-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Szerintem a benzinszivattyú reléjére gondolt.
Amikor ráadod a gyújtást akkor jó esetben elindul a szivattyú, amikor eléri azt a kb 2-3 bar nyomást akkor meg leáll, ekkor a kesztyűtartó alatt kattan egy relé.Arról lehet szó, az is lehet hibás.Sőt, biztosíték is védi a szivattyút arra az esetre, ha pl. megszorulna vagy zárlatos lenne valahol a vezeték az is lehet hibás.
A kuplung felől a műanyag oldalkárpiton van egy lyuk, ott van egy bizbasz az is lekapcsolja a benzinszivattyút egy ütközéskor.Az is lehet hibás.
De a szerelő sikeresen elindította a szivattyút úgyhogy ezt így nem lehet megmondani mi a baja. -
molnarpeter
nagyúr
A kérdés bármilyenre vonatkozott - de elsősorban arra gondolok, ami a benzinért felelős földműves módszer, de pl egy próbalámpát tennék a szivattyúra, ha magad szeretnéd ezt az eshetőséget vizsgálni, ilyen időszakos probléma okát megtalálni eltarthat egy darabig.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #20102 üzenetére
Ne hobbitul beszélj, használd a közös nyelvet. Milyen próbalámpa?
Re gabor9991: arról a kis izéről tudok a bal oldali kárpit mögött, szerelőm is kérdezte nem ugrattam a kocsival? Én meg néztem rá bután, h de ez egy kombi ember! Nem rally autó.
Tehàt benzin szivattyú relé. Holnap utánanézek, de ha ilyen pár ezres tétel akkor az se érdekel ha nem hibás, kicserélem. (Vagyis cseréltetem, attól függően mennyire kell hozzá nőgyógyász kéz)[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Feleslegesen ne cserélj semmit szerintem.
Lehet nem is az a baja.Próbalámpa bármi lehet ami 12V-os és világít, a benzinszivattyú vezetékére kell csatlakoztatni és világitania kell amikor a szivattyú feszültség alatt van.
Lehetőség szerint a teljesítménye kisebb legyeb a szivattyú teljesítményénél mert a biztosíték és a vezeték a szivattyúra van méretezve.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20104 üzenetére
Na ennek azért utána nézek hogy is kell kinézzen kábé.
És ha legközelebb nem indulna de a próbalámpa ég akkor a szivattyúban van a hiba, ha nem világít akkor "előrébb" keresendő a hiba gondolom.Legalább a motortartó bak ki lett cserélve tegnap.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tibbike01
őstag
Ti mit gondoltok az 1.0 125l ecoboost motorokról?
Konkrétan erre az autóra vagyok kíváncsi.
80% városba, 2 főnek milyen lenne?
-
gabor9991
őstag
válasz tibbike01 #20106 üzenetére
2015-2017 évjáratú autókat kiválasztva 50.000 alatti futásteljesítménnyel a legolcsóbb a hahu-n ha jól láttam.
Ez nem lehet véletlen.Nincs még magyar papírja.Arra tippelnék, hogy sérült volt és itthon lett megjavítva.
Én megnézném valami olyan adatbázisban az alvázszámát ahol külföldi biztosítók adatait is le lehet kérni, hogy mi látszik a múltjából.
Ha nem volt kiflibe hajolva akkor megvenném.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz tibbike01 #20106 üzenetére
Jobban megnézve a kocsit inkább vízkár után kutakodnék az előéletében. [A vonószem ] volt már használva rendesen, 3 évesen ez nem biztos, hogy normális
A másik [ez a csavar] sem biztos, hogy normél garázsos autónál 3 évesen rozsdás a sínnel gyütt.
Nézesd át rendesen, mielőtt pénzt adsz érte.
Egyébként lehet, hogy semmi baja csak én látok bele ilyesmit. -
flymi
addikt
Mai napi
Na vajon miért van ott az a gumi átvezető?
.
.
.Szóval ezért mondta a szerelőm h csak lehúzta a csokit és visszarakva már indult is a kocsi. Próbalámpát veszek (ledes jó lesz? azzal csak nem csinálhatok nagy bajt) és ha a jövőben még egyszer előfordulna ilyen, akkor meg kell nézni a csatinál mi újság. De ezt látva 75% arra, hogy kontakthiba volt és nincs semmi gond előrébb (akku).
Nem épp mesterszabász esett neki a kasztninak... A vezeték is foltozva van már szóval korábban javítva/cserélve lehetett itt kompletten az egész üzemenyag szivattyú. Nem csak a kis pumpa, hanem a műanyag ház is. Gondolom egyszerűbb volt kivágni és kiemelni mint levenni az egész tankot.Rozsda az utastérben. Ha az ülések rögzítőcsavarjait megtámadta a rozsda (főleg fiatal kocsinál) az ugye eléggé gyanús, anno én kiszedtem az anyós oldalit és akkor néztem meg igazán h mennyire beázhatott, mert a sínek és az ülések alja is végig rozsdás. Leginkább elől, de hátul is jelen van csak kisebb mértékben. Lehet szerzek bontottat és szép állapotú síneket és csavarokat. Az ülések alját meg felcsiszolom és lefestem.
Pollenszűrő és ami lényegesebb a motortartó bak is kicserélve:
+ Augusztus elejére beszéltem meg a másik szomszéddal a kőfelverődés kijavítását.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
janosibaja
őstag
Sziasztok, ha nem jó topicba írnék, irányítsatok át, légy szí.
2013-as, eddig hibátlanul működő Focusom tegnap óta "nem hallja" a kimenő hívást igénylő hangutasítást (call xy). Ugyanazzal a Huawei-jel, ami eddig hibátlanul működött (a feleségem kocsijában jó, szoiftveresen minden vátozatlan autóban és mobilban egyaránt, a Sync és a telefon látszatra hibátlanul kapcsolódik). Az egyéb utasításokat "hallja" (például play next track).
Sok kimenő telefonálást bonyolítok, nagyon hiányzik ez a kényelmi funkció.
Számos kérdésem lenne:
- Szerintetek hová, melyik szervizbe érdemes vinni (a szervizemet amúgy kedvelem, de lövésük nincs multimédiáról, Androidról, Bluetoothról). Már nyilván nem is garis, tehát vinném bárhová kis és nagy szervizbe Budapesten, Nyugat-Pest megyében.
- Tipp szinten szerintetek mi a csuda baja lehet? Ha az egész panelt kell cserélni, mint egy tévében, akkor az kábé milyen ár lehet anyag + szerelés?
- megfordult a fejemben, hogy ha túl drága a Ford gyári alkatrészekből javítás, akkor milyen jó lenne egy, a mostani helyére pontosan illeszkedő utángyártott fejegység, aminek van szép (jól látható) kijelzője, s tudja az Android autó cuccait, mert akkor nem kéne mobillal vacakolni a navigálással (Waze-t s Google Térképet használok).Nagyon kösz minden jó tanácsot, szervizcímet, bármit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz janosibaja #20110 üzenetére
A negatív akku sarut levenném egy kis időre. Nem mondom, hogy megoldja, de annyi anomáliát segít megoldani rádióknál, hogy ez a legegyszerűbb-legolcsóbb verzió
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Inkább kivágták a kocsi alját, hogy a szivattyúhoz odaférjenek, mint hogy leszedték volna a hidat...
Nagy az isten állatkertje..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
janosibaja
őstag
válasz molnarpeter #20111 üzenetére
Köszönöm a választ, tudom, nagyon szőkenősen hangzik (nem vagyok az), de minden fekete burkolat alatt van, azt sem tudom melyik a motortérben az akku. Az előző kocsimnál ugyanez volt, le kellett szednem az akkufedelet, erre összetörtem, bár ne nyúltam volna hozzá, egy rakás pénzbe került a próbálkozásom. :-( Nem vagyok egy hardveres ember, én szervizbe viszem a kocsit.
Fenntartanám a kérdéseimet, hiszen alkalmasint megfontolnám, hátha ennek a problémának az örvén nagyobb beruházásba ugrok. Vagy nem, ha egyszerű és olcsó javíttatni.
-
flymi
addikt
válasz Sub-ZeRo #20112 üzenetére
És nem is akár hogy, szép cakkosra csinálták! És én ezzel ma szembesültem! Tulajdonképpen kicsit több, mint fél éve járok egy Flinstones mobillal. Minden napra jut egy kis csoda!
Ha anno tudtam volna mit hol keressek specifikusan erre is ránéztem volna és vaskosan alkudtam volna mert esküdni mernék rá, h a kereskedő tudott róla. A franc se gondolt rá, h a hátsó ülést elborítsam és benézzek a kárpit alá.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TomMusic
őstag
Na, megint nem bírtam magammal és szétnéztem hahun.
Bár nem ócsó', de ez valami szuper-szép: [link]Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Zolás
addikt
Itt a közeli kereskedésbe volt egy szép fábia, gyönyörűen járt a motor, fiatal volt, olyan tuti vételnek tűnt. Míg meg nem jött a szerelőm. Második percben azt kérdezte, meddig volt a gép víz alatt, kereskedő szólni se tudott, úgy megdöbbent.
A hűtő szép új volt, a ventilátor, és a műanyag burkolata meg retkes, és ahogy benyúlt, kihúzott egy kis odaszáradt vízinövény maradékot. Persze a kereskedő mindenre esküdözött, hogy éppen csak az eleje árokba csúszott, és a motor nem ért bele a vízbe, de a bizalom úgy elszaladt, hogy azóta se jártam arra.
Szóval, ha valóban vízkáros volt, és ilyen sufni tuninggal javítgatták, készülj fel egy csomó elektromos hibára. Előbb-utóbb mindenhol elkezd majd oxidálódni a csatlakozás, ami egy zsigulinál nem akkora baj, lévén kevés van belőle, de egy mai autónál, ami arra is hibát ír, hogy kiégett egy izzó, hamar meg lehet unni az állandó hibajeleket, meg szervízbe járást.
Ja, ha legközelebb megint kiad valami hibát, a szerelőnek mondjad, hogy vízkáros volt, hátha megtalálja, hol nem jut át a delej.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
TomMusic
őstag
válasz gabor9991 #20116 üzenetére
A képek meg leírás szerint mondjuk eléggé top állapotban van (ami persze nem garancia semmire, mint tudjuk bármi lehet a valóság, sőt..), és ha tényleg ennyi a km...
Akkor a mai felhozatalhoz képest nem nagyon van túlárazva.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
gabor9991
őstag
válasz TomMusic #20118 üzenetére
Leírás alapján nem rossz.Márkaszerviz tulajtól, összes számla megvan a javításokról, gyárira van cserélve a vezérműszíj, cserélték a váltóolajat, ez inkább igényességre utal.
Csak lassan 12 éves és még ennyiért hirdetik.
Nem tudom, ha most kocsit keresnék 1.8-cal a zsebben ezt venném vagy vennék egy új vitarát/S crosst/dustert/akármit 4.5 körül és akkor még 10 év múlva is csak 10 éves lenne a kocsim nem 22. -
A Zéé
addikt
válasz gabor9991 #20116 üzenetére
Hát igen, ~4 éve néztünk haveromnak autót mi is, és én is ledöbbentem, ugyanazok a 2009-10 körüli autók voltak ugyanúgy 1,5m környékén, mint most. Én is szívtam a fogam, hogy 2009-es autót vettem 1,5-ért de más márkákból sem kaptam volna fiatalabbat ennyiért. Ami kicsit gáz, hogy a FL előtti 2-es fókák ára viszont nagyon beesett már. Ha az enyém sem ér 3 év múlva 700k-nál többet, az már majdnem az új autók értékvesztésével vetekszik.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
-
flymi
addikt
Ma délelőtt megint majdnem a szívbaj kerülgetett. Indítok, felbúg a benzinpumpa, teker a motor aztán ennyi, nem indult. Újra próbáltam, másodjára indult. Ez mitől lehet?
Ilyet már csinált korábban is párszor, télen arra gondoltam a hidegtől, de hát ugye mindjárt gusztus van...+
Érdemes lenne folytószelepre is ránézni, kipucoltatni? Úgy tudom ennek az elkoszolódása is okozhat fogyasztás növekedést./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Benzinpumpa lehet még szar, nem tud elég nyomást felépíteni az elején. Felvett áramot, nyomást kell(ene) mérni, és összehasonlítani egy ismerten jó értékével. Talán inkább egy olcsó bontott cseredarabbal próbálkoznék először, mielőtt újat vennél.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
gabor9991
őstag
Ez is ismert focus hiba
Igazából nem kell foglalkozni vele.
Meddig tekertetted mire azt gondoltad, hogy nem indul?
Az enyém normális esetben azt csinálja, hogy indításkor kb 1-2 fordulat után elindul, de amikor olyanja van, hogy pont nem indul elsőre akkor 5-6-7 másodperc is kell neki hogy asszony ilyenkor tiszta ideg,hogy biztos nem fog beindulni.
Ilyen esetben a motor nem úgy indul el, hogy felpörög 1200 körüli fordulatra és onnan áll be az alapjárat hanem inkább indulás után alulról megy a fordulat feljebb 750 körülire.
A ford klubban van erre külön topik a "nem indul elsőre a focusom" címmel szóval nem egyedi a probléma. -
gabor9991
őstag
Ha indítás előtt ráadod gyújtást akkor elindul a szivattyú majd megáll ekkor megvan a megfelelő nyomás az indításhoz.
Próbáld ki, ha leveszed a gyújtást és újra ráadod nem fog a szivattyú elindulni.
Párszor ezt el lehet játszani mire annyira lecsökken a nyomás hogy a gyújtást ráadva újra elinduljon a szivattyú. -
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #20127 üzenetére
nekem akkor van ilyen ha megállás után nem azonnal de rövid idő után próbálok újra indítani. akkor van hogy nehezen indul, van hogy többször is kell indítózni.
elfogadtam, nem gyakori.
ami mostanában gyakrabban megesik az a hátsó ajtók zárjainak beállása, valamitől beáll általában a jobb hátsó, de van hogy a bal, se távra se gombra nem lehet zárni, kőkemény. szétszedem az ajtót már rutinból, fogom a zárat, kézzel/csavarhúzóval zárom a reteszt a záron, kap kis kenést és megy tovább egy ideig.
X éve megcsinálta egyszer, WD40-nel lekezeltük, tavaly megint, akkor megjavult magától hamar, idén kétszer állt be a jobb, egyszer a bal, pedig idén eleve kapott féktisztítós tisztítást és teflonos kenést.
viszonylag hamar javítható de a fene megeszi akkor is fél óra meg a bontással járó bosszankodás. eddig mindig nyáron történt, és a porra fogtam (eléggé akadálytalanul jut be az ajtó élénél a zárnyelv mellett) de mivel az alapos tisztítás után képes volt újra beállni így kétségeim támadtak.
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Tegnap tapasztaltam piros lámpánál, hogy amint zöldre váltott, elinduláskor kattanó hang hallatszott az első futómű felől. Régebben már hallottam, de ritkán van ez. Mi a fenétől lehet? -
janosibaja
őstag
válasz molnarpeter #20111 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, végül is rászántam magam a dologra: a pozitív sarut kell levenni. Sajnos a dolog mit sem változott, megyek a szerelőhöz, nem sok reménységgel. Azért köszi
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok erről a Focusról? Megbízható ez a konstrukció?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz janosibaja #20137 üzenetére
Márkaker, Ford specialista villanyász lenne a tippem. Érdemes lenne felhívni pár helyet, hogy vállalják-e, illetve kérdezz körbe tulajdonosi csoportokban, más is találkozott-e a jelenséggel. Kínai fejegységet illetően talán Seicane egy korrekt opció lehet.
-
janosibaja
őstag
válasz molnarpeter #20141 üzenetére
Igen, köszi, találtam egy manus, amelyik szerintem éppen ezt, vagy más néven ezt árulja. De (bár beszerelést vállal pontosan olyan Ford Focusba, mint az enyém) olyan szinten nem ért hozzá, hogy telefonban közölte, hogy mivel sohasem látott még Ford Focust, nem tudja ígérni, hogy kormányról vezéslés, hangutasítás működni fog - ő csak beszereli. Íme a szakember...
Ha valaki tudna ajánlani egy szervizt, amelyik már látott közelről Ford Focus elektronikát és meg tudja javítani, vagy új, akár nem gyárit belerakni, kérem, írja meg a szerviz nevét. Budapesten vagy Észak-Pest megyében elmegyek... Ezer köszönet! -
tailor
őstag
válasz janosibaja #20143 üzenetére
Szia,
Országszerte ismert és elismert Ford szakik Gödön: LINK
-
tailor
őstag
válasz janosibaja #20145 üzenetére
Szívesen. Ha nem éred el őket elsőre, ne add fel, eléggé be vannak táblázva...
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Ford focus 2005, 1.6 benzin
Csere lenne egy Focus I 1.6 2002 kombival, 1200 euró különbséget kér a 2-es fóka tulaja.
Szerintetek megérné?
Állítása szerint nem rozsdás
Úgy tudom, hogy ezeknek olajfogyasztási gondjuk is szokott lenni, ezt hogy lehet megállapítani a legegyszerűbben?
Esetleg van más típushibájuk is?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
kcsa
veterán
válasz Csaby25 #20147 üzenetére
1.8-2.0 az olajfogyasztós, az 1.6-nál nem (annyira) jellemző..
Hogy megéri-e azt neked kell tudnod
De ezen a linkelt járművön legalább 3 ezüst szín van, hülyegyerek alufelni, sötétített lámpa, nem ezek a jól megvigyázott járművek ismérvei.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Csaby25
őstag
-
kcsa
veterán
válasz Csaby25 #20149 üzenetére
Rögtön az első képen: lökhárító, sárvédő és motorháztető különböző színűek. A fekete hűtőrács nem jelent sokat, csak annyit hogy fapad felszereltség (vagy ezt volt bontóban).
A sportkipufogót (vagy véget) csak most láttam meg, számomra az is kizáró tényező
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest