-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daniel2121
senior tag
Ford Kugában az 1.5-ös benzines 150LE motor milyen? Van e valamilyen típushibája,fogyasztás,nyomaték? Érdemes lehet e szoftvert optimalizálni.Évjárat 2016.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Srácok! Búcsúzom. Ma megvették a Fókát. További sok-sok balesetmentes km-t mindenkinek!
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Átvizsgaltattam a 2003-as Ford Focus 1.4-et, aminek kopogott a hátsó futóműve. A jobb hátsó lengéscsillapító határértéken van. Ennek a cseréje (a két hátsóé, párban) kb. mibe kerülne sacc per kábé?
A másik. Amikor bekapcsol a klíma, a motor fordulatszáma nem emelkedik meg, hanem leesik egy kicsit. Ezt mi okozhatja szerintetek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
"I'm too old for this sh.t..."
-
kelly416
veterán
válasz Pepeninho #19813 üzenetére
Nincs más opcióm kihasználni az állami támogatást, és 2,5 misiért nincs opcióm új, 3 évig garis autót venni. Valamit valamiért. A 2.0TDCi-t kissé nehezen fogja helyettesíteni, de ez van. 3 gyerekkel nem is rohanni kell.
Most csak egy '96-os 1.9D Clio maradt itthon, szóval nem AMG Mergákhoz meg ilyenekhez vagyunk szokva egyébként sem.
-
Lefty
addikt
válasz Morales72 #19812 üzenetére
Klima kerdes, tok ugyanez volt nekem is az 1-es fokanal, klimat benyomtam alapjarat visszaesett, illetve ingadozott ahelyett, hogy megemelte volna. Szoval razott a kocsi, mint a diszno alaphelyzetben ha ment a klima. Csak az segitett ha kicsit nyomtam a gazt. Atnezettem tobb helyen, aztan alapjarati motort is csereltettem, nem talaltunk negoldast ra. Aztan a kompresszor is beszart. Az segitett vegul, hogy eladtam a kocsit (na nem ez volt az oka )
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Morales72 #19812 üzenetére
[Normális] minőségű lengéscsillapító 10 körül már van + a munkadíj, itt vidéken ez lehet mondjuk 5-6 ezer forint.
Porvédő meg ütköző még kellhet, ha úgy néz ki az még drágíthatja a dolgot. -
Morales72
csendes tag
válasz radi8tor #19816 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Két hónapja keresek olyan autót, aminek nem véres a nyaka. Elég sok vasat megnéztem, kipróbáltam, és hármat vizsgáltattam át szervizben. Ennyi pénzért (750-re alkudtam le 830-ról) ez a Ford mutatta a legtöbbet (nem füstöl, nem rohad sehol, a gumik és a fékek szinte újak, a beltér szép, és úgy általában tetszik az egész autó), úgyhogy a családdal úgy döntöttünk, megvesszük.
A lengéscsillapítókat cseréljük.
Az alapjáratról még annyit, hogy nem emelkedik meg később sem. Klíma bekapcs, alapjárat leesik, és úgy is marad. Klíma kikapcs, alapjárat normálisra emelkedik. Ha adok neki nagyobb fordulatot és utána leveszem a lábam a gázról, szintén szédeleg egy darabig. Ezt nem okozhatja az alapjárat-szabályozó szelep elkoszolódása / hibája esetleg?
(Zárójelben jegyzem meg, hogy eddig három autóm volt, egy Renault 9, egy GT Vectra és egy G Astra, és mindegyiknek volt valamilyen alapjárati problémája, amit meg kellett oldani, úgyhogy már meg sem lep, hogy a Focusnak is ez a baja.)
"I'm too old for this sh.t..."
-
kelly416
veterán
válasz darvinya #19820 üzenetére
Sajnos fapadosan is már majdnem 6,5 milla. Ebben még egy nyomorult vonóhorog vagy egy tapicskolós fejegység sincs, ami tudná az AndroidAutót, se ülésfűtés, de még bicskakulcs sem. Oké, alapfelszereltségben sok minden van benne, de már ott tartunk, hogy 4milla önrész marad még így is. És abban nem is vagyok biztos, hogy L1 kiadásban 7 üléses-e, mert ha nem, akkor az L2 karosszéria már 7.7 misi felett van és csak dízel, amit szeretnék elkerülni.
-
7Sony7
addikt
Srácok, hol találok valami pontos leírást a felszereltségi szintekről? C-max érdekelne konkrétan, 2006-2009 évj.
-
-
kelly416
veterán
válasz SPeti1984 #19821 üzenetére
A Doblo is jól hangzik, csak Family Plus csomaggal (ugye a 7 ülés elengedhetetlen az állami támogatáshoz) már 5.8 misi felett van. Arról meg ne is beszéljünk, hogy ilyen pofátlanságot, hogy ülésfűtés csak elöl van, de ülésenként külön külön kérhető extra darabonként sem olcsón... az üzletpolitika sem szimpi, de lépjünk túl rajta. Ennyi pénzért kapok egy puritán kormányt amin semmi kezelőszerv nincs, nem kapok még ködlámpát sem, de még a vezető ülés magassága sem állítható. Ettől még érdemes foglalkozni vele, de sajnos egy ideje csak homokórázik az összerakó félúton, túl sok mindent állítottam át.
Majd megpróbálom átnézni egy olyan gépen vagy netkapcsolattal vagy nem tudom, ahol érdemes időt fordítani rá, de ahogy nézem, ez sem fog megállni 7 misi alatt úgy, ahogy én szeretném.Szerk.:
Most nézem, off témával nem dobtam off-ba az előzőt sem. Bocsánat.[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz Goose-T #19747 üzenetére
Megoldódott a rázás problémája, elvittem a szerelőhöz, más kerékkel nekik jó volt, de ha már szétkapták, akkor cseréltek első fékbetéteket, mert nagyon el voltak vékonyodva. Azt mondták, hogy tojás a bal első felni, ajánlottak egy felnijavító helyet. Elvittem oda, megnézték, azt mondták, hogy a felni tökéletes, a gumik viszont szarok. Szerencsére tudtam venni náluk egy garnitúra Hankoook Ventus Prime 3-at, feltették, megküldtem utána az M5-ösön, és elmúlt a rázkódás.
Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy a téli gumikkal hogy fog viselkedni a kocsi, mert emlékeim szerint azokkal is rázott, pedig Nokian WR D4-ek. A nyári gumi valóban gagyi volt, már tavasszal le akartam cserélni, de túl sok költség merült fel a családi házba költözéssel kapcsolatban, aztán elnapoltam.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
sparta2
tag
válasz Goose-T #19829 üzenetére
Nekem is komoly tanulság volt egyszer egy hasonló eset. Más autó, más méret Fulda gumigarnitúra. Egy év szenvedés után ment a kukába. Hasonló tüneteket produkált, pedig ment a matek (sok centírozás más helyeken, átszerelés, kerekek cserélgetése), de nem változott semmi. Megvettem az akkori ADAC tesztgyőztes márkát és láss csodát, minden kisimult. Azóta kizárólag prémium kategóriát vásárolok és lekopogom, sohasem volt hasonló gond!
-
darvinya
titán
válasz kelly416 #19834 üzenetére
Nyugis családi autózáshoz elég, persze megértem, hogy jobb a tartalék.
De licenszelt D.román izéhez képest még ez is erőgép.
Sajna volt szerencsém ilyen csodát kipróbálni, s nem csalódtam Wartburg-ban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
Teljesen bezavarodtam. Azt hittem, a ghia-ban alap az esp. Lehet, hogy nem? Ahol van esp, ott mindig van kikapcsolója? Tehát ha van kapcsoló, van es, ha nincs kapcs, nincs esp?
-
-
7Sony7
addikt
Köszi srácok. A kocsi még nem az enyém, vétel előtt vagyok, alvázszámot meg nem tudok még.
Na mindegy, úgyis olyan kicsi a választék, ami belefér a büdzsébe, hogy lehet akkor is megvenném, ha tuti nincs esp benne. Pedig úgy indultam, hogy ez egy kritérium...-
-
szgabor12
tag
Sziasztok,
Mondeo MK4-nél mennyire normális, hogy fél év alatt lemerül a távirányító (kulcsnélküli indítós, ha ez számít)?
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
kelly416
veterán
válasz szgabor12 #19843 üzenetére
Szerintem semennyire semelyiknél nem normális ez, de csak régebbi autókkal van tapasztalatom. Pl. 96-os Clio távirányítójában jellemzően öt évente cserélünk elemet. Fater a Passat távirányítójában szintén nagyjából öt évente cserélte. Szerintem ennek a tizede nem normális még akkor sem, ha kulcs nélküli indításos.
-
SPeti1984
senior tag
válasz szgabor12 #19843 üzenetére
Biztos a kulcs elemmel van a gond? Nálunk pl új Kuga esetében volt olyan hogy 2 hétig nem ment vele senki és kinyitni sem tudtuk. Aztán kulcs toll részével kinyitottuk leraktuk a kulcsot a helyére ahová csak akkor kell mikor lemerül és utána tökéletes volt. Utólag azt mondták hogy hosszú nem hasznalas miatt letiltja automatikusan a kocsi ez a könyvében is benne van.
-
szgabor12
tag
válasz SPeti1984 #19846 üzenetére
Nem feltétlenül, de mivel key battery low-ot ír ki, így erre gyanakszom elsőként. Napi használatban van az autó, így ez a letiltás nálam nem hiszem, hogy játszik.
5 hónap után kezdte el kb. kiírogatni, hogy key battery low, majd 2 napja elkezdte nem érzékelni a kulcsot indításkor.
Tegnap óta a pótot használom, ezzel jelenleg semmi probléma nincs, könnyen nyílik-csukódik, indul stb.
Úgyhogy ha nem az elemnél kell a gondot keresnem, akkor nem tudom hol
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
DeFranco
nagyúr
válasz szgabor12 #19843 üzenetére
azt nem tudom de az mk1 fóka kulcsa nálunk is elég hamar lemerül. új elemmel fickós, de pár hónap után már úgy nézek ki a parkolóban mint egy alanyi harry potter ahogy próbálom hadonászva eltalálni hogy milyen szögben hajlandó venni az alohmorát. főleg a csomagtartó.
-
Ma egy hatvanhatodik szerelőnél van a puttonyosom, aki a hátsó-első szilentet cseréli az utolsó előtti pillanatban. (Az előtte lévő 65 versenyző vagy nem elérhető vagy hó elején már tudta, h 13-áig nem fog beleférni az idejébe.)
Ehhez a műtéthez le kell kapni az egész futóművet vagy elég hozzá csak azt a lengőkart leszedni és kivájni majd belepréselni az újat?Amúgy a hely maga nem volt valami bizalomgerjesztő. Mondta a koma (apósom megboldogult szerelőjének a cimborája), h mindent vegyek ki a kocsiból (kamera, ilyesmik...) mert idézem: "ki tudja milyen apacsok jönnek be". Gondoltam magamban amilyeneket beengedsz baszki...
De azért megnyugtatott, h a pótkereket biztos nem fogjàk ellopni. Mondom aztak*va, három utcával lejjebb tőlünk már tiszta Chicago??? Wtf?![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen