Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Gondoltam megosztom veletek a céges Mondeo -nk temetését, majd feltámasztását. :D 2001 Mondeo 2.0i GHIA, 408.000 km, és kapja az ívet rendesen. Utóbbi időben már elkezdte enni az olajat, első indításnál lefulladt, rázott és egyenetlenül járt, zörgött, piszok gyenge volt, sokat fogyasztott. Már temettük, így az olajcserét is húztuk 30k km-ig.(eddig 15k -ént cserélve volt)

    Aztán múlt héten le lett szervizelve. Főtengely szimering -nél folyt az olaj, meg lett csinálva. A vezérlés erős mértékben elállítódott, ezért járt csúnyán, remegett, és hangos volt. Helyre lett téve, plusz a görgők, és a szíjak ki lettek cserélve. Olaj(motor, szervo, fék), és az összes szűrő szintén, hűtő átmosva. Önindítón is mókolni kellett. Katalizátor kilyukadt... Új darab a gyári az autó jelenlegi értékének a felébe került volna. Így ki lett szedve a bele, és át lett rakva egy másik vázba. Most már jó, és megjött az erő is. Kuplung még jó, váltó még jó. Kompresszió lett mérve, a gyári értékeknek megfelelő( 408.000km után, WTF?! :F )
    110k volt az egész... Amit még érdemes megemlíteni, az autónak eddig egy jobb első rugótörésen, és a hátsó fékrendszer cseréjén kívül még nem volt hibája. Igaz az első ablakfűtés fele elszállt, de az ezekhez képest talán apróság. Futóműve iszonyat strapabíró, nagyon jól bírja a rossz magyar utakat is, nem degradálódik.
    Tipikusan az az autó, amiben csak olajat kell cserélni, és tankolni. Szóval mondhat akárki akármit a Ford-ra, jó autót tud csinálni.(előtte MK2 2.5 V6, MK3 ST220, mindegyikre ugyan ezt le lehetne írni, nem kellett rájuk pluszban költeni )

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák