-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz gabor9991 #16300 üzenetére
ilyenkor jönnek jól az alkusz ismerősök, akik pár nap alatt eddig is le tudták kérdezni a necces járműveket. persze ez se volt 100%, de ha nagyobb összeget vettek ki belőle, akkor sejthető, hogy baj lehet vele.
már nem nagyon szokás "lebiztosítózni" a verdát, mint régen, amikor tökéletes, hajszál hiján GTKs jószágokat vettük teljes nyugalomban.
nemzetközi adatbázis meg még jobb lenne, csak túlzottan senkinek se volt eddig se érdeke viszta vizet önteni. itt meg az volt a szabály, hogy ha az adott tipus azonosan drága, v drágább kint, mint itthon, ott jó eséllyel valami gáz van, ha itthon versenyképes lesz az ára.
ennek meg a dieselellenesség kavart be, tök jó kocsikat is látok már importálva, mert belgák, hollandoknál lassan ckiki diesellel járni, és olcsón adják el a cuccaikat. de vicc volt, amikor 3.5M volt itthon egy normális mondeo, kint 4M, majd az import lomokat 3.2ért kinálták 70es órával, fullextrával.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #16303 üzenetére
Pedig a biztosító elég durva árakkal számolja a javítást még ma is.Nekem tavasszal volt egy esetem amikor a parkoló kocsimnak nekitolattak és a hátsó lökhárító minimális fényezés sérülést szenvedett.
Nettó 80-at fizettek erre...egy 11 éves kocsin. -
nagyúr
válasz Richard! #16299 üzenetére
Az automata benzines motornál hagyományos automata, az amit a korábbi mondeo is kapott az erősebb turbósokhoz. Egész finoman de lustán vált, nem túl gazdaságos cserébe valószínű strapabíró. Nekem ez van 1.5 turbóval.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz gabor9991 #16305 üzenetére
csak valszeg már nem jó a haszon/bünti aránya.
no,szétkaptam a dudáig a dolgokat, sajnos a duda lesz a hunyó. a lengőcsatit felöntöttem wd40el, a duda csatit detto, duda nyomás közben massziroztam a csatlakozót, de nyikkja nem volt. viszont a lengőcsatiban kimértem a 12Vot, szóval minden odáig rendben van.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Richard!
addikt
válasz Tsebacsi #16306 üzenetére
Most is automata van, nem adnám már annál alább
Rengeteget gondolkodtam az autóváltáson, már kb 1 éve havonta mindig ránézek a mobilére...több autót is kipróbáltam (Focus Mk2, Mk2 facelift, D Corsa, Octavia Mk3), de valahogy mindig örültem, hogy visszaülhettem a 16 éves A4-be
De most úgy érzem, hogy itt az idő kiszállni a mókuskerékből, ugyanis kezd pénztemetővé válni.
A vásárlás tavasszal lenne esedékes.
Nem volt még turbós autóm, kicsit tartok is tőle, de valószínűleg alaptalanul. De szerintem ezzel mindenki így van, akinek még nem volt, de tervezi a váltást...Max 50 000 km van ezekben az autókban, nagy bajuk nem lehet... vagy?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
pirosvilamos
tag
Sziasztok!
Nyáron vettük a B-Max-ot, a keréknyomás szenzor naponta-háromnaponta bejelzett.
Benzinkút-levegő-reset, ez ment.
Téli csere után (vadiúj téli gumik mentek az alufelnire), ugyanez a jelenség.
A gumis cserélte a szelep belsejét, új szelepsapkák, de még mindig ereszt.
Hol a bánatban mehet el a levegő???--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
#31600896
törölt tag
válasz pirosvilamos #16309 üzenetére
Szerintem a felnivel lehet valami bibi.
-
Valaki cserélte már a gyári belső világítás égőit ledesre?
Ebay/Banggod linket biggyesszen már be valaki ha tud, mert keresgélek, de nem tudom milyen kéne. Illetve szetteket látok ebayen minden féle színben pompázni, de nem vennék rá mérget, hogy 100%-ig jó lenne. (képen bmw van)
Illetve ha valaki upgradelte már a csomagtartó világítását azt is ossza meg hogyan csinálta. Mert igencsak kéne a kombiba valami. Led szalagon gondolkodom, abból van itthon pár tekercsnyi. Csak a csatlakozást nem tudom hogy hozzam össze. Gyári pilács helyére kössem, vagy hogy lehetne a hátsó szivargyújtóba dugott usb elosztóba belevarázsolni? Nem tom, nem vagyok villanyász.
Előre is kösz!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Aham. Asszem nekem 3528/60 szalagjaim vannak, abból egy 5 méteres tekercs sem biztos h bevilágítaná a csomagteret.
Elől, középen fent a visszapillantónál is cserélném a bubi izzót ledre, milyen foglalt az?gabor9991: gondolom az sem mindegy milyen hosszú az a ledcsík.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Goose-T
veterán
Tesóm S-Maxába szofitákat (talán C10W, biztosan 41mm, festoon néven kereshetsz rá az Alin/Ebayen), BA9S-eket (bajonettzáras, csak olyat vegyél, ami non-polarity, mert a Fordokban fordítva van ennek a foglalatnak a polaritása) és W5W-ket tettünk. A Focusban nem biztos, hogy van ennyi féle foglalat, nézd meg. Mindegyikből rendelj 2-3 darabbal többet a szükségesnél. A beltéri lámpákhoz nem kell CAN-buszos LED, nincsenek arra felfűzve.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
-
embe
nagyúr
Ha sokáig nincs a kocsiban akku, több órán keresztül, akkor előfordulhat olyan hogy nem indul utána? Mert bekavar esetleg az indításgátló?
Kiszedtem a 2013-as Focusból az akkut, pihentetem külön vagy 2-3 órát. Azt akarom, hogy a negatív sarún található érzékelő, vagy egész pontosan megnevezve "kütyü" nullázódjon. Hiába reseteltem Forscanből, akkor is mindig csak 80%-osnak mutatja az akkut. Hiába töltöm fel 12,7-12,8-ra, utána is mindig 78-80%-osnak mutatja. És kis használat után mindig csak 12,3-12,4V van benne.
Töltőfeszültség rendben van.
Ma nézte egy akkis boltos.terhelővillával, azt mondta jó, csak kicsit le van merülve. Reggel vettem le a töltőről.A FoCCCus szerint pont olyan akksi van bekalibrálva, mint ami benne van. Illetve gyári akksi került 1 éve bele.
Okozhatja ezt a hibát ez a szenzor, ha megpusztul? Mennyi lehet egy ilyen? Néztem az Ebayn elég drága.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #16329 üzenetére
Fene tudja.
kis használat után mindig csak 12,3-12,4V ez viszont gáz, elveszítette a kapacitását, vagy az accu management bedöglött a kocsiban.
-
embe
nagyúr
1 éves az akksi, ami gyári Ford 80aH-s. a
Ma voltam bent egy akksi boltban, és a boltos azt mondta hogy tartja a töltést. Terhelővillával nézte.Nem lehet hogy ez a bsi szennzor pusztult meg? Feltöltöm, tartja a töltést. Múlt éjszaka néztem. Viszont ha megyek az autóval, akkor visszaáll, 12,4V-ra.
Ma kivettem az akksit, több órán keresztül nem volt a kocsiban, Forscanből alapra állítottam a modult. Utána mászkáltam a kocsival. Volt mindenféle töltőfeszültség. 15V és 12,5 V is. Amikor leálltam vele, a Forscan 80%-ot mutatott, viszont akksira rámérve 12,7 V. volt benne. Ez a 12,7 az megfelelő nem?[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Kicsit gondban vagyok. Fiam autóján 2017 tavaszán gumi csere volt, Michelin CrossClimate lett feltéve. Sajnos nem én intéztem a cseréket, és egy kis gumis szervizben, Pécsen a Melinda utcában cserélték. Én nem vittem volna oda, én a Marsohoz járok.
Azt vettem/vettük észre, hogy azóta a gumicsere óta, kábé havonta 0,2-0,3 bar elmegy a gumikból. Szelepek is lettek akkor cserélve újakra, a hagyományos gumis szelepekre. Előtte azokon a felniken rajta lévő gumik alig eresztettek, (10 évig voltak rajta azok a nyári gumik) és elég volt 3-4 havonta ellenőrizni akkor a guminyomást és akkor is csak max. 0,1 bar hiányzott. Az lehet esetleg, hogy valamiért nem jól vannak benne azok a szelepek és ott eresztenek? Mert másra nem tudok gondolni. Mind a négy keréknél ez a jelenség! Azt nehezen hinném, hogy esetleg mind a négy gumi hibás lenne. Próbáltam azt is, hogy a szelepsapkákat levettem és (nem volt jobb ötletem) szappanos vizet tettem a szelepekre, ahol bele kell fújni a levegőt, meg a népi módszert is próbáltam, hogy nyálat tettem oda (elnézést kérek érte) és figyeltem rövid ideig, de ott nem látom hogy buborékolna vagy eresztene egyik szelep sem.
Tudom gumis lesz a végső állomás, csak bosszant a dolog és ezért kérdeztem rá itt.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#31600896
törölt tag
Üdv. Reggel a szélvédőről szokás szerint a párát lecsapatom ablaktörlővel, de vele nagyjából egy időben az a francos hátsó is beindul. Hátsó száraz abakot nem akarom én törölni. Hogy lehet ezeket szétválasztani? Másik kérdés, ha a világítás nagyon lefele irányul kb. 2-3 méterig látok este 0-ás állásnál, hogy tudom máshogy feljebb lőni az alapállást? Kettes Focus
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Azt mondja már meg nekem valami szaki hozzáértő tapasztalt róka, hogy mi a k. anyjának dobálja már megint a check engine lámpát az a kib.szott autó. Mindig lambdaszondára dobálta, meg h. elöregedett, kicserélték gyárira sok pénzért, megtettem vagy 600 km-t megint ég az a b.zi lámpa. Komolyan mondom használt Fordot senkinem se ajánlom főleg Foscust.
-
#31600896
törölt tag
2005, MK2 csöves 1.4 benzin...
Jó tipp a kiolvasás, de ezt a lambdaszonda cserét megelőzte egy féléven át tartó hibakód törlés, meg lambdaszonda hiba kiolvasás. Kb. 15x. 2 hete "megcsináltattam" súlyos 10 ezrekért. Érdekesnek tartanám, ha most meg már vmi más miatt dobálná kifele a Check enginet. Gyári szondát kapott nem utángyártott Denzot meg hasonlókat.
-
ReFleXx
addikt
válasz #31600896 #16344 üzenetére
van azert esely ra hogy tok mas a hiba vagy csak nincs a szondan a stekker rendesen , kabelszakadas.. stb, nem kell meg temetni a dolgot
elso korbe vidd vossza oda ahol csereltek a szondat
Bpen tudok segiteni hibakod olvasasban.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #16341 üzenetére
Check engine lámpának millió oka lehet, pl olyan bagatell dolog is mint a valahol kifújó lukas kipuff.
Én első körben azt nézetném át.
Egy hibakód kiolvasás nem árt, de nem mindig ad pontos diagnózist.
A P0420 például az egyik leggyakoribb check engine ok, de ez nagyon sok mindent takarhat, pl lukas kipufogót, de ha ezzel a kóddal viszed szervizbe lehet hogy simán rábeszélnek lambdaszonda cserére, vagy ha nagyon le akarnak húzni akkor katalizátor cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Windows 11
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RAM topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...