-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
55ah aksit vegyel, nagyobbat ne, mert generator nem tolti fel sosem...persze ha cserelsz generatort akkor igen Exide, Optima az amit a hifisek hasznalnak, ezekbol a legprofibb a spiralcellás (40K). 17-22K A nem spirálos. Itt nézz szét: Bővebben: link
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Ez talán belemegy, én is most állok aksi csere előtt. Bővebben: link
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
nekem Banner van benne, mert mikor törés miatt állt 9 hónapot a gyári feladta. amúgy valszeg most is az lenne benne.
Starting banner ez, valami kezdő akksijuk, de így is asszem vagy 14ezer volt... nem óccsó mulatság a banner, de minőségnek ára van, én ajánlom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashback
addikt
Lenyomtam egy agyontunningolt golf 4-es Péntek este a pesti úton! Szegény nem tudta kivel (mivel) kezd.... Hát igen Honda POWA!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Flashback
addikt
Másik jó T-ma: Sportkipufogó vég+dob. Én 20K-ért tudok a legolcsóbban szerezni. Ti hogy vagytok ezzel?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
egyik barátnőm is 1.2-es corsával nyomja
nő ide vagy oda, ez a csaj mint egy barom úgy tolja neki...
szó mi szó én fostam mellette, nem nagyon éreztem az autót a jobb ülésben 160nál, inább furcsa grimasszal az arcomon próbáltam nem mutatni hogy jó lenne ha lassítana, mert ha kell vele egy satuféket nyomni, hát nemtom hogy nem szakadnak e le róla a fékek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Jam-Master J
aktív tag
Rajtam a haverom szokott röhögni, amikor mellette ülök...megy 160nal én meg az anyósülésből nyomom a féket Egyszer bemegy a lábam a motortérbe, az tuti.
Hyundai Accent-tel nyomul a kölök.
A gyerek az eszetlenül hajtók közé tartozik, csoda, hogy eddig nem ugrott ki még elé egy kivilágítatlan fa...J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
Integra
titán
válasz Flashback #373 üzenetére
pontos profi hegesztés a lényeg.
nem vágom a témát, mert nem sportkipuffozok, egy 1.4-es autóra semmi értelmét nem látom.
majd ha lesz min 200 lovas gépem, akkor már elgondolkodom egy komplett leömlő+kipuff rendszeren...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
félig meddig, honda rendszerezés rulz
ugyanis van iLS is, az angol 5D civicek esetében.
és asszem a japán 6gen civic-nél is van iLS, de lehet hogy az LSi. amiben az 1.5-ös 115 lovas VTEC-E moci van
tényleg káosz, még én is alig bírom követni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lao ce
aktív tag
gondoltam bejelentkezek.
aprilis ota bitorlok egy 'subaru-kek' civic si-t.
angliabol hoztak at, csak bizonyos dilerek kaptak kotott peldanyszamot, de ennek ellenere sikerult eleg jo aron megkapni. a varosban (kb 2 millios) osszesen 2-rol tudok hogy van ilyen szinben, az egyik az enyem. a masik egy fiatal srace az ovet is vezettem (utanam vette meg par hettel ugyananott), az ove kodlampas de nincs oldallegzsak. egyiken sincs a gyari tuning package.
no, mit ad isten, ma az autopalya egyik becsatlakozasanal latom ki jon be? a kollega! rogton integettunk egymasnak es dicsertuk heves fejbolintasokkal a csodas izlesunket. nem tudom milyen latvany lehettunk, belso savban viszonylag gyorsan ket elenk-kek civic si egymas utan repeszt... belulrol nagyon jo erzes volt.
no, aztan le kellett ternem, szoval vege volt a mokanak, egy ideig meg egymas mellett mentunk, aztan huss.
azert irom le mert meg sohasem volt hasonloban reszem, es jo lett a reggelem.nicht kompot
-
Flashback
addikt
Nekem mien a lámpa, fényszóró csatlakozása? H4-es?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
lao ce
aktív tag
válasz Flashback #383 üzenetére
megprobalom, de meg nem csinaltam ilyesmit, szoval...
Bővebben: link
jolvan alakul
Bővebben: link
asszem... ez eleg hosszas muvelet
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]nicht kompot
-
lao ce
aktív tag
nehany kozelkep (segg, hatsolampa, elsolampa oldalt)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
motor
Bővebben: link
Bővebben: link
muszerfal
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
orr
Bővebben: link
Bővebben: link
normalis kepek (bal, jobb, segg, oldalt)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
szoval alig vagyok buszke tulajdonos, mi? aszongya nekem dobjal fel egy kepet... egyet? 1-et????
[Szerkesztve]nicht kompot
-
Integra
titán
ja hogy te usa-ban vagy, ezért az Si.......
oks, már vágom
szép a verda!!
tényleg, ezek a micselinek valami menü all season borzalmak?
ha igen, koptasd le gyorsan aztán normális gumákat rá, addig úgysem tudod kiautózni a futóművet
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lao ce
aktív tag
hat, teny hogy ez idaig toronymagasan a legjobb kocsi amit a kezem koze engedett a sors. az egyetlen hatranya hogy nem type-r hanem si van rairva, szoval csak 160 loero, de azert nagyon 'fun' vezetni, foleg amit kanyarban nyujt az eleg eszement. bar figyelni kell mert ha igazan a batorsag-hataron csinalom akkor a kormanyt olyankor is tekerni kell (kifele jovet) amikor mar nem varnam hogy igazitani kell.
igen a gumik all-season cuccok, es mar kopnak nem tudom hogy milyen a normalis gumi, es foleg azt nem tudom hogy ki tudnam-e hasznalni igazandibol, mert azert en csak egy urvezeto vagyok - de probalok fejlodni. amin gondolkozok az egy legszuro esetleg, de iszonyuan nem ertek hozza.
leteszteltem par tipust mielott e mellett dontottem
toyota matrix xrs, ford focus svt, nissan se r spec v, mazda3 4d s, golf gti, mitsu lancer ralliart, rx8, neon srt.
szemelyes velemenyem, hogy a lancer a legjobb ha nem szamitom az rx8-at, mert az nekem egy eszement alom volt. a neon egy hormonzavaros szorny amire negy kereket hegesztettek. a mazda es a nissan femhulladek.a golf nekem nem jott be, a ford draga ahhoz kepest amit tud, a matrix tul nagy.
az si volt a kompromisszumos legjobb osszessegeben nezve, beszamitva az ertektartast, a szervizt, a kereskedot es a fogyasztast (mar elnezest hogy ezt egyaltalan megemlitem). kicsit talan tul letisztult a belso, az teny hogy nem akarjak elvonni a vezetestol az ember figyelmet, de mar megbaratkoztam vele.nicht kompot
-
Integra
titán
azért nem kapjátok meg a Honda CTR-t, mert kaptok Acura RSX Type S-t. az A-Spec gyári csomagokról nem is beszélve...
mi nem nem kapunk Honda ITR-t, mert egyfelől félnek hogy nem fognak tudni elég CTR-t eladni, másfelől, elég drága mulatság idehozni a kis eladott darbszám miatt. szerintük.
valszeg ha beindul az i-CTDi motorral szerelt CR-V és FR-V értékesítése és az eladott darabszámok tükrözik a tervezettet, akkor abból már megpróbálhajták megfinanszírozni, hogy az ITR bejöhessen európába. ugyanis az ITR-t nem akarják európában gyártani.
rengetegen várják az ITR-t, elég nagy a nyomás a hondán, a márkakereskedők oldaláról is, ahogy olvasom. szóval remény van
az egész tuningpiac az usa-ban a Type R-ekre vár, de a honda baszik rájuk. szvsz rossz politika, mert nagyon nagy presztízs dolgot hagynak most ki..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
lehet, viszont a honda blokkok a legjobbak toronymagasan
nézd meg a B18C-t hogy igyekezett lemásolni a toyota az új celicájába, de csak egy közepes valamit hozott össze, nem lehet egy lapon említeni a régi DC2-es ITR-rel, ami még az usa-ban is van. a honda váltóiról nem is beszélve
szóval a te Si-d nagyon meglehet piszkálni, nagyon jó az a K20-as blokk ami benne van!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézz be ebbe a topicba, ide linkelgetjük a szépségeket
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lao ce
aktív tag
hat nem ertek a blokkokhoz, aztan gondolom a vevok nagy resze sem
maj' felveszem az indokaim koze ha kerdezik miert si-t vettem
szoval kicsit... olyan ratarti erzesem van a honda reszerol, odavannak hogy ez honda keremszepen. van is benne igazsag.
errefele a volkswagen meg ilyenebb. mar a prosi tele van mindenfele ilyen 'hat igen, ez a minoseg' megjegyzessel. a dilerek csak a boruleses lampatorlos felszerelest hozzak be, es ha alapot keresek ugy neznek ram mint valami csoro mikulasra (ami igaz is kicsit). dehat azert konyorgom nem bmw, attol hogy nappalifenyt tesznek bele (amit uuuutalok) meg nem lesz biztonsagosabb.nicht kompot
-
Flashback
addikt
Na megvettem a H4 xenon izzót. Hát a beleimplementálással (milyen szépen fejezem ki magam ) lenne gond. Próbáltam hátulról de nem ment, pedig már a direktlégszűrő beömlőjét is kiszedtem. Aztán megpróbáltam előröl, lepattintottam a kis fém kapcsokat, de a búra nem akart lejönni igy sem, aztán a végére ki akartam csavarozni, de mire kiszedtem 3 csavart néztem hogy még egy fogja amihez per-pill nem volt szerszámom. Segííítsetekkk plz!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
válasz Flashback #398 üzenetére
te nincsen szervízkönyved??
a 6 genben úgy kell csinálni, hogy először lehúzod a sarut. ezt vagy összekell nyomni vagy nem, típusfüggő.
aztán lehúzod a gomitömítést.
aztán jön a fémkapocs, ami a lámpa házának a műanyag hátsó falába rögzíti az égőt. alul forog el és felül van két kis fogacska, mindkét kis fog egy irányba néz. a tetején benyomod és vagy jobbra vagy balra picit eltolod, hogykiakadjon a fogakból, és ezután a a kapocs hátrafelé lefelé irányban lehajlik. és ki lehet venni simán az égőt.
szerintem az 5gen civicnél hasonlóan kell működjön...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Santses
aktív tag
Épp rendet raktam a gépen, mikor erre bukkantam:
Bővebben: link
Úgy, érdekelne hogy ez milyen Integra ... mert én ilyet még nem láttam, csak azt a karika lámpásat.. vagy én vagyok lemaradva?
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik