-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
Nem csak a dugókat a gyűrűket és a hengerfejtömítést? Mondjuk ez már önmagában is nemkevés pénz
Text-Boy: amúgy utcai járgánynak lenne vagy ilyen gyorsulgatós hétévgi kocsinak? Csak avégett mert olyan üzembiztos turbósítás után nem lesz mint előtte volt még akkor sem ha komoly átalakításokat végeztek rajta. (kiskompressziós kovi dugók, hozzávaló nagy terhelésű gyűrűk, erősebb tőcsavarok, szelepek, jobb hűtőrencer főleg ha front IC-t szeretnétek, olajhűtő és akkor még csak a motorról beszéltem).
Ezzel a turbós témával kicsit beindítottátok a fantáziámat, vajon milyen lehetne egy egybáros D16 5.genes civic, D15 hosszúváltóval áááááhh-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ joval eccerubb es olcsobb is venni egy gyarilag turbos autot, amibe a VTI + a turbositasa kerul annyiert van gyari cucc is, es az nagysagrendekkel uzembiztosabb is, mint egy osszekokanyolt. Az eleve arra van meretezve, prg-zva stb, es azt alapkent hasznalva meg lehet tovabb lepni is odaig, amirol az utolag turbositott auto csak almodhat. Meg nem lesz gaz se a muszaki meg semmijen vizsgalat, es van rajta hozza eleg eros fek is, elbirja a valto, meg minden. Ja hat, max nem Honda-nak fogjak hivni....istenem
Bishop-l az a baj, hogy azt hiszi mindent nagyon jol tud mar, mondjuk egyelore meg jo is amit csinal, de az autoja ugy fustol, mintha dizel lenne, ~80-nal meg siman latni a szurkes feketes fustot, ezt a KPM csak 1x allitja ki, aztan jonapotkivanok. Regebben nezegettem az oldalat, de akkor meg pl a benzinhidon a benzinnyomas az nem volt turbonyomas vezerelt -nemtom most olyan-e mar-, szoval amikor felepul a nyomas, megvaltozik a injektorok kapcitasa, mert ugye nem mind1, hogy 3bar-l az -0.5bar-ba fujnak be vagy 0.5bar-ba, de ezert vannak azok az overkill injektorai, ~170LE-hoz pedig kurvava eleg azoknak fele is...csak hat igy ugye nagyobb kell, hogy mindig elbirja latni eleg benzinnel a motort. Egy darabig lehet ezzel trukkozni, csak igy az alacsonyabb nyomason nem porlasztanak jol az injektorok, inkabb csak ''pisilnek'', az meg nem jo, nagyobbak a cseppek, kisebb ossz feluletuk ahol levegovel erintkeznek, de pont ugyanezert emelik a befecskendezesi nyomast is a dizeleknel, mino veletlen, nem? Na meg ugye az auton semmi nincs megmokolva ehhez, a gyari 240mm-s frutti fekek vannak rajta, hatul meg a dobok, futomu....LOL, a 2/3 teljesitmenyu automon is mar nagyobb/erosebb fek van ennel, es nekem ez is kevesnek tunik (Brembo), sot, az Uno Ti.e.-n is mar 4 tarcsa van/volt, pedig az ''csak'' 105LE-s es meg konnyebb is vagy 200kg-l.
Lordie-nak volt 2 motorfelujitasa eddig, es meg mindig ragaszkodik a 10:1 kompressziohoz, mert most mar atomdugoi vannak junajtedstecc-bo', hat majd meglatjuk...a gyarak sem mennek 9:1 fole, ha fujjak a motort, es talan nem veletlenul csinaljak igy, de lehet Lordie vmit jobban tud, vagy akar tudni. Csaladi auto, es 220LE feletti telejeitmenyhez a gyari fek van fent, egy gyari ITR-n is jobb fek van 190LE-hoz, ha leglabb az lenne ezen is (meg Bishop-n is).
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
SaNyEe
aktív tag
válasz hobizoli #1902 üzenetére
Ja hát ja, ha turbós autót akarnék venni amit nem akarok akkor valószínű énis benéznék digóékhoz, azok a punto GT-k elég jól lépősek, vagy volt a dájhácsunak a Charade GT-tije hát az mekkora egy parasztbüntető már gyári állapotában is, vagy ami egy dreamem Nissan 200SX ha esetleg sok pénzem lesz.
Azért meg kell vallanom eléggé vonzó számomra a high rpm + turbo szal jó lenne ha lenne vmi ilyen jármű (valami újabb, a gtti valami 7600nál tiltós asszem) csakhát a józan ész azt diktálja, hogy inkább adok neki picit több nyomatékot mint +1000rpmet
Bishopról meg a többiekről akik csak a motort pöckölgetik inkább nem mondok semmit sem, nem véletlen írtam, hogy akkor még csak a motorról beszéltem. Nagy sebességet könnyű elérni még egy 120 lovas géppel is csak aztán tudjon is megállni vagy kezelni helyzeteket a júzer. pölö autópálya tipikus eset. Szaggat a pali belsőben 200+al aztán mikor a papi aki 80 és a halál között van kitép elé a verdosszal. Racer kománk meg csak pislog mert ugye az öreg arra számított, hogy haladhat 130-150el. Ja hát a gyári fék meg a 175ös gumi meg biztos kafán tapad-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
Van meg ezen kivul egy valag turbos auto, 3-4M-ert amibe egy rendes turbozas kerul a aldozat VTI araval egyutt mar kapsz egy csomo gyarilag turbost is. Nem erdemes bevallalni...persze ha eltalaljatok a vezerlest is, akkor a VTI valoszinuleg jobb lesz, ha nem -amire valljuk be joval nagyobb az esely-, akkor meg csak pumpalni fogjatok bele a lovet, es itt sulyos szazezrekrol van szo, minden esetben ha vmi esetleg lefexik. Most azt itt azert felejtsuk el, hogy igen de USA-ban mar mennyien megcsinaltak, ja a lehet, de ott ha esetleg lefexik a motor max a jovoheten mar megy megint, mert tok jo aron hozzajuthatnak mindenhez szinte minden bokorban, es van ra lovejuk is. Azert itthon ez annyira nem jaccik, eleve dragabban jutsz mindenhez, penz sincs ra annyi, hetekig kell varni egy szar alkatreszre is, mert az utolagos megturbozas meg csak gyerekcipoben jar, es nem is ertenek hozza annyian.
Ha osszeszamolod mi kell egy rendes(!) megturbozashoz, a 4 kovidugo, a kovihajtokarok meg a motorhoz jo MAP-l illeszkedo csiga mar 6-700k-nal tartasz, es akkor meg se vezerlesed nincs (piggypack vagy stand alone ECU), ami szinten 100-130k-nal kezdodik, se erosebb kupplung, se erosebb fek, amihez valszeg nagyobb felni is kell gumikkal, se erosebb/kemenyebb futomu, se nagyobb injektorok, se nagyobb kapacitasu benzinpumpa, se nyomasszabalyzo, se lefujoszelep, se intercooler, se olajhuto, se nagyobb vizhuto, se a turbocsovezese nincs meg es meg felprogizva sincs...es a pl valto meg ekkor is siman kifekudhet, olyan nagyon belenyulni azert abba sem lehet egy zacsko ziziert. Es ugye van meg a munkadij is, mert ez eddig csak a alkatreszek ara volt. A gyari turbos autokban tok mas vez.tengely profil van, mint a ugyanazon blokk szivo rendszeru testvereben, szelepek is masak, ez megint plusz egy csomo ammo. Ha ezt mind osszeszamolod, egy rendes megturbozas ara tok siman veri az 1M-t, es akkor nem ''huztak le'' sehol, jo aron jutottal mindenhez, es elsore osszeallt minden...azert erre eleg kicsi az esely, nem ? Es ''olyan'' uzembiztos meg igy sem lesz, mint egy gyari setup. Abba meg ''csak'' vesz a juzer egy jo chipet egy nevesebb tuningcegtol ezen osszeg toredekeert, es ott vagy csak majdnem ugyanott van, mint a home-made sufniturbos vas max egy ora alatt. Aztan ugye ott van a muszki vizsga, zoldkartya...de tudom most jon majd a azt meg lehet ''venni'', mert mindenhol van haver cimu tortenet
Arrol nem is beszelve, hogy veletlenul megallit egy tulbuzgo rendor vagy a KPM es beneznek a gepteto ala, es ott figyel a turbos cucc a soha turboskent nem gyartott autoban...azert annyira nem hujek, hogy ne ismerjek fel, mi miert van, meg mit csinal.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
SaNyEe
aktív tag
válasz hobizoli #1910 üzenetére
hát éppenséggel jöhetne ez a rész mert van ismi a kpmnél nem is alacsony pozícióban de nem jön. Amiket leírtál azokkal én is tisztában vagyok ezért mondtam, hogy vonzó számomra és nincs! Én nem csak az élet habos oldalát látom ebből a szempontból, láttam lelökött hengerfejet (ez spec gyári turbós szerkezet volt csakhát ott is jött a szöveg ''Majd feltekerjük a turbóyomást max egy kicsit jobban füstöl azt jólessz!'' szakértelemmel), égett dugót, törött gyűrűket, hogy tudjam nem vicc és nem is olcsó a dolog.
Én szépen megmaradok az 1.5VTEC-Enél a maga 115pacija nekem tökéletes lecc, főleg a jelenlegi 1.3as ősteknikás Escortunkhoz képest .
Ilyen túlbuzgó rendőrhöz még nem volt szerencsém de nem vagyok biztos abban, hogy lenne akkora szürkeállománya, hogy megállapítsa volt-e gyárilag tubós a gépből.
De ha turbós kocsim lesz valamikor azon úgyis front IC lecc hadd tudja minden fakabát mi van a géptető alatt
A csiga meg a dugóárakat honnan vetted egyébként? vagyis pontosabban, mennyibe kerül egy kovácsolt dugó szett???
Szóval még1x leírom, hogy nem akarok utólag turbósított szerkezetet mert az nem olyan üzembiztos mint egy gyári szívó v. gyári turbós megoldás
u.i.: azt hogy értetted, hogy 2/3 teljesítményű autódon? Nem érkezett vmi chip neked mostanság? Tán Sebring vagy valami digó márkájú? Vagy csak keverlek vkivel nemtom
[Szerkesztve]-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
Egy kovidugoszett 180-230k HUF-nal kezdodik gyartotol fuggoen, a hajtokarok szinten ennyiek, de lehet venni ennek 1.5-2x-ert is...meg 1-2 dolgot meg ki is hagytam abbol a listabol
Lehet venni idonkent jo aron uj-ujszeru turbokat, itthon veletlenul a K03-K04 volt a nyero egy ideig -ezt a VW/Audi/Seat/Skoda hasznalja ugye-, elegge frutti aron lehetett hozzajutni egy darabhoz -ertsd, ha megfexik olcsobb volt egy masikat venni, mint csak egy ''kisjavitast'' is csinaltatni rajta-, de fel eve vege van a kanaannak, szinte lehetetlen szerezni, marad a draga uj/felujitott turbo, az meg 200/150k alatt nemigen van.
En talalkoztam mar olyan rendorrel, aki rendesen kepben volt -kar hujenek nezni oket -, siman ki lehet szurni szembol egy FMIC-t, meg azt a jellegzetes, kek szinu csovezest, ami pl Honda-n kapasbol nincs egy modellen sem.
2/3 azt ugy ertettem, hogy 130LE-s, ez a ~170LE-nek kb 2/3-a, nekem nem erkezett csipsz mostansag
hobizolitöbb drón kell ;P
-
divot
veterán
A szomszédom vett egy 1,8-as Sport Civicet, mentem egy kört, és mentem beleszerettem. El is határoztam, hogy jövőre, ha cseréljük a Swiftet, mindenképpen rajta lesz a listámon a Civic is. (Főként, hogy neki már második szériás jutott, amiben egy rakás apró hibát javítottak.)
A kérdés az lenne a szakértőkhöz, hogy van-e szó ennek a béna kulcsos-gombos indításnak a megreformálására. Mert például a Swiftben kitűnően működik a smartkey, nem hiszem, hogy a Hondának olyan nehéz lenne kb. ugyanezt megoldania. -
Integra
titán
ja, szerencsére a japók még idejében szétrúgták az angolok seggét....
de ettől még az eu gyártott gumi alkatrészek a futóműben ugyanolyan szarok lehetnek idővel.
mondjuk mindegy mert gariban cserélik és a cserés alkatrészek műr mind made in japan, szóval még így is messze megéri.
talán majd modellfrissítéskor lesz valami keyless entry is, mert tényleg vicces
még a legendből is kihagyták ha jól emlékszem valami olyasmire hivatkozva, hogy parkolóházak miatt nem biztonságos etc.. faszomseérti őket néha
egyébként igaz, ez ugyanakkora feladat lenne, mintha végre 4 db auto fel és le elektromos ablakot építenének be egy, vagy talán most már kettő helyett.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
divot
veterán
válasz Integra #1916 üzenetére
Elég furcsa véleményeket lehet olvasni a Népítéletben, csörgés, zörgés, rossz összeszerelés, mindenesetre a cimbi Hondáján lemérhetem élőben, hogy mi az igazság mindebből, mivel rengeteget megy, és szinte csak Budapesten. (Céges autó a Civic, a főnöke csak annyit kötött ki, hogy a havi törlesztés beleférjen 100ezerbe, a típust, egyebeket rábízta.)
Egyvalamire még kíváncsi leszek, hogy télen hogy fog szuperálni az ablaktörlő nélküli hátsó üveg. -
Integra
titán
szinte minden kamu. még annak ellenére is hogy az angolok rakják össze.
való igaz hogy esetenként felléptek kopogó alkatrészek a futóműben, de azt gariban japánra cserélik és onnantól nincsen vele gond. már amelyiknél ilyen volt.
azokkal az írásokkal aki meg agyon szídja és közben beír akkora baromságokat is hogy üvölt hogy az kamu, számomra még a maradék kritikát és hiteltelenné teszi.
honda szervizes ismerősök csak röhögnek ezeken amiket a népítéletben írnak róla.
sajnos a rosszindulat az rosszindulat...
szart sem adok a népítéletre csak a saját tapasztalataimra.
nem hiszem hogy a srác bármire is panaszkodna, mert különben már az előbb megtetted volna ha nem lennék vadbarom és ha üres az út nem húznám ívre akkor valszeg nekem is elég lenne a futóműve és elgondolokodnék rajta, hogy kint vegyek e egyet.. de inkább maradok a régi bevált dw futóműves civicnél vagy integránál, majd a kínálat eldönti hogy melyiket veszek, kint még nagyobb az esélye, hogy nem lapjára hajtogatottat próbálnak nekem eladni kevés km-rel töretlenül.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
divot
veterán
Ma délelőttre kölcsönkaptam a cimbitől az 1,8 Sportot. Hát, szerelem.
A Swift váltója is pontos és könnyen jár, de ez kétszer olyan jó. Nem normális, aki egy Civicet automata váltóval vesz.
A legjobban az tetszett, hogy 70-nél ötödikben odalépten, és gyorsult. A Swiftnél ehhez vissza kellett volna váltani kettőt, de izgalmasabb helyzetben hármat is.
Aztán a cimbi is ment egy nagy kört a Swifttel, és azt mondta, hogy lecseréli a Sportban a gyári felfüggesztést keményebbre, mert isteni volt a én hátsó sportgátlós Suzukimmal gokartozni. -
janati
őstag
Ma végre megrendeltem a nyári kerekeimet:
A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Integra
titán
én meg azt hittem tönkrement a civicem...
aztán kiderült hogy csak a szar banner akksi lett tropa, két éves se volt.
kapott egy új brutális exide-ot 16ezerért, azonnal pöccre indult újra.
hiába, tudtam én, hogy honda nem megy tönkre, csak a külsős ócska alkatrészek
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
westlake
félisten
-
westlake
félisten
lenne egy kerdesem a nagyerdemuhoz.. van olyan civic, aminek a korosztasa 4x113.4?? mondjuk ez nem is igazan erdekel, hanem inkabb arra lennek kivancsi, hogy magyarorszagon hol a fenebe lehet ilyen felniket beszerezni
[Szerkesztve]Play nice!
-
Integra
titán
ja, van a bannernak tényleg pöpec akksija, de ez nem az volt....
faterom vette, olcsójános kategória akksi, ilyene is van a bannernak sajnos...
de most már exide van mindkettőben, úgy indul mint egy repülőgép turbina...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ferkyo
újonc
Sziasztok! A használtautó.hu van egy Karbonmotorház-tetős integra,és egy haverom megvenné!Eladná a tuti 96os civic coupe-ját miatta a fa.z!!!Tudtok a kocsirol valamit???Nehogy csináljon egy butaságot a gyerek!!
-
janati
őstag
válasz Integra #1931 üzenetére
hmm...lehet emlékszel, én a múltkor pont a te tanácsodra hallgatva vettem az enyémbe banner powerbull-t, mert az exxide, ami volt benne, kinyiffant...
jó, nyilván ki tudja az az exxide mióta húzta az igát az előző tulajnál....gyak. nálam 2 hónapot bírt már csak.
remélem a powerbull nem az olcsójános kat., mert akksira egy darabig nem akarok költeni...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Integra
titán
de bakker az egy powerbull, az bika akksi
ha azt vett volna fater is anno, akkor nem is lett volna vele baj
ez viszont egy starting bull volt vagy mi a túró
minden esetre a gyári akksi 7 évet bírt...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
janati
őstag
válasz Integra #1934 üzenetére
oksa, akkor megnyugodtam...igazából nem foglalkoztam vele, hogy milyen tipusai vannak a bannernak, csak egy ismerős akksikkal foglalkozik, és rábíztam, hogy ''valami faszát adjon'' címszóval....
de akkor ezexerint nem baszott át...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
op9
aktív tag
Ezt meg kell osztani
[link]How Bad Do You Want It?
-
-
Integra
titán
naja, a színe nekem sem tetszett
de ez az ezüst egy kérdést megér a tulajnál
mondjuk annál az autónál a km állással volt picit gondom, de nem tarotm elképzelhetetlen, hogy tényleg csak annyi volt benne
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest