-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akkor még nem esedékes egy ideig?
JSZP adataiból kiindulva:
2017.10.09. óraállás 228 946
2019.02 most óraállás ~242600 körül.
Ergó cirka 13500 km van a fékekben, kicsit több (+4 hónapnyi).[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Meg kell mérni a vastagságát, abból kiderül, hogy jó-e.
22mm a határ ami alatt cserélni kell.
Az enyém 140 ezer után lett ledobva szóval 13500 után én még nem cserélném.
Kerékcsapágyat csak úgy unaloműzésképpen cseréltetnél vagy van valami oka?
Oda is kell célszerszám mert, ha rosszul van a helyére préselve lehet kidobni az újat is.[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #17354 üzenetére
+kcsa: akkor jó.
Kerékcsapágyra csak annyi, hogy nem tetszik a komplett rozsdás kerékagy látványa. Ha felkerül az alufelni elég trógerül fog kinézni mögötte a nyereg. De szerintem baja nincs a rendszernek. Még.
Esetleg a féknyerget lehet pucolni, festeni? Ha megoldható házilag nyáron 1-2 napot rászánnék az egészre, ha laikusként is megoldható a dolog. Mert érdekel a szerelés, csak nem értek hozzá.
Nincs infóm, hogy valaha is cserélve lett volna a kerékcsapágy, féknyereg. Csapágynak mennyi lehet az élettartama?
Futóművet egyébként milyen műveletek után kell állíttatni?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Ha leveszed a féknyerget, akkor le lehet pucolni. De mivel ott mindig lesz hő, meg a nedvesség éri, ugyan úgy fog kinézni egy idő után. Nekem is ilyen, de nem izgat kivételesen. Mondjuk nekem a hástó dobfékes.
Ha mindkettő jól működik, akkor hagyad őket. Én most cseréltem bátyámmal egy 99-es suzukiba kerékcsapágyat. Gyári volt benne...
Futóművet akkor kell, ha valamit cserélsz benne, vagy érzed hogy húz a kocsi.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #17358 üzenetére
Futómű állítás után egy hangya***nyit jobbra húz, de minden érték ződ, aszondja a profi a gumi miatt. De tényleg éppenhogycsak.
Az első szett eléggé rendben van, leszámítva a kis rozsdát. A hátsó féknyerget viszont nem látom a rajta lévő ganyétól. Te látod?ugyan úgy fog kinézni egy idő után -> De legalább egy darabig szép lenne megint. Nem pirosra gondoltam. A fekete sanszos.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Látom, hogy olyan amilyen. Én nem foglalkoznék vele. Nem kiállításra viszem.
Havernak egy évet nem bírt ki, pedig nem ment vele mindennap...
De ahogy gondolod. A tied."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
Csapágyat szerintem esztétikai okból felesleges cserélni, ha alufelni lesz rajta a felni közepén a kupak úgyis eltakarja a rozsdás részt.A tárcsa fog látszani.
A tárcsák és a nyerget le lehet festeni hőálló festékkel nem nagy dolog, viszont ahogy feltettem is írták, én is hagynám így ameddig nincs vele baj.
A tárcsák így ránézésre még távol állnak a cserétől.
A csapágyak élettartama is függ a használattól, majd jelzi mikor már cserés lesz, zúgni fog.
Erre felénk majdnem minden út jobbra lejt, ezért a kocsi is jobbra húzhat minimálisan.Cseréld meg a kerekeket a teszt idejére, ha akkor elkezd balra húzni akkor gumi, ha továbbra is jobbra húz akkor más.[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #17361 üzenetére
Már amelyik nem nyomvályús.
Oké, akkor nem piszkálom a berendezést. Ti jobban értetek hozzá, én még csak ismerkedem.
Inkább ha fent lesz a vadi új nyári és nem húz, akkor a gumi.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Srácok, van a kugában 1,5 benzinesben részecskeszűrő? Mert van aki szerint nincs, mások szerint van!? Azt mondják, hogy már minden turbós így jön ki, mert csak ezzel tudják teljesíteni a szigorú eu normákat...Ha van, akkor kell erre nagyon figyelni? Van ezzel nekem mint gazdinak, külön odafigyelni valóm? Az autó kisokosában, csak a dízel részecskeszűrőről van szó, ezért is kérdezem meg tőletek, akik legalább értetek is az autóhoz, nem csak vezetitek.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
bajnokpityu
félisten
válasz olajbogyo #17363 üzenetére
2018okt körül volt váltás, előtte nem volt bene, utána lett.
ha EUR6.2 normás, akkor van benne, és asszem onnastól 165 lovas, előtte meg 160.figyelnivaló? ha hosszú utakon használod, akor nincs, ha városi tötymörgés, akkor van.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
olajbogyo
aktív tag
válasz bajnokpityu #17364 üzenetére
Köszi!
Elő kellett keresnem a Járműkísérő lapot, meg a Jármű műszaki adatlapját, hogy megtudjam a gyártás idejét, és az Euro besorolást.
Nos, ezek szerint a gyártás ideje talán ez az lehet...?! "Időszakos/forgalomba helyezés előtti vizsgálat: 05-18"
gondolom ez 2018 Május hó. ezek szerint akkor nincs benne....A környezetvédelmi osztályba sorolás : EURO-VI....ennyit találtam. Akkor lehet nincs benne igaz?Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
válasz TomMusic #17366 üzenetére
Ma nagytakarítottam a kocsit. Eljutottam odáig, h végre kivegyem a pótkereket is, megtaláltam alatta az emelőt (kicsit rozsdás) és a csőkulcsot (belül nagyon rozsdás), egyedül a vonószem hiányzik. Ezt majd beszerzem, de sose kelljen használnom.
A motorháztető most is ugyanúgy berezonál, lehet látni ahogy remeg, de már legalább nem hangos.
A napokban már be lehet nyomni a klímát is ha marad a 14-16°C, kicsit megjáratni a rendszert, mert napon kint hagyva simán izzasztóra melegszik./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Sziasztok!
Az mi lehet, hogy eltekert kormánynál (mind1 hogy jobbra vagy balra) huplin-bukkanón tompán koppan a futómű, főleg kis sebességnél. Az autó még garis, nincs másfél éves, bár ha ez futómű akkor lehet erre már nem érvényes? Be kéne vinnem a Fordhoz, mi?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Tsebacsi #17371 üzenetére
Nekem a kormányösszekötő cseréje előtt csinálta ezt. Macskaköves úton elég bizarrul be tudott rezonálni.
A kereket 9 és 3 óránál megfogva -emelés nélkül is- el lehetett fordítani pár mm-t, s pont ugyanúgy koppant.
Kb 10k (anyag+munka) + 10k futóműállítás volt nekem mindez nyáron. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz KilgoreTrout #17297 üzenetére
Van itt a fórumon egy srác, aki jutányos áron szerel hifit. Szépen, megbízhatóan. Bp. Ha érdekel írj rám és megadom a kontaktját.
-
Anulu79
addikt
válasz molnarpeter #17382 üzenetére
Viszont cserébe jobban is néz ki szerintem. Télire én is ilyet tervezek venni újonnan azért érdeklődöm, hogy van-e valmi egyéb hátránya. Bár lehet, hogy marad a sima acélfelni mert ott a rozsdafoltokat dísztárcsával el lehet takarni.
-
Anulu79
addikt
válasz molnarpeter #17384 üzenetére
Jelenleg sima felni van rozsdával meg gagyi tárcsával. Nyáron festés lesz szerintem meg szervek frankó tárcsát. Talán olcsóbb mint az új felni.
-
olasz61
tag
válasz molnarpeter #17384 üzenetére
-
olasz61
tag
Cromax:Az 5 küllős lemezfelnihez a könnyűfém felni anyája való, annak a pereme tartja a dísztárcsát!
Baromság. Akkor nem értem a disztárcsa most is rajta van stabilan ugyan úgy megy fel mint bármelyi gyári disztárcsa.
Nagy Autóalkatrész:Igen jó hozzá..a sima csavar.
Profi helyi gumiszerviz:Igen jó hozzá..a sima csavar.
Autoalkatreszek24.hu:Igen jó hozzá..a sima csavar.
3:1 -
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17390 üzenetére
Áhh, sokat agyalok rajta, de valahogy mindig ott kötök ki, hogy nem éri meg lecserélni már csak azért se mer nagyon nyomott áron lehet eladni őket. Na meg ezen tudom hogy mi volt cserélve és vigyázok is rá megkap mindent, most veszek egy másik használtat 4 milla körül az is lutri lesz hiába fiatal.
Most is letekertünk 400km-t 5.5-s fogyival pályán, országút, város minden volt benne. De közbe a napi használatra a városba meg nagy és dízel...
De még bármi lehet idén bekattan az agyam azt lehet felrakom, de a jó időt megvarom ha netán elvinnek, akkor a robogóval tudjak közlekedni.
-
molnarpeter
nagyúr
Hirdetni kell olyan áron, hogy ne fájjon
-
gxyb
aktív tag
Sziasztok!
2015-töl gyártott focushoz keresek magyar nyelvű kezelési utasítást pdf-ben.
Neten csak html verziót találtam.
Tudtok segíteni? -
szgabor12
tag
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #17392 üzenetére
Én is így csinálok, hidd el, a kutya se hív fel még egy kérdés erejéig sem.
-
Pénteken viszem a kocsit a szerelőhöz a két hosszbordás szíj cseréjére. Remélem megszűnik a kormányszervo víjjogása a művelet után. Csak aztán nehogy ettől meg a klímának legyen baja, az ugye a rövidebb szíj.
Jó lenne elkerülni azt az érzést, hogy ha valamit kijavíttatok az magával hoz egy újabb problémát.Már nem emlékszem mit beszéltünk korábban a kipufogó flexibilis csőről... (helytelenül alias rezonátor)
Az rémlik, hogy többféle van belőle (több rétegű), nem tudom melyik való az enyémbe. Ezt csak akkor lehet megrendelni, ha ki van vágva a helyéről és le van csekkolva melyik fajta?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gxyb
aktív tag
-
Anulu79
addikt
Volna egy kérdésem hátha van valakinek ötlete. Amikor jár a motor akkor a kiegyenlítő tartály alól erős sziszegés hallható. Ha leállítom a kocsit akkor semmi hang nincs. Mk2 1.6 Ti-VCT az alany.