-
Fototrend
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WestBam
Topikgazda
válasz krisztianAMG #24500 üzenetére
Csinos.
Mondjuk ha én veszek valamit kínából az első, hogy szétszedem és átnézem. És még így is volt olyan lámpám ami 30 mp-et élt (SK98). Gondolom itt is valahol volt egy kis rövidzár vagy kevésbé sikerült forrasztás. Azért egy akkutartó nem egy ördögtől való bonyolult szerkezet de mint látjuk még ennél is tudnak hibázni.
Az eladónak azért lehet, hogy megírnám ezt, hátha küld egy cseredarabot.⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
206 cc
senior tag
válasz krisztianAMG #24499 üzenetére
Köszi az infót..még a régi Convoy C8 van nekem...
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
krisztianAMG
senior tag
válasz WestBam #24501 üzenetére
Én az enyémet még anno szétszedtem, abban egy ilyesmi védőáramkör volt. Szvsz valamelyik cella adta meg magát benne, nem zárlat okozta. Babrálni nem igen hiszem, hogy fogom ezt már, nem hiányzik, hogy a következő a kezemben kezdjen el izzani.
-
jeriba
csendes tag
válasz hpsafl #24497 üzenetére
Szia. Miként tekerted ki az S2-nél a drivert illetve a réz pill-t? Meghalt az S2-t, szegénykém csak pislákol. Szerintem driver, led, vagy forrasztási probléma lesz. Tapasztaltál már hasonló problémát? Úgy emlékszem, valakinél már volt ilyen, írta is a fórumban, de nem találom a keresővel. Köszi.
-
Kozy10
tag
-
tigipuf
senior tag
Csak beírom ide is no,hátha le leszek b..va
sziasztok!
26650 Battery kellene nekem elemlámpába.warsun ,de végül is lényegtelen a márka,később szeretnék egy komoly lámpát venni ilyen akku paraméterekkel.
Mi most a helyzet,szállítanak az unióba vagy sem, a kínaiak?
Ha igen akkor valami közepes minőségűt tudnátok ajánlani,gb bg ali jöhet bármelyik.
Ha pedig nem akkor esetleges hazai beszerzés reális áron?
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
WestBam
Topikgazda
válasz tigipuf #24506 üzenetére
Nekem minap azt írta a gerbest, hogy jelenleg nem hoznak eu-ba ezért is nincs sok akkujuk.
Ellenben a banggood tolja ezerrel, hogy ők szállítanak most is. Szóval tőlük tuti lehet rendelni.
A többi a fentiekkel megegyezik. Gagyit semmiképp ne nézz.⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
Victorio
aktív tag
Ez az új XPL-HI led miben jobb mint az XML2?
Hiába nem szereted, - mondta a Macska - itt mindenki bolond. Én is bolond vagyok. Te is bolond vagy. Honnan gondolja, hogy én bolond vagyok? - kérdezte Alice. Ha nem volnál bolond, - válaszolt a Macska - nem jöttél volna ide.
-
Kozy10
tag
-
Victorio
aktív tag
válasz hpsafl #24511 üzenetére
Az, hogy dómmentes, gondolom némileg nagyobb fényerőt eredményez. De néztem a várható fényerőt, még így is kb 8-10%-al kisebb ugyanakkora áramnál mint az XML2-nek.
Az miért előny, hogy kisebb a területe, ha az emittáló rész ugyanakkora? Így a hőátadó felület is kisebb.
Ráadásul drágább is. Mégis minden lámpabolt ezt hirdeti, hogy hurrá, megjelent.Mi az oka, hogy jobb egy lámpába az XPL-HI?
Hiába nem szereted, - mondta a Macska - itt mindenki bolond. Én is bolond vagyok. Te is bolond vagy. Honnan gondolja, hogy én bolond vagyok? - kérdezte Alice. Ha nem volnál bolond, - válaszolt a Macska - nem jöttél volna ide.
-
tigipuf
senior tag
köszönöm mindenkinek a segítséget.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
ZozzV6
senior tag
válasz Victorio #24514 üzenetére
Gondolom az hogy a HI verzióval a kockázatos dedómolási procedúra nélkül eléred ugyanazt a throw értéket mint egy dedómolt XM-L2-vel. Viszont a Sima dómos XP-L-t én sem értem így . Bár ott meg a dóm szélei le vannak csapva és az is biztos változtat a képén valamit. Nemsokára megjön az XP-L HI ledem és csinálok egy összehasonlítást két convoy C8 között. Az egyikben XPL-HI V2 lesz a másikban pedig dedómolt XM-L2.
Győzzön a jobbYoutube csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCfavqV2ROUElkYNDp70EoQA Insta: zozzv6 (lampamod.blog.hu) Lámpamérő táblázat: http://tinyurl.hu/qS39s/
-
hpsafl
tag
válasz Victorio #24514 üzenetére
Ahogy ZozzV6 is írta, megnő a fényerő, még a fényáram mérséklődik valamennyire. Ha viszont még nagyobb fényerőt akarsz, akkor maradj a dedomolt XM-L2-nél, mert az valamivel több fényt ad.
Ez azért van, mert a fényt kibocsátó felület (sárga rész) ugyan akkora, de a sík védőréteg kisebb feluletű, mint a félgömb, így kisebb felületről lép ki a fény, meg a sugárzási szög is változik (szűkül), így koncentráltabb fényt ad.Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
bul07
nagyúr
válasz hpsafl #24517 üzenetére
Ez így van én olyan jó elvagyok a tuningolt dedómolt Small Sun ZY-T08 lámpámmal
Dedómolás előtt sokkal szélesebb volt a fénysugara, utána sokkal szűkebb lett a sugara és messzebbre is visz el
Igazán nem mértem még le de 250-300m biztos elvisz, és ez egy 23-25$-os lámpától igen jó szerintemKödbe olyan mintha egy fénykard lenne annyira egyben van a fénysugara
Mondjuk közeli világításra így már nem igen alkalmas, de nekem az nem is kell annyia
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
vatafakk
aktív tag
sziasztok,
kerékpáromra keresnék lámpaszettet, első világításként Convoy típusokat néztem, jókat olvastam róla.
ti melyiket ajánlanátok max 5000 forintig és honnan érdemes beszerezni, van most valami best buy esetleg?kormányra rögzítéshez már rendeltem szilikonos pántokat, szinte bármilyen kialakítású lámpát stabilan rögzít.
Üdv: G
-
Bornie127
senior tag
Sziasztok!
Fejlámpát szeretnék venni, alkalmankénti, havi 1-2 alkalomhoz, erdőben, háznál történő munkavégzéshez. (Nem, nem lopom a fát).
Kinéztem egy ilyet [link] , mennyire ajánlott ez?
Jól jönne a nagy fényerő, de ha van több fokozata, az lenne az ideális.
Ha tudtok jobbat ilyen árban, szivesen fogadom.
Akksiból milyet kellene vennem? Ajánlhattok töltőt is hozzá.
Előre is köszi. -
Vertigo18
addikt
válasz vatafakk #24524 üzenetére
Félre ne érts, tökéletes lámpák, azonban a szembejövők nem fogják osztani a lelkesedésedet...
Esteleg ez, de ennek meg valaki panaszkodott az akkujára, ha jól emlékszem... Lehet, hogy elszigetelt eset, de egészen egyszerűen megsült...
[ Szerkesztve ]
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Misser
tag
válasz vatafakk #24524 üzenetére
Minden attól függ, hogy hol bringázol.
Ha városban, jól kivilágított helyen, ahol a lámpa azért kell, hogy téged észrevegyenek, akkor valamilyen jó villogót ajánlok.Ha az utat is meg kéne vilagítani, de gyakran vannak szembejövők, akkor én egy zoomos, lencsés lámpát ajánlanék. Mivel kevés a szórt fénye, így be tudod állítani, hogy előre lefele világítson. Oldalra, felfele szanaszét nem fog. Mint egy normális autó fényszóró.
Ha erdőbe és forgalomtól mentes útra kell, akkor jöhet az s2 vagy c8. Sebességfüggő, hogy elég e az S2.
Pár hete próbálgattam ki ezeket az opciókat. Az s2 nek tényleg semmi keresni valója forgalmas úton. Ha már egy kósza szembejövő is van, le kell kapcsolni. A kapcsolgatása meg baromi nagy macera.
-
veterán
Végre egy kis mozgolódás Xtar részéről töltők terén.
Universal Charger compatible with 10440, 14500, 14650, 16340, 17335, 17500,17670, 18350, 18490, 18500, 18650, 18700, 22650, 25500, 26650, 32650 3.6/3.7V Li-ion/IMR/INR/ICR batteries and AAAA, AAA, AA, A, SC, C, D, Ni-MH/Ni-CD batteries
Input 12V DC/2.0A
0.25A Constant Current 250mA
0.5A Constant Current 500mA
1A Constant Current 1000mA
2A Constant Current 2000mA
Cut-Off Voltage Li-Ion: 4.2V & Ni-MH/Ni-CD: 1.45ViPhone 13 Pro Max
-
vatafakk
aktív tag
-
alex89
senior tag
válasz vatafakk #24529 üzenetére
Én pont tegnap használtam éjszaka városban majd külvárosban bringán a S2+-om és szerintem nem rossz, a szembejövő elvakításának problémája valóban fennállhat, de ha jól állítja be az ember akkor nem feltétlen. Nekem nem szilikonos tartóm van hanem olyan amivel könnyen tudom állítani a dőlésszöget. Városban legkisebb fokozaton használom, ez arra éppen jó hogy lássanak, amikor csendesebb külvárosi részre érek közepesre váltok ilyenkor már látni az utat, kátyúkat stb... persze a lámpa ilyenkor úgy van beállítva, hogy nem előre világít a vakvilágba, hanem lefelé néhány méterre a kerekem elé. Országúton lehet problémásabb pláne ,ha valaki éjszaka is komoly tempót akar menni, ott már nyilván fentebb kell állítani, hogy távolabbra világítson a nagy sebesség miatt. Zoomos lámpát is próbáltam természetesen, azzal meg az a gond, hogy a kicsit "összehúzod" a fényét mondván, hogy ne világítson mindenfelé akkor fénykard jelleggel fog világítani, picit mozdítasz a kormányon és máris tök más helyet világít meg mint kellene. Szóval szerintem jó az S2 bringára, csak nem vízszintesen kell felrakni és nem a házakat, utcákat, autókat vagy az országút melletti földeket kell bevilágítani vele, hanem csak az utat.
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
Misser
tag
válasz alex89 #24530 üzenetére
Én úgy próbaltam ki az s2-t bringán, hogy miután beállítottam a tartót, odaadtam barátnőmnek, hogy menjen pár kört az utcaban, én pedig azt néztem mit lát ebből a szembejövő. Legkisebb fogozaton nem volt vész, de az nem is elég arra, hogy megvilágítsa az utat. Autósnak már a közepes is zavaró, de azzal még mindig nem az igazi az út bevilágítása. A max fényerő egyenesen balesetveszélyes.
Közútra valamilyen irányított fényű lámpa kell. Sajnos baromi drágák a bringás lámpák. Jövő héten kipróbálok egy 3000 forintos lidliset. Nagy fénye biztos nem lesz, de az elég mély foncsora lehet kellemes vetítési képet ad.
Alex, legközelebb próbáld külső szemlélőként megnézt az s2 fényét. Érdekelne a véleményed.
Nem akarok én minden bringást lebeszélni az s2-ről egymagam : ) -
veterán
Ja észre vesznek, sajnos sokszor tapasztalom hogy a sok okos éjszaka strobit használ bicajon. Iszonyat módon tud vakítani/zavarni.. Nem tudom megérteni hogy a nagy fényerő mellé még villogtatni is a lámpát. Illetve a másik amit nem tudok megérteni hogy mindenki tökéletes világítást szeretne bicajra 2000ft-ból. Közelre is terítsen, azért távolra is világítson, ja és ne vakítsa el a szembe jövőt.. Az ilyen S2 meg A6 S1 és még sorolhatnám, nem erre a célra vannak.
Ami erre a célra van, az a Fenixnek a direkt bicaj lámpája. Na ezek a lámpák a fenti kritériumnak tökéletesen megfelelnek. Igaz hogy nem 2000-ból van meg, de legalább normális minőségű.
Van a nagyon Kínai verzióba is ehhez hasonló 5-10k környékén, ami már jobb mint az S2, igaz hogy drágább, de nem vakít el.
Fenix-nek a BT20 egy nagyon jó lámpája, illetve a BC21R. Van persze fölötte is, de az már árba húzós kategória.Itt van is egy jó kis teszt egyik fórumtárstól, ezek már használhatóbbak bicaj lámpának mint az S2 kategória.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
alex89
senior tag
válasz Misser #24532 üzenetére
Baromi zavaró tud lenni tudom én, már meg van egy ideje a lámpa és nem véletlen csak most tettem fel először (csak ez volt kéznél), de így erősen a föld felé megdöntve szerintem nem volt vészes. Az autók lámpáival tudnék párhuzamot vonni, én most amolyan "tompított" üzemmódban mentem nem "fényszóróval". Legközelebb majd megnézem milyen ha én megyek vele szembe.
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
G@ben
addikt
Most teszek az S2-mre egy szűkítőt, majd megnézem, hogy funkcionál bicajlámpaként így. Valamelyik este összehasonlítom a fényét vele és nélküle, illetve megnézem, hogy szemből milyen.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
őstag
válasz alex89 #24530 üzenetére
Én már sokat agyaltam azon hogyan szelídítsem meg a Fenix-eim fényét, mert az szép hogy 600méterre simán visz, de ha jön valaki már 1km-ről lehet alap fokozatra kapcsolni, az meg ilyen fényár után totális vakság... utána persze "helyre jön a látásom" de a LED közvetlen láthatósága szemből, minden lámpánál gáz és teljesen mindegy hogy mekkora a fényerőfokozat, milyen a reflektor stb. Nem véletlen van a gépjárművekben a tompított izzószál "elrejtve" a szembejövő szeme elől és a reflektoron át csak az utat világítja.
Töprengéseim eredménye az, hogy kibelezett traktormunkalámpába kerülnek a lámpák abban a ritka de lehetséges esetben ha bicajtúráról van szó, és a lámpa előtt a munkalámpa fénytörő üvege. Vagy valamilyen mintázott üveg, ami például a bejárati ajtónkban is van többször néztem már az nagyon faccául megszórja: 10méteren már 8-10méter széles és 1-2méter magas a fényáradat, ezt be tudnám már úgy állítani hogy a szembejövőt egyáltalán ne zavarja. A többi helyen meg nem jelentős a fény, főleg ha vissza is van véve a fényerő. Így már meg is van a nyár végi projekt
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
alex89
senior tag
-
PNP
őstag
válasz jozsi252 #24533 üzenetére
Éppen azt mondom, hogy nem úgy feltűnő, mint a sima stroboszkóp, mivel nem ki-be kapcsolgatja a teljes fényerőt, hanem közepes erősségről indul, és rövideket villan, relatíve hosszú szünetekkel. Szerintem jó kompromisszum. Amúgy alapvetően autók között tekerek, és nem bicikliúton, tehát inkább legyek kicsit zavaró, mint hogy ne tudjanak róla, hogy ott vagyok. Egyébként jellemzően az szokott hisztizni az erős lámpa miatt, aki egyáltalán nincs kivilágítva.
-
hpsafl
tag
Nitecore TM16GT teszt
Tulajdonságok:
LED: 4darab Cree XP-L HI V3
Fényáram: 3600 lumen
Fényerősség: 252000 candela
Fej átmérője: 89 mm
Markolat átmérője: 49,3 mm
Hossz: 181,8 mm
Súly(akkuk nélkül): 532 grammElőnyök:
- Egy gombnyomással hozzáférhető a leggyengébb és a legnagyobb fokozat is
- Egytized pontosságú feszültség visszajelzés
- Éjszakai jelzőfény
- Kategóriájában egyedülálló fényerősség
- PWM mentes módok
- Beacon/helyzetjelző módHátrányok:
- Csak kínai nyelvű használati utasítás van mellékelve (angol nyelven is megtalálható a gyártó honlapján)
- Tripod adaptert én nem a végére tettem volnaCsomagolás:
A lámpa egy egyszerű kartondobozban érkezik, ami a lámpa méretéhez képest sokkal nagyobb, belül pedig vastagon van benne a szivacs, így biztos, hogy egy rázósabb út után is épségben érkezik meg.
A Dobozon van egy egyedi matrica is, ami a lámpa sorozatszámát tartalmazza. Nem egyedülálló megoldás, mert más nagy gyártók is alkalmazzák, de már innen is érződik a minőség.
A Dobozban mellékelve van: használati utasítás (kínai nyelvű), garanciakártya, O gyűrű, csuklópánt, szövet bevonatú damil a csuklópánt könnyebb befűzéséhez, és szilikagél a lámpa belsejében.
Kicsomagoló videóHost:
A reflektor alján 4db XP-L HI V3 LED ül, sajnos nem pontosan középen vannak, de a fényén ez még fehér falon sem vehető észre, nemhogy kint a szabadban.
A LED-ek dóm nélkül készülnek, így szűkebb fénycsóva, és nagyobb fényerő érhető el. Hogy a fény ki is jöjjön egy ultra tiszta AR bevonatos lencsét kapott a lámpa, ami egy alumínium bezellel van leszorítva.
A bezelen van egy figyelmeztető piktogram, és ami a fontosabb, hogy itt van a sorozatszám is elhelyezve.
A lámpa hűtéséről nagyméretű hűtőbordák, és a Nitecore által csak ATR-nek (Advanced Temperature Regulation) nevezett rendszer gondoskodik. Ez utóbbi az mcpcb-n elhelyezett szenzorral figyeli a LED-ek hőmérsékletét. Ez egy visszajelzést ad a drivernek, és a hőmérséklet alapján visszavesz a fényerőből.
A lámpán két oldalkapcsoló van, egymás alatt.
A markolaton nincs recézés, csak 4db lapolás, melyből egyikre a Nitecore másikra a TM16GT felírat került, és kettő szabadon maradt, ezekre akár gravíroztatni is lehet.
A recézés hiányát körkörös csíkokkal, és kiszélesedő tailcap-el pótolták, így a lámpa nem csúszik ki a kézből, oldalirányban meg úgysem forog el.
A tailcapen van csak recézés, ezt közepes érdességűnek mondanám,
valamint a tailcap végén van három darab zsinórfurat, és a tripod adapter.
Az akkutartó a markolatba van integrálva, ami jó hír, mert ilyenkor egy alumínium rúdból marják és esztergálják ki a markolatot így több anyag van a benne, mintha csak egy cső volna, és ezáltal a hőt is jobban elvezeti. A tailcapben egy forgó nyáklemez van, amit úgy kell a lámpára tekerni, hogy először a két tüskével pozícionáljuk, majd rátekerjük a markolatra. Ennek a megoldásnak csak az a hátránya lehet, hogy vaksötétben kicsit lassabb az akkucsere.
Természetesen a menet trapéz alakú, és eloxált is, így lockolható, de ehez több mint félútig le kell tekerni a tailcapet.
Akkuból vagy button top kell, vagy mágnest kell tenni a pozitív végére az akkunak. Szerencsére itt nem tud elcsúszni a mágnes összetekerés közben, mert az akkuk, és az azokkal érintkező felületek nem mozognak egymáshoz képest. Az hogy védett-e az akku vagy nem, teljesen mindegy, mert mind a kettőt tudja kezelni.User interface:
A lámpán két gomb van, A fejhez közelebbi a módváltó, még az alsó a ki-be kapcsoló. Alapesetben az utoljára használt folyamatos fokozatot jegyzi meg.
Villogó módból van egy stroboszkóp, ez bekapcsolt lámpánál a módváltó hosszú megnyomásával érhető el. A stroboszkóp állandó frekvenciájú, de nagyon jól eltalált, szinte már idegesítő, és pont ez a jó benne. A beacon, vagy jelző mód a stroboszkópot aktiválva, majd újra módváltót hosszan nyomva érhető el. Ez egy olyan mód, ahol kb két másodpercenként villan fel a lámpa maximum fényerővel. Ez ugyanúgy jelzésre való, mint az SOS, de takarékosabb. Van SOS funkció is, az pedig a módváltót háromszor hosszan nyomva érhető el.
Ha kikapcsolt állapotból a maximum fényerőt szeretnénk, akkor a módváltót kell hosszan nyomni, ha pedig a legkisebb fokozatot, akkor a bekapcsoló gombot kell hosszan nyomni.
Kikapcsolt állapotban a módváltót röviden megnyomva a kapcsoló alatti kék LED villog, és jelzi, hogy hány százalékon van az akku:
- 3 villanás > 50%
- 2 villanás < 50%
- 1 villanás < 10%
Az akku feszültségét is képes jelezni a lámpa, ha mechanikai lockolás után újra érintkezik. Ilyenkor, ha például frissen töltött 4,2V-os akkukat teszünk be, akkor négyet villan, majd egy kis szünet után kettőt.
A lámpát elektromosan is lockolhatjuk, ilyenkor kikapcsolt állapotban kell hosszan megnyomni a módváltó és bekapcsoló gombot egyszerre. A lámpa felvillan, majd lezár, és a két gombot egyszerre hosszan nyomva tudjuk feloldani a zárást, ilyenkor a lámpa az utoljára használt fokozatba lép.
Van mód éjszakai jelzőfényre is, ehez a bekapcsolt lámpánál hosszan kell nyomni a bekapcsoló gombot, és kikapcsol, valamint az oldalsó kék LED körülbelül három másodpercenként villan egyet.
Természetesen ez áramot fogyaszt, de elenyésző mennyiségben, és sokkal elegánsabb megoldás, mint egy GITD kapcsolóborítás.Fénye:
A lámpa fénye tiszta hidegfehér, nincs semmilyen árnyalata, és PWM mentes minden módban. A reflektor formája jól el van találva, mert csak hotspot és egy spill van mellette. Természetesen a ”virágszirmok” itt is előjönnek, de nem körkörös a fénye, a másodlagos hotspot nem látszik élesen.
Öt jól eltalált fokozat van. Az ugrások tényleg jók, és a kezdő 5 lumen is pont jó, nem hiányzik a 0,5-1 lumenes moonlight mód, az maradjon csak az EDC és fejlámpákon.
- 5 lumen
- 210 lumen
- 500 lumen
- 1500 lumen
- 3600 lumen 252000 candela, ami saját mérés alapján 230000 candela
Sajnos a következő két kép nem adja vissza jól a turbo fokozatot, hiába próbálkoztam, de ezek a képek is jól tükrözik a TM16GT fényerejétÖsszehasonlítva pár lámpával a fényét:
Pár szó a lámpákról:
-ThruNite TN32 igazi thrower, dedómolt LED-del 300000 candela fényerővel és kb 1500 lumen fényárammal
-Nitecore TM16GT keresőlámpa, 230000 candela 3600 lumen
-Fenix TK75 keresőlámpa, 92000 candela 2600 lumen
-Imalent DDT 40 flood lámpa, 42000 candela 4000 lumen
Convoy S2 tripla XP-L HI flood lámpa, 18800 candela 3200-3500 lumenÖsszegzés:
Amikor megérkezett még nem igazán tudtam elhelyezni egyik kategóriában sem, de most így a teszt végén azt mondanám, hogy ez nem thrower, mert ahhoz képest túl sok a szórt fénye, így inkább a keresőlámpa kategóriába raknám, de azzal a megjegyzéssel, hogy egy klasszikus keresőlámpához képest szűkebb fényű.
Azoknak ajánlanám ezt a lámpát, akik messzire szeretnének világítani, de nem elég nekik egy thrower szűk fénycsóvája, hanem egy nagyobb területet szeretnének bevilágítani, de nem akarnak túl nagy méretű lámpát, és a szokásos keresőlámpáknál erősebb kicsit szűkebb fényű lámpát szeretnének.További képek.
A lámpát a GearBest adta a teszthez, ha esetleg kedvet kaptál a lámpához, akkor írj nekem, és tudok kupont adni, amivel az eredeti árhoz képest jóval olcsóbban hozzájuthatsz.[ Szerkesztve ]
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
WestBam
Topikgazda
válasz hpsafl #24546 üzenetére
Mennél vele éjjel pár km-t terepen megváltozna a véleményed
A warsun CT9T is e miatt repült, egyszerűen nehéznek találtam, ráadásul kényelmetlen (fejnehéz) volt tartani.Most akciós a BLF D80 is, lehet veszek egyet a C8 mellé dísznek.
Ellenben az olight m10 miatt imába foglalom a neved, az a 280 lumen bármelyik ebay-es 1000 lumenes lámpát levilágítja és olyan apró, hogy észre sem veszem a zsebemben. Ha ilyen akció van mindenképp jelezd, convoy árban ez ajándék volt.
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
bul07
nagyúr
Szép kis lámpa
BG pontokkal ~213$ (már ha van elég mert kell hozzá 3749pont)
Na még gyorsan pár hozzászólás hogy másik lapra kerüljön a hozzászólás mert ez a sok nagyméretű kép csak úgy zabálja a mobil internetemet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hpsafl
tag
Felejtsd el a pontokat, mert kuponnal olcsóbb
westbam: általában hajóban használok ilyen negy lámpákat, ott annyira nem fáradsz el.
Képzelj el egy éjszakai túrát egy Olight SR90-el na az fárasztó lehet, bár ott legalább van hordszíj.Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel