Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz makos0078 #3708 üzenetére

    A markolóra applikáltam valamit talán rust-o-leum. A lényeg, hogy piros :DDD Szét volt szedve kisgém nagygém kanál minden felaggatva. Nyáron rákentem 2 réteget ebből a szutyokból. 40 fok volt árnyékban ezek a vasdarabok meg ki voltak lógatva 2 hétig a tűző napra. Szerintem 70 fok is lehetett a vas festés után száradáskor.
    Elkészültek a munkahengerek, raknám össze levettük a lógatóról letettük szépen fára meg ne karcolódjon. Levettek a fák 2-2 tenyérnyi festéket.

    Fel se mérgeltem magam mert úgyis olyan lett volna amint használatba veszem.

    Vannak jó festékek meg rosszak. A garázsajtó kenés után bejött ez az alpina. A neve is jól cseng :P
    Az utánfutó belseje rakfelület oldalfal 2 réteg alapozó 2 réteg zománc valami ami volt a boltban.
    Tré lett

    Elmentem a teszkóba vettem 2 doboz alpinát mert volt belőle közlekedési fehér. Lefújtam a nyers vasat 1 réteggel, ment műszakira. Eltelt 8 év már legalább és az 1 réteg festék most kezdett kivirágozni elől ahol kapja a kocsitól a sót. Máshol semmi baja. Lusta voltam ráköhhinteni a második sort, de ha megteszem a világból kiment volna MSZ szerint gondozásmentessé lehetett volna nyilvánítani stb :(((

    Semmi sósav. Semmi víz meg semmi ronggyal fogás. Ahogy eljött a vastelepről a lemez kivágogattuk összetákoltam a furikot, csiszolás mondjuk volt tükörfényesig. Egy fújás nitróval, hanyagul egy rongy és száradás után fény.

Új hozzászólás Aktív témák