-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #43098 üzenetére
Ja, csak ezzel az az apró bibi, hogy hibrid rendszer miatt motorindítás után 0 másodperccel már rajta van a terhelés a motoron. Szerintem ezért használ Toyota is 0w20 olajat a hibrid morotokban...
Megpróbálok majd 10k km-es cserénél az asztalra csapni, elvégre az extra és én fizetem.⭐ Stella
-
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #43141 üzenetére
1000km után, nem 1 hetet állt.
Azért a nívópálca mutat, az közel van valósághoz.
Nem vagyok vak, sem szemüveges, hogy lássam nem pont ott van az olaj felső határa.
Nívópálca min.-max. között 1L a különbség.Haha…új csavar és nyomaték kulcs.
Még márkaszervizben sem csinálják, csak papíron.
Persze szerelő etölt 20percet egy csavarra, miközben hegyekben van az autók.
Jó lesz oda a régi csavar és légkulcs.
Nem mindegy 1perc vagy 20perc.
Gondolom Te adnál ki 2h munka díjat olaj cseréért.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz subaruwrc #43252 üzenetére
Arról a gyártóról beszélgetünk, amelyik a hátsó gyűrődési zónába rakta az üzemanyagtartályt, ami így előszeretettel okozott tüzeket balesetnél... és utána is inkább a veszteséget elszenvedő családok pénzbeli kárpótlását választotta, mert olcsóbb volt a visszahívásnál
-
#27070592
törölt tag
-
troll81
addikt
válasz subaruwrc #43243 üzenetére
Köszönöm az infót..
Segít mert jelenleg visza került egy gyári box nekem... A focusba. Így egyszerűbb az élet műszakin.... Meg Nincs kedvem egy komplett szívó oldalt megvenni ami papíros...
Várok hátha lesz hasznalt valakinek eladó.
Mindegy mi menne bele csak engedje a levegőt át rendesen -
tag
válasz subaruwrc #43621 üzenetére
Most tavasszal cseréltem a 2007-es Focus C-Max-ban ezeket a szilenteket. Az egyik oldali olajtöltetű volt még benne. Rendesen csöpögött belőle és füstölt az olaj, ahogy átvágtam. A helyére az ára alapján választottam 8000 Ft körüli Febit, illetve az volt a fontos, hogy adjanak vele új csavart. Az olaj nélkül legalább eggyel kevesebb dolog, ami tönkremehet. Új autóban biztos jó volt.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
Jenne
senior tag
válasz subaruwrc #43651 üzenetére
Köszönöm.
Valóban keveset megy az autó.
Ha bemelegszik akkor az a feltételezett szorult/megállt (?) görgő, az melegen már nem szorul?
Akkor talán elég, ha csak a feszítő görgőket cseréltetem ki? Az kettő darab görgő, ha jól tudom. Lehet azt is, hogy csak a két görgő legyen cserés, szíj maradhat? Tudom szerelő mondja meg, de most éppen nincs itthon akihez szoktam járni, sajnos kiment sógorékhoz (egy villanyszerelős csapatba, sok pénzért)
Idegesít az a hang, nem szeretem ha valami nincs rendben.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz subaruwrc #43653 üzenetére
Köszönöm szépen.
Keresek egy műhelyt, ahol ezeket szépen elmondva talán van olyan szerelő aki normális és megvizsgálja.
Ford-FX-hez nem megyek, mert pár éve az egyik olajcsere alkalmával pici olaj rákerült a szelepfedél melletti keskeny felületre, Ők voltak az olajcsere elkövetők. Én amikor észrevettem azt kis olajos részt, bementem hozzájuk, diagnosztika: Ford azonnali beavatkozást mondott, egy métert se menjek az autóval mert nagy baj lesz, ugyan is szerintük ez totál biztosra hengerfej tömítés hiba, de Ők vállalják, hagyjam is ott az autót, potom 270 ezer forintért, mert vezérlést is újat kell cserélni ilyen megbontáskor. Szomszéd garázsában egy kevés féktárcsa tisztító spray és utána nagynyomású levegős pisztolyos lefúvatás és azóta is minden száraz azon a részen.
Köszi még egyszer, most már csak kellene találnom itt Pécsen egy rendes és megbízható szerelőt vagy műhelyt.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
troll81
addikt
válasz subaruwrc #43663 üzenetére
Igen az.reszvetem.
A régi pumpat szetkapva,éppen nézegettem hogy fér el benne egy 255 csere darab de elég macerás....
Teljesen új kosár és menne gyorsan.
Elvileg cikkszám alapjan minden benzinesben ez van ...100l/óra.az rs rs500 160l/óra.ott a kosár is más az a kosár kellene nekem
Nekem is van még egy köröm a pumpaval nyomást kell állítani neki.
És ez manuális megy pumpa ki csavar teker óra néz.4.2-4.3 bar kell nekem 550-650 injektor sor hoz... -
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #43776 üzenetére
Valakinek érteni is kell hozzá..
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #43776 üzenetére
Miért pont 14-16-ra?
Pont hülye kérdés, mert, aki semmit sem tud gumiról, az hogyan tudna normálisan vezetni változó időjárásban.
Tudom, ahogy esik úgy puffan, csak hírekbe bekerült trancsírozot darabokra.camelferr
Ha már nem tudsz hozzá tenni csak személyeskedni, arra ott következő Bunkók ide FaceBook csoport, ott fényezhetitek egymást.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dellfanboy
őstag
válasz subaruwrc #43875 üzenetére
mi az a gold dildo ott?
#43861
troll81
es ezt engedik a nemet hatosagok? marmint van ehhez tuv papir? vagy nem te vagy nemetorszagba? am pont ma lattam egy 2.5 rs focust ott szepen ki volt vagva a motorhazteto, az nekem jobb megoldasnak tartom mint ezt. miert nem flexeltel?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #43875 üzenetére
Nagyon szép így szétszedve. Tényleg csillog-villog. Kiváncsi lettem volna az enyémre. A szerelőm nem az a fotós fajta.
Milyen érdekes az a fűtés cső, hogy fel van tekerve spirálba. Nekem asszem' az simán egyenesen jön.
Ja megvan miért, mert nálad a leömlő elől van, nálam hátul. És lehet a víz kör is fordítva van a két motornál aztán azt a csőhosszt így tették bele a tiedbe.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #43893 üzenetére
Márciusban kérdeztem rá a hézagoló lapkák cseréjére, ez volt a válasz:
Nem szükséges állítani, sosem volt még gond velük.
A korongok cserélgetése egyébként sem lenne a leggazdaságosabb megoldás, csak abban az esetben állítja a gépműhely,
ha egyéb okból lekerül a hengerfej!Pedig cserélhető, egy célszerszám kell hozzá amivel le lehet nyomni a szelepet anélkül hogy a lapkát is lenyomnánk.
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #43961 üzenetére
Elírta a srác.
Nem olajozni kell hanem benzinezni. 200 kilométerenként beleöntesz egy liter benzint és mire a fojtószelephez ér pont bekeveredik az ideális sűrítési arányban. Ezt érzékeli az ECU és a tankból egyáltalán nem jön benzin a befecskendezőkhöz. Tiszta haszon.@43962 troll81: de miért raksz két rugót a gólyalábra?? meg vagy te húzatva?
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44026 üzenetére
Helyszíntől is függ, ha jól tudom palyán pl 50k az alapdíj elvileg már a be nem csatolt övre is.
Egyéb utakon 30k az alap.
De állítólag azt is figyelembe veszik hogy van-e priusza az autónak korábbról.
De a pedagógiai hatás is fontos. Sztem tegyünk panaszt a rendőrség ellen, hatvanas táblánál kilecvennel, 30k? Csak? -
ZolkoW
őstag
válasz subaruwrc #44228 üzenetére
köszi ismét, első úgyis a folyadék cseréltetése lesz. (most, hogy nincs napi használatban az autó, kissé belassulnak a dolgok, de szerencsére nem is égető, hogy azonnal meg legyen oldva. A rugócsere azért nyugtalanított )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz subaruwrc #44339 üzenetére
egy 1/2"-os tekerőnek letekertük a fejét, egy másikat enyhén kiflisítettünk, és így is a harmadszori, "na most már aztán tényleg megküldöm a lánggal" típusú melegítés hatására engedett végre. Van légkulcs is, de nem elég erős. Azóta nézegettük a 3/4"-es hajtókarokat, dugókulcs szetteket, végül egyelőre csak egy erősebbnek kinéző feles kart vettünk, aztán meglátjuk.(a bal ugyanilyen anya még hátra van, meg hát nem árt, ha van otthon)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pn4hvq
senior tag
válasz subaruwrc #44426 üzenetére
Milyen programot (telefonos, pc) ajánlasz megtekintésre? És melyik paramétert kéne néznem a rengetegből?
Dízelpótlás az olajba: ez felmerült bennem is, mert mintha (de nem vagyok benne biztos) enyhén több lenne a nívón a szint. De a 10e km alatt nem vagyok benne biztos, mert ha nő is, nem szembetűnő, de ismétlem magam, gyanús.
Mellesleg nem hiszem, hogy egészséges az olajban az üzemanyag, milyen problémára utalhat?
Köszönöm a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Assetto Corsa Competizione
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen