-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
focvis #58873 üzenetére
Bocsánat a belevaú miatt, de súlyindexben lefelé semmiképpen se! Felfelé határ a csillagos ég meg a pénztárcád...
Ha valaki azt mondja jobban ráz az XL-es gumi az vagy hazudik vagy nettó hülye, válassz kedved szerint. Annyi a különbség hogy a simát 2,5 míg az XL-t 2,9 bar nyomásra tervezik, ez az abroncs tömegében és bármiben aminek a menetkomforthoz lehet köze elenyésző különbséget jelent, csupán néhány autisztikus ember érzi meg, őket csak szánni tudom, nyomorúságos életük lehet. (itt most két ugyanolyan abroncs XL-es és sima változata közötti difiről írtam!)
Sebességindex veszélyes dolog, ugyanis H-ról T-re (Vmax 160km/h!!!) váltva már lehetnek meglepetések, hogy miért? Neked nem magyarázom, a többiek meg utánanéznek és felteszik magukban a kérdést hogy mióta vezetnek egy sima országutas előzésnél hány esetben nézték a km órát és hány esetben az utat... (H-s sebességindexet is sikerült már elérni München-nél, annyira nem voltam happy amikor tudatosult hogy a lejtő miatt 210 felett megyünk.. de a téli abroncsok 99%-a maximum H-s, aki talál Y-t belőle elismerésem)
A gyártó és többnyire minden szabvány egy lépcsőt enged lefelé DE CSAK TÉLI ABRONCS esetén. A méretek pedig a matricán vannak feketén-fehéren amivel az autó itthon típusengedélyt kapott, ettől eltérni csak biztosító és NKH ajánlásával érdemes...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Programozás topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- iPhone topik
- Milyen notebookot vegyek?
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- További aktív témák...