Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz H-Zol #2868 üzenetére

    Az a tapasztalat, hogy talán inkább a merevítéssel kellett volna kezdeni. (Bármelyik csaj megmondta volna, ha kérdezem. :DDD )
    Most a lakkal merevebb, rendesen benyomja a gázszelepet kapcsolás nélkül, de erősen meg kell húzni, hogy kapcsoljon is. Ugyanott vagyok, hogy ha erősen húzom a ravaszt attól félek szét fogom nyomni ezt az új szelepet is.
    Ezért most tettem rá még egy kis lakkot, de most a ravasz ütközőpontjára, hogy picit hamarabb kapcsoljon.
    Lehet, hogy ha nem veszek el a ravaszból, csak a lakkot öntöm a ravasz ütközőpadja köré rögtön elsőre, akkor pont jó is, de már késő bánat.
    Azt hittem a fröccsöntés a pontatlan, de lehet, hogy csak túl hajlékony ez a műanyag ahhoz, hogy a gázszelep erős rugóját benyomja.
    Az ördög tudja, de nagyon játszogatós. Ha csak egy pisztoly lenne és azt kéne óvatoskodva szétszedni… hát ennyit ez nem ér.

    #2870makos0078
    Az igazi vicc az lenne, ha kiderülne, hogy mára már a Hyundai-okon is ilyen van és gariban már ők is ilyet kapnak, ha cserélni kell. :)
    Közben egyre jobban megerősödöm abban a meggyőződésemben, hogy neked nem a gázszeleppel volt a szerencséd, hanem a kapcsolóval. Azért nem tojt be a szeleped, mint a legtöbb embernek, mert nem nyomtad erősen ütközésig.
    Tudtad gyengén húzni a ravaszt. Persze én is tudom, csak úgy fogalmam sincs jön e rendesen a gáz. Attól függ hol húzom, vagy jön elég, vagy nem.
    Meglátom a második lakkréteg ha rászárad mit mutat, de a vége lehet az lesz, hogy a 6-8L felejtős és zárt tér ide vagy oda jóval jobban ki kell nyitnom a reduktort.

Új hozzászólás Aktív témák