-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Ace Ventura #49100 üzenetére
Ha mostanában ment rá 400k, akkor lehet megvárnám a következő számottevő javítási összeget - a kipufogó és egy fék (sajnos?) nem akkora tétel, ha csak ennyi hiányzik ahhoz, hogy jó legyen az autó.
-
Ace Ventura
addikt
Nagyjából igen.
Nincs jelenleg különösebb gond vele.
250000 km soknak tartom. 300K felett már csak fillerekért tudnám eladni.
Na meg bennem van a kisördög, hogy váltanék egy fiatalabbraÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
kcsa
veterán
válasz Ace Ventura #49102 üzenetére
Ja hát az érzés ismerős, de ez így... khm.. önigazolás keresés
szerk.: mondom ezt úgy, hogy én is cseréltem autót mostanában, de neked is el fog menni két évet, pláne a betervezett javításokkal
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Ace Ventura #49102 üzenetére
A fiatalabbaknál sem lehetsz biztos, hogy jó lesz.
Én az off 23 éves autómat is inkább életben tartom, mert nincs akkora piaci értéke, mint a valós használati értéke.
Ha az ember tudja, hogy nem hagyja cserben az autó, akkor megéri karbantartani.
Ha fiatalítasz, ott is vásárlás után kezdődik a lavina: karbantartások sora.
Nekünk azért kellett másik autó, mert az említett off-ban nulla légzsák, 0 klíma volt; végül így sem adtuk el (persze alapos átgondolás után). (Ja, és kb. 2-3 év alatt dőlt el, hogy lesz másik )Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace Ventura #49100 üzenetére
Igazából, ha még elmenne egy 2 évet nyűg nélkül nem gondolkodnék, de mostanában költöttem rá 400K-t (vezérlés csere, akku csere, komplett kuplung csere, gyertya, olaj, és szűrőcserék)
Ez a csapda, azt már soha ne nézd, hogy mennyit költöttél rá, mert ezeknek az a rákfenéje, hogy ha már sok pénzed van benne, nem tudod elengedni és még több pénzt benyel, ami öngerjesztővé válik.Ha jó és bízol benne, akkor húzz egy vonalat most, hogy milyen esetben adsz túl rajta, addig meg használd, de tudd, hogy hol a vége. Meg persze ha lehet, legyen alternatíva, hogy mibe szállsz be, ha kell.
-
Lipton
őstag
Sziasztok, Mondeo 2010 MKIV 2.0 diesel elektromos problémám van. A fejegység random ki-be kapcsol, a km és fordulat műszerek néha "beragadnak" egy pozícióba, a reflektor nem kapcsol, stb. Néha hibátlan, néha produkálja ezeket. Hova lenne érdemes elvinni aki látott már ilyet? köszi
-
válasz Ace Ventura #49100 üzenetére
Nekem a full fapados 206e km-nél járó Focus MK1.5-re is elment az elmúlt egy évben közel ennyi, csak hogy ne érezd magad olyan rosszul.
4 új négyévszakos szereléssel 120e; hátsó futóműben kis lengőkarcsere 38e; komplett kuplung + első kerékcsapágyak + váltócsere 185e; új ablaktörlők + tompított izzók 15e; olajcsere + szűrők 20e. Most meg jön még futóműállítás megint valami 20e körül, illetve szerintem a fékek végüket járják, és gyanús hogy gyertyák + trafó is.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ace Ventura
addikt
válasz lezso6 #49108 üzenetére
Nem erzem jobban sem magam
Legalább van jó szerelőd? Az áldás ilyenkor.
Sajnos nekem nincs. Aki volt az az ország másik végére költözött.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
válasz Ace Ventura #49110 üzenetére
Olcsó szerelőm van, aki csak azt javítja, amit muszáj. Már a kerékcsapágyak + váltó + kuplungcserére is azt mondta, hogy ráér jövőre is, de inkább meg lett csináltatva most, mert addigra csak többe fog fájni.
Persze az is hozzátartozik a dologhoz, hogy ez az autó 15+ éve a családban van, és én kb 4 éve örököltem meg, társaihoz képest jó állapotban, minimális rohadással. Így más a hozzáállásom, nem fáj annyira rákölteni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Sys85
veterán
Nem teljesen Ford téma,de mivel ehhez köthető így bedobom.
Még mindig Fóka Mk3 1.6TDCi
Fél éves Bosch EFB akkum egyik napról a másikra lemerült (11,9V).
Fogyasztó nem maradt rajta az fix.
Reggel megint el is késtem melóból,ülhettem motorra.
Megint esőben...
Most vagy a fél éves akkunak van baja,vagy nem tölt rendesen a generátorom.
Ha a generátor nem tölt rendesen annak van visszajelzése,vagy csak annak ha teljesen elmegy a töltés?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49117 üzenetére
Nem emlékszem hogy reseteltem-e.
A teljes tünet:
Reggel (hajnal) fél 5.
Indítom az autót,kissé nehezebben indult el a szokásosnál,erölködött kicsit.
Kitolattam hídra,kapu becsuk.
Tolatok ki az útra,karácsonyfába átmegy a műszerfal,szervó (ugye elektronyos) megáll,kormányt alig tudtam elfordítani,de a motor járt.
Visszaálltam a hídra.
Mondom "restart".
Ekkor már csak néha teker az önindító erölködve kattogva és villog a műszerfal és a lámpák mint amikor lemerül az akku.
10 perccel később világítás nélkül nagy nehezen elkapta,visszaálltam az udvarba,de szervó meg ekkor sem ment.
Most meló után rápróbáltam,nagy nehezen elkapta az öndító,de szervó továbbra sem ment.
Megpörgettem a motort párszor,szervó visszajött.
Ezután töltőre raktam.
Igazából már tegnap délután melóból hazafelé amikor trafik elött indítottam is kicsit nehezebben indult,de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget,azt hittem csak túl gyors voltam és az AC pumpa még nem tolta fel az üzemanyagot rendesen.
Ma reggel meg...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49121 üzenetére
Na igen...
Azzal a szenzorra nem vagyok tisztában hol van,így meg csak az akkut feszültségét mérem járó motornál is.
Amúgy multiméterrel 11,23V az akku...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49124 üzenetére
Rámértem így is,de 11,22V.
Teljesen mindegy hogy alapjáraton ketyeg,vagy fordulaton van.
Van egy olyan rossz érzésem,hogy elköszönt a generátorom.
De akkor meg világítania kéne a töltés visszajelzőnek nem?[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
molnarpeter
nagyúr
Nem világít egyből, korabeli Fiesta generátora alattam halt be, szépen sorban álltak le a rendszerek (szervó, rádió) ahogy csökkent a feszültség, de töltés lámpa nem volt/nem egyből, csak a kormány tűnt fel először. Próbáld meg felújíttatni esetleg, nekünk a bejáratott szaki minőségi alkatrészekkel megcsinálja olcsóbban, mint amennyi egy cseredarabos bolti leggagyibb lenne
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49127 üzenetére
Marha boldog vagyok...
Nem ám júniusban hal le amikor jóidő van,ááá dehogy.
Szeptemberben rakjam le bizonytalan időre és járjak motorral melózni amikor már bármikor jöhet a szar idő.
Plusz itt a környéken szakit találni (Sárbogárd környéke)...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49129 üzenetére
Le tudom,csak éppen az idő az amivel szűkösen vagyok.
A meleg miatt a kerítés építés a mostani hétvégére csúszott,hetek óta tolódik.
2 szabad hétvégém van aminek a nagyja a kerítésre megy majd el,aztán utána 5 nap hollandia amit nem tudok már elnapolni.
Hétközben melózok,szóval mindennel együtt pikpak elmegy cirka 1 hónap mire lesz a kocsira rendes időm és energiám.
De azért megpróbálom hátha jut némi idő hétköznapokon,meg talán lesz energiám is.
Vagyis inkább muszáj lesz valahogy megoldanom...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #49130 üzenetére
...akarja is? Ha a szokásos sztreccs szíj van rajta, az viszonylag szívás tud lenni, de nem is lehetetlen. Amúgy amilyen ügyes szervizek vannak, nekem is először akkut cseréltek a cégesben, pedig mondtam is, hogy töltés nincs, aztán márkaker (félig házon belül) tett bele egy új generátort és láss csodát megjavult... A kis Roidmi transzmitteremmel, ami néz feszültséget, jobban diagnosztizáltam a hibát, mint az első helyen
Közben látom van egy bulletin, hogy a hűtő zsalu miatt is lehet töltés hibajelzés, bár ugye itt nem világított [link][ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49133 üzenetére
Cseréltem már hosszbordást (vezérléscserénél is le kellett venni),szóval az nem gond.
Semmilyen hibát nem dobott,csak egyik pillanatról a másikra megszivatott.
Jó lenne egy diag is,az talán mutatna valami bővebb infót is,de a kis Vgate iCar obd-m lehalt pár hete,cimborám meg cirka 150km-rel arrébb lakik,ő szokta néha rágudni gépre a fókát.
A környékbeli szervizek meg olyan szinten túlterheltek,hogy ilyen 2-3 hetes átfutási időt adnak mindenre.
Egy tetves műszaki előtti átnézésre is 2 hetet kell várni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49133 üzenetére
Na szaki már lett is a közelben,egy csomó ismerős küldte el a számát,szóval bíztató.
Már csak le kellene kapnom a generátort.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Na erre varjon valaki gombot.
Akku feltöltve,nyugalmi fesz 12,79V.
Autó elindít,alapjáraton és forgatva is 12,21V az akku és a generátor is (generátor kivezetésen mérve).
Aztán megváltozik az autó hangja kicsit és hirtelen 14,84-14,88V a generátoron mérve,akkun meg 14,8V.
Járatom vagy 15 perce,konstans 14,8V körül van mindenhol.
Viszont kicsit csapágyszerű surrogás/kerregés jön a generátorból,kb mint valami lendkerekes kisautó hangja.Nem vészesen hangos,de hallható,nem emlékszem erre a hangra korábbról.
Néha az alapjárat is visszább esik 1 pillanatra és olyankor a feszültség is beesik 13V körülre.
Szorul a generátor?[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #49138 üzenetére
Nem tudom,az értékek és a random beeső alapjárat teljesen megkavart.
Hétvégén lekapom aztán elviszem a szakihoz hogy nézze át és ha kell újítsa fel.
Ha netán kiderülne hogy semmi baja,akkor jöhet a fejvakarás,akkor mehet szervizbe az autó és kezdődhet az imádkozás hogy nincs komolyabb baja és nem lesz egy vagyon a javítás.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
katokacaj
tag
Üdv!
Családalapítás előtt állunk és úgy döntöttünk, az én kisautómat fogjuk upgradelni.
A kinézett példány a Focus III. kombi 2014 facelift utáni verzió.
1.5 diesel vagy 1.6 benzin. Esetleg az 1.0 ecoboost benzines de attól félek, hogy túl gyenge lenne és hogy szét van taposva már. Sajnos csak használtan, 2,5-3M-ig engedhetjük meg magunknak, így a vásárolt példány több mint valószínű, hogy kb. 200.000 km-es lesz legalább.
Nekem a diesel sokkal jobban tetszene, viszont sajnos napi munkábajárásra is (5-5 km) lenne használva így jól gondolom, hogy el kéne felejtenem a dieselt?
(Emellett heti szinten autópálya-autóút is előfordul, de az idő nagy részében 5-35 km közötti távokra van használva a jelenlegim, ami egy 1.3 benzines Suzuki - 7.5-8 l simán bezabál, jó lenne valami takarékosabb autó is ugyan erre a használatra, ha már upgrade)Szóval a kérdés, hogy erre a vegyes, rövidtávú használatra a focustól melyik motor lenne a legjobb?
(Ereje azért legyen, nyaralni, kirándulni, hosszabb távokra is ezt használnánk)Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz katokacaj #49141 üzenetére
Sok rövid távra egyértelműen a szívó 1.6 lesz a jó megoldás, kisturbós benzinessel azonos problémáid lesznek mint a dízelekkel: kormolódás, részecskeszűrős problémák (ahol van), turbós problémák / feladatok, ezen felül a korai ecoboostoknak általánosan több nyűgjük van mint az újabbaknak.
Kevesebbet fogyasztó nagyobb autót, nagyobb motorral nem várnék a helyetekben Dízellel lehet spórolósabb, de azt meg kifizeted a szervizben.
szerk.: ha hetente becsúszik annyi autópálya, amennyivel kikormolod a városi használatot, úgy bevállalnám a dízelt is talán, de az öt kilométeres távok továbbra is ellene szólnak.
[ Szerkesztve ]
-
katokacaj
tag
Köszönöm szépen, akkor 1.6 benzin lesz a megfelelő.
Sajnos ha az átlag használatot nézem, akkor igen, rövidtáv, és a heti autópálya is csak ilyen 3-5 km-es szakaszok amíg kiérek az agglomerációba, ezért igen, vlszg a dízellel nagyon megjárnám.
De ha már 6.5-7 l-re ki tudom hozni a fogyasztását az nagyon jó lenne, szerencsére nem dugóban ülök nap mint nap, kertvárosból járok be dolgozni a peremre és a nagy dugókat el tudom kerülni.Abban esetleg még kérhetnék segítséget, hogy mire kell nagyon figyelni, ha elkezdjük nézegetni az 1.6-osokat 180.000-220.000 km körül? Kinyomócsapágy-lendkerék cserét olvastam, hogy azt még rá kell szánni a vásárlást követően, mert vlszg ebben az árban csak olyanokat találnánk, ahol ezt még nem ejtették meg. De milyen más típusbetegségei lehetnek, amire oda kell még figyelni?
Köszönöm! -
A Zéé
addikt
válasz katokacaj #49143 üzenetére
szinte biztos vagyok, hogy nem lesz meg a 6.5-7 liter sajnos a benzinessel, azzal is inkább a 7,5-8 a reális.
Hasonló felhasználással, mint amit te is tervezel nekem az 1.0 EB majd 9-et evett...
Takarékosabb egyértelműen csak a dízel lenne, de ilyen kis távokon az is kérné 6 liter körül.Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz katokacaj #49143 üzenetére
Nem tartom én sem valószínűnek a 6,5-es fogyasztást, ha ránézel a spritmonitorra, az össznépi átlag is inkább a 8-hoz közelít, persze ezt még súlyozni kellene közlekedési szokásokkal, de információt ad ez is.
Fogyó-kopó dolgokon kívül nincs valódi probléma (minden folyadék, fékek, vezérlés, stb.), esetleg okoskerék csere lehet fájós.
-
katokacaj
tag
Köszi mindenkinek!
Akkor az alacsony fogyasztás iránti igényem elengedem.. Ezzel a felhasználással tényleg lehetetlennek tűnik.
Akkor ha eljön az ideje, körbenézünk 1.6 benzin fronton.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest