Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz Integra #27804 üzenetére

    Gyanítom nálam is pont ugyanez van, amit te is mondasz, rángat, remeg lassú elinduláskor az egész bódé és csúnya rázkódó hangot generál :(

    Kemény akkor kilőve, valóban így van, ha arra is adnám a fejem h keményebb legyen, akkor nem csak ezt az egyet, hanem mindet le kéne cserélni, annyit meg igazán nem szeretnék költeni :N

    38k is szép summa egy gyári bakért :Y

    Amúgy gyanús h nekem is a hátsó, az előbb felpattintottuk és a haverom odaállt figyelni és azt mondja a hátsó motortartó bak lesz ő szerinte (vagyis váltig állította h az lesz az :) )

    BlacKSouL - nem tudom milyen kuplungom van, de azt állíthatom hogy nem gyári, hanem valami sport- keményebb. Mintha Exedy-t mondott volna az előző gazdija, nem értettem :F
    Annyit érdemes róla tudni, hogy a gyáritól érezhetően keményebb, és sokkal rövidebbet lehet rajta csúsztatni, mint egy gyárin (nem szinter, lehet azért csúsztatni), és kigyorsításkor hármasban is megcsikkantja az új túlméretes gumikat szóval a kuplunggal nem lehet nagy baj, vagy attól még okozhatja a kuplung is ezt a rángatást?
    Egyébként ha picit az átlagtól nagyobb gázzal indulok meg, akkor már nem remeg az egész autó.

    Jól sejtettem akkor h a Honda nem gyárt gumit, és akkor már is elgondolkodtat a dolog h érdemes-e gyárit venni potom ~40k -ért, vagy jó az utángyártott is ennek töredékéért :F (ha egyáltalán a valóban a töredéke árban :D )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák