-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
válasz troll81 #48049 üzenetére
Lidl-s töltővel töltöm. Tegnap délután tettem rá. Ma reggel 08 óra után vettem le, igaz már este töltöttet jelzett. A töltő 12,9V-t mutatott, a műszer 12,86-t.
Most 12,79V-t. Este lezártam az autót, de a motorháztetőt nyitva hagytam, hogy ne kelljen ma semmit sem kapcsolgatni.
Ma nem is fogok vele menni, csak holnap reggel. Kíváncsi vagyok mit fog mutatni. 1-2 tízed szerintem nem probléma.
De ezt a hülye intelligens töltést anno az akku töltős topikban is kitárgyaltuk. A Forscannel nézve mindig 80% körülire áll be a töltöttség. A töltőfeszültség meg használat függően változik. A Focushoz vett Konwei adapterrel monitorozom használat közben.
Indítási problémám csak akkor volt amikor egész nap világított valami benne, mert takarítottam. Második vagy 3. nap ahogy elhoztam. Igaz még 1,5 hete van nálam.radi8tor: Bocs ha költői túlzásba estem!
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz Balcsix #48052 üzenetére
A belső tér világításra nem emlékszem, de a Converse+ kijelző és a rádió háttérfényes szerintem működött.
Na majd legközelebb megnézem ezt is.DeFranco: Valami hasonló volt nekem is. Bár a rádió nem működött ez idő alatt végig.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
embe
nagyúr
válasz troll81 #48061 üzenetére
Ok. De ez az akku 87% -os.
De nem érted miről írtam. Feltölti a Lidl-s is 100%-ra - mutatja a Forscan. Annyit mutat. Majd megyek vele egy kört, és beáll 80%-ra. Az MK3as Focuban a zsír új Ford ( Varta ) akku ugyanezt produkálta. Rengeteget foglalkoztunk vele a töltős topikban, még talán itt is. Ez ilyen.
Nem hiszem hogy egy 2013-as Focus 1,6tdci, és egy 2014 S-Max 2.0tdci véletlenül produkálja ugyanezt. Ja és vagy 2 éve upgradeltem a régi Lidl-s töltőt egy újabbra. De szerintem itt a töltő most lényegtelen. Hozzáteszem a Focusnál nem volt indítási problémám az 5 év alatt. Igaz kb. 2 hetente rátettem a töltőt. Nem volt elhanyagolva az akku.Azt nézd meg, ha közlekedsz vele, a Forscan mennyit mutat akku töltöttségi szintnek. Nem fog lecsökkenni a 100% ? Ha igen mennyire?
Optimate töltő. Erre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Balcsix
senior tag
Az viszont biztos, hogy a belső világításnak (is) le kell kapcsolnia bizonyos idő után, ha nyitva van az ajtó. Takarításnál mindig az tűnik fel, amikor kattan a relé, és lekapcsol a világítás.
Illetve ha egyszer megfigyeled a Converse, és a fejegységen az idő kijelzése is le fog kapcsolni ha csukva vannak az ajtók (és nincsen rajta a gyújtás) úgy kb. 10-15 percen belül.#48062embe
Illetve ez szerintem is teljesen megfelelő működés. Ahogyan a többiek is írták az akku élettartam növelésének érdekében áll be 80%-ra a töltöttség. -
embe
nagyúr
válasz Balcsix #48064 üzenetére
Persze ha be van zárva az ajtó akkor lekapcsol a kijelző egy idő után.
Persze én is azt írom, hogy 80%-ra áll be mind kettő, így ez "normális". De mégsem. Azért ha annyira okos lenne, akkor illene télen magasabb töltöttségen tartani egy dízel autó akkuját, de akkor is ragaszkodik a 80%-hoz. Igazából az S-Maxxal még nincs sok tapasztalatom.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Balcsix
senior tag
Igen ezt értem, de úgy van ez kitalálva, hogy hosszabb állás után sem kellene, hogy probléma legyen. Volt már dolgom pár BMS-es Forddal, de eddig még egyiknek sem merült addig az akksija télen sem, hogy nem indult volna, még több hetes pihenés után sem.
Persze ha sokat van nyitogatva az ajtó és/vagy sokat van használva rövidtávokon, akkor lemerülhet az akksi annyira, hogy nem indul aztán a kocsi.Ha a BMS reset után is gyakran írja a "low battery" üzenetet, akkor én elkezdenék nézelődni/méregetni a fogyasztók között, illetve ha azokkal minden rendben, akkor az akksi vagy a generátor irányában keresném a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Kész, kivagyok.
Focus Mk2 kombim kapott első ajtókra légterelőt.
Anyós oldalon felprogramozás kész.
De a vezető oldali, egyszerüen nem megy.
Kezdek gyanakodni, hogy a kapcsolóval van gond.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
embe
nagyúr
Na ma reggel 12,75V-ot mutatott. A Forscan 99%-os töltöttséget reggel.
Ma nyitogattam a kocsit, egész nap a melóhelyen parkoltam. Most elindultam haza, 94%-os töltöttséget mutatott, és ami érdekes, vezetés közben monitoroztam, és útközben visszaállt 95-re. Kíváncsi vagyok hogyan áll be.
Viszont mondták a kollégák, hogy a szervízes ~ 3 éves Transit rakteréből az összes izzót kiszedték, mert amíg nyitva volt valamelyik ajtó, folyamatosan világított.Más..vagy mégsem:
Anno a Frorscanben a lapossal, tudtam a gumiméretet és az akku kapacitást állítani. De nem emlékszem, hogy a bluetoothos kütyüvel, vagy az usb-s obd kábellel értem ezt a funkciót el.
A kábelt eladtam - sajnos - mert úgy gondoltam nincs rá szükség.Megmondanátok hol találom ezt a funkciót? Megnézem a bluetoothos kütyüvel, lehet elkerülte a figyelmem. De az is lehet csak kábellel jön elő a funkció.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
ZolkoW
őstag
Rég jártam erre, de ezt megosztom - nekem az a tanulsága, hogy sokkal többet számít a búra állapota még annál is, mint gondoltam.
fent: vetített kép (nyugi, normál halogén, pontosabban valami emelt fényerejű Osram, de egyforma)
középen: szemből ez látszik (telefon manuális mód), jobb oldalon cserélve új állapotú bontott lámpatestre, bal oldalon 22 éves példány, amit tavaly már próbáltam házilag polírozni, de olyan szinten látszott rajt az idő, hogy nem sok javulást értem el
lent: régi és "új" búraIgazából a legnagyobb különbség abban van, hogy szemből mennyire vakít, de biztos hogy jobban is látok majd vele, csak azóta nem mentem az autóval.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #48077 üzenetére
+ az se elhanyagolható a búra külső felületének állapota mellett hogy a belső tükröző felületek (a.k.a. "foncsor") mennyire mattultak be az eltelt évek alatt.
Ezért mondja az egyik tábor hogy a külső polírozás csak félmegoldás, sokkal látványosabb (szó szerint) eredmény érhető el komplett lámpacserével. Ha belefér a keretbe.
Én polírpárti vagyok, az a legolcsóbb. Most így fest a lámpám. -
ViZion
félisten
válasz #27070592 #48078 üzenetére
lámpacsere... eeegen, jogos. Kollégám a Yaris-ba most rakja vissza a gyárit... Tizenpár évesen bemattult, Ő is a cserét választotta. Megrendelte, bódottá. Persze utángyártott, ami jó 5 év alatt ledobta a foncsort, megrepedezett, stb. Most gyári polír és visszarak...
De hogy van ez, h pl. gyári kipufogót 15 évesen kell cserélni, az utángyártottat meg 3 évente? Nincs ezekre már semmi QM?Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
#27070592
törölt tag
válasz ViZion #48079 üzenetére
Van QM, az a cél hogy a tervezett néhány éves használati időt épp kibírja egy utángyártott alkatrész is, ehhez próbálják belőni az anyagminőséget/mennyiséget úgy hogy profit legyen a terméken és közben 2x konkurens céggel is versenyezni kell.
Felhasználó szempontból a "gyári" alkatrész lenne ideális, ha az ár nem számít..
De ha az ár nem számít, akkor nem felújítani/javítani kell egy autót hanem újra cserélni.
És a többi bullshit. Kicsit átalakul szerintem a használt autók világa, kevesebben tudnak új autót venni, több lesz a lelkesen javított gép. -
zzola
félisten
Sziasztok!
MK4-es kombi Mondeóm van (BA7), első féktárcsákat cserélek. Az egyik simán lejött, a másik viszont az istenért nem adja meg magát. Úgy tűnik, mintha úgy lett volna felhelyezve, hogy több ponton melegítették volna. Kérdésem az, hogy próbálkozzak melegítéssel, vagy legyen kalapálásos módszer (mondjuk nem szeretnék kárt tenni a csapágyban). Csavarlazítóval próbálkoztam. Illetve tudom, van erre célszerszám is. Kösz.
[ Szerkesztve ]
-
b3tm4n
csendes tag
Sziasztok,
sajnos pár napja öcsém MK3 as 1.6cdti autójában szakad a vezérlés és a szererő szerint motorcsere lesz. Tudtok olyan helyet mondani, ahol lehet bontottam motort venni a típushoz, ami megbízható is.
Köszi
-
dellfanboy
őstag
válasz b3tm4n #48085 üzenetére
ki lett merve a szelep?dugo?hajtokar? mert a szerelok szeretik cserelgetni az alkatreszeket, jelen esetben a komplett blokkot, de ha nem gorbult a szelep, hajtokar, dugo biztos nem cserelnem a komplett blokkot,
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Adott egy Focus MK1 1.4, ezzel a rezonálós problémával. Tippek, hogy mi lehet?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#27070592
törölt tag
válasz lezso6 #48091 üzenetére
Szintén a bakok körül nézelődnék. Ha a nagy motortartó rendben is van, a váltótartó bak éppen úgy lehet fáradt/repedt ilyen korú autóban, az szintén hajlamos átvezetni a rezonanciát a kasznira, de a beltérben is zöröghet tőle néhány dolog.
Ha fáradt, akkor érdemes cserélni. -
válasz #27070592 #48092 üzenetére
Mondjuk szokott zörögni belül sok minden, de ez lehet csak az öregség, 21 éves autó, na. Pl műszerfalra állóhelyzetben alapjáraton néha rá kell sózni egyet hogy ne zörögjön. Erről jut eszembe, az normális, hogy amikor elveszem a gázt, kuplung, megállok pl lámpánál, akkor ahogy esik vissza a fordulatszámra az alapjáratra, egy kis időre beesik a normál tartomány alá egy kicsit? Nem fullad le, de ilyenkor azért kicsit beremeg a kasztni.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz radi8tor #48094 üzenetére
Hmmm. 2-3 éve gyanakodtam motortartóbakra, mert gyorsításnál meg gázelvételnél van egy fura "akadás" / "koppanás" jelleg, mint amikor a bringát nekiállsz tekerni és kong egyet racsni, nem azonnal teker, mert ugye nem direkt. Hasonló a kocsinál. Nem tudom érthető-e. De én ezt betudtam a mechanikus gázpedálnak, lehet mégse az? Első autóm, szóval nincs tapasztalatom, hogy minek milyennek kéne lennie.
Amúgy az is normális, ha fel van húzva az ablak, s megnyomom a felhúzó gombot, akkor az alapjárat lejjebb esik? Nem fullad le, de van egy kis remegés.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
#27070592
törölt tag
válasz lezso6 #48093 üzenetére
21 éves autó
Szintén zenész. Nalam is zörgött/rezonált kb minden a beltérben, aztán mindhárom tartóbakot kicseréltem.
Azóta néma csend van.
Alapesetben egy beltér nem kell hogy zörögjön. Valahonnan külső forrásból kap rezonanciát, ami lehet motor váltó futómű, de azért vannak a tartóbakok és a futómű szilentek hogy ott legyen a rezonancia határa.
Nem egy nagy kifli a bakok cseréje, ha van helyed otthon is megoldható. -
ViZion
félisten
válasz lezso6 #48099 üzenetére
Igen, viszonylag egyszerűen: valami kemény, tartós anyagból (pl. kisméretű tégla) teszel a gázpedál alá... szinte megszűnik a szélzaj.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen