mondjam mindent megtettem azért hogy felelősséggel repüljek...eleinte
manual kinyomtatva,konyvjelzozve...
Szélben ,viharos szélben mező közepén gyakorlogatva,,,
Rth tapasztalatok gyűjtése készakarva....de mindezt mezőn,, emberektől és vagyontárgyaktól messze...Én nem vagyok profi...csak szeretném,ha minél kevesebbet lennénk basztatva mi,dronosok....ha médiában nem lenne (negatív) híre sem a sportunknak,munkáknak...
Hál'isten a sajtós mellényem engem megvéd a basztatástol,talán eddig soha nem kaptam senkitől .....
De a "privát" beszelgeteseim közben rengeteg embertől hallom ,hogy a f@szuk ki van a dronosokkal....
És ez nem véletlen.... -
nagyúr
válasz MR007RM #2825 üzenetére
Micsoda? Volt egy olyan egy embernek, hogy auto-takeoff-ban a DJI drón 1600 méter magasságig meg sem állt az első indításkor! Aztán csak azért nem ment tovább mert addig bírta az akkuja. Rendesen közvetített a felvétellel nem is volt baj, de irányíthatatlan volt végig a gép. Nem is szabadna addig felemelkednie, de ott volt valami komoly szoftveres nyűg. Egyébként egészen egyben maradt, mert egy parkos részre zuhant a fák és bokrok közé.
Azért vigyázni, kell és érdemes gyakorolni. Én is most éppen azt teszem, egy öreg Syma X5C-vel ATTI-ban egy földre tett bukósisakra kell leszállni. Örülök, ha egy leszállás egy akkuidő alatt összejönTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MR007RM #2862 üzenetére
Istenem, Miki! 2.8 és 5.6 GHz-en mondd már meg nekem mi a szent szar analóg? Még a gimbalok is digitálisak, legfeljebb a távirányító és az fpv közötti átvitel az analóg. (Most, hogy leírtam, szerintem Te erre gondoltál)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MR007RM #2866 üzenetére
A neten meg tudod nézni, hogy merre és milyen magasságokban van védett légtér. Nem bemérik a drónt, hanem észreveszik és szépen becserkésznek a fakabátok majd kopogtatják a vállad, hogy most velük kellene menned az örsre. A drón természetesen ugrik és jó, ha leb@szással megúszod.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #2871 üzenetére
A vidéken az erdőbennel az a baj, hogy ott mit veszel fel vele. Általában nincs sok fotótéma. Nálam ahol van téma, ott tiltott és veszélyes repülni, mert pl. sok ember van alatta.
Ha mondjuk valaki csak passzióból repked, az persze más, akkor ki lehet menni egy üres mezőre pl.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
nagyúr
válasz MR007RM #2922 üzenetére
Én azért azon vagyok, hogy legyen engedélyem. Legyen egy normális szabályozás, aminek meg lehet (és meg kell) felelni. Nem azért vezetek mert jogsim van, hanem azért van jogsim, hogy vezethessek!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #2927 üzenetére
Az idézett cikkből: "OLYAN PARANCSOT KÜLD, AMI BLOKKOLJA A DRÓN ÉS A VEZÉRLŐJE KÖZTI KOMMUNIKÁCIÓT"
Mégis milyen parancsot? Akkor már miért nem lehet folyamatosan küldeni ezt a parancsot, ha van drón, ha nincs, és akkor nem kell a lézeres mérés, valamint kamerák a beazonosításhoz.
Ha pedig erős zavarójelet küld, ezzel bénítva a kommunikációt, az azért nem túl tiszta megoldás, az egy erős elektromágneses környezetszennyezés! A visszatérni pl. nem képes drónokról már nem is beszélve...Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
nagyúr
válasz MR007RM #3029 üzenetére
Jaj! Ha nagyobb ergo nehezebb akkut teszel rá ugyanott leszel, mert akkor több energia fent maradnia a madárnak. Mivel horror 9.800 Ft egy akku nem is tudom miről beszélünk? Rendelj 3 db-ot olyan messze úgysem küldöd a gépet és amíg akkut cserélsz legalább egy kicsit pihen minden.
Ha nekem EGY DB akku kijönne annyiból, amennyi Neked a 3 db akkor már boldog lennék.
De 70 ezer egy darab az Inspire-be és jó ha fent van 15 percig vele!Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #3035 üzenetére
Igen, igazad van. A nagyobb akkusúly ellenére nyilván többet fogsz repülni, mert a gépnek van egyéb (ebből a szempontból holt) tömege is. Az akku növelésével a holt tömeg aránya csökkenni fog!
Egyébként nem akkora gányolás, illetve beavatkozás, hisz még cellánként sem kell rákötnöd, csak a teljes akku 2 végét. Ha párhuzamosan kötsz a gyárival ily módon egy másik akkut, további előnye, hogy az eredő belső ellenállása a felére fog csökkenni. Tehát kevésbé melegszik az akku és a nagy terhelőáram miatt később zuhan be a kritikus feszültségre!
A Mavic 2-nél már én is gondoltam ilyesmire, ha megnyúlik majd valamelyik akkum annyira, hogy érdemes lesz szétszedni.
Amúgy a Mavic 2-nél az igazi tuning az lenne, ha a gép fogyasztása nem lenne harmad annyi mint a repüléshez való energia! Ha lesz időm, 1x ezt is megcsinálom. De ez már nyilván inkább a gyártó dolga, illetve felelőssége lenne. Pl. úgy megoldva, hogy kipkapcsolhatóak, ha a biztonságnál fontosabb a hosszú repülési idő egy adott feladat során.
De itt még messze nem tartunk. Egyelőre nagyon tapsol és örül mindenki, hogy egyáltalán vannak ezek a még bőven fejlesztendő kis eszközök.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #3040 üzenetére
Ha jól láttam a videón, ott kiszedte a gyári akkut és odatett egy nagyobbat.
Az alább írtak miatt én úgy csinálnám, meghagynám a gyárit és párhuzamosan mellé tennék mondjuk egy fele (2/3) olyan kapacitású, de nagyon jó minőségű (kis belső ellenállású) akkut.
Ez a megoldás még fel tudná javítani, a már kissé elhasználódott gyári akkut is.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #3042 üzenetére
Feszültségre természetesen olyan akku kell, ami gyárilag is van a drónodhoz! Eggyel több cellát vélhetően már nem fog elviselni a drónod elektronikája. A mAh más kérdés, az természetesen lehet nagyobb. De ha valaki nincs tisztában ezekkel az elektronikai alapokkal, lehet jobb ha nem is kezd ilyen modding-okba. Nekik találták ki, a zárt gyári megoldásokat.
Én villamosmérnök vagyok, sokat fejlesztek. Nekem ezek nem kérdések, de tudom, sosem szabad magunkból kiindulni.
Bennem egyébként inkább azok a kérdések merülnek fel, amiket korábban is írtam. A nagy DJI-nál, hogy nem tudnak a végleges kiadásban jobban odafigyelni alapvető dolgokra. Pl., hogy legalább a távirányítójába ne kelljen már ventillátor!! Prototípusban még elmegy, de egy végleges kiadásban...
A távirányítónál nem számít annyit a plusz súly sem. Nem lenne elegánsabb passzív hűtéssel megoldani?? Meg egyáltalán, megint csak felmerül a kérdés, mi fogyaszt annyit egy pár mW-os adó-vevőn, képátvitelen, hogy így kelljen hűteni?[ Szerkesztve ]
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #3087 üzenetére
Sztem ezek a játék, kamera "cipeléshez" fejlesztett drónok a saját súlyukra vannak méretezve. Annál jobb, minél kevéssé mész fölé. Nyilván mindegyiknek van valamekkora tartaléka a ritkább levegő, nagyobb szél, stb. miatt. De ez teljesen egyedi, ki kell kísérletezni.
Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
veterán
válasz MR007RM #3175 üzenetére
Javítottam
MlbMatic
Igen ez már közelebb áll a valósághoz mint egy víz fölötti teszt.KillHates
Plusz ugye azért nem tudom hogy mennyire állhatott a srác az egyik magas épület közelébe, szóval az is árnyékolhatott, vagy akár magasabb fa is, nagyon sok mindentől függ. Lehet hogy 10m-el arrébb van csak 300m-t ment volna el, 20m-el arrébb meg 1.5km-t. (150m magasan pl.)
11.11 után fognak majd jönni tömegesen a repidő tesztek. Illetve ez ugye még mindig nem a végleges app, valószínű valami majdnem teljes verzió.iPhone 13 Pro Max
-
MlbMatic
tag
-
veterán
-
MlbMatic
tag
válasz MR007RM #3429 üzenetére
Kicsit visszatérve a hangra, amit " béláim túltoltunk kicsit +,
a Mavic2 Pro ban felveszi a telefon cache be a telo mikrofonjával, ergo a kozelit abban engedik, mármint a taviranyito+telefon kombo kozeleben,,,
ez az opcio mar nincs benne a miniben, pedig ez egy adott dolog, itt is,,[ Szerkesztve ]
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...