-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
-
-
nagyúr
Hja hogy ugy Volt vele melo rendesen...
-
nagyúr
válasz Tibee86 #35561 üzenetére
Nem lesz olcso, de korrekt munkat vegeznek. Mar 3x voltam bent, folyamatosan kovetem a munka allasat, eddig meg vagyok veluk elegedve, meg a fenyezestol felek kicsit. Arra viszont erdemes keszulni, hogy ha barhol rozsdat talalnak elobb javitjak, mintsem megkerdezik hogy javitsak-e Igazi Rustkiller a csoka Mondjuk nem veszesen, csak 5-10%-al csusztunk tul igy is a megbeszelt kereten.
[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
nagyúr
válasz tboy93 #35562 üzenetére
Sejtem, kaptam már ajánlatot Kistarcsáról, hogy 200-ból telifénnyel együtt megvan, de nem az a célom, hogy gittből álljon az autó...Náluk kb ennyire számítok csak lakatolásra. Fényezést meg ismerős megoldja. Pont azért is akarom hozzá vinni, mert pár évig még tervezek vele, de lehet lelomboznak majd az összeggel.
Az a baj, hogy csak egy D15B2 az enyém és lehet célszerűbb lenne így hagyni rohangálósnak, műszakilag már teljesen helyrepofoztuk, és venni mellé egy 5G3D vti-t. Szóval állandóan megy a vacillálás. -
őstag
válasz demars #35542 üzenetére
Hali!
Apumnak volt egyszer nemrég és azt ajánlották, hogy menjünk be inkább Ausztriában akár egy kis mindenes boltba (amolyan éjjel-nappali), ahol fel lehet adni, mert olcsóbb jóval. Persze ha messze laksz Ausztriától akkor nem érdemes, de nekünk kb. 7km volt a táv. Itthonról is fel lehet adni, de nem tudom mennyit kérnek érte, akik kaptak többször csekket ők ajánlották.
Sajnálom.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
demars
addikt
Köszi... Az első csekket (büntetést) elutalta egy ismerősöm. A másodikat (kétszer fotóztak, olyan szép a járgány... ) is utaljuk sztem. De köszi az infót, közel vagyunk, igy megfogadom a tanácsodat... Egyébként normál büntetés lett nem IG-L (45 €)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Régóta szemeztem egy 2002 után 7gen sedan accorddal, új kora óta szerelmes vagyok a formába.
Sikerült a napokban épeszü magyar forintért szereznem egy sérülésmentes 2.0 I-VTEC motoros darabot.
Kilóméter 350ezer, amit furcsálok az az autó alapjárata:
Üzem meleg motornál pl lámpánál állva 600-700 ra is vissza engedi az alajáratot és enyhe kis rezonancia is érződik a kasztnin.
Amint megmozdítom a kormányt a fordulatot feltolja 900-ra és egyből megszűnik a rezonancia is.
Kérdésem költői, nomrális jelenség hogy ilyen alacsonyra engedi a fordulatot?
Ha nem mi lehet az okozója? Mit kéne leellenőriznem?
Amúgy a motorja a km ellenére selymesen jár, hidegen is szépen indul semmilyen láncnyúlásra utaló jelet nem tapasztalok. Amúgy bárkinek bármi infója tapasztalata ezzel a motorral kapcsolatban szívesen várom, teljesen új vagyok ebben a honda témában
Évi max 10 ezer km -t vezetek , legoptimistább esetben ha meg lenne 10 év múlva akkor kb 450 ezer km lenne benne, be lehet vállalni? Bárkit kérdeztem azt mondta hogy ezek nem szétesős motorok, a világból kimennek. Legyen igazuk
Köszönöm előre is a segítséget! -
BlacKSouL
addikt
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Civic 1.8 i-VTEC motorja ugyanígy viselkedik, annak 650 az üzemmeleg gyári alapjárata, és ugyanúgy rezonál tőle az egész autó, de nem is annyira enyhén. Pár fordulattal feljebb (700) már megszűnik. Ez gyári állapota óta ilyen. Sajnos rosszul tervezték meg a rendszert, és a motor+bak+kaszni rendszer 'sajátfrekvenciája' megegyezik ezzel az alapjárati fordulatszámmal. Ha valaki vállalja hogy átállítja az alapjáratot (de ez már "chiptuning" ) akkor kicsit feljebb állítva megszűnik. De a gyári motorvezérlő gyári állapotában ez van.
A kormány elfordításával az EPS elektronikus kormányszervó léptetőmotorja kap feladatot a torziós szenzoroktól amik mérik a kormányrúd elfordítását, és ad elég nagy terhelést a generátornak, ami miatt a vezérlő megemeli a fordulatot, hogy kompenzálja a magasabb áramterhelést.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Normális, ha minden fogyasztót kikapcsolsz, 600-at pörög kb a motor, én nyáron légkondival és tompítottal, télen tompítottal megyek, így az alapjárat felmegy 750-re.
A régi tulaj is azt mondta, amikor behozta három évesen az enyémet, ez ilyen volt. Testkábelek cseréjével lehet jobb lenne a helyzet.
Service manualban is kikapcsolt fogyasztókkal 600-700-at ír.
Mondjuk nem is az alapjárattal lehet a baj, hanem a motortartó bakokkal, mintha nekem a rendszámtábla mögötti bak, ami az önindítónál van, egy kicsit viseletes, többi okés. Melegen tényleg ennyi a 2.0 k20a6 motor alapjárata.
320e km-t mondanak a lánc időtartamának, én garantált 165e km-rel vettem ismerőstől.
Rezonanciát okozhat még kipufogó rendszer gumitartói is, motortartó bakok, rossz testkábelek.
Alapjáratot itt ecu állít be, fojtószelepen nem találtam csavart, hogy állítsak rajta.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35573 üzenetére
Ezt igazából örömmel hallom
Akkor nincs gubanc, ilyen a rendszer. csak elsőre ez kicsit fura volt nekem.
Ilyen km el nem mostanában vállaltam be használt autót, sőt azt hittem hogy sose fogok, szerintem ezvégett is vagyok kicsit aggódós Az élet ezt hozta , döntenem kellett , mert más is vitte volna az autót csak én voltam az első. -
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #35574 üzenetére
Köszi a választ, akkor ez már biztos hogy teljesen természetes,
Testkábeleket / bakokat még nem csekkoltam közelebbről, lehet hogy valamelyik bak már nem 100-as.
Alapjáraton ha kinyitom a vezető ajtót azon is érezni ezt a rezonanciát Mondjuk valószínűleg együtt tudok élni vele, amibe nem muszáj nem akarok elmerülni feleslegesen.
Előző tulaj szerint 300 nál cseréltetett láncot, de sehova nincs feljegyezve, amúgy a többi szervíz írogatva van egy külön lapon. De a lánc cserét sehol nem jegyezték fel. Most vagy elhiszem vagy nem
Tök hideg motornál is gyönyörűen indul, semmi kerepelés...érdemes lenne azért ráellenőriztetni? -
DeathAdder
veterán
válasz czirok000 #35576 üzenetére
Fene tudja milyen láncot tettek bele akkor ha tettek ha nincs nyoma akkor esélyes h nem gyári, ami meg kitudja milyen. Legtisztább láncostól, vezetőkkel, feszítővel kicserélni az egészet gyárira és nyugodt leszel.
én 180nál cseréltem és már meg volt nyúlva, egyik cartárs 100 ezernél cserélte, neki is két szemet meg volt nyúlva a gyári.km miatt meg ne aggódj, k20-at ki lehet hajtani a világból is
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
Motul 8100 X-cess 5W40 és X-clean 5W40 között mi a különbség? Melyik ajánlott inkább D16V1be?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
czirok000
csendes tag
-
demars
addikt
-
czirok000
csendes tag
most nézem elírtam magnatec 10w40, egy ideje ezzel jártak
-
!Overdose!
őstag
-
nagyúr
válasz !Overdose! #35592 üzenetére
Remeljuk betartottak a 30 ezres gyari periodust
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35593 üzenetére
Azért annál jobb mintha sose cserélték volna
Én sem értem hogy miért ezt a viszkozitást használták, én valami emberi 5w30as 5w40 es olajat tettem volna bele , de a tényeket megváltoztatni már nem tudom, egy rommá kopott motor nem hiszem hogy úgy járna mint egy doxa, de ez már más kérdés, a lényeg az lenne hogy maradjak így már a nem legmegfelelőbb olajnál mindegy mindegy alapon, vagy bolygassam meg azt amit megszokott? Ha igen mit raknátok bele? Oliva olajam van fél liter itthon -
czirok000
csendes tag
válasz tboy93 #35596 üzenetére
Valószínüleg
200 e km ig hondás pecsétek vannak a könyvében, gyönyörű aláírások de olaj típust nem részletez, nincs írásos nyoma, de még vélhetően itt megfelelő olaj került a motorba, 200 + tól van kézzel írogatva és onnantól írja a 10w40 -et. 200 tól úgy érezte a szerelő (vagy a volt tulaj) hogy bomlásnak indul a motor és csak így mentheti meg ha félszintetikus olajat tölt bele? Mindegy ezen már kár rágódnom... -
bbubby00
őstag
Csapágy miatt nem rázhat fékezés közben a kormány?!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ROWENTA RH6756WO porszívó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Klarstein Chillout jégkocka készítő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest