-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #21475 üzenetére
Nem. At kell kötni az újrol. Vagy töltő is jó. Mondeon nehéz helyen van, gornyedni kell, nem tudod másodpercek alatt megcsinalni. Utána meg tanithatsz mindent Újra.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #21950 üzenetére
Inkább a CR technika sara ez szvsz. Régi, alacsonyabb nyomáson működő befecskendező rendszerek nagyobb részecskéket nyomnak ki magukból. Legalább a lokális szennyezés terén jobban áll az újabb, persze két nyelve van a mérlegnek.
-
nagyúr
válasz Real_Necro #21950 üzenetére
Ez is egy lehetséges forgatókönyv, sajnos.
Ez esetben viszont tudnak valamit annál a szerviznél.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
gabor9991
őstag
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
Előző kocsin prime 3 volt, majd evo 2, most meg michelin eco.
Mindegyik jó gumi. Evo 2 volt a kedvenc a mondeon, ugynannyiba kerül, mint prime 17es méretben, kicsit jobban kopik. node, ha 4 év alatt 20e km, akkor a kopás tök mindegy.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #23941 üzenetére
Nekem azt mondta annó a gumis, hogy az Ecocontact kemény mint a kő, sokkal szarabbul tapad mint a Contipremiumcontact, ezért jobb fogyasztásban. És mellé még zajos is.
Just a simple Lineman...
-
diablo1984
veterán
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
Nekem a lagunámon ez volt: Contipremiumcontact 2. Kiváló gumi, csendes, jól tapad, bár a kocsival eladtam, de amíg megvolt, nem volt rá panaszom!
-
#31733248
törölt tag
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
Másfél éves a Mondeom, most lett cserés a gyári gumi (Bridgestone Turanza T001 Evo), közel 60 ezer kilométer(!) ment bele. A teszteken jól szerepelt és én is elégedett voltam vele.
Amúgy éppen eladnám, az utódját már megrendeltem, erre leállt minden.
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
A hosszú hétvégén leszedtem a takaróponyvát a tartóról és megmértem a nyári gumik profilmélységét, ha már a "szakik" azt mondták, hogy cserés.
Le fogom még újra mérni, de elsőre 5-6mm-t mértem.
Én úgy tudtam 1,6mm a határ és 4mm alatt szokták javasolni a cserét.
Hankook Ventus Prime 3-ról van szó, DOT1716.Szerintem ennek még egy szezont ki kellene bírnia. Vagy tévedek?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Téli guminál 4, nyári guminál 3mm-t szoktak mondani, szóval simán jó még.(akár 2 szezonra is)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Téli guminál szokták a mélyebb profilmélységet elvárni (noha a jogi határ ott is 1,6mm). Teljesen jó, egy szezon minimum.
-
#31733248
törölt tag
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Egy szezont még kibír, de érdemes lehet megfontolni az eladását. Nálam most kivételes, hogy 60 ezret futott gumival járok. 5mm-es kopásnál meg szoktam hirdetni, mert akkor még eladható, így anyagilag sem járok rosszul, ha nem várom meg, míg nagyon elkopik. Most viszont igyekeztem kitolni a szezont, ami maximálisan sikerült is, hiszen gyakorlatilag nem volt tél.
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #24085 üzenetére
Lemértem újra, most már világosban. 3,5-4,5mm között mértem több ponton. Igyekeztem egyenesen tartani. Így is mehet még egy szezont?
Jelenlegi futás napi 63km hétközben 90-95% M0, hétvégén a másik kocsit használom. Ez a járvány miatt őszig tuti marad.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24099 üzenetére
Én elhasználnám... Más kérdés, hogy ha kopottan akarod eladni, úgyis belealkudják a vételárba
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #24101 üzenetére
Asszonynak vasútállomásra járáshoz vettünk egy HA22-es Altot. Durva élmény oda-vissza ülni a két autó között. (külön poén hogy egy hónapja ő se volt dolgozni, szóval remek időérzékkel vettük meg másfél hónapja )
-
#31733248
törölt tag
válasz Real_Necro #24090 üzenetére
Nekem is marad a Mondeo, bár pont most váltottam volna BMW-re, de ezt elvitte a válság. Nem anyagilag, hanem mert nem szeretném az alkalmazottaimat azzal ingerelni, hogy miközben nekik ugrik a jutalék, a főnök új Bömöst vesz... Próbáld ki az új Mondeot, tényleg jó!
Srácok, kaptam egy levelet a Fordtól, visszahívják a kocsimat (Mondeo) egy biztonsági javításra. Kapott más is? Másfél éves, 1.5 Ecoboost az enyém.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Real_Necro #24127 üzenetére
Budaörsi úton árulják amit kinéztem.
Már fel is hívtam őket, és a kinézett 1.6-os benzines Focus DPS6 Powershift váltóval szerelt, nem MPS6-tal, utóbbit a dízelesekhez adják.
A DPS6-ról van valakinek tapasztalata? Telefonon Petrányiból azt mondták, hogy ezen nem kell 60.000 km-ként cserélni az olajat mint az MPS6-on, kevésbé bajos.
A kuplunggal van egy típushibája amit telefonon mondtak és neten is olvastam róla, USA-ban és Ausztráliában pereskedés is volt érte. (A kinézett Focuson már volt kuplung csere, egyébként 4 évig Ford flottában volt, ismert előéletű autó.)
Pár nap múlva kipróbálom és meglátjuk. Ha szépen finoman vált, nem rángat akkor lehet ez lesz a befutó. A motor legalább tutira megbízható, 1.6 szívóbenzin, bátyám Focusában is ez van, csak a váltót nem ismerem.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #24131 üzenetére
Az én 1.6TDCI Mk3-as fókám a Swietelsky osztrák flottájában volt.
Elég megkímélt ahhoz képest,hogy közel 300k van benne.
Eddig 15k-t tettem bele,de hibátlanul működik.
Vagyis egy testkábel csatija volt oxidált,de az bármelyik magánszemélyes kocsinál előfordulhat.
Olajat nem eszi,kettőstömegű még bírja,DPF bírja,turbó nem hordja az olajat,motor nem eszi az olajat,sehol sem kezdte ki a rozsda,futómű hibátlan,végig szakszervizben volt szervizelve.
Igaz,a menetlevelek alapján elég hosszú utakat mentek vele,többségében autópályán.
Szervizben amikor átnézettem,azt mondták,legalább felét letagadhatná a futott km-nek az autó mind külső/belső esztétikai állapotban,mind mechanikailag.
Ha nagyon szemét akartam volna lenni,forgalomba helyezés előtt az órát is visszatekerhettem volna,de nem szórakoztam ilyesmivel,ez egy őszinte autó így.
Az osztrákok jobban vigyázhatnak a céges autókra mint a magyarok,vagy csak mákom volt ezzel az autóval?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #24142 üzenetére
A gyári 20k-s olajcsere periódust én sem tartom be.
Nem városi autó,de 10k után olajcsere.Üzemanyagszűrőt is korábban fogok cserélni mint a gyári ajánlás.Én Molnál tankolok jobbára,de csak Evo Diesel Plust.Sokáig szeretném használni,úgyhogy megadok neki mindent ami kell.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #24367 üzenetére
Cool, én a legutóbb (2 éve) megejtett kuplungcserével nem vagyok teljesen elégedett - nem eredetit raktak bele és ez 50k-val korábban már erősen kopik (kicsit rángat). Sajna gyakran rábeszélik az embert a jó utángyártottra, ami azért mégis csak utángyártott.
Ha van pénz határozottan jelentsd ki hogy eredetit kérsz bele.⭐ Stella
-
-v-
addikt
válasz Real_Necro #24405 üzenetére
Légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, olaj és olajszűrő csere, 4db 16"-os alu kerék felrakás centrírral = 80k ?
Ez milyen/mikori ford? -
nagyúr
válasz Real_Necro #24442 üzenetére
Olyat csurrantott, hogy behorpadt...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Zeperfs tud ilyesmi összehasonlításokat pl, ha van fent megfelelő adat. Egyéb esetben chip
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #24525 üzenetére
MK5nel is egyszeru 150LE-sbol 180LE-st csinalni ha nem adblues
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Turbó 10-20.000 pörög, s illik 5000km-ként olajat cserélni.
Ha már LE.
Itt egy érdekes táblázat.(tudom régi, meg 1.4, de mai napig ugyanez van használva, némi kiegészítéssel)Mi érdekes, hogy WeberV2-es sokkal nyomatékosabb.
Ugyanezért gyengébb MK V-ös.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24532 üzenetére
Mivel turbó motorból kapja a kenést.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24629 üzenetére
5 hónappal ezelőtt szerelővel cseréltettem fektárcsát, és betétet.
Ma voltam szereld magadnál, olaj/szűrő csere miatt.
Ha már ott vagyok megkérdezem van-e műszer fék olaj minőség méréséhez.
Volt, és meglepődve látom, hogy fékolaj sárga mező utolsó szekcióban van.
Jó hogy cseréltettem szerelővel tárcsát +betétet, mert Ő rá sem nézet, hogy az olaj egyáltalán jó-e.
Szerencse, hogy tudtak helyben adni fékolajat és volt +45perc, vákuum eszköz.Viszont majdnem szívrohamot kaptam kitolatáskor emelőtől.
Nem tudom megszokni közép bukkanót, mert zajos a lemez.
Emiatt azt hittem, hogy emelő karon hajtottam át, pedig ki volt hajtva.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25309 üzenetére
Időközben utánajártam a dolognak. Az enyémben a "Z" alakú szenzorok vannak, ami Unixnál 16-18k/db. Cromaxnál 8-tól indul az ára. Végül német ebayen keresztül a Lott autóalkatrész boltból vettem kettő darabot szállítással együtt 24,79€-ért. Remélem jó lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25526 üzenetére
Fejlemény, még 2 hibaüzenet koromfelhalmozódásról meg regen kimaradásról. Teljesítmény csökkenés egyelőre nincs.
Mondeo fórumon olvastam hasonlóról, ahol végül a vaporizert melegítették meg kifújták.
Ess motorshoz megyek délelőtt, kíváncsi leszek mit mondanak. Sokat pályázom, így fura. Ellenben pár hónapja volt pl üzemanyagszűrő cserém is. Ott nem mehet bele kosz a fáklyába?
Kicsit félek, hogy ők nem tisztítják, hanem cserélik...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #25690 üzenetére
kiváncsi leszek mi maradt a "csere helyett gondolkodunk"-ból
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25692 üzenetére
Hasonkó problémám volt, kipufogógáz hőmérséklet szenzor hibával. Na de az ess nél csak kimérik azokat is, gondolom..
-
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25694 üzenetére
Nálam csak 244D volt a hiba, akkor bem ugyanaz. Na kíváncsi leszek mit mondanak neked.
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Bevett szokás szar helyeken, hogy - állapottól függően - a tisztított-felújítottat kapod meg, egy zacskós fóliás új árában, a régi sajátodat beépítik és útnak engednek, tudván, hogy tizen-huszon-x-ezren belül nemigen lesz még úgy sem bajod vele, az így Te pénzeden beseftelt gyárit pedig elpasszolják neten svarcba, stb. Így katapultál az ügyeskedő szerelő is a megkímélt, viszonylag új E osztályos taxis mercis ligába (és akkor tippeket kérnék, hogy az istenből jön össze egy taxisnak E-re). Alkatrészfüggő, de rengeteg mindennel eljátsszák ezt egyesek, amiről nem ordít (mint mondjuk egy hátsó dobról), hogy nem a gyárit tette be.
Egy ESS vagy hasonló nagyobb név ilyennel nem kockáztat, szerintem ott nincs mitől félni.
Mondjuk nekem most - többek között - főtengely lett "új", a régit azt mondják, már nem lehet köszörülni sem, annyira megkopott, én azért az eBay árakat nézegetve elkérem majd, adják csak ide, és beméretem egy tök más helyen, derüljön ki az igazság. Ha kuka, kuka, ha nem, szépen felújíttatom és jól járok, vagy egy szakvéleménnyel (mérési adatokkal) mellékelve felújítás nélkül árulom, mint alkalmas darabot és el fogják vinni.
A radarszenzorokra dobnál lsz egy linket ? Kell nekem is egy jobbhátsót cserélnem.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Basszus, tiszta olcsóság egy ilyen szelep. Akkor megcsinálják a kényszerregent, vagy kiküldenek pályázni egyet utána?
-
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Hozd el amit leszerelnek vaporizer, 6os pakk Heineken-ert erdekel
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #25722 üzenetére
cégnél nem tudod kiszerelni? akkor spórolnal magadnak 130k-t
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25760 üzenetére
Ekkor a nyitó gombot kell hosszan nyomni?
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz Real_Necro #25760 üzenetére
Az az 5mp amíg oda érsz....
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25764 üzenetére
És olyan modul van neked benne, mint ami a linkben is volt?
-
oliwire
őstag
válasz Real_Necro #25764 üzenetére
Te magad szerelted be vagy beszereltetted?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #25801 üzenetére
Én tudtam aludni pedig nem érkezett még meg 2 hét alatt a gyári sárvédő. Kedden vinném a fényezőhöz, szerdán műszaki.
⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #25816 üzenetére
nem jött ki egyben? 😄
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #25991 üzenetére
Erősen kétlem.
Azért az nem így működik.
Azt kéne megnézni,hogy a modulból nem csúszott e ki a kábel.
Vagy ez a gond,vagy elpusztult a modul.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #25993 üzenetére
Hogy hol van a modul azt nem tudok,utána kell nézni.
De amúgy igen,az usb meg a bt egy modul,ahogy az aux is,legalábbis az mk3-as fókánál biztosan,gondolom nem variálták túl más ford modelleknél sem.
Rá lehet nézni géppel,hogy egyaltalán látja e modult.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #25996 üzenetére
Kesztyűtartó felett van a modul, könnyen hozzá férhető. (mk4 mondeo 2008)
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #26047 üzenetére
Csomagtartóban és motortérben lévő biztosítékokat átvizsgáltuk kollégával, azok rendben vannak.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26047 üzenetére
[link] Jól emlékeztem ide szereltem fel én is amikor vettem BT modult. Utána kell nézni melyik bizti lehet én ezzel kezdeném.
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #26070 üzenetére
Jelentem megoldódott a BT modul és USB probléma.
Lekaptam majd visszaraktam akku sarut és rendbe jött.Így mondhatom le a szerdát ESS-nél, ugyanakkor betervezem a hátsó hosszlengőkar meg első szilent cserét.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest