-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stehe
aktív tag
válasz !Overdose! #27333 üzenetére
Köszi!
Utánajártam, de D16W7-es motorra szinte lehetetlen dugattyút találni...
Pedig sima 1.6-os benzines motor, semmi extra... -
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27374 üzenetére
csavar csere
még szoknom kell, mert szerintem dobta a piros csavar is (csak nem úgy hogy kopott)
work csavarra nem fussa, azaz inkább azért az árért még hozzáteszek ugyanannyit és akkor sperLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #27412 üzenetére
neochrome volt még alternatíva, de valahogy nem akartam már baxakodni vele
szintén alternatíva lett volna: red nuts ... mert még ha ki is szívja a nap akkor megcsinálom újra, alapozó, meg piros féknyereg festék és akkor az nem kopott volna le mert ugye belső csavaros vagy hogy írjam ... jövőre lehet, 8k nem egy nagy tétel
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #27411 üzenetére
Jól néz ki, de a piros csavarok még jobban mutattak.
Gondolom a kulcs cseszte le a festéket, nem? Esetleg utólag a húzás nyomokat nem lehetett volna leecsetelni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27415 üzenetére
viszonylag sokat cserélem a kereket a pályázások miatt, így az ecsetelés is csak fél megoldás
olyan csavar kellene ami anyagában színezet, ami ugye heroinárban van, vagy
olyan amit linkeltem, mely a csavarnak nem a külső részénél húzza meg, hanem belülről így a külső sérülés elkerülhető lenneLife is too short to stay stock!
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #27419 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz honda23 #27421 üzenetére
Hát ez a "simán" ez nem annyira triviális nekem Itt is TG van, meg elöl hátul yellowstuff, mégis meg tudom sütni közúton is, pedig itt 300-as tárcsa van elöl. Ok, nem is könnyű az autó, kevés is szerintem elöl ez az átmérő, de azért nem értem egy 262-es hogy bírhatja A civic hány kiló?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
honda23
aktív tag
1190
Nekem 6gen vtin volt elől EBC karbon tárcsa sárga betétekkel, nem bírtam megfőzni még 200-ról sem lepadlózva, brembo max 3 fékezést bírt ki nagy tempóról.
TG már vagy tíz éves fejlesztés, a karbon az 2012-es fejlesztés, nekem azt is ajánlották egyből, nem bántam meg.
Type-r civicemre télen megy majd előre 300-as karbon tárcsa sárga betétekkel, motul fékfolyadékkal.
Nekem a brembo max 262-ben egy katasztrofális hulladék volt, olyan nyúlós is volt a fék tőle, plusz túlmelegedett állandóan...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-v-
addikt
válasz honda23 #27424 üzenetére
nem bírtam megfőzni még 200-ról sem lepadlózva
Na jó én itt nem egy fékezésről beszélek, 200-ról satut még a régi brembo tárcsám meg fekete ebc betétem is bírta simán Volt szerencsém tesztelni. Őszintén szólva amúgy, amennyire bántja mindenki a brembo tárcsákat, amit az kapott... még csak fel se hullámosodott.
-
honda23
aktív tag
Az eredeti brembo fékrendszer az amcsi, amit meg itt vesznek az emberek pl unixból bárdiból utángyártott fosokat, az mind kínai, nekem 5e km alatt olyan hullámos lett, mint az óperenciás tenger
Még a bemarások is eltűntek ferdén belőle!
ÉS ami a legrosszabb volt, nagyon nyúlós volt, ez azonnal megszűnt az ebc-vel. Sokkal harapósabb és erősebb fékhatás, nem kellett a pedált felengedni fékezés közben elmelegedés miatt, mint eddig az összes tárcsámnál.Én sem egy fékezésről beszélek természetesen.
