-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
észrevettem valamit az autón, a probléma forrásának azonosításában kérném a segítségeteket:
mk1 fóka, fl, elöl tárcsa hátul dobfék
ha lenyomom a fékpedált majd felengedem, akkor a felengedéskor nyikorgó hangot hallok. nem ütemes, egy rövid "nyik" minden felengedésre. az utastérben is hallatszik, de nyitott ajtónál jobban.
a hátsó kerekek felől jön, kb. egyformán hallatszik mind a két oldalon, de ha be van húzva a kézifék, akkor nem nyikog, értelem szerűen a hátsó fékek környékén lehet valami.
a kézifék behúzás-kiengedésnél a kiengedéskor szintén nyikog.
a nyikorgás jellege "kertkapus" pont úgy nyikorog mint egy kertkapu-zsanér.
mi lehet ez?
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek az 1.0 125le-s motor mennyire elegendő normál használathoz egy C-max esetében? Új autót keresgélünk és vagy a C-max vagy a Renault Kadjar 1.3 140 jött szóba alapfelszereltséggel.
Azt nem tudom eldönteni később melyik lesz eladhatóbb ill melyik tartja majd jobban az árát.
A Ford a jobb felszereltség miatt (tolatóradar, digitklíma, bőr körmány, city ütközésmegelőző, fűthető ülés, kormány ablak, metálfény) de 3 hengeres motorral
vagy a
Renault alapfelszereltséggel (sima műanyag kormány manuális klíma, alap fehér színben) 4 hengeres 1.3-es motorral.Szerintetek?
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #19054 üzenetére
hát ez az amit nem tudok. ősszel tervezem az éves szervizt, azt kell eldönteni hogy addig megbírja-e vagy instant kell kezelni mert elég sok idő kiesés ha ezért ki kell menni a szerelőhöz.
-
-
gabor9991
őstag
válasz DeFranco #19051 üzenetére
Sok focus nyikorog így, figyeld a parkolókat
Az enyém is csinálja a hátsó fék nyikorog a fékalaplaphoz ér hozzá a fékpofa.Időnként kellene neki egy kis kenés, de emiatt nem szereli szét szinte senki.Ha rászánod magad és szétszereled, meg fogod látni, hogy hol ér hozzá ott valószínűleg fényesre van kopva a fékalaplap.[ Szerkesztve ]
-
-
tailor
őstag
válasz SPeti1984 #19052 üzenetére
Szia!
A kettő közül én biztos a Focust venném, az a fapad felszereltség elég elrettentő számomra a Renaultban. Az 1 literes ecoboost megfelelő, ha odafigyelsz rá, és évente olajcserére viszed, de megbízhatóságban sajnos sehol nincs már a szívó benzineshez képest. C'est la vie. Mivel a Kadjar is turbós benzines, az, hogy 4 hengeres, kb. semmi pluszt nem jelent.
-
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #19065 üzenetére
Amúgy ezen agyaltam vajon melyiknek kisebb az értékvesztése melyiktől félnek jobban az emberek, de nemigen tudtam eldönteni. Azthittem inkább a kis ccm-től félnek.
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok,
Köszi a sok választ a 3.5 jack csatlakozóval kapcsolatosan, nekem egy darab USB csatlakozó van középen az üdítő tartók mögött, kesztyűtartóba bekukkantva sem találtam sajna 3.5 csatlakozót. Trend Plus felszereltség, bluetooth nincs sajna. Úgy néz ki marad a megbontós megoldás Tegnap vettem át a kocsit, ezért a késői válasz
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #19064 üzenetére
Sztem ne válogass, c maxot leallitottak, ami van raktáron, azt kapkodtak szét.
Én egyáltalán nem félnek dieselt venni, a maiak már adblues motorok, benya alatti kibocsajtasokkal, ugyanannyira kettumegusek is, cserébe kezd elszallni az üzemanyag ár, és még jobban is megy..
Fordbol minden hegyekben all, annyira nyomott volt újonnan is az áruk. Kivéve smax, galaxy,ami nem lett tipikus flottakocsi.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
zoger
tag
válasz SPeti1984 #19066 üzenetére
Én is azt tapasztalom, hogy a kisköbcentis turbós motoroktól inkább félnek az emberek. Volt aki megkérdezte, hogy nem visít mint egy wartburg mert neki volt és a 3 henger tudja, hogy milyen. Meg aztán szét is kell pörgetni mert csak 1000-es. Meg persze a fotelszakértő aki sose látott szerszámot is tényszerűen közölte velem, hogy 100ekm-nél mindnek széthullik a motorja. Szóval én azt tapasztalom, hogy eléggé ismeretlen ez a kategória.
-
TomMusic
őstag
Gyerekek, valaki vegye meg nekem!
[link]
Gyönyörű!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Ok, de azért egy kört mehetek vele?
Viszont egyre jobban tetszenek az S-Max verziók.
Itt egy pl. egész jónak tűnő: [link].
Csak hát így szingliként eléggé kihasználatlan lenne (bár legalább beférne a 29-es bringám ).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
flymi
addikt
válasz TomMusic #19074 üzenetére
Nem mondom, h nincs létjogosultsága az egyterűnek csakádi autóként csak nekem egyik se tetszik.
Valamiért igazán csak a dögös ferdehátúak és a kombik jönnek be nekem. Még a szedánokkal se vagyok kibékülve. Na meg a kifejezetten sportkocsik is szépek és jók, de azokból is inkább a régebbi vágásúak (Jag XK8, TVR Cerbera, Aston DB7 és DB9, Ferrari 360... Kábé a sorrend is ilyesmi.)Megvolt a műtét. 22k munkadíjjal. Ezt most egy hangyányit sokallom (~6 óra munka volt) de ez van. (Alsó váltótartó bak, most már keményebben is oda lehet neki lépni , első kerékagyak, első alsó szilentek, hátsó dob és végcső.) Igaz agresszívebb váltáskor a kuplungot felengedve még lehet hallani egy erőteljesebb kattanást, ezt nem tudom mitől lehet. Jövőre cserélem a motortartó bakokat is.
Amit nem értek, h láttam a kicserélt bakot és nem volt ugyanolyan mint a beépített. A régi egy fémkeretes kerek alkatrész, az új egy alukeretes szögletesebb. De hát láttunk már furcsaságokat./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #19070 üzenetére
Végül az 1.0 C-max mellett döntöttünk, mert pár használtautós kereskedőt kérdezve mindegyik azt mondta hogy nagyon nem mennek a dízelek még nyomott áron sem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SPeti1984 #19076 üzenetére
Orrom előtt vitték el egy rakat eur6os dieselt elmúlt honapokban.
Eur5 nyilván szmogriado miatt szopo lesz.
Rohadt képmutatás megy. Toyo szalonban mondja kiscsaj, h ők már nem számolnak be dieselt. Semmit. Másnap azért csak beszamoltak egyet, és még akkor árulták a diesel rav4et.Azért kivi lennék, cmax homlokfelulettel mennyire lesz tartós az 1.0. Sztem amikorbrajonnek, hogy nem 500e,hanem 150e az élettartam, akkor megint vissza fogunk térni a dieselekhez
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
SPeti1984
senior tag
válasz bajnokpityu #19077 üzenetére
Régóta vannak ezzel a motorral de nemigen hallok hibákról max a kezdeti 2011-2013-as modelleknél.
-
nagyúr
Sziasztok, mk3-as Focusba milyen telefontartót javasoltok? Három is van itthon, amiket más autóban több-kevesebb sikerrel már használtam, de egyiket sem igazán tudtam még normálisan el- és felhelyezni a Fordban.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz radi8tor #19082 üzenetére
Köszi! Amúgy az mk3 facelift az 2015-2018, igen.
Megnéztem az itthoni viszonteladó webshopját. Ha jól értem, akkor szükség van egyszer egy ProClipre, ami az autóhoz passzol, és egy arra szerelhető Holderre, ami a telefonnal kompatibilis. Ez elég jól néz ki, beszélek velük.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tailor
őstag
Én Scosche Magic Mount-ot használok sok éve. Perfekt cucc. (MK2-ben, de ez nem autóspecifikus tartó, és annyiféle kialakítással kapható, hogy garantáltan lesz olyan, ami a hármasban is elhelyezhető).
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Futómű állítás után újabb fontos alkatrész csere lesz. A jobb első toronycsapágy avéttas így párjával kukázva lesz. Első rugókon is erősen gondolkodom mert szerintem azok se lettek soha cserélve és ha már úgy is meg kell ott bontani akkor már...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
Hátsó rugókat akartam cseréltetni, azt mondta a "szakértő", hogy ő nem cserélné, amíg el nem törik, mert még kis rozsdával is erősebbnek véli, mint az új eredetit, vagy másfajtát. Meg akkor cserélni kellene a hátsó lengőkarokat is, mert össze van gyógyulva elmondása szerint. Drága lenne, lemondtam róla egy ideig. Nekem le van ülve a hátulja, jobb hátulja kotyog is csatornafedélen való áthajtáskor, és úthibákkor. Biztos nem várnám meg a törését, csak elodáztam a rugócserét
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #19090 üzenetére
Ó, azon én már túl vagyok. Komplett hátsó futómű javító készlet (Mapco), lengéscsillapító (Sachs) és spirálrugó (ROC) csere volt. Szóval a hátulja az mondjuk kábé patika most.
Elől alaposabban megnéztem a futóművet, a rugókról pereg le a festék (?) és picit rozsdásak de nincs bajuk.
Csak gondoltam ha már toronycsapágyat kell cserélni akkor már egyúttal mehetnek a rugók is a kukába, de még alszok rá egyet. Persze ha nagyon ki akarnám maxolni a dolgot akkor a lengéscsillapítókat is cserélhetném.
Ha tekerem a kormányt akkor a rugón látni, hogy "dadog", akadozva fordul el és hangja is van úgyhogy a csapágynak mindenképp mennie kell. De gondolom nem egy nagy mutatvány mivel nagyjából nincs útban neki semmi. Futóműves srác mondta, hogy ezzel nem várna sokáig úgyhogy újabb alkatrész csere lesz hamarosan. Árban nem egy nagy durranás, de legalább le lesz tudva.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Toronycsapágy és szilent (Swag-Febi) megrendelve, együtt egy ötös és ebből ugye kettő kell, tehát durván egy tízes lesz.
Viszont! A múltkor elkiabáltam a dolgot a beázással kapcsolatban, elég durva dolgokat találtam most hátul. Legyetek olyan kedvesek felhomályosítani, hogy honnan a vérből jön ez a kva sok víz! Thx!
Csak a jobb oldalról lőttem képet mert ott volt súlyosabb a helyzet, de a bal oldal is ázik csak nem ennyire.
A képekre kattintva ki lehet azokat nagyítani, de így is jól látszik minden azt hiszem.
A lámpát is kiszedtem, gondoltam hátha valamelyik csavarnál jut be a lé, de a két furat mögött csontszáraz minden. A tetőkárpitot pindurkát megbontva az ujjbegyem nedves lett ahogy a tetősín alatti résznél kotorásztam ezért gondoltam, ott lehet valahol a bibi. Viszont ott ugye van egy csavar amit végigtapizva az is száraz volt, úgyhogy nem tudom...Gondolom látni a vízcseppeket:
Vajon innen jöhet? Alátoltam egy műanyag patent kiszedő eszközt, amit majdnem teljesen be tudtam tolni kábé 15cm hosszban, ez a kúpos izé viszont 5cm-re van kábé szóval nem lettem okosabb.
Alatta a szőnyeg is tocsogott a vízben, de jól látszik a csomagtartó védőn is. (Igazából ez egy kutyaponyva vagy minek csúfolják amit a hátsó ülésre kell rakni, de majdnemippen pont jó a csomitérbe is.)
A külső részen felül minden csont száraz, igazából belül érkezik a víz:
Még egyszer a műanyag hátsó-oldalsó burkolat jobban megvilágítva:
Az EÜ láda mögötti szivacsot kivéve jól látszik mennyire rossz a helyzet. A bal oldalon csak pár csepp jutott el ugyaneddig:
Várom az ötleteket és előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Olvastam róla korábban, hogy típushiba de jobban nem ástam bele magam. Most meg kéne.
Tehát magyarul, hogy megtaláljam a hibát ahhoz le kéne bontani a tetőkárpitot, leszedni a tetősínt és akkor megtalálnám a repedést?
Lámpatesteknél nem megy be a víz, azt 100%-ra lecsekkoltam. Meg sokkal fentebb is nedves volt a kasztni belül./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs