-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZion
félisten
válasz radi8tor #47501 üzenetére
passz. Ő is Fordos amúgy, volt neki minden féle... Már bőven kellett volna cserélni. Házilag ez mennyire szopóroller? Alvázvédőztem és tükör hátlapot festettem, meg villamosság ami van, azt megcsinálom (nyilván nem azt, amihez diagnosztika kell, de olyan nem is sok volt).
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz ViZion #47502 üzenetére
[link] nem tűnik agysebészetnek, nem értem, h miért nem akarta Amikor megvettük, akkor is kértem, illetve mikor vezérlés csere volt (meg sokminden, ami 100k felett már indokolt), akkor is kérdeztem.
Az a vicc, h felénk az oldschool szakik szerint a fékfolyadékot, szervoolajat, stb. sem kell cserélni, mert minek, ha nincs baj...
Kolléganőm a C-max-al küzdött hónapokat, mire a sokadik szerelő kicserélte az automata váltóban az olajat és bammm... működik rendesen.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Dißnäëß
veterán
válasz dellfanboy #47498 üzenetére
Ford Petrányi, olajcsere, gyári olaj, de ott volt a számlán a márkája, aki mögötte van. Nem vagyok otthon, megnézem inkább megint, lehet rosszul emlékszem. Nagyon régen Aral volt, tudom, de remélem ma nem Castrol.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Drughi
addikt
Üdv,
2009-es 1.6 benzines Focusnak mennyire reális 37000Ft egy olajszervízre ( olaj + 3 szűrő)?Ugyanez tavaly 28e volt.
-
#27070592
törölt tag
válasz Drughi #47512 üzenetére
Kb.
Minden drágább lett amit importálni kell, az euro volt messze 400ft fölött (erre hivatkozva mindent IS emeltek, de most amikor 370 körül jár az euro, árcsökkenést sehol nem látok..)
A másik szajkózott "probléma" a bérek növekedése, munkaerőhiánnyal fűszerezve.(különben nem értek hozzá. a legolcsóbb olajcsere még mindig a DIY)
-
-
Dißnäëß
veterán
Képletesen értettem. De értelek. És egyetértek, bármi állhat a számlán és bármi lehet a hordóban is, van itt mindig az ügyeskedés. Magyarorszâg. Abban bízom, h talán ilyen nagyobb márkaszerviz nem szarakodik ilyen trükkökkel, se ideje, se érdeke kockáztatni vmi nagyon vackot egyszer. Mindegy, 10-ezrenként hordom, elôbb-utóbb vennem kellene egy leeresztô kannát aztán megtanulni magam csinálni.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
ViZion
félisten
+1
és a hordó sem a csarnokban van, vezetékrendszeren jön be. Nyilván minden autóhoz más-más...
A 37k az szerintem rendben van, ha normális olajat használnak.
Árak mennek fel és pl. kasztnis azt mondta, h a biztosítós melókra hajtanak, mert ott brutál óradíjat elszámolnak, kifizetnek és bizony ehhez igazodik a többi is...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz poking #47262 üzenetére
Futás mennyi? Főleg ezeknél a közvetlen befecskendezős motoroknál le tudnak kormolódni az első lambda szondák, lehet tisztítás is elég neki, de km függvényében lehet már amúgy is ajánlott lenne a csere. Illetve műszaki vizsgaállomáson rá lehetne nézetni a károsanyag értékekre - ha nem stimmel, befecskendezőrendszert ellenőrizni, stb. (Ha ott is jó értéket mérnek, fogyasztás stb is rendben, katalizátorral minden stimmel, az előtte lévő szondák megfelelők/újak, és mégis produkálja a P420-at, akkor megoldás lehet egy lambda szonda kiemelőnek nevezett ketyere is akár a kati mögöttiekhez.)
-
molnarpeter
nagyúr
Másik ilyen dolog a mai benzineseknél, ahol vissza vannak vezetve a párolgő gőzök is a motorba, hogy nem érdemes 1 kattanásnál jobban teletankolni - ha a visszavezető rendszerbe folyadék halmazállapotban kerül oda a nyál, drága javítás is lehet belőle. Csak gondoltam bedobom, ha már felmerült a téma.
-
n1nja
tag
válasz molnarpeter #47540 üzenetére
Mindig 1 kattanásig tankolom.
-
#27070592
törölt tag
Nálam bevált a Liqui Moly Speed adalék.
25Ft/liter a pluszköltsége. Nem állítom hogy ez miatt, de csökkent a fogyasztásom és gond nélkül indul az autó (Mk1.5 Focus, 1.8benzin) -
troll81
addikt
Most akkor bassam ki a 100-as benyat vagy mi legyen
-
ViZion
félisten
-
ViZion
félisten
Jah, mai epic... volt egy kis horpadás és rozsda a Fóka csomagtérajtón (kombi), minden mester szerint kuka, ennyi. OK, vettem egy bontottat, színben passzol, minden benne, rozsdamentes. Autószerelő nem vállalja a cserét, mert a sok kábel, meg beállítani, stb... ehhez kasztnis kell.
Kasztnis elsírta magát, h 1000 a dolog, majd belehal a munkába, jajj... Akkor a fényező, aki szintén majd valamikor egyszer ha felhívom ki tudja...
OK, akkor ennyi, nekiláttunk. Kábelkorbács ki, cseredarab szétkap, megtakarít, stb. Itt tűnt fel, hogy a rozsdamentes is elkezdett rozsdásodni: a műanyag díszléc rögzítő 10 Ft-os csavart megette a rozsda, szép termeszvárként folyt rá a lemezre...
Letakarít Korant kenés, stb. kb. 2 óra alatt megvolt a csere (kell hozzá segítség, megtartani a le-fel rakásnál), új rendszáémtábla tartó, féklámpa kicsit poolírozva, új izzók a rendszámtábla világításba...
Akinek kombija van, az erre a csavarra nézzen rá, 2 csavar és pár patent a műanyag felfogatása.
Ez lesz majd a következő manőver: [link]Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Balcsix
senior tag
Normál működés esetén felesleges bármilyen adalék. Sőt, többször inkább árt mint használ. A hibákat jó minőségű üzemanyaggal meg lehet előzni, néha érdemes prémiumot is tankolni.
Persze 2T motoroknál megint más a helyzet, de ebben az esetben most nyilván nem erről van szó.#47546ViZion
Tök felesleges üzemanyagot pluszban adalékolni. Bőven elgendő ha 100-ast tankol bele. Teljesen felborítja az üzemanyag kémiáját bármilyen utólagos cucc.
Esetleg dízelek esetében hozhat inkább eredményt ha már nagy a gebasz az üzemanyagrendszerben, de ez viszont megelőzhető azzal, ha többször tankol prémiumot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest