- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stauffenberg #19399 üzenetére
Piros (és amúgy kb minden, ami nem fehér/fekete/ezüst) olcsóbb a piacon. Ritkább némileg és így nehezebb találni, illetve eladni is. Nem mellesleg ez a szín fakul talán leginkább, jobban látszik rajta a kor, illetve érdemes jobban figyelni a védelemre Az említett metál azért jobban bírja, mint egy akril.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #19401 üzenetére
Én a fehér színnel nem vagyok kibékülve. Nekem az mindig olyan "átfestett" benyomást kelt...
Nem is volt csak két ilyen színű autóm... '91.ben egy Lada, és kb. '96-97-ben egy Sierra.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Lefty
addikt
Focus mk3 2011 - tegnap este dobott egy olyan üzenetet, hogy Steering assist malfunction, viszont semmi szokatlant nem tapasztaltam a szervóval kapcsolatban az úton. Azóta már kb. 4-szer álltam meg, majd indítottam be az autót, de azóta egyszer sem dobta újra ezt az üzenetet. Kell ezzel foglalkoznom, vagy majd csak ha esetleg visszatér az üzenet?
-
LeventeV
senior tag
válasz pn4hvq #19392 üzenetére
Köszi a választ.
Szombaton fogom tudni kiolvastatni a kódot belőle. Utána jelentkezem a részletekkel. Addig pedig csak annyit járok vele amennyit feltétlenül muszáj és azt is fokozott figyelemmel.Eddig úgy néz ki csak alapjáraton áll meg. Háromszor produkálta a hibát, szerencsére mindhármat parkolóban.
-
TomMusic
őstag
Ezt csak úgy itt hagyom. Nekem nagyon tetszik: [link]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
KilgoreTrout
senior tag
válasz KilgoreTrout #19356 üzenetére
Voltam ma szervízben a zörgéssel. A felmérés alapján nem hátulról, hanem jobb elölről jön a zörgés/kopogás, a kormányművet és a jobb első kereket összekötő csőből(?). A kereket rángatva valóban onnan hallatszik a fémes kopogás, az alkatrészt erősen lefelé húzva leszorítva a kopogás megszűnik. (Megpróbáltam keresni egy képet neten, ha jól emlékszem ez az alkatrész volt a bűnös). A szerelő szerint a kormányművet kell cserélni, mivel abban zörög valami belül.
Az alkatrész 120, a munkadíj ~30 körül lenne.
Ez reális? Volt már valakinek hasonló problémája? Esetleg okozhatja más is ennek az elemnek a zörgését?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz dellfanboy #19410 üzenetére
Mindegyik 1.6-os Ti-VCT, Wikipedia szerint ezekkel a teljesítményekkel:
1.6L 110 PS I4
1.6L 120 PS I4
1.6L 125 PS I4 -
SPeti1984
senior tag
A Ford-ETIS regisztráció hogyan működik? Ford Magyarország azt írta, hogy regisztráljak és akkor látom az autóm felszereltségét meg egyéb adatokat is, de Én azt látom, hogy csak autószervizek vagy FORD kereskedések regisztrálhatnak. Ha pedig beírom az alvázszámot akkor csak a visszahívásokat látom meg a szervíztervezetet azt hogy pontosan mikor gyártották mi a teljes felszereltség nem tudom letölteni.
Valakinek van ebben tapasztalata?
-
Ace Ventura
addikt
19397-re valaki?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
KilgoreTrout
senior tag
válasz KilgoreTrout #19411 üzenetére
Egyedül az gyanús, hogy a fékpedál bármilyen kis mértékű lenyomásakor teljesen megszűnik a zörgés. Összeköttetésben van valahogy a kormányműből jövő rúd/kormánymű és a fékrendszer?
Közben találtam pár régi posztot, ott a pedálokat a tűzfalhoz rögzítő fémlap és a tűzfal közé rakott gumilap oldotta meg a problémát. (Az ott leírtak alapján az így orvosolható problémát úgy lehet diagnosztizálni, hogy rázós úton nagyon enyhén lenyomjuk a fékpedált és a kuplungot - amire meg kell szűnnie a zörgésnek/kopogásnak. Nálam majdnem pont ez történik - a fék minimális lenyomása is megszünteti a zörgést.)
Tudna segíteni valaki, aki jobban érti a Focus-ok lelkivilágát? Elméletben lehetséges?
-
A Zéé
addikt
Helló!
Nagyon úgy néz ki, hogy a 2006-os Fiestám cserélődik, és szinte biztos, hogy a faceliftes 1.6 TDCI 2-es Fóka lesz a befutó. Mivel 2010, esetleg 11-es forgalomba helyezésű járgányokat nézek, ezért elvileg már mindegyik verzióban van DPF, ugye? Napi 2x10 km város, 2-3 hetente egy BP-Zalaegerszeg táv, amit fixen megyek vele (évenre ~20k km jön össze), ez vajon elég a DPF regeneráláshoz?
150k km körüli futással találok még pár darabot, ezeknél vajon milyen egyéb költségre számítsak a vásárlás után?
Vezérlés, és folyadékok cseréje az alap, ezen felül? Ha esetleg a 109 lovas verziót veszem, akkor a kettőstömegűt érdemes lenne, hogy ne üljek időzített bombán? A részecskeszűrőből a gyári elég húzós, az utángyártottak milyenek minőségre?
Ez a 3 van most a látókörömben egyelőre:
fekete kombi
kék, 5ajtós
fehér, 5ajtós
A kombi az adatlappal ellentétben nem a 90 lovas. Képekről is látszik, hogy vannak kisebb fényezési hibái, és nem akartam kombit venni, de az extra listáján kb. minden szerepel, ami nekem kellene + ez a legolcsóbb.
Kinézet alapján a második lenne a legszimpibb, de még nem tudtam megnézni.
A fehéret már láttam élőben, kisebb fényezési problémái ennek is vannak, meg vagy rossz helyen emelték meg, vagy fennakadt valamin, mert a jobb első sárvédő alja kicsit eláll, és látszik a nyomorgatás az alján, de ezen kívül nem tűnik rossznak.
Szerintetek?Just a simple Lineman...
-
ReFleXx
addikt
kettöstömegűt nem cserélnék, nem olyan mint egy időzített bomba, azert vannak előjelei a fáradásának, meg ált. nem olcsó a csere sem.
azt javaslom vigyél el minél többet egy próbakörre, jókat/rosszakat egyaránt, ne csak neten nézegetsd, azután már többedik után tudni fogod melyik lesz a neked megfelelő.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
A Zéé
addikt
válasz ReFleXx #19421 üzenetére
persze, lesz vezetés is. Szerencsére nem teljesen ismeretlen a típus, öcsémnek is ilyen van, csak 1.6 benzines. Egyedül a DPF, ami teljesen ismeretlen, mert az se a Fiestámban, se szüleim Mondeojában nincs. Utóbbiban mondjuk lefeküdt a kettőstömegű annó, pont ez a 150k km környékén, azért is van bennem kicsit a para miatta.
Just a simple Lineman...
-
embe
nagyúr
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok, segítség kéne. Ma délután még nem tapasztaltam, csak most, ahogy beindítottam.
Alul erősen csöpög valami olajszerű trutyi, már szinte húzom magam után. Motorteret kicsit beverte, alul az alsó motorburkolat úszik benne. Olajszint rendben, hűtővíz ok, szervóolaj normál. A vezérműszíj ha jól látom, akkor az, csupa olaj. Fura hangja van az autónak, felvettem videóra, amit csatolok. Lehet ezzel bárhova is menni? Holnap haza akarunk vele menni, 100 km kb az út.Focus Mk2 1.4 benya
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #19425 üzenetére
Az a hosszbordás szíj, nem a vezérműszíj, egyébként folyhat az olaj alul a főtengely szíjtárcsájánál vagy, ha zöld/piros (nézd meg a szervó tartályban) akkor a szervó szivattyúnál, esetleg a klímakompresszorból.
Más nincs ahonnan folyhat.
Ha nem a szervó engedi az olajat akár ki is bírhat 100km-t.
Sűrűn állj meg ellenőrizni. -
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #19429 üzenetére
nem feltétlenül világvége, én úgy vettem az autót hogy eresztette a szervóolajat (igaz csak kis mértékben), persze az előzetes átnézéskor biztosítottak róla, hogy ez határozottan nagy valószínűséggel csak egy tömítés/cső hiba lesz, így is lett, kb. 900 Ft-ból javították.
rá 5 évre ment el a szervószivattyú, az már zsebbenyúlós volt.
meg kell nézetni, szerintem pótold az olajat, ne menjen szárazon a szivattyú inkább (de továbbra sem értek hozzá) és lássa szerelő amint lehet.
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #19432 üzenetére
Az enyémben már akkor is ilyen hangja volt a szivattyúnak amikor teljesen új gyári folyadékkal töltöttem fel.El is köszönt utána nem sokkal, alapjáraton nem volt rásegítés.
Egy bontott ment bele, azóta jó.Kopp-kopp-kopp
Az a baj ezzel, ha szárazon fut a ~100km-es úton hazafelé és megszorul vagy valami miatt a szíjtárcsa nem vezeti meg a hosszabb hosszbordás szíjat akkor már a vízpumpa is megáll úgy meg már nem lehet menni vele tovább.Szóval nézegetni kell a szintet és töltötgetni bele a szervófolyadékot hazáig, ha nem folyik túlságosan. -
TigerCat
nagyúr
Ma kipróbálom a hűtőrácsra helyezett WC-frissítőt. Sőt, körbe aggatom vele. Állítólag ez is használ... Erdős helyen van a nyaraló, legrosszabb esetben építek mélygarázst, talán nem tűnik fel senkinek.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
smokiii1
aktív tag
Sziasztok! Első generációs focusban utazott már valaki autópályan? 130 vagy a fölötti tempóban? Csak mert én először mentem ilyen tempóval a focussal és ott már annyira könnyű lesz a kormány hogy nem sok visszajelzést kapok az útról. Ez természetes vagy lehet valami hiba a szervóval? Csak azért merült fel bennem a kérdés mert volt ilyen régebben a swifttel is, annál már 120nál is de az nem szervós volt.
-
rgeorge
addikt
válasz smokiii1 #19436 üzenetére
Ott valami nincs rendben a szervóval, nincs ilyen jelenség. Német autópályán nagyobb sebességnél sem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
DeFranco
nagyúr
válasz smokiii1 #19436 üzenetére
nekem volt/van olyan gumim amivel bizonyos sebesség felett egészen könnyűnek érződött a kormány. nem csináltam sem hirtelen sem kb. semmilyen manővert 130 körül de az egyenesfutásban is érződött hogy nincs annyi ellentartás vagy tehetetlenség a kormánykerékben mint kisebb sebességnél.
én ezt betudtam a gumi (semperit comfort life 2) karakterisztikájának mert más gumival nem éreztem és mivel vadonat új garnitúra volt, nem tekintettem hibának, nem hiszem hogy tapadásvesztéssel járt volna a dolog, inkább csak a mintázat viccelhetett meg.
[ Szerkesztve ]
-
Megint le lehet kapni a fóka hátsó futóművét mert a kedves szerelőm elfelejtett szólni, hogy a hátsó első szilent nem volt része a komplett lengőkar javító készletnek így azt nem is cserélte. Mostanra meg már teljesen szétporladt és minden bukkanónál, kis gödörnél olyan mintha egy maroknyi cintányéros játszana a csomagtartóban...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #19443 üzenetére
Milyen célszerszámra gondolsz? Most másik szerelőhöz vittem, nála néztünk hibakódokat (Delphi) és azt mondta, hogy egy mondeo járt nála nemrég és ott kompletten le kellett kapni az egészet. Persze egy Mondi nem egyenlő egy fókával, csak meglepett.
Szilent + a hozzá való lengőkar? Megnézem Unixéknál.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Cyrin
addikt
nyugi én ezt csináltám a mondeommal, pedig én is olyan vagyok , hogy mindent megcsináltatok, de sose volt vége, és amikor még 500 ezret kért, minden javítás ellenére, akkor felmérgeltem, magam, és szinte bármi áron, felraktam a HAHU-ra, csak vigyék, mondtam inkább biciklizek...
-
gabor9991
őstag
-
Hát ha egybe kérne most 500-at (vagy 200-at) akkor az nem menne. De ez két szaros szilent amiről szólhatott volna, h "baszkikám ez nem része a javító készletnek most úgyis szét van bombázva a hátulja menj és vegyél kettőt". Nem, most megint fizethetek egy kisebb köteg pénzt szerelésre két ezres nagyságrendű alkatrész miatt. Na ez a bosszantó!
A motor és minden más rendszer egyébként jó, hibakódmentes az autó.gabor9991: Szerintem neki nincs ilyenje, mert a Mondinál is vágást emlegetett.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
smokiii1
aktív tag
válasz molnarpeter #19441 üzenetére
Gumit fejből nem tudom. Egyedül ültem a kocsiban, 2.2 bar az összes gumiban.
Jah és májusban volt műszakin.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest