-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #26614 üzenetére
Azt, hogy terhelni kell a motort, nem tojáshéjakon lépkedve, hanem dinamikusan.
Már az első indításnál sem szabad alapjáraton járatni, hanem azonnal használni. Teljesen átlagosan kell használni, nagyobb gázzal a kigyorsításoknál, és sportosan hajtani. Elejében 4 ezerig el lehet menni, időnként egy két felpörgetéssel -de nem túlzásba vinni- majd fokozatosan jobban és jobban terhelni.
Ezt a műveletet fúrás, hónolás esetében sem kell 500 km-től tovább csinálni. Viszont csak gyűrűzéskor a kopottabb henger miatt tovább ajánlatos járatni, mondjuk 1000-ig.Ez persze mind az illesztésektől is függ, tehát nem mindegy, hogy utcai vagy versenyautóról van-e szó, de ezeket az infókat a gyári hézagok függvényében kaptam.
Az ilyen puhány vezetésnek köszönhetően az emberek 50%-ban elbasszák ezzel a járatással. A 60-70-es évek óta bennük maradt, hogy úgy kell őket járatni, mint a kétütemű léghűtéses motorokat, de ezekkel nem kell finomkodni.
pl. az is ugyanúgy megmaradt a legtöbb emberben, hogy egy új mobilt, laptopot az első néhány alkalommal teljesen le kell meríteni, majd 12 órát kell tölteni. Pár hete a testvéremnek a fülem hallatára mondta a telenoros csávó, hogy így töltse, és egy másik a haveromnak egy PC boltban amikor laptopot vett. Csak hallgattam...
Li-ion akku, nem kell vele foglalkozni, megoldja az elektronika amit kell, de hiába ugatom bárkinek, a haverom is csak azért is úgy járt el egy 200 ezres mobillal, mert az eladó azt mondta nekiAz olajról is egyöntetű vélemény, hogy az első valami egyszerű teljesen ásványi legyen, hogy segítse a bejáratást. Ezt le lehet dobni 50-100km után és frissre cserélni, majd a végén jöhet "jó" olaj.
Most hogy így írom beugrott, hogy egyedül Adinippon írt valami 6e km-s járatási ciklust, meg az új motort 1 órán át üresben járatni.. Nem tudom, nem ismerem őt, de több ízben is bizonyította már nálam, hogy nincs mindig a helyzet magaslatán, ezért nem okvetlen adok a szavára, de összességében ő is a sportos járatás mellett szólt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Politika
- E-roller topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Azonnali játékos kérdések órája
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen