-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #50093 üzenetére
Én is jártam így, akksi cellazárlatos lett. Le kellett kötni a régi akkut s akkor lehetett életre bírni s nyitni a kocsit. Nekem sincs benne zár mert könnyen feltörhető. Alulról ki lehetett pöckölni a motorháztetőt. Még szerencse, hogy aknán állt itthon a kocsi, s vízszintesen soha nem húzom be a kéziféket így meg tudtam oldani, hogy hátrébb toljam s bemenjek alá.
-
gabor9991
őstag
Mk4 focuson most cserélték.
80 lett volna Pesti ismert helyen, 50-ért megcsinálták vidéken.
4 órás munka volt.
Itt 250 volt a gyári kuplung szett, +100 a váltóolaj, főtengelyszimering,csavarok kompletten.
Összesen 400-ba került, gyári alkatrészekkel nem kókányolva.
Azt gondolom hogy érdemes számolni ezzel akkor nem lesz meglepetés.
Nem kevés de nem is kifizethetetlen, ha valaki ilyen autóban gondolkodik és cserélni kell, mert egyszer cserélni kell, nem emiatt kell eladni a családi ezüstöt. -
radi8tor
MODERÁTOR
Kínai csoporttárs kicsit megbolondította a Vignale Kugáját
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #50108 üzenetére
Azon is túl vannak már Tiszta Focus kinézete lett a kocsinak tőle.
⭐ Stella
-
xmad
őstag
cseréltetett már valaki 1.0 ecoboost vagy 1.1 fiestában olajban futó vezerműszíjat?
a gyár 240 ezer km/ 10 év
de ESSmotor szerint is érdemes már 150 ezernél cserélni.
meglehetősen húzos a csere díja. 330 ezer forint jelenleg, -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #50115 üzenetére
Hádde' az önindító egy relén keresztül kapcsolódik az akkuhoz, ami ugye normál esetben nyitott állapotban van. Ha megbikázod az önindítónál az csak elkezdi forgatni az önindítót, nem?
⭐ Stella
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Van egy dízel Ford transitom, 2.4-es 85kw-os. Már nem először esik meg, hogy egy hosszabb állás után lemerül az akksi, ami nemrég volt cserélve. Bikázás macera, szeretnék venni bikázó akkumulátort, amivel beindítható ilyenkor, nem szeretnék emiatt autósegélyt hívni. Tudtok valamit javasolni, mire kell figyelni? pl van 600 amper meg 1200 amper indítóáramos is, a kisebb is elég ilyen célra?
-
kcsa
veterán
válasz kalapacsolok #50117 üzenetére
Nagy dízelhez biztos hogy a legnagyobbat választanám.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kalapacsolok #50117 üzenetére
Nekem a bikázóm 600A (csúcs 1000A) tud leadni és a dobozára az van írva elbír a 3,5 literes dízellel (vagy 6 literes benzinmotorral).
Nem tudom ez mennyire reális adat.⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalapacsolok #50117 üzenetére
A vastag kábel az közvetlenül az akkura megy, az önindítón belül kapcsolja rá a motorra a delejt, kívül ami látszik az mindig áram alatt van. A vékony kábel az amire a gyújtáskapcsoló ad áramot, ott is ráindítózás ellen stb van relé, de az kisebb áram. Szóval az önindító nem is kell oda csak a vastag kábele ne hiányozzon, lehet ajtó nyitáshoz bikázni. Spórolósabb megoldásként szokott még olyan is lenni, hogy a generátorról a töltés vezeték az önindítóra megy, azzal is spórolnak vagy fél méter kábelt! Áram meg odatalál a helyére mindkét irányban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalapacsolok #50117 üzenetére
Mennyi idő az a hosszú idő? Test ilyenkor le van véve? Konnektor nincs a közelben?
-
xmad
őstag
válasz molnarpeter #50113 üzenetére
Az ecoboost az már láncos 2019 után.
Enyém 1.1 es. Az szíjas
még ráérek cserélni. 38 ezer km-nél járok -
zoger
tag
Ugyan az az ember csinálta, a vezérléscserét aki elötte a ford Solymárnál foglalkozott a kocsival. Ott ő volt az ecoboostos ember és már az ess-nél van, s ott is az ő reszortja az eb motor, úgyhogy tudja mit csinál. Én is sokat olvastam erről a motorról, de azért tudott érdekesek mindani róla. 340-et fizettem úgy, hogy levetettem az olajteknőt s az olajszivattyút, hogy nincs-e a vezérműszíj maradéka a szűrőben ill. új olajat raktak bele.
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #50127 üzenetére
Multkor bekertem 4 helyrol ajanlatot futomu alkatreszek cserejere, abbol csak a Hlinka meg az ESS reagalt (tobbieknek nem kell a penz?), a Hlinka azt irta hogy a hatso futomube kulon alkatrészeket nem cserelnek csak komplett hatso futomu felujitas jatszik potom 420 ezert , megkoszontem es elvittem inkabb Gödre az ESShez.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz radi8tor #50130 üzenetére
Nemtom mi volt az elkepzelesuk, ertem en hogy rendesen felakartak ujitani, de nekem arra semmi szuksegem nemvolt, igazabol egy 10ezer forintos kormany osszekoto kulso gombfej hibaval indult a dolog, de akkor mar atnezettem az egesz futomuvet, mert muszakira ment a kocsi a honapban, abbol lett a kormanyosszekoto gombfejek, hatso hosszlengokar szilentek es a hatso lemez lengokarok csereje parban + egy futomu allitas.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
xmad
őstag
de van egy másik kérdésem, van egy Fehérvári srác aki állítólag fű alatt együtt dolgozik a fehérvári szervizzel,
a lényeg, hogy gyári motorvezérlőt tud felrakni olyan autókra mint pl.Fiesta 1.25 60 ló -> 82 lovas verziót
de ami engem érdekelne, hogy van ugye az mk8 1.1 -es fiesta ami kezdetben 85 lóerő volt,
2020 után pedig 75elvileg itt is csak szoftveres változtatás van? tehát a 75 lovasból is lehet a vezérlő szoftverrel 85 lovas változatot csinálni?
-
molnarpeter
nagyúr
Ott környezetvédelmi előírás is okozta a változást, 85 LE euro 6, 75 először 6D temp, majd végleges 6D. Aztán lehet csipszelhető (Chio ) ettől függetlenül, de szerintem ez már nem olyan teljesítmény választás mint egy euro előíráson belül többféle lóerővel volt elérhető azonos motor. Lásd pl sok esetben már részecskeszűrő kellett.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz molnarpeter #50136 üzenetére
persze ez érthető. de ha lehetne változtatni a vezérlőt az jó lenne. ilyen kis teljesitménynél minden LE számít
-
zoger
tag
Évente szoktam csak az ajánlott castrollal s minőségi akár gyári szűrővel. Valahol 10-15ekm között megyek vele (igaz már megfordult a fejemben, hogy lehetne sűríteni egy kicsit), s 90%-ban min 20 km távokat (úgy tudom ez is fontos mert a közvetlen befecskendezés miatt ha sok a hideg üzem kicsit felhígulhat az olaj s az is roncsolja a szíjjat).
Helyi szaladgálásra van egy 1.25 fiesta is a családban. -
dssport
tag
Sziasztok!
Valakinek van esetleg infója/katalógusa, hogy 2011-es 1.25 Fiestánál mekkora kerékösszetartást kellene állítani? Most éppen kormányösszekötő csere lesz az autón...Köszönöm!!
-
ReFleXx
addikt
válasz dssport #50146 üzenetére
szia. miert? magadnak csereled es allitod? csak mert ha nem akkor a szerviznek tudnia kell. egyebkent meg ha gyarit cserelsz gyari alkatreszre es ugyanannyi menetfordulattal rakod ossze mint amennyivel szet lett szedve akkor ugyanoda kell essen. nekem volt futomuallitas a gombfej csere utan de igazabol nem alllitottak semmit mert specin belul volt minden.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
dssport
tag
válasz ReFleXx #50147 üzenetére
Gyári lesz gyárira cserélve, ismerős szerelő fogja csinálni, akinek a beállításhoz régi analóg eszközei vannak, viszont gyári katalógusa/programja nincs. Igazából a futóműves kört nem anyagi megfontolásból szeretném megspórolni, egyszerűen eddig 1 autómat sem bírták elsőre normálisan beállítani, hiába volt lézer meg minden, ha nem végezték alaposan a munkájukat. Őszintén nem sok kedvem/türelmem van jobb futóművest keresgélni az eddig kipróbáltaknál...
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz dssport #50149 üzenetére
Offos autón 4 különböző "mester" is piszkálta a futóművet mert folyamatosan jobbra ment a kocsi.
Kb mire szemre is látszott rajta hogy a két első gumi két külső széle kopik rendesen akkorra vált biztosra hogy sajnos nem sikerült a beállítás
Otthon az udvaron mérőszalaggal lehetett mérni 5mm összetartást, miután ezt otthon magamnak beállítottam úgy 2mm körülire még mindig nem lett tökéletes de már sokkal jobb a helyzet.
A két első gumi kuka úgyis , viszont a legjobban a kidobott pénzt a felesleges beállításokra azt sajnálom.Volt ahol számla nélkül kértek 15 ezret a 11 percig tartó munkáért ami amúgy sz@rul is sikerült.
Erre a helyre mivel nem egy marék apróétr csinálták 2x is visszavittem hogy nem jó, mindkétszer megnyugtattak hogy gyári értéken van minden, ez ilyen
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest