-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #35725 üzenetére
nem kell gane benzint tankolni bele.
ket benzines mk1 Focusom is volt, 10évig hajtottam es soha semmi baj nem volt a uzemanyagpumpaval, üzemanyagszurot csereltem benne idonkent...egyebkent ha rekeresel neten akkor escortnal uzemanyagpumpaval sokkal tobb problema volt mint Focussal
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz darvinya #35761 üzenetére
... akkor bekerülsz a budapestiautósokba, meg a gőzkieresztő szaktopikba
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #35790 üzenetére
Ezt már nálam egyszer lezongoráztuk.
Nem tanulja meg,ez a 2 elektromos ablakos,a sofőroldali csak lefele automata,a jobb első meg full manuális,ezt a felszereltségi lista is írja.
Nem tudod tanítani,kapcsolót és komfort modult kéne hozzá cserélni.
Amit Te mondasz az a 4 e-ablakkal szerelt újratanítása mondjuk akkucsere után. -
troll81
addikt
válasz darvinya #35824 üzenetére
Nekem van egy műhely szoba.ott bontok építek kisebb dolgokat.(holnap turbó bontás)
Így béke honol itthon.
Van sokminden apróság ami tiszta.asztali meló t igényel.ugy a fék vissza nyomó készlet megéri.
Néha kell nekem .
Elvileg 23. Ai héten ind haza majd bontom a focust és lesz kép áradat. -
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #35837 üzenetére
Nyílván hülyeség lenne mindennapi használatra kőkemény futómű, illetve nem tréllerrel szállítom az autót. Voltam már vele szar úton is amikor még elég kemény volt, néha-néha kíbírom, na meg nem is 100-al megyek át a kátyúkon.
Amúgy a hétköznapi autóban is gyárilag ültetett/keményített futómű van (ST Mondeo), és az még pont annyira kemény/sportos, hogy még pont jó a 18-as felnikkel is. Igaz 90%-ban pályán van használva, de már ez se lenne kényelmes egy rosszabb úton...[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #35848 üzenetére
Mondtam, hogy van sokféle utángyártott különböző karakterisztikával.
A gewindét meg az ültetőrugót csak pluszban írtam.
Ahogyan troll81 kolléga is írja, pl. a Bilstein szerintem egy nagyon élhető gátló, bár én rosszul vagyok a hajós billegéstől, inkább elviselem hogy kicsit keményebb...
Legalábbis nekem bejön az a stílus, bár ugye az nem az 5e Ft-os pattogós hulladék.[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz darvinya #35888 üzenetére
Vicc az, hogy a nálam lévő golf3 25 éves nem csepeg sehol. És nem lett bontva a motor, 391k van benne. Épp ma reggel néztem az olajszintet min-max között félúton. Pedig egy ezrest beletoltam mióta nálam van. (Valami csalás van ott, vagy az autoipar romlott ennyit? De szerelői szakma is higult talán)
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
troll81
addikt
válasz darvinya #35919 üzenetére
Miért van torlódás és hol.
Szelpek rendben kimenet bemenet portolva..
Turbotol a 76mm lejossz végig 200 as katalizátorral.. Hol dugul be?Sima optimálizalassal 240 50 ps 420nm full gyári hardver.... Ha jobban rafekszenek kis hardver mod és 275 440nm...
Ertem én h escort de a barát fiesta ja is a 98 as 1. 6 benzin is 300ps és 380nm hozz...
A volvo motor diskurzusba belemehetunk privátban ha gondolod.
Párat szét és húztam eddig. -
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #35919 üzenetére
ezt az 5%-os netto baromságot honnan szedted?
rb26dett vagy a 2jz mond valamit?
de hogy ne menjek olyan messzire, kollégám 1.5tdci focusában csak a szoftver módosításával találtak 30 lóerőt. ami a 105-höz képest nem éppen 5%
de még az én 20 éves motoromhoz is 10 lóerőt és 12nm-t ígérnek gyári mindennel, csak szoftver módosítás only .. -
oliwire
őstag
válasz darvinya #35937 üzenetére
Köszönöm neked is a javaslatot, de még ha szét is szedném (de sajnos eléggé egyben van a műanyag burkolata), a tisztításon kívül nem nagyon tudnék mást csinálni. Ónnal való bevonáshoz nincs eszközöm, szerszámom, rutinom.
Mire ezeket megszerzem, időben, türelemben ott vagyok, hogy a mostani megrendelt kapcsolót már rég beépítettem és örülök, hogy működik.
A kiszedett darabot lehet meg fogom vizsgálni, és ha lesz rá türelmem, akkor megnézem, miképp működik, és mi romlott el benne. -
westcoastog
veterán
válasz darvinya #35888 üzenetére
Hol lett csinálva? Szimering felhelyezése után 4 órát várni kell vele.
Bölcső váltó könnyen lejött?Más:
Ha folyat nekem is a főtengely szimering, de kb 2 olajcsere között 2-4 liter, elvileg a kéttömegűnek kuplungnak semmi baja, nem érződik hogy lenne. Szétszedem rakjam vissza a kuplungot mindenestül nyugodtan vagy ne szopassam magam, és új cuccokkal kuplungozzam meg a kocsit? Mert utóbbi esetben kicsit még gyűjteni kell, addig meg töltögetem max az olajat..[ Szerkesztve ]
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #35942 üzenetére
Valamit pedig elbasztak, mert a szimering dobozában is ott van hogy indításig 4 órának kell eltelnie a szimering felrakása után.
Én magamnak csinálnám haverral az egész mutatványt, csak haver nem ér rá sajnos mert mindig van munkája, nem tudom mikor fogunk hozzá végre, aztán agyalok hogy hagyom a picsbe az egészet és csak kormányművet cserélek. Elvileg semmi baja érzetre a kuplungnak, csak ha mégis be van bacva valaminek nincs 160 ezrem a farzsebben. -
n1nja
tag
válasz darvinya #35970 üzenetére
Ott nincs, de ha kinyomom a kuplungot, akkor már gondolom az venné át a szerepet.
Néztem a vezérmű- és főtengely jeladó csatiját is, továbbá tavaly kapott mindkettőből újat.
Ha üzemanyag-ellátás meg van szakítva és úgy indítózok, akkor van rpm visszajelzés.
Továbbá ha üzemanyag lenne, akkor nem csak hidegen lenne probléma szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 1
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Szólánc.
- Tudományos Pandémia Klub
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen