Aktív témák
-
Itt folytassuk: [link]
Ezt zárom.
Köszönöm. -
Achill3uS
nagyúr
nem azért, de a kisebbik modell nem GTS néven fog futni?
[link]
[Szerkesztve] -
symering
tag
Én csak egyben vagyok biztos! Olyan hardvert ami november-december környékén jelenik meg a piacon semmiképpen nem vennék meg! Egyértelműen nem tesztelik jól ezeket, mert sietnek, hogy kijöjjön karácsonyra és könnyebben eladják induló áron. Lehet hogy az Ati jól teszi/tenné ha várna, míg kiderülnek az új nVIDIA kari hibái, és arra reagálva hozná ki a kártyáit... Mind ahogy ez az SLI - CrossFire esetében bejött.
-
donsergiooo
senior tag
Jó topik!
Nah vajon kiváncsi lennék kinek lesz ilyen! ..és mi tud!
A lényeg nekem csak 7800gs van! De az is jó egy darabig még! Beszarás lenne, ha félévnél tovább nem bírná ki! Amúgy a Gothic3 elég szarul ment! -
Dassler
őstag
amúgy elméletileg most novemberbe jönnek ezek?
-
LittleG
tag
Alle Infos sind zusammengefasst aus dem PCGH Special 'Geforce 8800' Ausgabe 12/2006 S54ff
Hier ein paar Facts:
- 681mio Transen
- neue ROPs mit FP32 + MSAA
- 128 Steam Prozzies mit 1350Mhz (1 Skalar pro Takt) = 518,4GFLOP/s
- WUAF
- besseres Dynamic Branching
- besseres Eraly Z
Streaming Proc.:
Bisher konnten GPUs (Verktorprozzies) einen RGBA Wert auf einemal berechnen. Da aber nicht immer vier Vektoren benötigt werden müssen die ALUs nicht mehr 3:1 oder 2:2 aufgeteilt werden. Somit steigert die die effizeinz. Ein skalar ist im Prinzip ein einkanaliger Vektor. Der Shader-Compiler hat somit einen einfacheren Job.
Die 128 Streaming Proc. sind aus gründen der Cacheverwaltung zu 16ALUs zusammengefasst. Jede dieser ALUs kann pro Takt eine MADD und eine MUL ausführen.
Wenn man die reine MADD Leistung vergleicht kommt man auf 345,6GLOP/s
Textureinheiten:
Acht Bilineare Textureinheiten sind integriert. Allerdings nur 4 Textur Address Proc. pro Gruppe. Insgesamt können daher 64 bi-Texel pro Takt berechnet werden, aber nur 32 adressiert. Die restlichen TMUs können per Koordinaten Offset zusätzlkiche Daten samplen, wenn wenigstens eine Dimension mit der ersten übereinstimmt (z.B. 2:1 Bi-AF).
TMUs haben eine eigene Adresseinheit, es muß nicht mehr der Pixel-Shader verwendet werden. -> TMU Latenz entschärft.
ROPs:
Es gibt 6 ROP Cluster, jeder Cluster ist mit 64bit bei 900Mhz angebunden. Somit die 384bit.
Bei der GTS ist es ein Cluster weniger. Je ROP vier Pixel mit Farb- und Texturinfo.
Z-und Stencil-Ops weiter getuned.
AA:
Es wir 4/8/16 MSAA geben.
Neu ist zuschaltbares 'Coverage Sampling AA'. Dies ist ein Kopressionsverfahren, welches aber nicht immer Kompatibelsein soll. Die 16 Zufällig verteilten Subpixel verden auf den Bedekungsgrad als Booleanwert (Wahr/Falsch) gespeichert. Das ergebnis wird auf 4x oder 8x MSAA Kompromiert. -
kicsivocsok
csendes tag
Szerintem ezek a képek kamuk, ugyanis nézzétek meg a matricákat, egyiken kicsit el van csúszva, meg a hologrammos matricának más színt kéne mutatnia más szögből :\
meg érdekes módon az én asus 7950gt-m doboza egy az egyben így néz ki, szal sztem csak átírták a feliratot (persze ghost recon-t adnak a 8800gtx-hez pf..)
ugyhogy még mindig sok a találgatás -
Dassler
őstag
-
ynsane
csendes tag
az a 8800GT nem GT lesz, hanem GTS!
-
Petya25
őstag
A HWSW már tud valamit:
[link] -
gerjus
senior tag
Az osszes hir a neten az egyetlen VR zoneos cikkre epul amit aztan gyorsan le is szedtek ...
nagyon nem tunnek realisnak az adatok nekem sem , -
he7edik.
addikt
csak nekem van olyan érzésem hogy ez egy ''barkácsolt'' kártya?
700M tranyó
Értelmét nyeri a 600W-os táp -
Tomi 16
őstag
Na jólvan.
Akkor már tök föl nekem vásárolni 7900GT-ét vagy még érdemes.
Mert sorban jönnek ki a kareszok. -
Joco
aktív tag
válasz
Komplikato #34 üzenetére
Ha elolvasod eleve úgy írja, hogy 256+128.
-
Misa
csendes tag
Szerintem úgy valósul meg, hogy már ez is duálmagos! Sztem egyben van egy fejlesztett 7900-es mag + egy fizikai gyorsító. Erre utalhat a kétféle memória, és sávszélesség.
[Szerkesztve] -
rocket
nagyúr
Van mar g80-rol szolo topic [link]
-
Konflikt
addikt
és ehhez a 700milla tranzisztorhoz mekkora fogyasztás, és hőleadás fog társulni? az sem lesz piskóta....
-
#gab_
őstag
ez a 700m tranyo 1.5GHZs gpuval és 2* pixel 12* vertex teljesítmény egy vicc
-
tomika111
tag
Remélem ati is kiad valami pofásat
x2000-es szériát -
attika80
aktív tag
Volt mar ra pelda, hogy semmit nem tudott lepni az ati. Bar forditva is mielott megkoveznenek a kijelentesemert
-
Loretto
veterán
Kváncsi leszek az ati mit talál ki karácsonyra (ha az nv tartja a magát).
-
PPSH
őstag
hat azert gyerekek az a 700M tranzisztor nem lesz keves
meg a GPU core is 1.5 GHZ eleg durva lesz
foleg ha lesz benne 32 pixel futoszalag akkor mar eleg magas lesz a pixel fill rate-je
-
zsulboy
senior tag
Jónak tünik,kérdés mi lesz ebből majd valoság!
-
Joco
aktív tag
Mondjuk a legnagyobb lol azért még mindig az a hibrid vízhűtés
-
DigitXT
félisten
több mint 100%os növekedés az elöző generációhoz képest
Ja, az érdekes lenne, pláne, hogy mennyivel nagyobb komplexitású chip: LOL.Már csak azért is vicces, mert eddig sem a órajelfrekiben volt (és nem is lesz) az erő - bár 5-600 MHz már nem kevés -, hanem a nagyfokú párhuzamosságban.
-
Joco
aktív tag
Ami főleg olyan megosztásban para, hogy tényleg volt benne vertex shader, csak nem annyi, amennyit mondtak
Ami érdekes, az a két memória, két külön buszon, az mire lesz? Meg egy unified shadernél, honnan veszi a g71-hez vett arányokat? Ha meg már veszi miért jó, hogy vertexben erősebb ennyivel? Őszintén szólva picit mondjuk valami nagyot érzésem van, amit kicsit megalapozva érzek az 1500 core-al, ami akárhogy is nézzük, több mint 100%os növekedés az elöző generációhoz képest -
Konflikt
addikt
válasz
Winner_hun #2 üzenetére
[link] nem egy ismert portál az igaz
hogy valósitják meg? jókérdés. ezek csak találgatások csupán még -
Konflikt
addikt
Egykét találgatás megjelenés elött 2 hónappal:
Unified Shader Architecture
Support FP16 HDR+MSAA
Support GDDR4 memories
Close to 700M transistors (G71 - 278M / G70 - 302M)
New AA mode : VCAA
Core clock scalable up to 1.5GHz
Shader Performance : 2x Pixel / 12x Vertex over G71
8 TCPs & 128 stream processors
Much more efficient than traditional architecture
384-bit memory interface (256-bit+128-bit)
768MB memory size (512MB+256MB)
There will be two models at launch:
- GeForce 8800GTX : 7 TCPs chip, 384-bit memory interface, hybrid water/fan cooler, water cooling for overclocking. US$649 ~140K
- GeForce 8800GT : 6 TCPs chip, 320-bit memory interface, fan cooler. US$449-499 ~ 105K
Érdekes lesz
Aktív témák
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- Mikrotik routerek
- Effektíve TKL méretűek a Corsair legújabb, numerikus paddal ellátott klaviatúrái
- SkyShowtime
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Autós topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3512
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3505, 93% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest