-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziku69
senior tag
válasz sziku69 #17661 üzenetére
Szerencsére meglett a megoldás a rádió kódhoz.
A kesztyűtartót kipattintva és lehajtva, éppen van annyi hely, hogy a rádió irányába a konzol mögött fényképezni lehessen. Épp ott van a rádió serial száma.
Ezen az oldalon kell beírni, és kiadja a kódot.
Fiesta 2002-es 1,4 16V[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Ma vettünk páromnak egy 1-es fókát. 1.6 benzin 2002-es. legfontosabb kép ami egyben az egyetlen is az autóról
Na szóval, milyen olajat és gyertyát rakjak majd bele? Óra szerint 184k km van benne, de induljunk ki abból, hogy ez 250k, bár a belseje alapján nem mondanám meg, hogy 200k felett van.
-
diegho
nagyúr
válasz ReFleXx #17706 üzenetére
Természetesen. Szerencsére volt egy autószerviz nem messze tőlem, ahol a tulaj foglalkozik behozatallal is és most hoztak 6 fókát be az elmúlt hónapokban, megcsináltak minden lényegeset rajtuk és mentek eladásra. Ebben új a klíma kompresszor és a kuplung, nincs rozsda sehol. A flexi cső már nem tart elég erősen, de még nem fúj ki, van egy 5ft-os nagyságú sérülés a jobb első ajtón, valamint a szelepfedél kicsit ereszt. Ennyi hibát talált a szerelőnk rajta. Ja és a gumik kopottak.
-
ReFleXx
addikt
válasz diegho #17707 üzenetére
nagy kincs a focus 1 ha nincs rajta rozsda, siman bevallalnek meg 1-et masodik kocsinak ugy, imadtam.
amugy olyan mintha valami extra alvazvedo lenne az aljan az enyemen nem volt ennyi rütyi.mennyibe kerult ha szabad kerdezni es milyen felszereltseg? meg a kipufogo is a gyari elsonek tunik, nincs vagva ha jol latom
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
Budapesten a 2.-3. vagy 11. kerületben van ajánlott szervíz?
Van egy csomó apróság, ami miatt megnézetném egy szakértővel a kocsit (Focus 2 kombi).
Van egy fura zörgő hang jobb hátul, úthibáknál hallatszik. Először arra gyanakodtam, hogy valami a csomagtartóban, de nem találtam semmit. A jobb első ablakemelő nyikorogva húzza az ablakot. Nincs antennám, valószínűleg megette egy gépi mosó. Néha olyan, mintha reccsenne egyet valamelyik ablak hátul.
A kipufogó hővédő lemeze levált hátul, gyanús, hogy a másik hővédő lemez is mozog.
Plusz egy általános állapotfelmérés is jól jönne, mert örököltük az autót és nem tudom, mennyit volt vele foglalkozva.
Van szerelő, akihez járunk kereket cserélni meg egyéb apróságokért, de ő nem kifejezetten Ford szakértő és sajnos annyira nem igényes.[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
Ilyet használt/használt valaki? Érdemes beletölteni? 1 flakonnal elhasználtam már.
-
nagyúr
-
darvinya
titán
válasz #49155328 #17678 üzenetére
Hasonlót csináltam anno 1.4-es benzinesnél, ami szuper üzemanyag nanoporlasztással történő belső tisztítást jelentet.
Elég sok kormot letisztított, s utána motor mintha fellélegzet volna.
Viszont ezután nagyon javasolt motorolaj csere.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Volt már valakinek tapasztalata a 18S39 - CLUTCH SLIP DETECTION nevű visszahívási kampánnyal?
Cseréltek valamit, vagy javítottak?Köszi előre is.
-
nagyúr
válasz Anulu79 #17717 üzenetére
Erre nem tudok válaszolni, mert ilyeneket nem használok. Ha ki kell kormolni, akkor inkább kiviszem a pályára és tartósan 130-al megyek. Akkor a jövőhét is kiég a motorból.... Remélem...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #17718 üzenetére
Na nálam a kormolás nem megy egy ideje, mióta 2000 fordulat fölött visít a szervo.
Beszéltem a szerelővel, holnap beszereli a másikat, ezt meg viszem vissza gariba.1. remélem a második felújított már jó lesz, mert ha nem... Uhh, inkább bele sem gondolok!
2. remélem elfogadják a garit, bár eltarthat egy darabig a bevizsgálás és mire visszakapom az árát./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #17719 üzenetére
Szerintem felesleges évente üa szűrőt cserélni. Nekem 120e km a periódus a hondán, az opelen meg valami 40 vagy 60e (vagy 6 év), cseréltem mindkettőn, egyiken sem volt dzsuvás. Tartani kell a gyári periódust, aztán csókolom.
A pollent viszont érdemes évente többször szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz tboy93 #17721 üzenetére
Lehet felesleges, de igazából párezres tétel, csere meg más művelettel kb ingyenes, mert a szerelőnek 5 perc sincs. (Ez nagyon tetszik az 1-es fókában.)
Amúgy nekem mindig érződött, hogy kell a csere, pedig Shell-en tankolok mindig. Legutóbb a focus "guru" cserélte kérés nélkül mert "érezte", hogy kell.
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
-
válasz #31600896 #17725 üzenetére
Ja kérem spórolni tudni kell. Én is ki akarom cserélni a pollenszűrőt hamarosan (az még elmaradt), ha 3 óra lesz, akkor annyi. De valamit már én is bütykölni akarok, nem csak az égőket csereberélni.
Egy videót láttam a műveletről. Apró termetű emberkéknek könnyebb, ez kétségtelen.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Hannibhál
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kipufogó dobot cserélt e mar valaki hazilag? Csak mert ma megléptem mert lyukas volt a dob s a felfugesztése is elengedte már , így gondoltam berakok egy új utángyártottat, viszont olyan ,,problémám" lett hogy baromi sportos hangja lett Haverommal arra jutottunk h a csatlakozásnál ahol az új dob csövét a rendszerre rátoltuk nem alkalmaztunk kipufogópasztát vagy minek hívják s a bilincs meg nem tudja szorítani annyira igy valamennyi gáz kijön ott s valószínűleg ezért van sportosabb hangja.
A kérdés pedig hogy árt e ez a motornak, mert ugye a rendszer ellenállása így csökkent(szerintünk nem de azért megkérdezem tapasztalatlan vok még).
A másik kérdés hogyha kívülről bekenjük az elég lehet e nemi vagy mit kéne csinálni vele? Ha semmi baja nem lesz így a motornak akk felőlem maradhat is mert bejön
A kocsi az egy 2004es 1.4es benzines fiesta
Köszi előre isGépelés nem az erősségemasdsdk
-
darvinya
titán
válasz Hannibhál #17730 üzenetére
Nem árt a motornak, mondhatni gyorsabban távozik a füst, így a motor könnyebben jár.
Kipufogópasztát csövégre kell kenni, erre csúsztatni másiknak a végét.
Kívülről nem fog semmit tömíteni, mert nem éri annyi meleg, hogy rendesen megszilárduljon.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
zoltan.bagi
csendes tag
Intenzív, hosszabb gyorsításnál pályán néha meg-megtorpant. (Gyertyákban 5ezer km sem volt, check engine nem volt.)
Kipróbálta, szegény keveréket jelzett neki a diagnosztika, ami azt mondta, hogy ennek a tünete. Azóta nem volt ilyen. (kopp-kopp) Megjegyzem 1.5 éves (kb 20ezer km) szűrő volt ez, csak Shell-es benzint tankolva. Azóta inkább cserélek, mint idő előtt szivattyúcsere legyen. (A szivattyú is morgósabb volt előtte, de ezt nehéz megítélni milyen a "rendes" hangja.)Harmad alá nemigen engedem a szintet (max negyed, ha nagyon indokolt) szintén a szivattyú érdekében.
-
berenyics
csendes tag
Üdv!
Van egy egy kis problémám adot egy FORD FIESTA 2012 gépkocsiban egy MK7 RADIO STEREO CD HEAD UNIT 08 - 16 / AA6T 18C815 AF tipusú rádó amit ha bekapcsolok csak annyit ír ki hogy ford audió és nem történik semmi van valami ötlete valakinek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
-
Hannibhál
őstag
darvinya és kcsa köszönöm szépen a javaslatokat és a megerősítést, így azért nyugodtabb vagyok
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
sziku69
senior tag
Nem tud valaki 2002-es 1.4 16v Fiestához, letölthető kézikönyvet? A Ford oldalán van ugyan, de Fiestához nincs. Próbálta alvázszám után is.
-
diegho
nagyúr
1es fóka 1.6-os motornál a vízpumpát a vezérlés hajtja?
-
DeFranco
nagyúr
válasz diegho #17741 üzenetére
nem kell feltétlenül, bár ha nem volt cserélve én cserélném mert ha betérdel az tud nagyon para lenni.
nekem úgy ment el, hogy egyszerre dobta el az összes vizet, nem szivárgott meg semmi csak fogta magát és elrepedt.
ismerős keze alatt elég sok fóka átment, a véleménye alapján kb 120k km körül bírnak a gyári pumpák onnantól számítani lehet arra hogy elmegy (kivételek persze vannak nála a legtöbb elment 120 és 125 között)
de igen, nem muszáj cserélni nekem gyártóspecifikus szervizben sem ajánlották vezérléscserekor mert utólag is megcsinálható a vezérlés bontása nélkül.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz DeFranco #17742 üzenetére
Ha vezérlést cseréltetsz, akkor már alig van plusz munkaidő vonzata a vízpumpacserének, mert úgyis meg lesz bontva. Nekem is vezérléscserénél látták, hogy kotyog, így azt is cserélték.
Ha nem ismert a futása/kora, fagyállócsere gyakorisága akkor pedig mindenképp cseréltetném. Szívó benzinnek -kisarkítva- a megfelelő kenés meg hűtés kell és kimegy a világból...
-
kelly416
veterán
Másfél hónapja úgy van fent HAHU-n az autóm, hogy még a kutya sem telefonált rám. Szerintetek egy hasonló kép lendítene-e akármennyit is a dolgon? Csak azért kérdezem, mert nem nagyon van hely, ahol felemelhetném. Egy eléggé ápolatlan rámpára (kb. 10 éve nem használják, ímmel-ámmal rá lehet állni, csak rozsdás, koszos, festetlen, de valamikor autószerelő rámpa volt, tehát céleszköz, ha úgy nézzük...) fel tudnék állni, de az sem bizalomgerjesztő látvány. Ha úgy gondoljátok, hogy lenne értelme, utána keresek, hol tudnám megcsinálni a képet, de én személy szerint nem várnék hasonló képet HAHU-n szembejönni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #17743 üzenetére
nekem 9 éves volt az autó amikor a vezérlést cserélték és volt benne 9xk kilométer. megnézték azt mondták nem indokolt, ráér, pár évig el is ment szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux - haladóknak
- Dell notebook topic
- Fűnyíró topik
- Politika
- Yettel topik
- Xbox Series X|S
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Gray Zone Warfare
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...