Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz KrAt #92141 üzenetére

    Az évente fűtőszál csere nem jellemző. Mint minden, a fűtőszál is el tud romlani. Ahol évente kiég, ott valami más gond van: Vagy irdatlan gyenge minőségű cserealkatrészeket használ, vagy nem megfelelő a bekötés, vagy a bejövő árammal van probléma: (Magas a hálózati feszültség, vagy egyéb gond is lehet vele)
    Nekem egy 20 évesnél idősebb Elektra Bregenz gyártmányú sütőm van, és még nem cseréltem benne fűtőszálat. Használtan vettem és mást már javítottam benne. Az áram nálam rendben van. Nincs túlfesz, és a kötések is mindenhol épek.
    Javaslat: Ha kiégett a sütőben a fűtőszál, akkor cserélni kell. (nem túl nehéz kicserélni, YT videók alapján 10 perc alatt megoldható a csere kis kézügyességgel)
    Ha többször kiég rövid időn belül, akkor meg kell vizsgálni a kötéseket, nézni (és rögzíteni) kell a hálózati feszültség értékét egy-két napig folyamatosan, pl. egy folyamatos monitorozásra is képes eszközzel.
    A cserealkatrészt pedig mindig megbízható alkatrészáruházból kellene beszerezni! Ne a legolcsóbb dzsunka webshop legyen! A valóban "gyári" alkatrészek általában jobbak, megbízhatóbbak, mint az "olcsókínai", de az, hogy valami "gyári", az egy dzsunka webshopnál hiába van odaírva! Az attól még simán lehet hamisítvány. Úgy néz ki, olyan csomagolásban van, mint a "gyári", de nem az.
    Normális helyen vásárolva ilyet nem fogsz tapasztalni. Ott még az utángyártott alkatrészek minősége is megfelelő, mert ha valami nagyon gyengét árulnának, arra sok lesz a panasz és nem éri meg nekik, tehát leveszik a kínálatból.
    A Whirlpool sütő évenkénti fűtőszálkiégése számomra nem meglepő. Nem tartom megbízhatónak. Sütőben általam egyáltalán nem ajánlott a márka.

Új hozzászólás Aktív témák