Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    válasz Sirandrish #1811 üzenetére

    Még az is zavar, hogy nagyon behatárol a játék bizonyos encounterekben, bizonyos ellenfél típusoknál. Kitaláltam, hogy na de fasza megyek ilyen jó kis fagyasztós buildet, tök jó de hoppá jön egy jég mágus vagy egy nagy pajzsos minotaurusz és fél órán át kell ütnöm, hogy meghaljon. Ugyanez ha nincs a csapatban víz karakter és szembekerülsz a pyro pajzsos puskás ellenféllel, vagy a pyro virággal, hát sok sikert azt a pajzsot effektíven csak vízzel lehet leszedni..... ezért nem jók általánosságban a geo és anemo karakterek, mert velük csak kiesnek a reaktív elementál helyek és elvárja a játék, hogy mindenre tudj reagálni, mert ha nem akkor nem arról van szó, hogy "jó hát nincs vizem, megbaxom elektróval" mert egy órán át ütheted akkor... és oda nem lesz jó a geo sem és az anemo sem ha egy specifikus elem kell.

    Szóval ez is pl. nagyon zavar engem, lehetne a játék kicsit kevésbé fakalapos ilyen téren, sztem tök rossz, hogy a nagy fapajzsos ellent is CSAK tűzzel lehet effektíven legyőzni, amúgy meg csak csúszkálsz mögé hátha hátba tudod verni, meg rázúdítasz minden ultit és abba már belehal, de ez túl rigid így akkor is. Lehetne ilyenkor legalább azért egy 2 elem amivel reakcióba tud lépni, pl. mondjuk árammal is kilehetne verni a kezéből vagy geoval is szét lehetne zúzni végülis csak egy fa pajzs... kővel miért nem lehet szétverni?

Új hozzászólás Aktív témák