Új hozzászólás Aktív témák

  • beluschi

    tag

    Üdv!

    Két focus is van a családban, mindkettő 1.8 dízel 90 lőerős. Pár napja az egyiken olyan jelenség lépett fel, hogy a motor bemelegedése után 2.000 fordulat felett felgyullad, majd kialszik az olajnyomás visszajelző. Ezt eljátssza 2-3 alkalommal, akkor is, ha rögtön visszaejtem a fordulatot, de ha csak 2.000 alatt járatom a motort, elő sem jön a hiba. Alapjáraton mindig van olajnyomás, futott km 160.000. Az olaj még nem futott 10.000 km-t a motorban.

    Egy szerelő azt mondta, hogy az olajszivattyú utáni több darabból álló csővezeték a csatlakozóknál (O-gyűrűs megoldás) megkopott, ott megy el az olajnyomás, de ez rövid idő alatt megeszi a főtengelycsapágyat, láncfeszítőt. Ennek a hibának a megállapításához ki kell venni a motort.

    Találkozott-e már valaki hasonló hibajelenséggel, ha igen, akkor mi volt az ok, mert feleslegesen nem bontanánk meg az autót, ill. a motort, de azt sem szeretnénk, ha tönkremenne és több százezer lenne a javítás

    Homeworld forever

Új hozzászólás Aktív témák