Arra lennék még kíváncsi, hogy kinek van TG és karbon tárcsája, összehasonlítás szempontjából, nekem a karbon tárcsához volt szerencsém, nagyon is elégedett voltam vele.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
voltam én gyári ate tárcsa betét kombóval is pályán, 6kört bírt, pesze akkor pumpálva fékeztem és nem akkor a féktávokat vettem, még az elején mikor elkezdtem
262 gyári méret elől, nem növeltem, hibátlan, csak jó minőségű tárcsa + betét kombó kell
fékek most sokat kaptak, majd össze kell párosítani a régiekből hogy a ferdén kopottság vissza álljon
ebc tg + yellow ... köszönöm a mérnököknek[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
Sziasztok! Elment a suzim ma délelőtt, júli közepén venném az új autót mert addig még el kell intéznem pár dolgot. 6 gen 3 ajtós civic lesz az áldozat, erről érdeklődnék bővebben. Azt tudom, hogy a hátsó kerékívek szeretnek rozsdásodni, illetve hogy a füstölő motorokat kéne kerülni. Na már most mivel nem vagyok túl tapasztalt, ezért érdekelne hogy miből tudom esetleg megállapítani hogy gond van a motorral, hogyan szűrhető ki ha törve volt, mit érdemes nézni a motortérben? Milyenek a gyári gyertyák? Honnan tudom, hogy lett-e cserélve? Minden hasznos tanácsra vevő vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Vaterán találtam egy gyári HR-V-be való könyöklő tetőt, pont olyan színben, amilyen az én belterem is. Kb 6k-ból nálam lenne.
Azon gondolkodtam, h lakatossal (?) csináltatnék hozzá lemezből egy alsó konzol vázat, amire rácsavaroznám ezt a gyári tetőt, persze úgy, h felnyitható legyen, alatta pedig tárolórekeszt alakíttatnék ki. Szerintetek? Égen földön nem fogok találni komplett könyöklőt, pláne ebben a színben.
A lemezt meg ilyen filcszerű anyaggal bevonnám, így egész gyári feelingje lenne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Köszönöm mindkettőtöknek!
Szerdán megyek megnézni egy második tulajos teljesen gyári csodát, már nagyon várom
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
addikt
A Honda Civic 2000-es évjáratának (EJ9) és az utána következő generációnak azonosak az első ajtóban lévő hangszóróinak méretei?
Vettem 13cm-es 5.25" hangszórókat - nagyobbhoz faragni kéne ugye - és benne 15.8cm-es a gyári méret, de ehhez az évjárathoz nincs gyűrű, csak a 2001-2006-oshoz. Hömm...Ilyenek vannak:
[ Szerkesztve ]
-
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali
Múltkor volt szó, a fehér felni vs féktárcsa+betét kombó. Mi lett a végeredmény, jutottatok valamire?
Elől, 282es 4 dugattyús Willwood szett van, a gyári tárcsájával (nem tudom a típusát) + Wilwood Bp10 fékbetét
Ezek szerintem jók, nem porolnak annyira.Hátul nem tudom milyen tárcsa + zöld EBC betét van, és ezektől nagyon durván fékporos a felni :/ (lehetséges, hogy befognak picit, a bal jobban, mert bal hátul a legdurvább a fékpor, jobb hátul annyira nem vészes..)
Nem lassul az autó üresben, szóval ha be is fog, akkor minimálisan.
Így vettem a kocsit, utánajárok ,hogy milyen a tárcsa hátul.A hátsó lassacskán cserés lesz. VTi Coupe tárcsás fékeim vannak, méretet nem tudok még. Melyik kombinációt ajánljátok?
Előre megtartom a BP10es betétet, a tárcsa még bőven jó -
vbbb
addikt
Pontosabban a 6.5"-ös (16.5cm), mivel az van az 5.25"(13cm) után tudomásom szerint. 6 1/2 " (16cm) az speciális méret, azt hiszem csak USA oldalakon találtam, de ott is amit például motorcsónakokhoz készítettek vízálló kivitelben.
-
!Overdose!
őstag
válasz A-l-i-e-N #27440 üzenetére
Inkább emeld meg az autót és úgy forgasd meg a kerekeket. Fékportól pedig nem kell félni, ha szezon előtt lewaxolod a felniket, akkor utána egyáltalán nem kell sikálnod csak áttörölnöd őket.
bodrik11: Én az összeset cserélném, de csak akkor ha jó minőségűt fogsz használni. Ha olcsót veszel, akkor inkább csak ahhoz nyúlj amihez feltétlenül kell.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz #45553408 #27447 üzenetére
Első körben rákérdeznék a gyárira Iminél, mert nem mindig olyan horror a gyári alkatrész és azért mégiscsak az lenne az igazi. Ha a gyári húzós, akkor talán Febi Bilstein vagy Meyle, esetleg Nipparts. Talán.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest