Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz MacCaine #26614 üzenetére

    Azt, hogy terhelni kell a motort, nem tojáshéjakon lépkedve, hanem dinamikusan.
    Már az első indításnál sem szabad alapjáraton járatni, hanem azonnal használni. Teljesen átlagosan kell használni, nagyobb gázzal a kigyorsításoknál, és sportosan hajtani. Elejében 4 ezerig el lehet menni, időnként egy két felpörgetéssel -de nem túlzásba vinni- majd fokozatosan jobban és jobban terhelni.
    Ezt a műveletet fúrás, hónolás esetében sem kell 500 km-től tovább csinálni. Viszont csak gyűrűzéskor a kopottabb henger miatt tovább ajánlatos járatni, mondjuk 1000-ig.

    Ez persze mind az illesztésektől is függ, tehát nem mindegy, hogy utcai vagy versenyautóról van-e szó, de ezeket az infókat a gyári hézagok függvényében kaptam.

    Az ilyen puhány vezetésnek köszönhetően az emberek 50%-ban elbasszák ezzel a járatással. A 60-70-es évek óta bennük maradt, hogy úgy kell őket járatni, mint a kétütemű léghűtéses motorokat, de ezekkel nem kell finomkodni.

    pl. az is ugyanúgy megmaradt a legtöbb emberben, hogy egy új mobilt, laptopot az első néhány alkalommal teljesen le kell meríteni, majd 12 órát kell tölteni. Pár hete a testvéremnek a fülem hallatára mondta a telenoros csávó, hogy így töltse, és egy másik a haveromnak egy PC boltban amikor laptopot vett. Csak hallgattam...
    Li-ion akku, nem kell vele foglalkozni, megoldja az elektronika amit kell, de hiába ugatom bárkinek, a haverom is csak azért is úgy járt el egy 200 ezres mobillal, mert az eladó azt mondta neki :DDD

    Az olajról is egyöntetű vélemény, hogy az első valami egyszerű teljesen ásványi legyen, hogy segítse a bejáratást. Ezt le lehet dobni 50-100km után és frissre cserélni, majd a végén jöhet "jó" olaj.

    Most hogy így írom beugrott, hogy egyedül Adinippon írt valami 6e km-s járatási ciklust, meg az új motort 1 órán át üresben járatni.. :F Nem tudom, nem ismerem őt, de több ízben is bizonyította már nálam, hogy nincs mindig a helyzet magaslatán, ezért nem okvetlen adok a szavára, de összességében ő is a sportos járatás mellett szólt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák