-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #19425 üzenetére
Az a hosszbordás szíj, nem a vezérműszíj, egyébként folyhat az olaj alul a főtengely szíjtárcsájánál vagy, ha zöld/piros (nézd meg a szervó tartályban) akkor a szervó szivattyúnál, esetleg a klímakompresszorból.
Más nincs ahonnan folyhat.
Ha nem a szervó engedi az olajat akár ki is bírhat 100km-t.
Sűrűn állj meg ellenőrizni. -
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #19429 üzenetére
nem feltétlenül világvége, én úgy vettem az autót hogy eresztette a szervóolajat (igaz csak kis mértékben), persze az előzetes átnézéskor biztosítottak róla, hogy ez határozottan nagy valószínűséggel csak egy tömítés/cső hiba lesz, így is lett, kb. 900 Ft-ból javították.
rá 5 évre ment el a szervószivattyú, az már zsebbenyúlós volt.
meg kell nézetni, szerintem pótold az olajat, ne menjen szárazon a szivattyú inkább (de továbbra sem értek hozzá) és lássa szerelő amint lehet.
-
nagyúr
-
-
zoger
tag
válasz #31600896 #20027 üzenetére
A váltó elején lepattintod a fekete műanyagot (amibe a bowdenek mennek). Az alsó csavaron kiengeded az olajat a felette lévőn pedig betöltöd.
Napokban cseréltem féltengely szimeringet egy 2005-ös kintről behozott kitudja mennyit futott autón és teljesen rendbe tünt az olaj. Nem volt se fekete se krémes állagú. Nem láttam értelmét cserélni az egészet csak egy flakon újat raktam bele. -
A Zéé
addikt
válasz #31600896 #20142 üzenetére
akkor nem kettőstömegű lesz.
Kuplung attól függetlenül még lehet. Nem fog magasan, vagy nem nehézkes néha a váltás?
Lehet amúgy motortartó bak, vagy valamelyik szilent/toronycsapágy is, ami ahogy megkapja a terhelést, úgy koppan egyet. Ez a megoldás akkor lehet valószínűbb, ha amúgy menet közben néha hallod, hogy kopog a futómű.Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz #31600896 #20160 üzenetére
Nekem új lökhárító van fent a kocsin, festés plusz lakkal, patika volt 1 hetet bírt ki... Pedig követési távolságot tartok és akkor is kaptam kavicsot...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Cyrin
addikt
válasz #31600896 #20206 üzenetére
Ezzel nekem is gondom van, de inkább a rácsavarható résszel, így inkább csak rányomható, de nem csavarható, mintha nem volna menet már.
Viszont a rajta lévő pici antennát sehol sem találok, csak hosszúak vannak, egyáltalán mi való hozzá, mert az is lehet, hogy ami rajta van, az nem hozzá való.
Tudtok linkelni valamit? -
-
-
-
#31600896
törölt tag
válasz #31600896 #20254 üzenetére
Nekem is kellett rá költeni rendesen, meg kell is mostanság, az első szonda és a hátsó rugók cseréje van még.
Nekem eddig a 2. szonda, vezérlés, szervószivattyú, nyári gumiszett és gyújtótrafó csere volt a nálam töltött 2 év alatt, és a sok apró fölösleges dolog, amit hobbiból toltam bele. Mindennel (az autó vételárával is) együtt most 1,7 millánál tartok. -
flymi
addikt
válasz #31600896 #20463 üzenetére
Enyém ugyan nem fekete hanem V3 színkódú (állítólag sötétkék), B oszloptól hátrafelé már eleve fóliázva volt. Azt nem is bántanám, mert szépen tartja magát. Mondjuk kérdés, h milyen fólia került rá anno. Két első ablakra terveztem rakatni aminek ugye az üveggel együtt 75% fényáteresztő képességűnek kell lennie.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
e-newsee
addikt
válasz #31600896 #20620 üzenetére
Én is 192 vagyok, és a 2-es fókában, ha le van hajtva a hátsó ülés, igencsak szűkösen vezetek.
Apropó, ülés!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt. Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm. (nekem már csak ilyen kotyogós autóm van )
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk?[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
7Sony7
addikt
válasz #31600896 #20709 üzenetére
Akkor jobb ha keresel valami jó futóművest. Én elvittem rugócserére, és ott derült ki, hogy szét van hullva a toronycsapágy. Lehet nálad valami szilent van kikopva, vagy ki tudja.
Ha csak szilent, az nem hiszem hogy drága, de a munkadíj az még kb ugyanannyi.
[ Szerkesztve ]
-
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #20709 üzenetére
Nekem is zörög a hátul valami (műanyag hang), szerintem a csomagtér burkolat lesz. Megadták maagukat a patentok, már szereztem bontott másikat csak időm nincs megcsinálni.
Annyira kilazult valamiért, h a kezem be tudtam dugni bent középen a műanyag lemez és az ajtó közé. Ideiglenesen egy habszivacs darabot tettem a kettő közé, de mintha ott se lenne.
Pótkerék nem kotoncol, jól rögzítve van.
Amúgy teljes értékű pótkerék befér mk2 kombi farába a gödörbe vagy csak mankókerék?7Sony7: Dehogynem drága (futómű javító készlet). Hatsó futómú vasakkal együtt cserélhető kivéve a hátsó első szilentet (készlet nem tartalmazza!!!) azt meg fordítva, vas nélkül adják. A fene se érti. Meg ugye le kell kapni az egész hátulját, nem lehet csak egy-egy darabot cserélni. Munkadíj drágább lesz mint az anyag, persze attól is függ kinél-hol csináltatod.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #20801 üzenetére
A kopogást álló motornál a kormány középállásban jobbra-balra mozgatásával lehet előcsalogatni.Az enyémben is kopog de egyelőre nem romlik na helyzet úgyhogy még el van halasztva a felújítás.
Rázós úton kopoghat a kormánymű fogasléc a stabilizátor pálca a stabilizátor rúd ha a szilent kopott és zöröghet a lengéscsillapító is akár. -
flymi
addikt
válasz #31600896 #20825 üzenetére
De hogyan? Ha sima az út akkor nincs zaj, ha göröngyös-gödrös vagy a zúzottkövön megyek folyamatosan kopog és csak hátul.
Elől hátul tárcsafékes egyébként. Hátul komplett futómű javító készlet lett cserélve tehát szilent nem lehet, rugók és a lengéscsillapítók is vacsiújak.Az tuti, h nedves és esős időben vagy kocsimosás után az első fékezésnél a fékhatás kábé a nulla felé konvergál, de miután eltűnik a víz másodjára már rendben fog.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
SPeti1984
senior tag
válasz #31600896 #20856 üzenetére
Főleg ha az ember a magasabból ül át akkor kevésbé komfortos. Nekünk is szülő tesó tehát szűk családi körben van Fiesta, Focus, C-Max és Kuga de az utóbbi kettőt sokkal jobban kedveljük a magas felépítés könnyű ki-be szállás miatt. Pedig korábban Opel pártiak voltunk (Kadett, Corsa C, Astra F, Astra G, Astra H, Meriva B) de az utóbbi 5 évben áttértünk a fordra és eddig bejött.
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #21155 üzenetére
Én ledes canbus-ost tettem bele, ezzel ment át vizsgán.
Asszem 5050 és méretben 36mm-es kell hátra. Belülre meg 42mm-es 5050 vagy 5630 ment, már nem emlékszem de volt mindből rendelve egy marékkal.
Nem vakít hátra mert lefelé világít. És belül is cseréltem az összes (2db) belsőtér pilácsot jó erős ledesre, úgyhogy ha nyílik az ajtó fényorgia van.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #21244 üzenetére
Égéskimaradás.
Nézz be a gyertyáknál nincs-e víz vagy olaj.
De lehet trafó/kábel/gyertya hiba is.
Villogó lámpával nem célszerű tovább használni mert az elégetlen benzin tönkreteszi a katalizátort.
A trafó hiába új ha a kábel vagy gyertya nem lett kicserélve vele együtt akkor a hibás alkatrész újra és újra tönkre fogja tenni az új trafót.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs