-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribarszki
őstag
válasz Goose-T #18399 üzenetére
Nagyon köszönöm! Durván ez is 15% ahogy számolom. De ráérek, megpróbálok több ajánlatot is kérni. Nagyon segítőkészek vagytok itt a fórumon!
Esetleg Mór környékén, Székesfehérvár nincs valakinek új Smax amit még lehetne nézni, esetleg menni vele pár km-t?[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #18401 üzenetére
szfehérvártól nincs messze a leaseplan. autót nem vennék tőlük, de próbakört meg tudják oldani egy pici melléktúton. van fekvőrendőr, gyorsitási lehetőség.
ami még fontos, h nagyon sok smax van fönt hahun (új), ami már rég el van adva, csak elfelejtették levenni. akkora a dömping a 7 ülésesre, hogy elfelejtik levenni.
egyébként a Cmax még ilyen, ha valakinek elég a mérete, óriási vétel lesz.
nekünk, mivel közepestől talán kicsit jobban felextrázott volt, ezért 20% fölött lett a kedvezmény. egy vignale nagy fullfull stlinenél összejöhet a 30%.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek 1.0 literes (3 henger) ecoboost motoros Fordja?
Garázs szomszéd aki taxis, bepróbált/vett egy ilyet. Focus combi. De egy év után gyorsan el is adta és vett helyette egy szívó benzines 1.4-es Opel Astrát, az is combi. Szintén 100 LE-s az Opel, de azt mondja hogy sokkal kezelhetőbb, rugalmasabb ez az autó mint az 1 literes Ford. Arról már nem is beszélve, hogy a Ford 1 literese taxi üzemben és városban szépen benyalta nála a 12-13 liter benzint/100 km-en. Az Opellel elmegy kicsivel 10 alatt! Taxi módban és városban, és rövid távokon.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
Nem lepődök meg, a kis köbcenti + turbó velejárója a 10l körüli fogyi, aki mást mond az nem városban használja. Nekem az 1.5 eszik 9-10 között de úgy, hogy van benne M0 is hazafelé. Az, hogy rugalmasabb, vitáznék vele, azért van ott nyomaték, más kérdés, hogy emberünk nem tudja hogy kell egy turbós autót vezetni...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sparta2
tag
Ez nem igaz! A 170 Nm szerintem egy normál autózáshoz elég. Nekem városban 1500-2000 között pörög. Dinamikusan vezetve sem kell 3000 fölé nyomni.
" A maximális nyomatékot már 1500 f/min fordulatszámon képes leadni, ez azt jelenti, hogy a maximális nyomaték 90%-ának eléréséhez csupán 1,5 s szükséges. A 92 kW-os egység sajátossága, hogy 3. fokozat felett padlógáz esetén életbe lép az overboost funkció, mely kis ideig 200 Nm leadását teszi lehetővé."
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
Én vezettem rövid ideig/két napig egy ilyen 1.0 motort és a fiam 12 éves 1.4 tdci autójához hasonlítottam. (a nagyobb 2.2-es tdci-hez nem lett volna sportszerű)
Az én tapasztalatom, hogy vezethetőbb, kezesebb az 1.4 tdci. (az újabb már 1.5-ös dízelmotor meg aztán még inkább) Szerintem. Ha csak a motor miatt kellene választanom, akkor (én) egyértelműen a dízel mellett döntenék. Papíron bár nagyjából azonos a nyomaték mindkettő motornál, de (és megint csak szerintem) a dízel nyomatéka és ezzel együtt a vezethetősége mint összefoglaló szó, meggyőzőbb volt számomra.
Most itt nem arról beszélek, hogy melyik gyorsul jobban és melyikkel lehet "kilőni" jobban a lámpánál...A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
Igazad van, én se vennék magamnak 3 hengeres motort, főleg 1.0-át nem, pont azért, mert nagyon érezni rajta, hogy kicsi löket van megfújva. A dízel azért más tészta, 4 hengerrel, mindig is kellemes lesz vezetni, mert érezni a nyomatékot, nem csak papíron van.
Én a régi iskola híve lennék, ha sok pénzem lenne Azaz: Nagy löket, kényelmes vezetés, erő és nyomaték. Az 1.5turbós benya jól megy, sőt így 200 pacival főleg, a szívó 1.8 max motorfék tekintetében hiányzik, de vezetni még mindig az 540i V8 BMW-t és a 2.7 sorötös dízel mercit élveztem a legjobban a nyomaték és a nagy löket+hang miatt.
Az 1.6tdci Focus is nagyon kellemes volt városban, ha ráérzett az ember hogy kell vezetni. Lehet a kis ezressel is így lennék, de ott a hang is fáj, meg tényleg, érezni, hogy pici ott elöl az a varrógép[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
olajbogyo
aktív tag
válasz Tsebacsi #18367 üzenetére
Szia!
Bocs, ne haragudj, de most lestem az általad linkelt zárható tanksapkát, és azt írja az oldal, hogy nem jó a autómhoz. Igaz, csak fordítóval tudom értelmezni az oldalt, de ott azt írja egy hozzászóló, hogy a Ford Escape-hez nem illeszkedik, akkor gondolom a Kugához sem jó. Vagy rosszul gondolom? Rendelhető ez nekem?
Itthoni céget is kérdeztem, de ők azt válaszolták, hogy az autómhoz nem létezik ilyen okosság.Köszi, előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Jenne
senior tag
válasz Tsebacsi #18409 üzenetére
"...lehet a kis ezressel is így lennék, de ott a hang is fáj..."
Most hogy említetted ezt a hangot... most ugrott be, hogy miért volt az a dézsavü érzésem (motorhangra értem), amikor vezettem azt az 1.0ás motort, de nem tudtam/nem ugrott be, hogy honnan ismerős az a hang.
Én még vezettem a kétütemű Wartburg 353 nevezetű autót, és ott volt ez a hang az utastérben. Már akkor sem tetszett...A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
zoger
tag
Ki miből űl át. Én 1.4 mk1 focust ill. 1.25 mk6 fiestát váltottam 1.0 kombi focusra. Ég és föld. Annak ellenére, hogy nehezebb sokkal jobban megy minden körülmények között és kevesebbet fogyaszt. Minden utazás egy élmény sima vele az előzés s mindig van benne tartalék még 150-nél is. Nyilván ha nagy td autóm lett volna elötte legyintenék rá.
-
zgi521
újonc
mi a nejem részére vettük (át tegnap) az 1.0 ecoboost-t. egy 1.4 8V Grande-ból ült át 9 év után. motorikusan annál rosszabat nem akartunk. eredetileg az 1.1 szívót terveztük, de tesztvezetés után azonnal kiesett a halovány motorja miatt. pont azért amiért anno az 1.2 Grande is. sztem neki a napi kisvárosi közlekedésre tökéletes lesz, könnyen mozdul a bódé, Titanium, aut. klíma, aut. lámpa stb.. nem kell semmivel tökölni, nem felejti el be-ki kapcsolni. sajnos a aFiatnál már nem volt alternatíva, peig ez is egy borzasztó jó kis városi kocsi volt.
-
ribarszki
őstag
Ha valakit érdekel, az Smax konfigurátor oldalán már az új update verzó van fent. A belső megjelenítésnél így már nagyon tetszik a középkonzol is. Szebb mint a középen a nagy hangerőgomb, körülötte pici gombok. Szuper.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #18418 üzenetére
hát az úgy van, hogy a feláras hifikhez jár a nagy kerek gomb középen, az alap rádióké az, amit szépnek találsz. de nincs alapvetően új középkonzol.
az összes idei változtatás kimerül abban, hogy az automata váltósok idrive szerű tekerős tárcsát kapott a bot helyett. ja meg powershit helyett hidraulikus 8 sebességes lett.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ribarszki
őstag
válasz bajnokpityu #18419 üzenetére
Akkor ezt benéztem (A szalonban ilyen tekerős váltó volt már)
Egyébként ha már szóba került, megéri a Sony a felárat?
A Skodánál úgy jártam, hogy 140k-ért bele ment a prémium Cantont, ehhez képest az alap gyári 8 hangszóró sokkal jobban szólt...Ha nem nagy a különbség, nem költenék rá. Ha viszont erősen javallott a Sony, akkor szívesen kérem.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #18420 üzenetére
mk4.5 mondeo esetén tudom mennyi a difi a sima meg a sony között. volt mindkettő, majd utángyártott.
hogy szarabb legyen a feláras, mint a gyári, ezt nehezen hiszem, ott valami el lehetett tekergetve.
azért gondolom, mert a fapad skoda/ford hifi olyan szarul szól, hogy nekem pár perc elég, hogy végleg kikapcosljam, annyira zavar a torzitásuk.
a 4.5ben levő sony jobb, mint a gyári, azzal már 20-30percet is el tudtam viselni. erősen saját szinezettt hangja volt, de összességében elviselhetőbb.
200ból olyan hifit rakhatnánk össze (használt cuccokból), ami élményt ad, órákon át.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #18421 üzenetére
"200ból olyan hifit rakhatnánk össze (használt cuccokból), ami élményt ad, órákon át"
Ebben igazat is adok, csak én pl. nem szeretem megbontani a gyári dolgokat, mert sokszor a szaki nem ért az adott típushoz, rongál bontás közben (létező negatív tapasztalat több autóval és szakival sajnos).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #18422 üzenetére
szar ember csinálta. akár mindet. nekem tökéletes munkát végzett, simán vinnék hozzá 0km-es kocsit. még a mondeo recsegős kilincseit is tökéletesen megcsinálta, teljesen hangtalan lett az ajtó.
bár várhatóan nem fogom vinni, mert a legnagyobb gyári hifi lesz az smaxban, az már majdcsak megüti azt a szintet, hogy ne akarjam azonnal kikapcsolni
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #18423 üzenetére
Nem vitatom, de mint minden szakma, ez is híg, mint a...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
OPiiPO
addikt
válasz ribarszki #18420 üzenetére
S-Maxot nem ismerem, de a C-maxban volt egy időben sima gyári amit lecseréltettem egy Sony-ra. Eléggé komoly a különbség a Sony javára, egész egyszerűen tisztábban szól nagyobb hangerőn is, jobb magasak a mélyek pedig nem bufogtak, pedig nálam ugyanazokkal a hangszórókon volt mindkettő. Szerintem, ha nem akarod később az autót megbontani, akkor tényleg megéri az árát.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
athomi
veterán
válasz ribarszki #18346 üzenetére
Na ezekre a nyöszörgésekre is gondolt ismerősöm és azt mondja a szervizek sokszor nem tudják megoldani a problémákat vagy csak részben sikerül.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok!
Mondeo MKIV kombihoz (2.0 dízel), hol érdemes hátsó kipufogó dobot venni? Kb 1 éve már hegesztve volt, mert letört a kis tartókar, de most megint lóg az egész...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
zgi521
újonc
srácok, nem tudtok vmi linket ahonnan a magyar user manual letölthető a 2017-es Fiestához? 2019-ben egyszerűbb lenne benne keresni, mint a könyvben. köszönöm
-
Megjött a téli felszerelés: motortér szigetelés patentokkal, egy gyári dísztárcsa h meglegyen a 4 egyforma és egy vonószem, ami hianyzott a készletből.
A bedarált hidraulika csőre még nem kérdeztem rá a szerelőre h most akkor mi lesz velünk. Reggel mikor jöttem dolgozóba még ott állt a kocsi, ahol leparkoltam...
Nem ám még a szíjjat is cserélni kell, mert akkor földhöz ba**om magam. Mondjuk biztos nem tett jót annak sem a kontakt.
Hidraulika folyadékom van, azt adok neki, a többit meg oldja meg. Két alkalommal is át kellett volna nézze szivattyúcserekor. Ez az ami bosszant igazából, na meg a végeredmény.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zgi521
újonc
válasz Real_Necro #18429 üzenetére
néztem, sajnos csak html
-
pulffy
őstag
Hali skacok. 2005 focus c-maxba passzolna 2005 focus combi hátsó kipufogó?
Why? Because we fucking can! Because we fucking can, and if we can, we do.
-
zgi521
újonc
válasz Real_Necro #18429 üzenetére
közben átküldtem a linket telóra, bookmark
jó lesz ez is, köszönöm
-
nagyúr
válasz olajbogyo #18415 üzenetére
Szia!
Na ezeket találtam hirtelen:
Ebay - Ezt azért fenntartással kezelném.
Ford gyári - Itt érdemes lenne egy Ford kereskedést megkérdezni, hogy a cucc itthon is rendelhető-e, szerintem igen. Én erre mozdulnék.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#31600896
törölt tag
Nekem a toronycsapágy volt kilazulva. 1 éve ráhúzták erősen, azóta csendben van. Nem tudom hogy lazulhatott le magától, vagy cserélték-e... Ez már rejtély marad. Elvittem ahonnan vettem a kereskedésbe, aztán rájöttek, hogy ott mozog a motortérben a csavarja. Én közben rángattam az autót a kerekénél fogva, hogy nézzétek már, erről beszélek, kotyog...
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Ajtókárpit patentek úgy kiszakították a műanyagot, hogy vennem kellett bontóból egy ép kárpitot. Vettem új patenteket cromaxnál a biztonság kedvéért. Kérek egy kis segítséget, hogy elég csak simán ezeket az új patenteket beletolni a kárpitba és úgy felpattintani az ajtóra, vagy a patentekkel van valami extra meló? Hegyükön látok egy kis kupakszerű dolgot, ami tompábbá teszi. Szeretném, ha mindegyik belepattanna a helyére.
Focus Mk2
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
ford fanoknak kötelező megnézni a Grand Tour záróepizódját!
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz zgi521 #18440 üzenetére
Kerékőrre azt mondta az egyik gumis srác, hogy felesleges, két perccel tartana tovább lekapni neki a négy kereket, de van fölös pénzem nyugodtan kidobhatom rá. Nem vettem. Itt vidéken szerencsére nem nagyon lopkodják se a kocsikat, se a felniket. Aztán most gyors kopp-kopp. Mert biztos ami tuti. Meg ami már elmúlt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Az lehet, hogy a gumis lekapja, de például ahol én melózom, volt rá példa, hogy néhány jóakaró kilazította az anyákat az egyik főnöknek és srác 15 km múlva félreállt, mert elhagyta a kereket. Ha van rajta kerékőr, talán hazaérsz vele.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
Végülis igen, de legaláb szöszöl vele, és talán hagyja ha nem megy. Kissebb az esélyed hogy nem esik ki a kereked.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #18449 üzenetére
Nekem nincsenek rosszakaróim. Talán mert nem vagyok főnök.
Magasról lehet csak igazán...nagyot esnieldobni a kereked.
Mondanám, hogy mindenki barátja vagyok, de azért ez sem igaz így.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen