-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Tsebacsi #18297 üzenetére
Kötelező szervizt mindig időben csináltatom, vezetett szervizkönyves a gép. Amit szeretnék, ha rugalmasabb lenne, jobban gyorsulna. Fogyasztással meg vagyok elégedve, 5,6 a nagy átlagom, általában pályán járok, városban keveset.
(#18298) molnarpeter: 148K km, nem volt még (nincs tudomásom róla, 2,5 éve van nálam, 104K-val vettem). Sajnos nem írja ki, hogy mikor regenerál. Van, mikor észreveszem pályán, hogy megnő a pillanatnyi fogyasztás. De nem olyan sűrűn, sokat pályázok, de csak 30-50 km-t. Néztem újabb 2.0 tdci-t, alapból 150 paci, elfogadnám! Csak drága még.
(#18299) SzlobiG: milyen gép, hol csináltattad?
(#18300) RazoR : egy ilyen 140 lóval szerintem már elégedett lennék. Te hol csináltattad?
Ha lenne valami tuti megbízható hely, nagyon megfontolnám...
-
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz johnny82 #18309 üzenetére
Regen vegen abbahagyja a venti bogetest. Szoval regen meg nem futott le, amikor leallitottad.
Mk4 mondeoba konnyen kiepitheto a regen lampa.Autopalyan nem veheted eszre h regeneral a fogyibol, mert az allo helyzeti pillanatnyi fogyimero mutat 5deci per oravsl tobbet. Hangja megvaltozik, illetve kisebb a nyomatek.
Nem tudjuk h az adblues 2.0 tdci milyen lesz regen kozben? Allitolag kisebb homersekleten tortenik, illetve kicsit kevesee doglottnek gondoljak a sima eur6 hoz kepest menet kozben. Azoknal is ugy megy a teljesitmenynoveles, hogy 150/180 meg gyari, es utana chiptuning?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#49155328
törölt tag
válasz johnny82 #18309 üzenetére
A regen nem ment végbe ha ment a vent, ilyenkor kell menni vele egy karikát.
Bár faterom alapból szarik rá ha megy a venti leállítja akkor is.
1.6 tdci transit connect most lesz benne 100k km még nem volt vele gond.
Szóval ha egy két regen kimarad az nem olyan nagy gond. -
Hannibhál
őstag
Hejhó!
Olyan problémába ütköztem nyári gumiszett felszerelésekor, hogy a csere után egyfajta nyikorgást hallatt a jobboldalon lévő hátsó kerék(kb onnan hallatszódik). Az érdekes az, hogy vasárnap este 6 kor cseréltük le(acélfelnin volt mindegyik) s visszafele mentünk s akkor kezdődött. A télivel sose csinálta, s ez az ami aggaszt, ugyanis ha csapágy vagy szilent lenne akkor azzal is kellett volna lennie nem? Illetve ami még furcsa, hogy esős időben vagy kicsivel utánna nincs a hang, csak mikor szárazabb idő lesz. Azt is megfigyeltem, hogy balra kanyarodáskor(tehát mikor a jobb oldal van terhelve jobban) erősödik, jobbra kanyarodásnál gyengül, valamint kerékfordulattal arányos.
Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gond akkor szívesen venném
A kocsi az egy 2004es 1.4 benzines fiesta, a nyári gumi az apolo amazer 3g max, a téli az meg sima tescos rikken gumiszett, 175/65-ös 14 colos mindkettő.
Köszi szépen előre is!Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Goose-T
veterán
válasz Hannibhál #18313 üzenetére
Nekem egyszer volt ilyen még a Skoda Feliciámmal, akkor az volt a baj, hogy az egyik felnihez való csavar már hosszú volt a másikhoz, és beleért a féktárcsába a vége. Lecsaptunk belőle flexszel, oszt jó lett.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
kelly416
veterán
válasz johnny82 #18309 üzenetére
Azért nem árt utána olvasnod, hogy mi is pontosan az a regenerálási folyamat (mi történik közben), és mit kellene tenned az autóddal, amikor ez megy. Nekem pl. udvaron indította be a szaki álló helyben, elég magas fordulaton pörgeti olyankor a motort az elektronika és ömlik kifele a meleg a kipufogóból, mert gyakorlatilag égeti a kormot lánggal. Nem hiszem, hogy jót tenne bárminek is, ha ott a folyamat közben leállítanám. Nem mondom, hogy behal tőle az autó, csak azt, hogy nem árt tudni mi történik és mibe avatkozunk bele drasztikusan.
-
pn4hvq
senior tag
válasz Hannibhál #18313 üzenetére
Nálam MK3-as Mondeonál volt/van ilyen. Itt az a baj, hogy "berohadós fajta" a fék, így a fékbetét folyamatosan hozzáér a tárcsához.
Menj vele egy pár km-t és nyúlj hozzá a kerékagyhoz (ha hozzáférsz) vagy a felni kerékagynál lévő részéhez. Ha érezhetően melegebb, mint a másik oldal, akkor lehet ez a hiba.
A nyikorgást a folyamatos súrlódás okozza. Ha többet mész vele egyhuzamban így, akkor a súrlódás miatt hőtágulás lesz, még jobban súrlódik, még hangosabb lesz (és koptatod ezzel együtt a betétet és a tárcsát). -
őstag
Ez az Autokorbel azért tetszik, mert ahogy olvasom mérnek előtte is és egyedileg tuningolják az autót. Kár, hogy árat nem találtam. Mennyibe fáj egy ilyen tuning kb?
(#18317) kelly416 : én is örülnék neki, ha tudnám pontosan, mikor megy végbe a folyamat és meddig tart, de ha mennem kell valahova, nem hagyhatom az utcán a járó kocsit magára 20 percre, gondolom megérted. Másik, hogy mivel sokat járok pályán, nem gondolnám, hogy nagy baj lenne. Sőt, én mindig csak OMV MM-t tankolok, ezzel is vigyázva a kocsira.
-
-
kelly416
veterán
válasz johnny82 #18324 üzenetére
Nem is mondtam, hogy bármikor bármilyen körülmények között a kocsi parancsoljon, csak azt, hogy jó ha tudod, milyen folyamatot szakítasz meg és miért. Mérlegelés kérdése. Ha pisilni kell, azt azért meg tudja tartani az ember 3-4 percre, vagy akár 15-re is. Ha korházba rohanunk, akkor meg félbeszakítjuk. Itt a "mit miért"-en van a hangsúly.
Egyébként nekem az MK2 Fóka 12:42-t regenerált emlékeim szerint, ami nem ökör idő a legtöbb esetben, főleg, hogy tudtommal már rövidítettek az időn, csökkentettek a hőfokon is az újabbaknál, tehát még annyira sem pörgeti a motort, mint az enyém. -
nagyúr
válasz Hannibhál #18313 üzenetére
Kerék csapágy kuka.
Nekem is ilyen tünetet produkált a Suzuki mikor kanyarodtam.
Semmi köze a gumihoz, vagy felnihez stb. Nekem úgy adta be a problémát, hogy este semmi baj nem volt, majd másnap délután egy kanyarban hallottam a búgó hangot. Ha kanyarodtam hallkult.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Hannibhál
őstag
válasz Sub-ZeRo #18327 üzenetére
Nem tudom, hogy csapágy-e mert tavaly is adott ilyen hangot, illetve nem búgás, hanem olyan mintha valami nyikorogna a fordulatszámmal azonosan, illetve tavaly a jobb első csinálta, most hátra lett rakva, ott csinálja vagy legalábbis onnan hallatszik, illetve a télivel egyáltalán nem csinált ilyesmit.
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Ford tdci motorok mennyire megbizhatoak? 2004tol2007ig, konkretan focus es mondeora vagyok kivancsi
-
SzlobiG
félisten
válasz BUZZLGHTYR #18329 üzenetére
Semennyire, amennyiben 2.0-ról van szó.
-
-
pn4hvq
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #18329 üzenetére
Nekünk 2006-os 1.6TDCi 90LE-s Focus van, óra szerint 205e (szerintem 50e-vel több) km van benne. Vezérléscsere volt már, amúgy fogyó kopó dolgokat cseréltünk csak 2009 óta, mióta nálunk van. Nem acélos a teljesítménye, de megbízhatóan teszi a dolgát.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #18329 üzenetére
1560 és 1997 ccm a jók, abb esetén a gyengébbet érdemes venni, és az olaj durvaszűrő műanyag kosár problémát kizárni. 1.9 PD tartósabb szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
updog
senior tag
válasz pn4hvq #18333 üzenetére
Ugyanezt tudom mondani a C-Maxunk kapcsán, 1.6 / 90LE TDCi van benne, csak annyi bajom van vele, hogy pályatempóban (110-140 között) már nagyon meg kell válogatni, milyen helyzetekbe állok bele, egyszerűen elfogy (persze 100-150kg-mal több a C-Max mit a Focus ha jól tudom). Nálam 10.000 km-t ment eddig, amúgy 155e-n áll (valós), 13 év alatt nem volt vele különösebb probléma.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Budapesti illetőségű topik társat keresnék, ha van köztetek akkor a továbbiakban majd privátban a többit.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
zoltan.bagi
csendes tag
A napellenző-javításhoz innen a PE0604N azonosítójú cső megfelelő?
Nem akarok felesleges köröket futni, na meg betárazni számomra használhatatlan csőből
Így is meg kell vennem 5m-t, pedig kell vagy 5cm -
válasz zoltan.bagi #18339 üzenetére
Nekem is kellene kétszer 5 centi. Majd oszd el az árat, told meg egy pk-val és máris annyival kevesebb marad neked a polcon.
De most komolyan, ha veszel utána vevő lennék egy darabra én is. Felújítanám az én szettem, mert bár rendeltem hozzá másikat amit már be is szereltem, de sajnálnám kidobni két pici csődarab hiánya/elnyíródása miatt.
Követlek!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoltan.bagi
csendes tag
Természetesen a maradékot szívesen megosztom, sőt ha valaki eljön érte viheti köszönömért.
Azért nem ajánlottam fel, mert magamat ismerve a beszerzés akármeddig is eltarthat, s nem akarok hitegetni addig senkit
Igazából egy fél métert levágok, hogy legyen esetleges tartalék, meg ha ismerős hasonló helyzetbe keveredne (van a családban még MK1 Focus pl), de a többi tényleg csak felesleg nekem. -
válasz zoltan.bagi #18341 üzenetére
Szuper, én vevő lennék egy darabra. Csak el ne felejtsük.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Nem tudom mit kell ezen sokat molyolni csövön, mikor bármelyik patikában kapható infúziós szereléket max. 400Ft-ért, és már is meg van a cső, csak méretre kell vágni.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Pikkolo^^
addikt
válasz bajnokpityu #18310 üzenetére
Arra gondolsz, hogy programból felrakják a 180-as motorvezérlést és utána külön chippel?
-
ribarszki
őstag
Sziasztok! Tudtok valami véleményt mondani nekem az új S-Maxról? A népítéleten van egy beírás, ami nagyon elvette a kedvem. Az összeszerelés minőségét említi kritikaként, hogy nagyon sok minden nyöszörög.
Milyen lehet a 150 lovas dízellel?Sajnos még nem tudtam kipróbálni. A Kodiaq és az S-Max van még ár alapján versenyben..
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #18346 üzenetére
előzőhöz képest sokkal jobb, de még midnig nyöszörög.150 arra lesz elég, hogy használd, nem élményautó.én is ilyet veszek.
kodiakba nincs normális ülés, és hátul széltében 129cm széles, az smax meg 144 könyöklőtől könyöklőig.kodiakban nem fér el magyarul 3 gyerekülés egymás mellett.
a mai skodák meg pléhdobozok, ők meg innen nyerik a zajukat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ribarszki
őstag
válasz bajnokpityu #18347 üzenetére
De mi nyöszörög bennük? A kédergumi? Mert a srác a népítéletben mintha arról írna.
Két dolog nem tetszik a fordban. Az átgondolatlan, össze vissza kezelőpanel és a média rendszer. Ebben a vW 100x jobb. Szerintem.. de a Skoda tényleg pléh.. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen