-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparta2
tag
válasz xEon1337 #19952 üzenetére
Nem számottevő a zajszigetelése valóban, én a téli hidegebb miatt vettem rá és valóban hasznos volt. Sok márkaszervizben rákérdeztem a dologra és egy volt biztos a válaszok alapján, hogy nem felszereltségfüggő a megléte. szinte azt mondták, hogy a gyárban Jozef hátranyúlt a polcra, ha volt ott feltette, ha nem, akkor nem. Jellemzően az utolsó 2 éven nem nagyon került rá (MK 3.5), ezért gondoltam, hogy talán nagyobb volt a hőterhelése nyáron a hengerfejnek és a problémák elkerülése miatt inkább elhagyták.
-
Goose-T
veterán
-
7Sony7
addikt
Srácok, 2008 as C max. Kocsi lezárás után nem alszik ki a kijelző az analóg műszerek között. Nálatok meddig világít?
-
-
7Sony7
addikt
válasz gabor9991 #19956 üzenetére
Á, ez az, köszi! Tudtam, hogy volt róla szó, csak nem találtam meg.
Hibakód olvasó kütyüt tudtok ajánlani? és
Ha jól hallottam, megállás után járó motornál ment vlami ventilátor, Viszont a klíma már nem mrnt akkor, és a vízhőfok is normál volt. Miért mehet ilyenkor a venti?[ Szerkesztve ]
-
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19945 üzenetére
A mostani turbós benzinesek már egészen jól fogyasztanak városon kívül is, egyebek mellett ezért is jön össze a lent linkelt 1.3 literes különbség sok ember tapasztalata alapján dízel és benzines között. Például megyek országúton a sorba ragadva, tudod milyen értékek jönnek ki? 3.5-4 literes értékek jelennek meg a fogyasztásmérőn. Ennél maximum csak decikkel lesz jobb a dízel. Ugyanígy a tartós 130-at is megnéztem, 6.2 lett. 5 alá a dízel sem megy be. Hasonlóan kis különbséget mutat az autopult normaköre is: az 1.5-ös Focus 5 litert evett dízellel a normakörön, a benzines meg 5.8-at, a Golf VII. 1.4 TSI pedig csak 5.2-t.
-
sparta2
tag
A mai nap sikerült aknából alánéznem a kocsinak. A klíma kondenzvíz kivezetését nem láttam, mert a kipufogó hővédő lemeze takarja. Szerencsére nincs eltömődve, távozik víz rendesen. A hővédő lemezre folyik , ami eloszlatja és gondolom párolog is róla rendesen, valószínűleg ezért nincs mindig tócsa alatta.
Viszont alulnézetben az is kiderült, hogy a két középső, alsó padlóburkolat szintén hiányzik.
Lehet ezt is "lefelejtették" róla, mint a felső motorburkolatot?! Kérdés azokhoz akiknek hasonló autója van: Megvan ez a burkolat, vagy szintén hiányzik? -
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19960 üzenetére
Kezdd el nyomni, ahogy illik, mindjárt fog büntetni. Sima probanapon alattam 8.5ot evett a kis benyas mondi. Olyan napon, amin kb 6.2t evett volna a chipes diesel.
Megjott a 7uleses határozat, kíváncsi vagyok mi lesz innen..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
Kereskedővel sikerült megbeszélni a dolgokat? (Sajnos átadás előtti részében nem vettem részt, nullrevízióról csak a papírt látom én is, mint bárki.)
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #19964 üzenetére
Igen, tobbel is beszeltem. Az uj auto azt jelenti, hogy nullkilometeres. Ha vki miatt belul megserult valami, azt a karpitot akarmit cserelik, es ennyi. Akksit meg valszeg ujat kapok.
Igazabol egy eleg kis forgalmu szalonban pihent solymaron eddig, gari van, belenyugodtam.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
A dízel mindenféle nyomás nélkül is többet eszik 6,2-nél.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19966 üzenetére
Ez hülyeség. Mint már írtam. 6.3 volt a 2eves átlagos 190 lovas chipes mondeoval. Dpf on, és általában sor elején mentem..
Smax többet eszik, nyilván. 160nal benyas tuti 9+ de inkább 10+
cappa72. Mi nagyon siettettuk. Nem tudom mennyi értelme volt, kb senki se tudja mit kéne csinálni innen.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
Megjott a 7uleses határozat, kíváncsi vagyok mi lesz innen..
Én is várom már...
2000km-ig elfogadható a szalonautó is a kedvezmény érvényesítéséhez.Úgy tűnik nálunk a Touran meg az S-max maradt a választható opció (3 hetes folyamatos keresgélés után). Benzines kivitel, női vezetőnek.
@(#19966) Econ
Én csak azt tudom, hogy a dízel S-max hogyan fogyaszt, és ha csak a kompjúterre hagyatkozok, akkor óvatosan 5.1, autópálya klímával 160-nál 7.4
Szerintem függ, hogy mennyire nyomod. Szerintem...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19967 üzenetére
Mi nagyon siettettuk. Nem tudom mennyi értelme volt, kb senki se tudja mit kéne csinálni innen.
Elméletileg van fél éved szerződést kötni, szóval nem kell mostantól rohanni. Hátha lesz karácsonyi nagycsaládos plusz kedvezmény.
A kincstár meg majd utalja az összeget az adásvételi bemutatásával a kereskedésnek (ha lízinges módozat, akkor vélhetően a lízingszerződés bemutatása is szükséges).
Most voltunk a Fordnál, náluk az első ilyen ügyfél most tudott intézkedni, és a jövő héten kapják meg az utalást, ha igaz.Durva, hogy a Peugeot 5008 majd' ugyanannyiba kerül mint az S-Max (ha nem 1.2-es a pözsó)...
Én nagyon S-max párti vagyok (még ha benzines lesz, akkor is), anyóka még nagyon vacilál a Touran és S-max között...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Cyrin
addikt
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #19969 üzenetére
5008 irtora túl van arazva. Szebb, de csatolt lengokar, gyenge motorok, kisebb, stb. Egy darabig gondolkodtam rajta, aztán elvittem probakorre. Aztán futottam meg egy kört sorentoval, kodiaqal, majd lefoglaltam egy smaxot.
VW nekem nem tetszik se kint se bent, nekem szoba se jött.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19971 üzenetére
5008 irtora túl van arazva.
Egyetértünk.VW nekem nem tetszik se kint se bent, nekem szoba se jött.
A VW amolyan szokásos (nem tudom mit is mondjak rá) rideg belső, tesztvezetésen majd kiderül, mit is tud az ergoActive ülés.De ami fontosabb, hogy feleségecske beült a szalonban az új S-Max-ba, és csak annyit mondott, hogy "na... olyan, mint a mostani". Tudni kell, hogy ez elég nagy dicséret, a családban eddig a legkényelmesebb autó a mostani S-Max (mk1, 2.0 tdci, 140le). 250km-t egy huzamban simán lehet vele menni, és még a derekunk sem fájdul meg - márpedig sajna mindketten derékfájósok vagyunk.
700k-val lenne drágább a miximaxi (ahogy kisebbik fiam becézi), persze nem extra kivitellel.
A középső sori ülések egyértelműen a ford felé billentik a mérleget. De 10 centivel hosszabb.Aztán futottam meg egy kört sorentoval, kodiaqal, majd lefoglaltam egy smaxot.
A Sorento fényképeit megnézve oda már nem is akartam menni, a Kodiaq-ot is csak azért néztem, mert hátha van olyan a középső üléssor, mint a Touran-é. De nem. Ha már a fiam nem fér el hátul rendesen (193cm), akkor onnantól lekerül a listáról. Lekerült.Hajrá S-Max!
Dízelt vagy benzineset foglaltál?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #19972 üzenetére
Ekkora boszmet csak a diesel tudja normalisan megmozditani. Mondeonal is necces az 1.5 t smax meg magasabb, nehezebb. Tehat diesel lesz.
Kodiaq aranylag keskeny auto, nincs bele jo ules. Csak a gt jo, sajnos. Evrol evre egyre szarabb uleseket kap a skoda, legyen superb, akar kodiaq.
Sorento mar eleg szeles, majdnem smax meretu, viszont az lx plus ulesben sincs gerinctamasz. Az nekem max 200 km. Es pont, h palyazni vennem, vilag vegere. Vezetni se olyan jo, mint smaxot. Viszont divatos, massziv, korrekt minosegu.
Smax titan meg nagyon jo uleses, nekunk eleg nagy, egesz jo vezetni, es eddig is szerettem a psa fele dieseleket. Meglatjuk ,de nekem ugy tunik sima liba a titan ulessel a sokszaz km egybe. 3 ules hatul is elfer. Nekem ezek voltak a szempontjaim. Jobb szerettem volna suvot, de a jo sorento inkabb 12-13M. 3M el tobb,mint jol felszerelt smax.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19973 üzenetére
Ekkora boszmet csak a diesel tudja normalisan megmozditani. Mondeonal is necces az 1.5 t smax meg magasabb, nehezebb. Tehat diesel lesz.
eddig is szerettem a psa fele dieseleket.
Nekem is bejött a psa-féle hdi ebben a 2 literes kivitelben.
Nekünk nem igazán nagy a futásteljesítmény (kivéve az elmúlt két évet), jellemzően évi 15k; az, hogy az elmúlt 2 év 20k-ra sikerült, az a kölkök sportolása és versenyei miatt volt. Bízom abban, hogy visszaállunk 10k körülre. Akkor meg talán elég lesz.
Persze azért csináltam összegasonlítást.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19975 üzenetére
Húha. 2T... Ehhez képest a' 5008 1350kg, ha igaz.Eh... a franc aki kiigazodik szabadidejében ezek között az új autók között.
Ami a dízelt illeti, a szervizköltségek vajon hogyan alakulnak egy 10 éves periódus alatt a benzineshez? Azt mondták régebben, hogy a benzines fenntartása egyszerűbb, főleg alacsony futásteljesítmény esetén.A Galaxy-t 7 év után adtuk el, 17 éves volt. Nem igazán volt extra költsége.
A jelen Maxika két éve szolgál, most 40k után hamarosan egy üzemanyagszűrő csere várható az olaj/olajszűrő/lég+pollenszűrő mellé.Persze fogyasztásban az olajkályha jobb.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #19977 üzenetére
Mivel nem értek hozzá, ezért nem tudom.
Ezért próbálok tájékozódni.Mai benyasok is turbosak, kettomegu is van nagynyomású is, reszecskeszuro is.
hm...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Mit a véleményetek a Ford 1.6 Ecoboost motorokról? Érdemes lehet 2011-2012 körüli 200k km-t futott ilyen típust venni? Az tudom, hogy volt visszahívás, mert tűzveszélyes, mert elfolyik a hűtővíz, de az könnyen javítható.
Kettős tömegű, ill. nagynyomású szivattyú. Ezek mennyit bírnak vajon?
A sima 1.6 motoros is tetszik, de csalogató a takarékos 150le-s turbós motor, meg az, hogy ezek a titanium ill. champions felszereltségű kocsik jó pár olyan plusz extrát tartalmaznak amit a sima 1.6-osok nem.
Vagy hagyjam ezeket és vadásszak sima 1.6os szívót? Amiből jelenleg 1-2db van ebben az évjárat ill ár kategóriában, azok is külföldről behozottak, lenyomozhatatlan km futással.
-
A Zéé
addikt
Nem ezekre a motorokra mondták, hogy 250k km a tervezett élettartamuk?
Amúgy turbós benzinest tényleg csak akkor vennék használtan, ha tényleg gyógyíthatatlan dízel fóbiám lenne. Ugyanazok a nyűgös dolgok vannak bennük, mint a Tdci-kben, csak azoknak van 15 év fejlesztési előnyük, és jobb fogyasztásuk.Az első ezek közül is külföldi, nincs ott a regisztrációs matrica a szélvédő alján.
Just a simple Lineman...
-
kalmanchris
tag
válasz bajnokpityu #19980 üzenetére
Ilyen a céges autónk. Soha nem számoltam még utána, de fedélzeti szerint város 8, 90-nél jóval 6 alatt, pálya 7,5. Ha fél litert is csal, akkor sem rossz.
-
A másikat is kintről hozták be még 2016-ban, azóta évi 20k km pörgött bele.
Lehet, hogy akkor vadászok tovább szívó benzinest, elvégre a megbízhatóság lenne a fő szempont.(#19980) bajnokpityu: olvasgattam utána bőven, alig esznek többet mint az 1.6os szívó benzinesek. Sőt, gyári adatoknál pl. városiba és vegyesbe is kevesebb van megadva az ecoboostnál. Állítólag inkább autópálya tempóban eszik kicsit többet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz kalmanchris #19982 üzenetére
Pályán meg városban próbáltuk, 10folott volt. Közben Annyira azért nem ment.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19967 üzenetére
Miért lenne hülyeség, ha egyszer 20 ember tapasztala ezt mutatja? A dízel 20 embernél átlagosan 6.5-öt eszik, pont. Megjegyzem, a Superb a 170 lovas dízellel minden nyomás nélkül is megeszik átlagban 7-et, bár voltak olyanok, akik 5.5-re esküdöztek sportos vezetési stílus mellett.
(#19981) A Zéé
Mindegyiknek 250 ezer a tervezett élettartama, a dízelnek is. De ez nem azt jelenti, hogy akkor tönkre fog menni, hanem hogy szinte minden körülmények között elmegy addig.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #19984 üzenetére
Ezt tsebacsi meg is tudja erősíteni.
(#19983) BaLee Ha a megbízhatóság, akkor szívót vegyél, cserébe nem fog úgy menni. A ford turbós benzinesei tényleg elég sokat fogyasztanak a Tsi-k viszont jól.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz bajnokpityu #19984 üzenetére
Akkor ott valami nem kerek, vagy a fedcomp csal nálam litereket és mindezt majd 30 ezer km óta...
Köv. tankolásnál számolok egyet és jövök.[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy a klíma egyszer csak elment? Meleg levegőt fúj hidegre tekerve is, benyomom az A/C gombot, világít, de nem veszem észre az autó teljesítménycsökkenését sem. Máskor bekapcsolt klímával lomhább volt.
-
nagyúr
válasz #31600896 #19991 üzenetére
Sokmindentől.
Lehet pl.
- a rázkódástól (kontakthiba)
- meghalt relé,
Biztos mástól is lehet, nekem ezek jutottak eszembe.Más.
Fogyasztáshoz a régi Galaxy 1.9pdtdi 5 éves teljes átlaga 6.5.
S-max 2.0tdci 2 éves átlaga 6.3.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz molnarpeter #19985 üzenetére
Köszi. Nézegettem azokat is, de a műszerfal elég oldschool ill. nem tudom, hogy ez a 101 lovas 1.6-os motor vajon mennyire mozgatja jól a kasztnit? Amúgy hamar elmennek, pár napja került fel egy ilyen 1.6os, 121k km-el, magyarországi, nem is olyan olcsón (1.8-1.9 körül) már nincs fent.
-
nagyúr
Sync 3 max mekkora SD kártyát tud kezelni?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Alvázszám alapján ki tudom deríteni valahogy a felszereltséget esetleg neten? Van egy 2012-es Focus magánhirdetés HaHu-n 4 képpel (csak külső) képek és felszereltségnél is annyi van feltüntetve kb. hogy elektromos ablak meg alufelni...
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen