-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz venom8888 #47897 üzenetére
továbbra is érdemes lenne elolvasni a kezelési könyvet.
De, hogy választ kapj:
P gomb: kézifék gombja
Váltó P állás megállás után csak így tudod leállítani a motort.
Beteheted persze L állásba, nincs megkötés mikor használható, de ahogy írták is lejtmenetben célszerű erősebb motorfék elérése céljából. -
venom8888
őstag
Nah most a P gombal parkoltam, se ilyebkor tegyem az autot N be,vagy mehet P be a valto is?
-
venom8888
őstag
Ahh ki irta hogy valto nincs parking ba,tehat P be is be kell tenni a valtot, a gomb nem eleg,szoljatok ha baromsagot irok.
-
embe
nagyúr
válasz radi8tor #47875 üzenetére
Igen, egy ismerős nagyon okos programján. Na mindegy tettem bele egy másikat. Majd legközelebb ránézek.
Illetve kiírt pár hangszórót is mint hibás működésűt, különböző számokkal azonosítva. De szól szépen mind.
Lehet hülye a műszer?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
Volt törölve is hibakód vagy csak kiolvasva? Lehet a régi miatt van el tárolva még. Hangszórók - meg kene nézni itt is, hogy állandó vagy időszakos, utóbbi esetben hallhattad is meg igaza is lehet egyszerre érintett ajtók átvezetőiben meg lehetne nézni a kábeleket, meg nyitó fát a az ajtókat közben hallgatózni, hátha olyankor nem szól pont, de amíg alapvetően jól működik, hagynám… időigényes a bizonytalan hibákat diagnosztizálni, olcsóbb ha meg adod míg pl egy gyengélkedő vezeték rendesen elszakad.
-
venom8888
őstag
Az automata visszapillanto behuzás a vezeto oldalon kicsit akadozva mukodik,nem.olyan folyamatos se a hangja,se a mozgása mint az anyos ules felölinek. Lehet kikapcsolom ezt a funkciot mielott megadná magát.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Stoßdämpfer Super Touring SACHS 313 756
Stoßdämpfer Super Touring SACHS 313 754
mi lehet a külnbség a két gátló között?
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #47924 üzenetére
Nem is feltétlen muszály/muszáj (nem kívánt rész törlendő) szétszerelni egy külső tükröt a karbantartáshoz.
De: folyamatosan kapja a szálló port, ami szeret nehezen hozzáférhető helyeken is lerakódni. Viszont ugyanazokra a helyekre jó eséllyel autósamponos víz is el tud jutni, majd alapos öblítés és szárítás után akár a WD40 spray IS, ami hajlamos egy kenőfunkciót ellátni, a következő autómosásig. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #27070592 #47925 üzenetére
Hát nemtom, félő ha WD40-et bele fújok akkor a hazakísérő fény LED mellett fog kicsurogni.
Amúgy is a zsírzásban hiszek. De ahhoz spéci zsír kell. Focus bontott hátsó ajtót kapott mikor belém jöttek.
Nem képesek a szervizben olyan zsírral bekenni a zsanért (pontosabban a túlnyitás gátlót) hogy ne nyikorogjon mint egy rozsdás fazék.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #47927 üzenetére
Nem a zsanér nyikorog, hanem az a túlnyitást gátló nem tudom mi, ami ott a kábelkorbácsnál van és mikor becsukod az ajtót bemegy az ajtóba.
Ford szerviz bekente 1x, jó volt 2 hónapig.
Legközelebb bekenték mással, az se volt tartósabb. (fehér zsírral asszem)
Viszont a többi 3 ajtó nem nyikorog pedig 21 évesek azok is.Mindegy nem akarom megoldani már a dolgot csak fura hogy az az egy nyikorog. Lehet mivel bontott volt sérült az a felület amiben jár az a merevítő, vagy hiányzik belőle valami teflon tömítés amin csúsznia kéne?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #47926 üzenetére
"Minden dolog méreg, ha önmagában nem is az; csupán a mennyiség teszi hogy egy anyag nem méreg."
Ezt állítólag egy Paracelsius nevű swejci fószer mondta. De ő azt nem tudhatta mi a fene a WD40.
Anyám viszont azt mondta: csak azért mert kioldódott a cipőfűződ, nem veszünk új cipőt. Kösd be szépen, kisfiam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #47931 üzenetére
Javasolnék óvatos szétszedést, hibafeltárást, alapokat tisztítást, és bőséges zsírzást
WD40 főleg tisztításra jó alapvetően, kenőanyag viszonylag leves van benne, hamar elillan. A semminél mondjuk sokkal jobb, bár nekem egyszer műanyagra fújva rosszabb lett a nyikorgás, azóta grafitról és teflonról álmodozom
Random leírás [link] és random motor, lehet nem ilyen van benne [link][ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47917 üzenetére
Persze volt. De még ismerkedek vele. Feltárom, és megpróbálom elhárítani ezeket az apróságokat. Viszont a két tükör nekem is kissé nyekeregve hajlik be, illetve ki.
Majd rálesek erre is.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
S-Maxos témában találtam pont a linkeket, szóval lehet neked pont jó a motor is
Úgy látom elfelejtettem leírni, kábel törés ügyben a csomiajtó átvezetőjét is érdemes lehet megnézni, hátha ilyesmi miatt jelez be. Vagy hátsó lámpáknál kontaktokat (izzónál, csatinál) ellenőrizni - nekem a Fiatnál típushiba, hogy megég a test érintkező és mindenféle hibákat ír jó izzóval[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47934 üzenetére
Köszi az infót. Csatit kezeltem kontakt spravvel. Viszont a saru félig le volt csúszva. Lehet ez okozott valami anomáliát.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47936 üzenetére
Legközelebb fékbetétcserékre megyek, akkor megint ránézünk.
A Konwei az semmit nem mutatott. Illetve kiégett izzókat, valamint az előzőtulajnál maradt hibakódok, amik vélhetően egy akkulemerülésből eredtek ( említette, hogy 1 éve vett bele akkut mert a másik lemerült. ) . Töröltem őket a Konwei adapter és Forscan kombóval, nem is jöttek vissza.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Thom!
veterán
Android auto
Focus mk3.5 2017 titanium
Hogyan oldható meg?[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Valeo fékbetétekkel van valakinek tapasztalata?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
sparta2
tag
Én 48 és fél ezernél cseréltem elől tárcsát és betétet. A tárcsák alsó értéken voltak (23 mm) szintén 70% városi használattal, de ezt akkor is furcsállom. Vigyázok a fékekre (is), nem szokásom csiszálni és durván taposni. Lehet az ezres EB gyenge motorféke az oka. Hasonló felhasználási körülményekkel az előző OFF autóm 63 ezret bírt és a tárcsa még 30% - os volt. (Persze azt is cseréltem.)
-
radi8tor
MODERÁTOR
HéCarFest-en jártam: [link] (62 kép - 70 MB)
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen