-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #33550 üzenetére
Nekem is volt nav lefoglalt focusom. Nivopalca alját nem érte el az olaj. Már nem mernek megeskudni, de ha jól emlékszem másfél litert öntöttem bele mire elerte. Nálam volt 100e kmen at, és semmilyen probléma nem volt ebből.
Ha nem gyullad ki a piros lámpa, akkor volt elég olajnyomas.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #33658 üzenetére
Cromaxnál két Bosch van. Nem derül ki melyik melyik.
Utoljára szerintem multiadapteres Bosokot vettem. A C-type jó nekem?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #33803 üzenetére
Csavar gyárinak néz ki.
1-1.5 hete ránéztem motorra, s olajat ellenőriztem, mert hangja nem tesztet.
Persze már rendeltem olajat, felkészülve olaj/szűrő cserére.
Látom, nívón nincs semmilyen olaj, akkor ha már kéznél az olaj öntök bele.
4L-t bontottam meg, mert általában min.-max. jelzés között 1L szokott lenni.
1L beleöntve a nívó-n semmi, 2L beleöntve semmi, 3.8L beleöntve ekkor érte el a nívón középnél kicsivel nagyobbat.
Ekkor beleöntöttem a maradékot is.
Azután jött, hogy pár nap, vagy km után ránézek, ennek eredményét raktam be képben.
Ekkor 0.5L-t rádöntöttem, hogy legalább min. szint meglegyen.
Ezután jött fék csere, s akkor láttam, hogy csepeg a leeresztő
A többi a mai napi esemény.De.előzményként buktam, ki, hogy szinte olaj nélkül autóztam.
Amúgy nagyon hülye a kivitelezés olaj szint érzékelés, mert szűrőnél.van van az érzékelő.
Tehát, ha szűrőben van olaj, akkor műszer nem jelzi a valós értéket.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #33807 üzenetére
Annyira csöpögött, hogy 12cm-es folt volt az autó alatt fél nap alatt.
Ezt szúrt szemet fék cseréjekor.
De most újabb teszt alá vetem, hogy mit produkál most 500km etap után.
Persze közben szerzek jó nívót.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #33844 üzenetére
nem, Édesanyámnak C corsája van, ott elég nyitott az ablakmosó tartály (szabadon áll és nagy a beömlőnyílás, jól belelátni), nála láttam már olyat, hogy összetúrósodott az ablakmosó ha összekeveredett a téli-nyári, gondolom kicsapott valami adalékanyagot. rendesen le lehetett fölözni.
semmiből nem tart egyébként, sokszor pályázunk, ha kifogy induláskor öntök bele bő fél liter desztvizet, párszor lecsapom az ablakot út közben, mire odaérek kifogy megint és tölthető az új. nem több munka mintha kétszer megnézném az olajszintet.
desztvíz meg eleve mindig van a kocsiban, sőt, szezonális ablakmosó folyadék is.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #33853 üzenetére
A lidlis szerintem borzasztó illatú.
Az igazi nyárit még nem találtam meg, de téliben nekem a tesco szürke kannás cucca volt a legjobb, pedig vettem aztán olyat is, sminek arany árban volt literje...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #33866 üzenetére
Én sem használok, csak a Lidl műszerfaltisztító kendőit, annak utána 1-2 napig van egy minimális illata.
Cappa72:
Lehet úgy akarták a dohányfüst szagot eltüntetni.
Erről egyik barátom szövege ugrik be, mikor hirdette az autóját és a képeken ott volt a bontott Multifilter doboz. A kocsit úgy hirdette, hogy "nemdohányzó".
Mikor kérdeztük, hogy akkor miért van ott a cigi a képeken, annyit mondott; "a kocsi nem is dohányzik, az az én cigim".„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34022 üzenetére
Kell lenni valami nyomáskapcsolónak nem?
Gyújtás ráadása után pár másodpercig működik a szivattyú feltételezem ennyi kell neki ahhoz a minimális nyomás előállításához ami kell ennek a rendszernek.Ha nincs meg a nyomás gondolom menne a szivattyú folyamatosan.
Én magam nem állnék neki egy tank benzint leereszteni emelőről lavórba mert már égett autóm egyszer 20 éve nem egy kellemes érzés. -
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34029 üzenetére
Csak a motortér égett ki.
Éppen valamit állítgattam rajta hogy 60 helyett 60,1 lórerős legyen, 20 évesen még csak ez számított.
Ki volt lakatolva, le volt fújva "ferrari" pirosra, E30 felnik felreszelve a lada agyra
Erre május elsején nem kigyulladt
Miután eloltottuk 2 vödör vízzel szépen letöröltük a kormot a szélvédőről és eltoltuk a helyszínről...[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #34033 üzenetére
Nincsen [ezen] akkoriban még nem volt kamera
VHS kamerával meg lett örökítve akkor de az a szalag is ki tudja merre lehet már...
Így utólag már én is tudok jót röhögni rajta, de akkor mikor láttam lángolni a lecsukott gépháztető közepén felhólyagosodott festéket és láttam megrepedni alatta a 2 centi vastag gittet akkor kicsit megijdtem.
20 évesen abban a ladában volt az előző 3 évből az összes megtakarított pénzem, egy rozsdás melósautó lett felújítva és ez az eset még abban a fázisban volt amikor kezdett összeállni az egész, konkrétan még műszaki se volt rajta.
De volt még 2 eset amikor a hátsó kerekek estek ki, egyszer a bal egyszer a jobb, első alkalommal a gyári csavar volt túl rövid a bmw e30 felnihez és ekkor simán megelőzött a bal hátsó kerék egyszer pedig csak úgy kiszakadt a menet a féltengelyből és akkor a jobb hátsó kerék szállt el a fékdobbal együtt.
Ezeken is tudok ma már nevetni
Nem az a lada volt életem legjobb autója az biztos. -
-
őstag
válasz ReFleXx #34050 üzenetére
Bolond Már megint kezdődik
Darvinya, egyébként tényleg nem elírás, én voltam egy ilyen üzemben az országban ahol befecskendező rendszereket gyártanak és ott beszélgettem az egyik mérőeszköz felügyelővel aki mesélt ezekről a rendszerekről. Itt egy videó is éppen egy 1.8-as Ford nyomásáról indítózás közben. Olvasd végig a szöveget is, mert írja, hogy a teljes terhelésnél még 1500 bar nyomás is lehet
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #34108 üzenetére
Én láttam Ahova járok (zugló) mindig lekattintják a végén nyomatékkulccsal, mert a légkulcs szerintem alá van állítva, de nem hinném, hogy minden autónál állítgatják, szerintem egy átlagra be van állítva és kész.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Sys85
veterán
válasz ReFleXx #34118 üzenetére
Azokat én is néztem,csak az a bajom velük,hogy az ülés alatt a padlóból jön ki a hátsó fűtés csöve.
Na most ha azt nem szedem ki,akkor nem fél be a sub.
Ha kiszedem,akkor meg télen telibe fújja alulról meleglevegővel az erősítőt,ami meg nem annyira jó.
Én a mankókerékbe rakható “fánkon” gondolkodok erősen.
55-60k (plusz a többi hazai lehúzás) kínából.
A hangja mondjuk kérdéses,bár jókat írnak az értékelésekben. [link][ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #34158 üzenetére
Nem tudom, azóta csak 160km-t ment.
Most Escort-ot használom.
Jobb lett volna egy 500km-es etap egyhuzamban, de esős idő miatt nem tudtam használni.
Telek nem betonozott részen van, s sáros időben Mondeo hamar beszorulna.
Autómentő sem tudná kiszedni, mert hely kevés.De bogarat ültettél, mindkettő motor csere lesz.
Azaz Escort-ba rakom a 2.0-ást.
Már nézegettem, s nem kellene sok változtatás a motor felfüggesztésen, hogy rögzíthető legyen.
Első kerék szett is átrakható, viszont annál semmit sem kell babrálni.
Kardán tengelyt kell kicsivel rövidebb.
A többi már csak elektronika.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #34261 üzenetére
Még reménykedtem, hogy nem.
Mert alapjáraton, s normál használat mellett, nincs kék füst eregetés.
Csak, mikor jobban kigyorsítok, akkor ereget egy kicsit.
De ez az olaj fogyás brutális, 300km/L.bajnokpityu
Pont, az a baj, hogy nem ereget, mint fentebb most írom.
kcsa
Meglátjuk meddig bírja, utána meg már mindegy.
Asszonnyal letárgyaltam már mi legyen, mert más fajta energiát fektetni bele nem érdemes, mikor bontó is megadja a vételár ½-t.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
őstag
válasz ReFleXx #34361 üzenetére
Ne is mond GEM-et pl. a kapcsolóssal nem is tudom valamiért kiolvasni, ha jól rémlik, szóval mindkét OBD-re szükségem van, mert egyik a HS-t másik az MS-t olvassa szépen
Kár hogy a bezárásnál nem lehet rávenni arra, hogy automatikusan húzza fel az ablakokat és a tükröket hajtsa be, illetve esetemben az eső szenzort is be lehetne vetni abban az esetben ha nyáron leengeded picit az ablakokat a kánikula miatt és jön egy hirtelen zuhi, akkor esőt érzékelve húzza fel őket azonnal. A VAG-os autók tudják ezt"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #34368 üzenetére
Igen, én ha megnyomom a RES gombot, akkor a kis ikon ugye a műszerfalon el is alszik és nem tartja a sebességet. Azt viszont nem próbáltam sosem, hogy ha a RES gombot nyomom meg újra, akkor visszalő-e az előzőleg beállított sebességre, de holnap reggel munkába menet kipróbálom és ha beértem jelezem is, hogy miként viselkedett. Mondeo azért prémiumabb kategória, lehet azért van másként. Tempomat funkció itt is marad mindaddig amíg nem nyomod meg az OFF gombot. Még az ST Focus-ban is ugyanez a rendszer van ha jól látom a gombok alapján.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #34378 üzenetére
Ha 1 éven belül törik el újra, mert utóbbi 10 évben csak olyan sz.szalagot lehet venni, aminek a ragasztója egyszerűen folyik.
Utána a PVC szerű szalagot, csak a felület tapadása tarja össze.
Escortnál is cserélnem kellett az ilyen szalagot, ami a vonóhorog elektromos csatlakozó leágazásnál csináltak.
Még szerencse, hogy erre is ránéztem, mert egyszerűen leesett, mikor kivettem a helyéről.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #34375 üzenetére
Azt a deréktámasz cserét nekem is meg kellene már ejtenem, ha már ott áll egy ideje a bontott alkatrész a sufniban... Elektromos ülés meg légzsákok miatt nincs sok bátorságom hozzá...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz ReFleXx #34375 üzenetére
Úgy látom nem sokat javítottak a deréktámaszon MK3 óta, nekem ugyanígy, ugyanitt tört el. Mondjuk az ismerős akivel meg tudtam volna hegesztetni azt mondta, inkább bele se kezdjek, itt fog eltörni újra, sokkal hamarabb. Úgyhogy vettem egy bontott ülést és átszereltem.
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #34542 üzenetére
Nem keresledés, közvetítőtől vettem.
Most tárgyalunk mennyit fizet, csak addig nem tudom leadni javításra, míg Escort nem jön vissza a sárvédőív javításból.
Előzetes kalkulációt holnap kapok hengerfej pakoláshoz+vezérlésre.
De ezt nem veszem alapnak, mert közel sem ez lesz a vége a tényleges javításnak.
Attól, hogy ezt most megláttam, és tudom mi okozta, attól még lehet más hibája is.#34543
Igen, az, másik képen látható mind kettő felirat.
Nekem fel sem tűnt, csak ameddig fórumtárs fel nem.hívta figyelmemet.
Bár tegnap felemás gyertyával autóztam rövidtávon, s nem vettem észre semmit.
4 azonos után sem lett jobb.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen