-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz darvinya #17493 üzenetére
Hááát, már a gondolat is elég borzasztó azért h lehet ilyet...!
A zacskóban csillivillinek tűnt, tiszta olaj jött belőle. Az ember azt gondolná, h ha vesz egy felújítottat azt rendesen átnyálazták.
Újat 100k alatt nem kapni, ez meg betétdíj nélkül volt ~35k de igazából mindegy is.
Semmiben sem lehet ma már megbízni, főleg ami a minőséget illeti./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz darvinya #17561 üzenetére
Nekem egy accumatem van. Egy olyan aksi, amire a ford már bejelzett, hogy cserélni kéne, pár napot rádugtam, és 67%ig feltornászta. egy hét alatt se merül le, pöccröff volt -10ben.
ugyanigy tett a pici robogó akksival is, simán feléledt, sőt, volt olyan 2Vig meritettt akksi is, amit utána évekig használtunk, annyira xar teknika...
gondolj bele, ha Ghzel PWMelné a feszt, akkor olyan picike ideig kell pufferként működnie, hogy kb egy körömnyi kondi elég. bármely mai kapcsi tápot láttam, mindben volt a kimeneten egy egy sorbakapcoslt kondi.
ha nem lenne, akkor kihúzás után azonnal megszűnne a kijelzője ezeknek, közben 2-3mp után halványulnak el.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
diegho
nagyúr
válasz darvinya #17775 üzenetére
Erről miért vélekedik másképp minden olyan ember, aki olajokat vizsgál? Nem nagyon van tapasztalatom az olaj bevizsgálással, eddig csak két alkalommal volt szerencsém bevizsgáltatni, de teljesen mást mondanak, mint te. A szín semmit nem befolyásol, sőt, az a jó, ha sötét.
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
válasz darvinya #17758 üzenetére
A Castrol az csak egy márkanév, semmi egyéb. A BP (British Petroleum Oil Company) gyártja és csomagolja a Ford olajat (is) és a Castrol olajat is.
A Castrolt a BP a Lengyelországi telephelyén, ami a közép-európai elosztójuk is egyben, ott csomagolja.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
válasz darvinya #17803 üzenetére
Hát az k...va jó...
Köszi!Ezen a videón még csak a sima 1-est szedi szét, meg a fedél neki nem csavaros. De ha kiveszed a műszerfalat, a légzsákfedelelt hogy passzintod bele a légzsákkal? Mert az ugyebár egy és össze van csavarozva a fedél meg a légzsák. Ahhoz, hogy a fedelet rá tudd rakni, elsőnek a műszerfalnak kell a helyén lennie, nem a fedélnek.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz darvinya #17805 üzenetére
Pattintós a fedél, csak érdekes, mert a légzsákhoz kell csavarozni. Csak ha hozzá csavarod, (nekem nem ment) nem igazán tudod a helyére bepattintani.
A pattintás nem ment, nem a csavarozás.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
flymi
addikt
válasz darvinya #17872 üzenetére
Nem a teljes rendszert akarom cserélni csak a flexibilis csőtől a kipufogó végéig. A leömlő + katalizátor marad, az picit fájósabb tétel lenne és úgy érzem szükségtelen is.
Antennának utána néztem, elvileg a belső pilács fölött kell lennie a csatinak és a csavarnak. Mondjuk megnézhettem volna mikor a világítást cseréltem ledesre, de valahogy nem foglalkoztam akkor ezzel.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz darvinya #17889 üzenetére
Megkérem a szerelőm h nézzen rá az első futóműre is. Megnéztem a parkolóban mellettem álló kocsit is, annak is csak két ujjnyi helye van, pedig csak 15-ös kerekek vannak alatta. Kollégámat is megkérdeztem váltáskor, azt mondta az övénél még ennyi hely sincs.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz darvinya #17889 üzenetére
Mmmm. Közben eszembe jutott, h nem lett cserélve még (bár az alkatrész már megvan hozzá egy jó ideje) az első alsó szilentblokk. Persze ez megint idő lenne mire szétszedik, cserélik és utána megint futómű állítás kell. Mikor szét volt kapva a hátulja igazán megcsinálhatta volna ezeket is és említettem is neki, de jöttek a nyafogások "majd legközelebb", "túl sok a munka", egymást érik a kocsik a kapuban...
Kipufogócserére is nem tudom mikor kapok időpontot, de lehet azzal a futómű állítós srácot keresem meg. Annyira pikk-pakk gyorsan és precízen dolgozik, hogy öröm volt nézni. Nem mellesleg az apja is autószerelő volt, ő is folytatta a hagyományt.Mekkora hely van nektek a gumi belső felső része és a rugótányér (lehet megtaláltam a helyes kifejezést az alkatrészre?) között? Első kerekeknél természetesen.
A felni gyári, minden paraméterében és a gumi is rá való, szigorúan. De asszem ez látszik is a fentebb közzé tett képen.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
-
kelly416
veterán
válasz darvinya #18099 üzenetére
Mit? Ezt? "Kézileg soha nem tudod rákalapálni és emiatt kell utána húzni." Mi az anyám kínját kell rákalapálni mire? Egy normális tehermentesítőre úgy csúszik fel a felni, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mert egy normális tulaj minden egyes kerékcserénél megdrótkefézi a tehermentesítőt és megkeni picit kenőanyaggal, mert az védi a korróziótól is ideig-óráig. Egyébként meg normális keresztkulccsal szoktam kereket cserélni, még nem volt olyan csavar, amit nem tudtam volna leszedni, és világ életemben gyűlöltem azokat a barmokat, akik légkulccsal megpróbálnak mégis úgy meghúzni egy-egy csavart, hogy ne tudjam leszedni. Ennek semmi értelme. Ráadásul én mindig úgy teszem fel a kereket, hogy ráközelítek minden anyát, aztán egyenként húzgálom meg szépen "sorrendben", 1-3-5-2-4 vagy 1-3-2-4, tehát amikor csak el lehet kerülni, akkor nem a közvetlen egymás mellettieket, többször körbemegyek a keréken és ennyi. Nem kalapálom rá, nem állok rá a kulcsra (max. lazításkor, ha gyökér volt a gumis), és soha egyetlen kereket sem hagytam el, soha egyetlen csavarom sem lazult ki, pedig volt, amikor feldobtam a télit, és két évvel később cseréltem újabb télire a garnitúrát. Tudom, nem illdomos, de amikor az anyagiak szorítanak, akkor inkább nyáron kopjon a téli. Bár ehhez hozzá tartozik, hogy nagyon régen elkezdtem rézpasztával megkenni a csavarokat és nem is gyógyulnak rá soha az anyák a csavarokra.
Szerk.:
Arról ne is beszéljünk, hogy nincs az a gumis, aki rákapatja a csavart kézzel, és utána tesz rá kulcsot, ami az anyáknak az egyik legnagyobb ellensége. Normális ember kézzel kapatja fel és utána kulcsozik. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz darvinya #18201 üzenetére
Videót néztem róla, mert a srác szétkapta magának is, de nekem nincs igazán kedvem ezzel tökölni. 7 napból 7-et megy már lassan a kocsi. Nincs kedvem a vasárnap még ezzel is b@sz@kodni...
Mikor nem megy a kocsi.."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #18239 üzenetére
Max 90?
Azért járunk 60-as évek utáni technikával rendelkező fordokkal ennél gyorsabban és nincs semmi problémánk belőle.A ladámon 20 éve a hátsó dobot 2 csavar rögzítette meg a felnit is központosította talán, ettől függetlenül mégis inkább a jelenlegi kocsimat tartom jobbnak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz darvinya #18386 üzenetére
Nekem 2 ilyen jött most. Tökéletes. Amit te nézel kb semmire sem jó. Appon keresztül tudsz egy két dolgot megnézni és smafu. Ha komolyabb kell, ezt tudom ajánlani. Én próbáltam Scania R470-en, P380-on, Passaton, Xsara picasson, Focus mk 1.5-ön és tökéletes. Mindent tudok vele nézni és még törölni is tudok hibakódot.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
-
pn4hvq
senior tag
-
pn4hvq
senior tag
válasz darvinya #18514 üzenetére
Ezt értem, és én is így tudom/gondolom, hogy nem tesszük vissza a már levett szíjat. De ha jól értettem, a fenti kérdezőnél nem nyúltak a hengerfejekhez, szíjhoz:
"kicserélték másnap, mind a négy tűzgyűrűt, szelepfedél tömítés is új lett"Vagy hibásan gondolkozom? Benne van a pakliban, mert mint mondtam, nem vagyok autószerelő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen