Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz molnarpeter #51222 üzenetére

    Egyébként azt jó lenne tisztázni, hogy ezeknek a Duratecre átnevezett 1.8-as, 2.0-s Mazda L8 motorok megnövekedett olajfogyasztása pontosan mitől van, s gyűrűzés után véglegesen megszűnik-e a probléma. Pl a BMW M54-es motorjainál a gyártó spórolt a gyűrűkön, s ezért eszik egy idő után az olajat, de ha meggyűrűzik jól, akkor soha többé nem lesz vele baj.

    Mert én úgy tudom, hogy az extra olajfogyasztás egyik oka, hogy nem megfelelő olaj kerül a motorba vagy túl ritkán cserélik, de ez minden motorra igaz. Tehát júzer errorra ez érzékenyebb? Pl a Toyota régi 1.33-as motorjánál is hasonló probléma van, de ott egyértelműen júzer error szokott lenni, mert nem a szokásos olajjal kell neki, hanem vékonyabb, bár úgy rémlik a gyártói előírás se volt megfelelő, sőt, talán nem is létezett akkoriban még olyan vékony olaj. A másik oknak meg azt hallottam, hogy nem forgatják le a motort eleget, s ebből következik valamilyen mechanizmus által az olajfogyasztás, de ez sem egyértelmű pontosan hogyan.

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Új hozzászólás Aktív témák