-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31600896 #16353 üzenetére
nekem felkapott mondeo szerelő már ki akarta dobatni a DPFemet, hogy szar. a megszokott szerelőm (aki nem tipusspec, mondhatni sufniszerelő) aszongya, menjek le Balcsira 120al, megoldódik. az autó azóta is hibátlanul megy. nem igazán értem egyébként ezt a sufniszerelő fogalmat. mi a határa? cimborám éppen jól felszerelt, van jogtiszta bosch programja is, de ezt nem irja ki a kapura. odaviszed, megcsinálja. ennyit tud. nem horror áron, de várni kell nála.
sajnos sok hasonló esetet meséltek, igy, tényleg az a legjobb tanács, hogy keress egy jó szerelőt, és tartsál ki mellette.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz #31600896 #16402 üzenetére
Ember, mit vársz egy márkatopikban? Az interneten keresztül kezelhető hibákra kaptál tippet, a többire kompetens szerelőt javasoltunk.
Az, hogy vettél egy félig elrohadt bontószökevényt nem az itteniek, de még csak nem is az adott márka adott típusának a hibája, láthatóan van itt pár elégedett tulajdonos.
Nekem karácsony előtt elfosta magát a gyújtótrafó, januárban komplett kormánymű csere következik. Őrjöngök itt? Nem. 12 éves autó...
Vegyél inkább valami másik márka hasonló állapotú kocsiját, akkor majd az opelvagrenaultfiatcitroenhyundai lesz a szar nálad. Lehetőleg hasonló stílusban megutáltatva magad az adott topik usereivel.
Vagy megérted amit én is mondani akarok, vagy tényleg ne járj ide.
Peace.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31600896 #16402 üzenetére
az autok mechanikus, elektronikusan is összetett bonyolult dolgok. akinek magas százalékú megbizhatóság kell, az vegyen koreai új autót, azokkal elég jó eséllyel meg lehet a legtöbb nyűgöt úszni. persze az 1-2kmes etapokra használt diesel ott is kifingik, de mondjuk egy szivóbenya új kia nagyjából a legtutibb megoldás.
a fordnak meg vannak jobb, meg kevéssé jó tipusai, de még a legjobbak is hamarabb lesznek nyűgösek, mint egy közepesen sikerült koreai, illetve ott van még az előző tulaj gondoskodása x szerencsefaktor is.új autót nem lehet használt áron kapni, ez nagyon fontos szabály. ha áll egy helyben, akkoris öregszik...
szóval 100%ra nem lehet menni, de egy 6-8évnél öregebb kettes fóka már biztosan jelent elfoglaltságot.
hogy valami egyéb flamet is irjak, szomszédom sikeresen lebeszélt az 530xDről, mert hogy 0-8 hónap alatt 2 alapvető dolog romlott el, olyan alkatrész is, aminek kb nulla az esélye. szerviz meg úgy áll hozzá, hogy hát kicserélhetik gariban, de onnastól jó eséllyel zörögni fog a belső tér. egy újonnan tizensok millás prémiumnak hivott kocsiban.dudával kapcsolatban okosabb lettem ma reggel. kicseréltem, és szétszedtem a régit. nem a kábel végén levő csatlakozó a szar, hanem a dudán levő nagy téglalap alakú, elvileg nem bontani való csatlakozás a szar. de az nagyon. ezt a helyén kb lehetetlen kitakaritani. ha jól látom ezek az idióták aluminimum perselyt csatlakoztatnak réz hengerre.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31600896
törölt tag
válasz #31600896 #16520 üzenetére
Ma reggel ezt megelőzte egy Acceleration Reduced és egy Engine System Fault üzenet folyamatos váltakozása a kijelzőn. Eközben persze a check engine folyamatosan égett, mint korábban mindig. Nehezebben gyorsult a kocsi, előzni alig tudtam. Váltáskor mikor nyomtam volna a gázt még inkább lassult egy kicsit, majd rendesen meglódult. Hazaértem, leállítottam a motort, majd a legközelebbi induláskor minden a régi, rendesen reagál gázadásra, nincs a check engine ikonon kívül semmi a műszerfalon. Tesztmódban viszont megjelent a fent leírt DTC hiba. Valakinek ismerős ez a jelenség? Holnap viszem vissza szervizbe.
-
ReFleXx
addikt
válasz #31600896 #16590 üzenetére
ezért nem veszek külföldi kocsit neppertől, itthon is elég lutri venni használtat hát még azok...
külföldi max csak ugy ha maga megy ki az ember es valasztja ki, de kinek van arra energiaja es ideje, meg eleg ha megnezed az autoscoutot ott sem dobaljak toredek aron a jo kocsikat...[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#31600896
törölt tag
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #16671 üzenetére
Ilyet nem mondtam. A biztonság kérdése foglalkoztatja asszonyt is, de nem felni témában, szerinted miért tettem offba?
Új felnit nem akarok venni (lemez ára is 20k/db, annyiért meg kapok normális alut is), nyárra pont jó az. Télen meg a mostani r15 lemezfelni marad.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
félisten
válasz #31600896 #16946 üzenetére
Most ilyet vettem, bár már nem volt rajta Ford logó...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #17119 üzenetére
Nincs benne a magasságállító motor az utángyártottban a bontottak meg nagyrészt jobbkormányosból vannak kiszerelve, de erre nem nagyon hívják fel az eladók a figyelmet érdemes rákérdezni.
Egyébként a cromaxnál most 26-ért a gyári lámpa nagyon jó áron van a balkormányosból bontottak mennek 15 körül.
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz #31600896 #17119 üzenetére
Utángyártottal sokat szívtam az mk2 mondeonál, belső műanyagok gyengék, nem lehetett állítani a vetítési pontot, a kaszni ívét sem követte teljesen. Én inkább bontott gyárit, mint új utángyártottat vennék.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
embe
nagyúr
válasz #31600896 #17124 üzenetére
Azért arra figyelj, hogy ne vegyél meg minden útszéli lámpát! Ezekben is benne kell lenni az EU minősítésnek. Ellenkező esetben műszakin megbukhat, illetve egy közúti ellenőrzés során ha kiszúrják, berendelhetik műszakira.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17149 üzenetére
Oks, otthon majd megnézem a vidit, fogyóban az adatkeretem.
Lehet érdemes lenne a gyáriak mögé is berakni valami szigetelést, mert fémesen csörömpöl/berezonál az ajtó, ha kicsit feltekerem a hangerőt.
Ha már úgyis leveszem a "kárpitot".[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
válasz #31600896 #17149 üzenetére
Ma leszedtem az ajtókárpitot. 4 patent maradt az ajtóban, kombináltfogóval elég volt kicibálni a vasból. Hangszóró ki, körbe szivacs, hangszóró vissza, új patentek a műanyagba, majd vissza a vasra. feszesebb, nem ropog, de a zene most is műanyagosan puffog azon az oldalon (bár annyira nem is). Így marad, mert szopás egyszer is levenni a kárpitot nemhogy többször...én már harmadjára csináltam.
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17149 üzenetére
Meglestem a videót meg találtam továbbiakat is, ahol hangszórót cserélnek.
Az odáig oké, h kifúrom a popszegecseket de ha a másik gyárit be akarom szerelni, akkor ugyanúgy szegecselni kellene? Milyen méretű szegecs kell, nem tudod?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17201 üzenetére
Értelek. Ma beugrok a cuccokért a postára és a napokban megcsinálom.
Gondolkodtam még olyan huncutságokon is mint a formázott műanyag sárvédő, sötétített lámpa (amit te is nézegettél). De egyelőre parkolópályán vannak ezek, kivéve talán a négy kis sárvédő, de nem találtam eddig még értelmes áron./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17205 üzenetére
A hűtő alá vettem műanyag védőlemezt új koptatóval, felrakattam. Motorvédő lemezt még nem szereztem de kőfelverődés ellen az sem ártana, meg ha már motortér akkor m.háztető szigetelés esetleg még szelepfedél takaró, de elég drága hozzá a csavar (Cromaxnál néztem).
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17207 üzenetére
Az jó, viszont továbbra sem tudom mit kezdjek a 2200-as fordulaton visító kormányszervóval, nem is merem pörgetni a motort. Veszek hozzá szíjat, ha nem múlik el tőle akkor csapágy gondja van ami nagyobb baj. Szivattyú felújítással nem tudom foglalkozik-e egyáltalán valaki (cég, szaki), vagy vigyem vissza és vegyek másikat? Csak necces hogy az is ilyen lesz. Újat biztos nem veszek csak felújítottat, mert elég húzós az ára (~110k) szemben a felújítottal (~35k).
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #17523 üzenetére
Villógó check engine lámpa égéskimaradást jelezhet, ha van hibakód olvasód meg tudod nézni melyik henger hibás ilyenkor.
Alacsony fordulatról, nagy gázzal gyorsítva, ha durrog/rángat akkor nagy valószínűséggel gyújtás probléma lesz.
Ezt így nagyon ne erőltesd mert a katalizátorba jutott elégetlen üzemanyag a katalizátort is tönkreteszi. -
#31600896
törölt tag
válasz #31600896 #17528 üzenetére
Na kész is van a gép! Hibátlan. A 4 gyertya bele volt rohadva a hengerfejbe, pedig tavaly voltak cserélve. Utólag kiderült, valami gagyi gyertyák voltak, talán még nem is újak... Nos, a rossz gyertyák kivágták a gyújtótrafót.
Innentől kezdve alsó és felső motorvédő, valamint motorházburkolat véd a nem várt külső hatásoktól. -
Cyrin
addikt
válasz #31600896 #17611 üzenetére
nálam is be volt rohadva egy, attól féltünk beletörik, kapott egy kis fékolajat, meg 100 km után üzemmeleg motorral próbálkoztunk, és kijött.
A beázás durva, én is rendelek felső motorburkolatot, eléggé rozsdás volt a cucc, szerencsére nem volt bennne fagyálló, azaz a fagydugók nem rohadtak át, mert az lett volna csak a szívás... -
flymi
addikt
válasz #31600896 #17694 üzenetére
4-re? Én kettőre nem mertem feltolni ugyanezért.
kelly416: Szuper! Led szalagokkal és a kocsiban a beltéri égőkkel nekem sem volt problémám.
Egyébként kérdeztem korábban a rendszámtábla égőkről. Még mondtam is, hogy direkt azért választottam ezt, mert a hirdetésben benne volt, hogy canbus error free.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #17725 üzenetére
Ja kérem spórolni tudni kell. Én is ki akarom cserélni a pollenszűrőt hamarosan (az még elmaradt), ha 3 óra lesz, akkor annyi. De valamit már én is bütykölni akarok, nem csak az égőket csereberélni.
Egy videót láttam a műveletről. Apró termetű emberkéknek könnyebb, ez kétségtelen.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen