Aktív témák
-
Fisha
őstag
Kicsit galad modon eddig nem szamoltam be a fejlemenyekrol, de ''jobb kesobb, mint soha'' alapon most megteszem.
Szoval koszi a sok segitseget.
Megvettuk a jarganyt. Most mar 3 honapja hasznaljuk. Koltottunk ra valamennyit, de azert annyira nem veszes (egy lengokar csere, kipufogo csere katalizatortol dobig).
Kicsivel 10 folott eszik varosban (manualis valto rox :)).
Most meg lesz egy teligumi garnitura beruhazas, aztan remeljuk egy kicsit becsukhatjuk a penztarcat :))) -
neduddki
nagyúr
H!I
En 80-as evekbeli joszagokat vezettem /nem camaro es corvett:-(((((/ aut es kezi valtozal, nem vagyok egy automata hivo, de vhogy a kezi valtojuk oleg erdesnek tunt:-)))) azota beszytos megntanutakazokat is csinalni, mert ijabban nem igazan szigyak oket, vagy ok is inkabb mar a tradicionalis gyartoktol vasarolnak???:-))))
udv
neduddki -
behappy
aktív tag
mi történt a www.v8cars.hu oldallal??? tudja vki? az oldal nem találhato... :O
-
behappy
aktív tag
igy akartam:
-
neduddki
nagyúr
HI!
MAs sincs nagyon csak kozos modeljuk:-)))).
Na de kicsi rtkomojabban, mikor a 80-es evek vegen 90-esvek elejen mar stabil paiacuk volt olcso, de nagyon megbizhato ajrmuvekbol /ami aze az akkori ameriakikraol nem volt elmondhato/ boviteni akartak folfele, de ki a fene vesz meg egy luxus hondat/nissant/toyotat??? Ha minden sarkon mindenfele kocsin aszt lat??? Na szoval akkor szulettek meg a Honda-Accura, Nissan -Infiniti, Toyota-Lexus parosok. Elosszor mindegyik egy egy modellel. Az Accura a legendbol lett. A NIssan egy japan modelt pofozott at /ennenk sajnos nem tom a nevet/ igy lett a q45, a toyata szinten jappan alapokra megcsinalta az ls400-ast /utanna a 430-ast/, masolva az europai nagyokat Audi-BMW-Merci. Ellenban emivel forradalmar csinalt, es eltolta az V12 6L-as megjeleneset az a fenseges csend az utasterben! Eszt azota is probaljak utanoszni, de meg mindig nem sikerult igazan!
Szoval a harom japn amaerikaban ezzel sikert csinalt ay exclusive kategoriban is!
udv
neduddki -
behappy
aktív tag
szerviz pedig csak akkor drága, ha olyan helyre viszed, ahol nettó 4800 a rezsiórabér.... lehet találni sok nagyon jo és nem drága szervizt. Chevy Vannél 30-40ezrenként van csak egy nagyobb kiadás, amikor az első stabilizátorokat kell cserélni (nem magyar utakra tervezték szegénykémet...)
ime:
[L]http://www.nexus.hu/behappy/chevy1.jpg[/L]
Szép darab, nem igaz? :)) -
behappy
aktív tag
aha, :) jozsibácsi stb mondta, h sz*r meg sokat eszik meg ilyenek.... szvsz az mondjon véleményt amcsi kocsirol, akinek van/volt már. és egyébként tudok olyan BMW-t ami 50liter alatt nem eszik, akármilyen tojás van a jobb lábad alatt... akkor már bmw-t sem vegyünk, mert mindegyik sokat fogyaszt ezzel az erővel. :)
-
behappy
aktív tag
én is egyetértek azzal, h nem annyira drága amcsi autot tartani. nekem egy Chevy Van-om van, 5.7L V8 és automata, 15felett nem igazán eszik, de még ennyit sem, hiszen gázositva van...alkatrészek europai autokhoz képest potom áron vannak..tényleg csak jo telszámok, ismerősök és rendszeres amcsitali látogatás szükséges. :)
ACCH forever! :) :) :)
Ja, és: Tud vki esetleg jo állapotu Chevy Camarot 1979-es vagy akörülit? Feltétlen V8as kell! Automata vagy manuális az mindegy... -
TRD
csendes tag
Nem, az alkatrészek nem drágábbak, mint bármelyik hasonló kategóriájú egyébb autó. :)
a kötelező az szivatás, a fogysztás szerintem nem vészes.
dehát izlések és pofonok :)
az előitélet részére gondoltam leginkább, h. bullshit.
a szokásos ''urban legend'' esete.
valaki beszól, aki még nem is ült ilyen autó(k)ban,
nem hogy lett volna neki......
mert halotta valahol, ''józsibácsi (apa haverja) mondta, hogy..... )
:) -
TRD
csendes tag
nem szivesen adok tanácsot...
ilyen autót az ember ''szerelemből'' vesz, és akkor nem érdeklik igazán a költségek :)
tudom, ez hülyén hangzott.
mindenképpen usa autókhoz értő szerelővel kell átnézetni.
tudom, ez szinte közhely.
a váltó kritikus általában, ha ''simán'', alig észrevehetően vált, tehát nem ránt váltáskor (kivéve kickdown :) ), akkor általában baj nem lehet vele.
ezek nagy köbcentis, alacsonyfordulatú, nyomatékos motorok, ezért nehéz széthajtani őket. de semmi sem lehetetlen :)
ha a kényelem és a ''feeling'' fontos neki, akkor vegye...
de nem lesz olcsó a fentartása.
szervízköltség: nem igazán tudom. az enyém '92es. de olajon és szűrékon kívül még nem kellett hozzá nyúlni. :)
ja, és kardáncsuklók és gömbfejek zsírzása 10eKm-enként :)
Ha beleszeretett és eltudja tartani(GFB, átírás, városban 15L benzin), vegye.
ha fontosabb, h. olcsó legyen minden téren akkor suzuki :) -
TRD
csendes tag
Nem fikázás miatt, amit írtál annak 90%-a bullshit. :)
Nekem amerikai autóm van, 4000cm3 + autómata + 4WD.
aki ilyesmibe vág bele, annak csak néhány telefonszámit kell összeszedni és máris
olcsóbbak az EREDETI alkatrészek, mint egy német v. japán autóhoz.
a fogyasztás az motor és lábfüggő, nekem 30%-70% város-vidék aránynál 12l.
a biztosítás és az átiratás nem gyenge, ebben igazadvan.
De a lényeg, h. általában nincs velük probléma, nagyon ritkák a meghibásodások.
Legtöbbször azok is a GÁNYOLÁS-ra visszavezethető, amit a javítás/karbantartás HELYETT végeztek.
:)
Üdv -
TitiRii
senior tag
hali
én semmi féle képp nem vennék amerikai autot és mégpedig:
amerikában rengeteg szabvány eltér:a fényszorok burája a helyzet jelzők(nálunk helyzetjelző van ott meg az indexek világitanak folyamatosan)és sorolhatnám
ezek vizsgáztatásnál igen nagy problémát okozhatnak, és bizony nem olcso átalakítratni eu szabványra(persze ha át van akkor ok)
a másik a szerviz és alkatrész
nálunk iszonyat kevés az alaktrész hozájuk ugy kell rendelni ami pedig nem 2 fillér,másrészt ha nem értesz hozzá és nem tudod te magad bütykölgetni akkor a gatyád is ráfizeted,ugyanis kevés szerviz válal amerikai típust,a márka szervizben meg arany árban dolgoznak.
és végül:
amerikai autok ici picit nagyobb motoral vannak szerelve..
sokba kerül az átiratás holibiris a kötelezője(föleg ha fiatal vagy és budapesti.. szinte 1 év alat kifizeted az autod árát +1* csak kötelezőre!!!
és ne beszéljüónk a fogyasztásról(pláne ha tipikus amerikai automata váltóval) városban 15 felett esetleg 20 feleti fogyasztás(atól füg milyen nehéz a lábad mekkora a motorja és milyen az álapota)
ezeket a tényeket ösze vetve hiába olcsó 1 év alat akár a vételár 5* is rámegy...
pár kérdésem azért lenne:
hány éves vagy,
mekkora lenne a motorja,milyen a váltója -
atus
senior tag
Dodge és a Chrysler (ami közel ugyanaz) nem GM termék tényleg, hanem Daimler-Chrysler. GM-hez tartozik többek közt: Chevrolet, GMC, Opel, Cadillac, Pontiac, Buick, a haldokló Oldsmobile, sőt elvileg akkor a Vauxhall, meg újabban a Saab (kedvenc) is. Elég nagy autógyártó...
-
Agyasima
őstag
várjá má, he! :-))
A crysler-t a Merci vette meg. Igy is hívják azóta őket: Daimler-Crysler.
Akkor viszont nem tartozhatnak a GeneralMotorshoz, ahova viszont a zOpel tartozik.
btw: az Opel 100%-ig = a Wauxhall-lal, azaz majdnem 100%-ig.
Angliában híjják az Opelt Wauxhallnak, mer ott jobbkormányossá szerelik őket.
De más kül. nincs.
keresztkérdés: mi tartozik a GM-hez még??? -
Bash
őstag
Nem csak a pickupokat, meg a SUV-okat hívják Ford-nak. Nagyon sok Ford van itt. Ugyanúgy van Focus, Escort, Mustang, Thunderbird, Taurus, pickupok: F-150, F-250, F-350, Ranger, SUV-ok: Escape, Explorer, Expedition, Excursion, illetve vannak még nagyobb van-ek, meg station wagon-ok. Mercury-nek is vannak saját modelljei: Sable, Grand Marquis, Marauder, Mountaineer. Ezekből a Taurus meg a Sable egy és ugyanaz, van wagon változata mind a kettőnek, az is ugyanaz. Biztos, hogy van még más modelljük is, én csak azokat írtam, amiket az utcán is lehet látni. Az Expedition tényleg király, de nekem a Cadillac Escalade AWD tetszik a legjobban. Az Opel-Vauxhall párosról nem sokat tudok. Valami rémlik, mintha a Vauxhall-ok az Opelek tuningolt változatai lennének (mint a Merci meg az AMG), de ebben nem vagyok biztos. A Honda meg az Acura között is lehet valami kapcsolat.
Érdekes még az is, hogy itt Dodge Stratus van, ugyanezt Magyarországon Chrysler Stratus-ként adják. Ez is egy cég, csak egy kicsit nagyobb (GM). -
atus
senior tag
Igaz, hogy nem pontos a meghatározás. Fordnak hívják amerikában a pickupokat, az SUV-kat(Expedition a kedvencem:U), szóval tényleg elég szép átfedés van. Az Opel Vauxhall valószínűleg azért különül el jobban, mert bal és jobbkormányos változatokról van szó. Honda és Acura szerintem szinte ugyanaz, lásd Integra, etc..
-
-
atus
senior tag
A Ford-Mercury kb olyan, mint a Honda-Acura, vagy Opel-Vauxhall. Szinte ugyanazok a modellek, egy tulajdonostól, más márkanév alatt, a különböző vilápiaci részekre. Tehát a Ford is meg a Mercury is ugyanaz, csak a Mercury az amerikában használt márkanév. Szerintem kérdezz rá a típusra. (Lehet,h van Mercury típus, de én még nem hallottam róla)
-
Fisha
őstag
Egy kicsti off a tema, de szeretnem nagytudasu, autohoz erto tarsaim velemenyet kerni (en, mint az sejtheto igencsak hulye vagyok a temahoz).
Szoval erdemes-e egy full amerikai 91-es Ford Mercury-t megvenni 450eFt-ert. Kifejtos valaszokat varok a varhato szerviz koltsegek, a kotelezo biztositas, az esetleges totalkarra minositodes, vizsgaztatas, megbizhatosagi temak erintesevel.
Elore is koszi.
Aktív témák
- Battlefield 6
- OLED TV topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- AM5 Gamer PC - Ryzen 5 8400F / RX 9060 XT / A620M / 16GB vagy 32GB RAM 5600MHz / 256GB + 1TB M.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest