Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz NoLF #10656 üzenetére

    Van egy ilyen is szintén céges, 175k km-el, szintén automata. Ütött-kopott, szét van hajtva, a futómű tropa, a fékek halottak, ráférne egy nagygenerál, de klasszisokkal jobb a váltója, dinamizmusa, minden. :)
    Az ufóban van kb 17k, új, színes, szagos, kényelmes, üvegtetős, csendes, és van egy olyan váltója, ami a 140 lóból érzésre kb 30-at elnyel. Mondjuk váltáskor. Mostanában többet vezettem, és eleinte azt hittem én csinálok rosszul valamit, de nem. 1,5-3 másodpercbe telik. Gyorsabban nem megy neki. És a váltás alatt totál elveszi a gázt, lendületet, fordulatot, mindent. Lassú 'krúzolásnál' is kellemetlen, ha siet az ember, akkor meg pláne. Nem olyan sok automatát vezettem még, kb 5-öt összesen, abból 2 DSG volt, de nekem ez a legkevésbé kézreálló. Lassú, nehézkes, gondolkodós, fura. Egyszerűen túlságosan érezhető, és rendesen kellemetlen az a megtorpanás és fejbólintás előre minden fokozatnál. Szlovén céges vendégeink voltak, őket vittük ebédelni, és kb 10 perc után elnézést kellett kérnem miatta, mert láttam a tükörben hogy hogy mozog a fejük hátul.
    Mindig minden Hondát megvédek általában, mert már 2-t vezetek otthon rendszeresen, kettőt meg a cégnél, mind különböző, de tagadhatatlanul márkahű vagyok, viszont ezen nem tudok mit szépíteni, ez pocsék.
    Egyszer majd megnézem a Tiéd ha úgy adódik, vagy akár megmutatom a cégest is, ha adódik lehetőség, de szerintem az ufónk a gázabb. :)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák