-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rbalint88 #12395 üzenetére
Oksa, én egy adott autóhoz (Vectra B) gyárilag rendelhető méreteket írtam.
SzlobiG asszem' Fordozik. Szerk: látom, most a 307-re keres gumit.
Szerk2: BTW nekem a gépkönyvben 0 infó van a gumiméretről, a B oszlopon levő matrica is fura módon csak a vészpótkerék méretét írja és a guminyomást.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Skillet #12506 üzenetére
A glicerin nagyon jó és olcsó is (1-2 dl kb. 3-400 Ft, nemtom pontosan), csak nem mindegyik gyógyszertár szolgál ki, én ezért vidéken vettem. (azt fogják gondolni, hogy füvezni akarsz vízipipával komolyan és nincs rasztafejem)
A legtöbb kencében is jó sok glicerin van.
Amiket linkeltél, azok közül nekem a 3. van otthon (Cikkszám: 383041-SON, SONAX műanyag- és gumiápoló (matt) 300 ml), pumpás és elég kiadós - kb. 2 éve vettem és van még benne, de használok mellette sima glicerint is. Egy szivacs aplikátorra (sűrűbb szivacs) nyomom és úgy dörzsölöm be.
A hajtógázas srpay-t biztosan nem venném meg.Egész jó még a Lidl-ben a W5 gumiápoló hap (700 Ft), de az csak abroncsra való, és szvsz van benne szilikon is (nem jó).
A szilikon az tényleg csak akkor kell, ha valami nyiszorog (pl. kéder).[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz kovacsroli #12593 üzenetére
Régebben azt mondták, hogy a V mintás zajosabb és hajlamosabb a fűrészfogas kopásra. Így aztán többet nem is vettem olyant; lehet, hogy azóta már fejlődött a technika.
-
veterán
válasz ginola #12603 üzenetére
Saccra kb. fele annyit futnak el és általában hangosabbak, mert a jó tapadásra vannak kihegyezve. Ezzel szemben egy túra abroncsnál több kompromisszumot kötnek: tartós legyen, de azért tapadjon, halk futású, komfortos.
Sajnos nem ismerem alaposan a Vredesteineket, de ahogy írod, úgy van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ginola #12608 üzenetére
Mondtam már, hogy japán autóban sem vagyok otthon?
Amúgy jó kis Supra 3 littyes.
Ez a szívó vagy a turbó?Erre sport gumit illik tenni. Ill. muszáj, ha nem akarsz az árokban kikötni. A hátsónak max. 30 ezret jósolok és akkor nem voltál különösebben huligán.
Szerk: látom, hogy turbó. Bitang gép - nem lesz meg a 30 ezer.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ginola #12660 üzenetére
Most akkor nem Suprára lesz?
A másik topikban amit írtál (kerámia): magam szeretek maszatolni az autón, tudom, hogy kb. 60 km-re lakik, egy jó barátomat már elküldtem hozzá a problémás fényezésével. Még töprengek rajta... amúgy itthon garázsban, melóhelyen fedett parkolóban áll a jármű.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HUTCHDB #12732 üzenetére
Talán mert /60-nal próbáltad.
Szent meggyőződésem, hogy egy prémium 205/55 (20 k-ért) kevésbé lesz "csúszós", mint egy középkategóriás 215/55 (25 k-ért).Nagyon anno 2000-ben valamifos Fulda 205/50r15-öt váltottam Michelin Pilot Sport 195/50R15-re, Ég és Föld volt a különbség az utóbbi javára.
Btw ez csak egy ötlet, én így csinálnám talán.
-
veterán
válasz HUTCHDB #12770 üzenetére
Ha sokat mész, akkor a teszttől függetlenül is Michelin Primacy3-at vennék. Lassan kopik, csendes.
Amúgy bármelyik jó lehet az első 4-ből.A Pirellit szkippelném mert általában zajosabbak, Bridgestone-ok gyorsabban kopnak - ezek nem örökérvényű megállapítások, csak néhány saját és ismerősi körben használt garnitúrából merített tapasztalat.
-
-
veterán
válasz ginola #12862 üzenetére
Nálam lassan kopott a Conti PC2, az össz-kilométert nem tudom, mert 4 éves volt az autó és a gumi is - alufelnin vettem hozzá, kb. 50%-osan, 205/55r16. Elmentem vele 2 nyári szezont, kb. 35 ezer km-t, mikor eladtam az autót, volt még rajta egy kevés minta - a következő szezonra már kuka.
@Qru: Nem kevered a Conti PremiumContactot a SportContacttal? Utóbbi a sport.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Melorin #12912 üzenetére
Elhiszem, hogy csábító az Infinity ára, de az egy kínai abroncs. Soha nem próbáltam és bevallottan színtiszta előítéletből nem is tenném az autómra.
Ha nagyon fontos az ár, gondolkodás nélkül a Barumot választanám, régi cseh márka, a Continental Csoport terméke. Tavaly egy hónapig használtam ezt a mintát egy erős autón - simán vállalható, ahogy vélhetően az összes többi nem no-name abroncs is (Fulda, Kumho, Vredestein, Hankook).
Hankook K425-öt is használtam egy hónapig más, gyengébb autón, az érzésre jobb volt a Barumnál, de sem a méret, sem a két autó eltérő karaktere miatt közvetlenül nem hasonlítható össze a 2.
-
veterán
válasz Kornel #12934 üzenetére
Ebben a sorrendben:
1. Megpróbálnám kihúzni a nyárival októberig, akkor feltenném a télit és jövő tavasszal döntenék.
2. Vennék egy jó nyárit és megtartanám a télit.
3. Ha nem fut el a gumi októberig, akkor vennék CC-t rá, megtartanám a télit december-januárra, mert ki tudja milyen lesz az idei tél és úgy vettem ki, hogy neked mindennap szükséges az autó munkába járni.
Apámnak CC-t fogok javasolni, de a szüleim nyugdíjasok és gyalog 3 percre laknak "mindentől". Szóval kibírják, ha nincs autózás 2 napig, egy hétig.
-
-
veterán
válasz belaazallat #12948 üzenetére
+Gergőke88
Elnézést, rövid az eszem (legyen noteszem), az maradt meg bennem, hogy Qru felment a havas Mátrába.@Saccco:
1. no para
2. Kb. amelyik közelebb áll az elvárásaidhoz - egyik jobban ECO, másik picit sportosabb.Szerk: itt tudod megnézni magad is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Skillet #12972 üzenetére
Nanobevonat felnire, bruttó 2 747 Ft.
Ugyan polír a neve, de nem políroz semmit - nano bevonatot képez, nagyon könnyen tisztítható utána a felni. A kezelés során, még szárazra törlés előtt tiszta vízzel - én desztillálttal szoktam - lespriccelheted a felnit, így könnyebb. Érdemes még felszerelés előtt kezelned a belső részét. Október óta használom, nagyon bevált, samponos szivaccsal lejön minden retek a felniről, nem kell dörzsölni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #12993 üzenetére
Elgurulsz egy hétköznap délelőtt (13:00-ig) a 18. kerületbe és megveszed a gyártónál. Én valamikor megyek majd pár kencéért - ha ráér, akkor veszek neked is.
Amit használok még ezen felül: black out gumiápoló, nano body guard, nano sampon. Ezek jó cuccok.
Vennem kéne még nano műanyagápolót (viszont tele a garázs ilyesmivel), reload-ot, gyurmát, szivacsot.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Skillet #12998 üzenetére
Októberben a külsejét, februárban meg - mielőtt feltettem volna a nyári kerekeket - a belsejét kentem . Nem tudom, hogy meddig tart, még jónak érzem. Holnap tervezek autómosást, lehet, hogy ismét felkenem kívülről (itt az anyósom 3 napra, kell valami szabadtéri program ). Saccra évente 1x.
Sok kezelésre elég, alig fogyott belőle, nekem évekig elég lesz.
Az autóápolás topikban Lion01 és FeRRaR1 fórumtársak használják, ők "megszállottak", vélhetően többet tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #13102 üzenetére
Én is rendre túlfújom ~0,2 barral, viszont a minap visszaengedtem a gyári 2,5-re, mert nagyon kapar nyálkás úton induláskor. Lehet, hogy a per40 + XL-nek sok volt a +0,2.
Vilike múltkor írta valahol, hogy utánanézett, mely abroncsoknak puhább az oldalfala, kérdezz rá nála.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest