Új hozzászólás Aktív témák

  • Sub-ZeRo

    nagyúr

    válasz DeFranco #21299 üzenetére

    Az 5w30-as olaj, 0 fokon 8 másodperc alatt ér el mindenhova a rendszerben.
    Én nem szoktam addig járatni (15 mp), finoman elindulva.
    Főleg ha benzines, az a motor nem szereti, ha sokáig járatod.
    Terhelés alatt előbb bemelegszik.
    Én kb 2000 körül szoktam elváltani hidegben/melegeben.
    Ha kicsit pörgetni kell (előzés, stb) akkor várok olyan 10 km-et, mire igen csak bemelegedett az autó.
    3k-nál elváltás?! :Y Autómatával vagy?
    Manuálisnál én 2k-nál szoktam. Azt mondják olyan ideálisnak. Valahol 1900-et mondanak. Eddig teszteltem, 10-10.5 k-nél szoktam ~1,5 deci olajat rátölteni a motorba.
    (de itt már akkor olaj csere is van)
    Szóval 15 mp járatás, finoman indulva, 2k-nál váltás. 10 km után meg ha úgy van akkor 2,5-3k-ig is húzatom, ha előzök. Addig meg ha menni akar valaki, kikerül. De az egyes fóka jól van belőve, mert kb. 2100-nál, 5. sebességben megy olyan 87-et 88-at.
    Szóval pont elég is.
    Én így szoktam melegíteni.
    Jah, nekem annyi, hogy van a motorháztetőn burkolat, meg alúra van egy 2 milis acél lemez haspáncélnak. Szóval a hűtőfolyadékom kb 2 km alatt beáll üzemi hőfokra.

    [ Szerkesztve ]

    "Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Új hozzászólás Aktív témák