-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz kelly416 #18100 üzenetére
Arról ne is beszéljünk, hogy nincs az a gumis, aki rákapatja a csavart kézzel, és utána tesz rá kulcsot, ami az anyáknak az egyik legnagyobb ellensége. Normális ember kézzel kapatja fel és utána kulcsozik. Szerintem.
Bocs, ezt nem értem, háromszor elolvastam de úgy tűnik hogy ugyanazt írtad le kétszer.
-
válasz DeFranco #18102 üzenetére
Jól van, akkor én sem néztem félre, hogy ugyanazt írta, csak nagyon reggel van még, gondoltam csak én vagyok még kómás és nem értem.
Gyerekülést ha csak egy baba van hová tegyem? Vezető ülés mögé vagy anyós ülés mögé?
Keresgéltem a témában, de mindkét hely egyaránt előnyös és hátrányos is ha van baj, ha nincs./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Goose-T
veterán
A diplomáciai protokoll szerint a jobb hátsó ülés jár a legmagasabb rangú utasnak. Viccet félretéve egyébként is előnyösebb a jobb hátsó ülés, mert ha csak ketten vagytok a kocsiban, akkor jobban hátra tudsz nézni csekkolni a kölköt, mintha a bal hátsóban ülne.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
legjobb középen ha úgy van kialakítva az ülés, szerintem nálad ez nem opció, utána jobb a jobb, mert rálátsz, oda tudsz nyúlni ha kell, és a jobbkezesekben nálad a kontroll (nem tudom ez mennyire érthető, jobbra van a gyerek, tehát az érkező kocsihoz akkor van közelebb amikor te adod meg a jobbkezet, ezt te tudod befolyásolni. ha balra lenne, akkor jobban ki lenne szolgáltatva annak amikor neked nem adják meg)
-
#31600896
törölt tag
B oszloptól hátrafelé érdemes lefóliáztatni az ablakokat? Van hővisszatartó haszna, vagy csak a látványon dob?
-
jupp008
senior tag
-
Real_Necro
veterán
-
kelly416
veterán
válasz DeFranco #18102 üzenetére
Szerintem nem. Nincs az a gumis, aki úgy csinálja, ahogy egy normális ember saját magának. Mert a gumis siet, belehajítja az anyát a légkulcsba és azzal kapatja fel, annyi ideje sincs, hogy kézzel kapassa fel. Én legalábbis nem láttam még gumist kézzel rákapatni az anyát és utána légkulcsozni.
Így sem érthető?flymi:
Jobb hátsó a legbiztonságosabb statisztikák szerint, meg nem a közlekedő autók felől kell kivedd a gyereket, ha csak az út szélén tudsz megállni. -
Rendben, kösz mindenkinek. Én is oda tettem az anyós ülés mögé, de gondoltam rákérdezek, biztos ami tuti. Járda felől védettebb, bár nagy parkolóban tökmindegy. A védett személyek szállításának protokollját ismerem mert van ilyen jellegű végzettségem, akarom mondani tanították testőr modulban. Igaz 5 percet sem dolgoztam abban a szakmában.
Real_Necro: 100k körül mozognak azok amik patika állapotúak és még talán csavar is van hozzá. Egyáltalán nem drága ha azt nézzük. Én csavar nélkül vettem ugyanekkora méretben, apróbb esztétikai hibákkal de sérülésmentesen 48k-ért megbízható eladótól Facebook csoportban.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz athomi #18116 üzenetére
nálunk egy gyerek van, de egyre többször fog el a késztetés hogy előre ültessem Elnök urat magam mellé, biztos nagyon élvezné. 4 éves.
csak egyrészt ez kevésbé biztonságos pozíció így csak kivételes esetben (pár utca vidéki kisvárosban, családlátogatáskor) mennék bele, másrészt ha egyszer precedenst csinálok vele, akkor onnantól mindig nyígás lesz
pedig jó móka lenne.
-
DeFranco
nagyúr
válasz athomi #18118 üzenetére
és nincs nyígás ha hátra kell menni? nyilván rá tudok parancsolni de megkímélném magam azért a vitától.
olyan nem fordult elő hogy belenyúlt valamibe kíváncsiságból? azé' az nem volna vicces ha kitenné a váltót üresbe miközben gyorsítok
(jól nevelt, rendes gyerekem van, akit tudok kezelni, csak számolok eshetőségekkel)
-
mtade
aktív tag
válasz DeFranco #18117 üzenetére
Nagyobbik törpém 4 éves, rendszeresen ül elöl. Ő élvezi, én meg nem győzöm visszaállítgatni a rádiót meg a fűtést.
Szerk: előre szoktam tisztázni, melyik gomb használatáért nem lesz büntiköltözés a hátsó sorba.
Szerk2 hátul van a szórakoztatóelektronika, nincs hiszti, ha menni kell.[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
kelly416
veterán
válasz DeFranco #18117 üzenetére
Nálam 11 (és lány) a nagyobbik, már tavaly elvittem vezetni kicsit egy lezárt területre, mert már nem volt elég elöl ülni, ki kellett próbálja. Rettenetesen élvezte és nagyon ügyesen csinálta. A kisebbik most 9 (fiú) is szeret elöl ülni, de szigorúan ilyen 50 méterre a boltba átmegyünk, mert valami nehezebbet veszünk utakon engedem előre. Ő még alacsony. A lányom már 150-et meglépte, így Őt nyugodtabban merem előre engedni, amikor az anyjuk nem ül az autóban.
Úgyhogy hajrá-hajrá, neveljük csak a jövő autós nemzedékét, nem lehet elég korán magukba szívni a vezetési és közlekedési kultúrát. Én már anno 5-6 évesen minden táblát ismertem, minden autót felismertem a hangjáról (na jó, volt Dacia, Lada, Wartburg, Moszkvics, Trabant elvétve, Erdélyben nőttem fel), és én is úgy nevelem a gyerekeket, hogy már messzebbről meg magabiztosabban felismerik az autókat, mint én magam. -
darvinya
titán
válasz kelly416 #18100 üzenetére
Visszaolvasva értetted volna és nem írtál volna hülyeséget.
Tehát, nem a felnire gumi felrakásról van szó, hanem a kerékagyra komplett kerék felrakás, amit gumis légkulccsal rákapalálja csavar(anyá)t.
A csavar(anyá)t kézileg, tehát kerékcsavar kulccsal soha nem tudod rákalapálni.Csavar meghúzási sorrend:
- páros csavarokknál, mindig keresztbe
- páratlan csavaroknál, mindig minden másodikUtána húzás meg mindig kell, mert kézileg nincs kalapálás és földön álló kerék nem fekszik fel rendesen kerékagyra.
Az, hogy Te mit tartasz jónak légkulcs használatra, az csak tied.
Menj el gumisnak és 1 hónap után mond ugyanezt, mikor napi 14 órában végzed fel-leszerelést.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Ha az én lányom érdeklődése olyan lesz a kocsik iránt mint az anyjáé, akkor nyert ügyem van: "Kocsi-kocsi. Legyen négy kereke és guruljon."
Persze mikor mondtam neki, hogy akkor veszek egy ladát akkor csúnyán nézett rám. Szóval végeredményben mégse minden kocsi egyforma, van amelyik kocsibb a többinél. Illetve van egy bizonyos szint, ami alá nem megyünk családi autónál. Ha rallyznék az persze más tészta, van exkollégám aki ladával nyomja valami ZS csoportban. De akkor már inkább egy Subaru.
Túrakocsinak Jaguar, retró élményautónak szintén Jag (XK8 coupe) vagy egy TVR Cerbera. Pályaautónak meg valami megfizethetetlen vas, Ferrari vagy valami hasonló kaliberű nyalánkság, túl széles a választék és álmodik a nyomor.
Panamera jó lenne családi-túra kombónak is.Nem nyertetek ti sem a lottón mi?
Pedig skandin most volt egy szerencsés. Gyorsan fel is adtam a következő havi adagot, plusz megtoldottam két gépi hatossal. Hátha...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz Real_Necro #18125 üzenetére
48 volt a szett (okosan alkudtam egy ezrest, 49-ért hirdette ), igaz csavarok nélkül, arra még ráköltöttem 16-ot, tehát végül is megállt 64-be. 75-100 között azért már találni szép szetteket. Az enyémen avéttas gumik voltak, szóval átrakásnál gondolom arra is számoltak valamennyit mikor felrakattam a felnire az új nyári pacskerokat. Gumiátrakás, felnik átszerelése + csavarok = 24k.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Real_Necro
veterán
Itt a gumik már felnin vannak, most futotta a 3. téli szezont. Csavarokat nem kapok, de teljesen ugyan ilyen felni a nyárim, így arról átrakható, talán a Ford feliratos közepek még jönnek vele. Itt van 1-2 kép:
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
Nos, egyre biztosabb hogy váltok, MK3 Mondeoról MK2.5 Focusra. Remélem nem ülök nagyobb rollerre, mint eddig
@kelly416:
[ Szerkesztve ]
-
válasz Real_Necro #18128 üzenetére
Én télivel kaptam a kocsit, most kukáztam róla a gumit. 15" acélfelni, ma fejeztem be a felújítást (mosás, csiszolás, zsírtalanítás, alapozás, festés), egy darabig rendben lesz. Ősszel kap új téli szettet.
Én ha a helyedben lennék nem vennék még egy ugyanilyen szettet. Télire pazarlás az alufelni, 30-40k közt már kapsz acélfelnit ami nem foglalkozós és mellé dísztárcsát is. De ha nagyon ragaszkodnék az aluhoz, akkor néznék 70-80k közt felújítottat (festett, nem hegesztett) vagy patika használtat gumi nélkül. 100k-t én kicsit sokallom csavarok nélkül. Kupak jó ha megvan.
Ha ragaszkodsz ehhez én a helyedben alkudnék az árból, ismerős vagy sem.Itt az enyém (205/55 r16), vadiúj Hankook VP3-al. Ősszel fel kell újíttatnom majd, mert vannak festék lepattogzások. Majd vadászok valami megbízható céget a környéken.
Ilyenekkel adták (49. oldal) a kocsikat illetve voltak feláras felnik is.
kcsa: Mk3 mondiról MK2,5 fóka? Nem lesz ez "visszalépés"? Mármint lehet fiatalítod az autót, de úgy összességében kérdem.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Real_Necro
veterán
Van acélfelnim, Firestone gumikkal. Azoktól fogok megvállni. A nyári meg alun van.
Nekem tetszik télen is az alu. Nem csodálom, hogy a mostani gyenge telek miatt vált az ismi 18"ra. A nyárija is az.Igaz, nekem a kényelem fontosabb.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
-
Vegyél neki egy fiat csüngvecsengőt, az elég kicsi.
Szívó benzines kétlityis? Ha tavaly augusztusban lett volna 1.3 misim én is olyat vettem volna. De hamar elvitték, helyben is volt ráadásul (szintén mk2,5 kombi 2.0 b). Helyette lett októberben az 1.6 benga, amire már most többet költöttem, mintha a másikat vettem volna meg kötelezők cseréjével együtt. Na de nem bántom az én kis igáslovamat, ha kihúzza addig amíg iskolás lesz a kislányom már megérte rendbe rakatni. Nagyon belaktam.
2004-ben mikor érettségiztem és láttam a megjelent ferdehátút egy újságban már tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. Azt mondjuk nem gondoltam volna, hogy erre potom 15 évet kell várnom, de hát ez van.
A focus imádat maradt, csak időközben farosabb lett (a kombik jobban bejönnek), de kétségtelen hogy hot-hatchként is dögös.
Szóval mondhatni egyik álmom vált valóra. Aztán hétfő óta apuka vagyok, ez is megvalósult! Alakul a bakancslista.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Grat tőlem is
igen, 2.0 szívó, ráadásul automata váltós, régi vágyam.
Focus 2 nálam egyszer már képben volt, de anno inkább Kia Ceedet vettem, valahol mélyen nekem is tetszett az mk2, pedig az mk1 nagyobbat ütött a megjelenésekor. Akkoriban autósújság létezett, ott láttam és Escort után rendesen űrhajónak nézett ki -
patomi
őstag
-
kelly416
veterán
válasz patomi #18140 üzenetére
Álom lesz ott, csak néha idő nem, hogy megálmodja. De miért vigasztalod máris? Lehet, olyan lesz a csöppség, mint húgom lánya, este elteszik aludni, reggel csöndben játszik az ágyában, ameddig anya fel nem ébred. Ezt kb. 3 hónapos kora óta így adja elő. Egy arany tündérbogár.
-
patomi
őstag
válasz patomi #18140 üzenetére
Már nem tudom szerkeszteni, bocsi.. 4 évvel később .
(#18141) kelly416 ,, mikor haza hoztuk fiamat, egész nap aludt. Aztán este felkelt és reggelig ordított. No, ez lett a sztenderd nálunk. Sokat nem pihentem akkoriban
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
olasz61
tag
200km után az aku feszültség 12.33V.
Az aksi szerintem nemsokára kuka pedig még rendesen indít. -
#31733248
törölt tag
Mindenkinek, akinek 1.5 Ecoboostja van: vittem a Mondeómat garanciális szervizre, a szervízkönyv által előírt 20 ezer kilométernél. Aztán megtudtam, hogy feleslegesen tettem, mert 30 ezres ciklusideje van a kocsinak. Érdemes rákérdezni előtte.
-
patomi
őstag
válasz SzlobiG #18147 üzenetére
Van itt cégnél egy srác,(külsős) hat éves a fiestája. 1.6tdci évente cserél olajat, jelenleg 430k km. van a kocsiban. Új korától ő használja. Mondtam neki, hogy ez nem túl jó de nem nagyon érdekli. Nincs ideje ilyesmire. A kopó alkatrészeken kívül most volt nem rég turbó csere. Ezen kívül semmi baja a kocsinak(elmondása szerint). Na tőle nem vennék autót.
Egyébként egyet értek én sem húznám ki 20k km-ig az olajcserét.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
darvinya
titán
válasz #31733248 #18144 üzenetére
Szerviznek az a jó, hogy gari lejárta után motor cserét kell végezniük, mert az hoz vele több cserét is.
Magyarul egy új autót építetsz, jó drágán.Olaj olyan dolog, hogy az felel legjobban a kopó alkatrészek élettartamért.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jenne
senior tag
válasz patomi #18148 üzenetére
Ha már olajcsere..
Ismerősömnek Volvo S40-es autója van, dízel kombi. Tizenöt éves a vas. Éves szinten kábé 5-6 ezer km-t megy és kétévente(!) cseréli csak az olajat/szűrőt. Total olaj. Olajfogyasztás alig van a két csere között és szépen megy a gép még mindig.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Politika
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Star Citizen
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Raspberry Pi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Borderlands 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest