-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz
7Sony7 #42670 üzenetére
ez igy már teljesen más szitu mint amit eloszor felvázoltal
hirtelen nem vágom milyen kocsid van, de ha az ajton kivul a többi helyen jó a kulcsszár akkor vagy feltörték a zárad anno (Mk2 Focusokat imadtak szetbarmolni) vagy ajtót cseréltek és nem rakták át a zárszerkezetet.
el vinném egy műhelybe ahol értenek a zárakhoz, ott majd megnézik hogy elég egy zár kulcshoz igazitás vagy zárcsere is kell.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ZolkoW
őstag
válasz
7Sony7 #42674 üzenetére
nekem 1-es Focusom van, de jó régóta 2 kulcsot használok, olyan kopott az eredeti. 1 immósat az indításhoz, minden más zárhoz egy sima butát, ami viszont nem régi, szóval nem kopott. A motorháztető már nem nyílik a kopottal, a gyújtás sima ügy. Az első ajtó is necces tud lenni, viccelt már meg, amikor minimálban egyetlen kulcsot vittem magammal, mondván hogy az elfér öltönyzsebben is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
patomi
őstag
válasz
7Sony7 #42683 üzenetére
Ha jól emlékszem, egy csavar van a kilincs mögött és kettő a könyöklő alsó részében. Könyöklő az ajtón 2 részből áll, alsót ki kell pattintani, alatta a csavar. Kilincset pedig ki kell húzni nyitott állapotba akkor könnyebb kipattintani a belső részt . Ez után határozott, de óvatos mozdulattal le kell szedni az ajtó borítást. Több patent tartja még ekkor is.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
SECTORnooB
addikt
válasz
7Sony7 #42986 üzenetére
Ugyan ez a szitu nálunk is csak nálunk tényleg csak egy fél másodperc, amire észreveszem h megtorpant már ugyan úgy megyünk tovább, gyorsul ugyan úgy, harap a gép rendesen az erővel sincs probléma, csak félelmetes ha ezt 130 al csinálja előzés közben valami kétsávos főúton.
-
-
válasz
7Sony7 #43031 üzenetére
Régen néztem. Ha azóta felruházták a PC-s változat képességeivel, akkor nem szóltam. Szerviz műveletek, például DPF regeneráció és modultesztek.
A fizetős változata még egy adaggal többet tud. A modulok programozásába is beljebb enged.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz
7Sony7 #43043 üzenetére
Na, kipróbáltam a Forscan-t. Sokkal jobb, mint az Scantool saját szoftvere. Három kódot írt ki:
P0010 - Szívószelep vezérműtengely-helyzet beavatkozó tag áramkör (1-es hengersor)
P0013 - Kipufogószelep vezérműtengely-helyzet beavatkozó tag áramkör (hengersor 1)
P2300 - Gyújtótekercs A primer vezérlőáramkör alacsony jelszint
Kód: P2303 - Gyújtótekercs B primer vezérlőáramkör alacsony jelszint
Az egész vezérmű cserélve lett. Megállapítható valahogy, hogy a hibakód mikor keletkezett és fennáll-e?
A másik, hogy offine lehet olvasni az online látott adatokat?
Háromféle BT csatlakozás választható, honnan tudom, nálam melyik a jó?[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz
7Sony7 #43941 üzenetére
Elektromos vagy hagyományos szivattyú az mindegy, az enyémben hagyományos szivattyú van, kopog járó motornál is, mikor volt műszakin meg is jegyezte az ember hogy valami lóg benne mindjárt megnézi, megnézte és ugye nem a futóműben van a lógás így nem tudta hibaként felírni és így kopogó kormányművel kapott új műszakit.
-
#27070592
törölt tag
válasz
7Sony7 #44215 üzenetére
Köszi, Novoth érti a témát.
De a videoban ESP-s autó az alany, annak a hidraulika rendszeréről ment a diskurzus.
20+ éves Focusomban nincs ilyesmi csak a háztartási ABS. Lehet hogy az a rész nem is lett levegős, amikor lekötöttem a nyergeket próbáltam gyorsan lezárni a gumi fékcsöveket (műanyag zacsi+ befőttesgumi)azért toltunk át majdnem egy liter fékfolyadékot a két első ágon hogy kapjon egy cserét a rendszer. A két hátsó ág nemrég volt kicserélve (a fém fékcsövek), azok is kaptak akkor egy alapos öblítést.
Most jó a rendszer, kis pedálnyomásra is szépen lassul az autó, satuféknél nem húz semerre, kézifék is könnyen jár/teljesen kiold.
Használom aztán kiderül milyen munkát csináltam. -
kcsa
veterán
válasz
7Sony7 #50077 üzenetére
Nem kisipari az, simán felrakták egy jobbkormányos autó takaróját (vagy szimmetrikus a másik oldallal, de ezt nem tudom.)
A rossz hír az az, hogy csak nyitott ajtóval szedhető le, ajtó élén lévő nyílásban lévő T20-as csavar kitekerésével.
Szerk.: vagy roncsolással természetesen, de jelen esetben lehet, hogy ez az olcsóbb út.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA V
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...