-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
Kösz Srácok!
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
Ültetőrugót nem illik gyári keménységű gátlóval párosítani. Tudom, sokan csinálják, de attól még nem jó. Nekem narancs Konik vannak és nem kerültek lényegesen többe, mint amennyibe a normál gátlók kerültek volna. Csak ajánlani tudom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
sunny84
senior tag
válasz !Overdose! #35353 üzenetére
Ültetőrugót gyári lengéscsillapítóra miért nem ajánlod ? , én es6 ra pont most akarok eibach pro kitet...
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
nagyúr
válasz !Overdose! #35355 üzenetére
Hja, persze jobb egy tuning gatlo, de szerintem 30mm-hez meg turheto a gyari is Nekem nincs bajom a monroe+eibach pro kit parossal.
-
EQMontoya
veterán
válasz sunny84 #35354 üzenetére
Nézzük akkor szépen sorjában. Van egy rövidebb rugód, mint a gyári. Két eset lehetséges:
-Pont ugyanannyira kemény, vagy még puhább: ez hülyeség lenne, tök hamar felkoppanna.
-Keményebb, mint a gyári: igen, ez a valóság. No, de egy keményebb rugó ellen dolgozik egy azonos erejű gátló. Végeredmény? Hát nyilván nehezebben küzd meg vele. Átrántot a szomszéd sávba az autót, és még kettőt fog himbálózni, mielőtt beáll. Nem like, S kanyarban "élmény" lesz vezetni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Elírtam, bocs. Szóval ha átrántod a másik sávba, akkor fog billegni.
Futóművet ésszel piszkálunk, nem kóklerkedve, mert 99% eséllyel szarabb lesz. Persze érzésre jó, mert az ötven forintoson átmenve is tudod, hogy fej vagy írás, de ettől még kanyarban nem feltétlen lesz stabilabb, és akkor a terhelésváltásokról ne is beszéljünk.Same rules apply!
-
-
LógaGéza
veterán
válasz zolynet #35362 üzenetére
Most mondanám azt, hogy jó várakozást, nálunk az 1 hónap elkészülési határidő néha húzós szokott lenni - főleg ilyenkor, amikor van, hogy 2 esküvő is jut egy hétvégére
Reméljük nálatok nem így lesz"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tonyi
tag
válasz zolynet #35343 üzenetére
Gratulálok!
Más.
Amíg eldől a lengéscsillapító kérdés, addig itt egy újabb találos kérdés.
Civic Eu8-ra fék upgrade-hez melyik féknyerget lehet felrakni úgy, hogy minimum 282-es tárcsa is beférjen, viszont a 15"-os gyári lemezfelnit(azon van a téli szett) is fel lehessen rakni? EP3, S2000, esetleg valami márkából?[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
BlacKSouL
addikt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tonyi
tag
válasz zolynet #35368 üzenetére
4x100 van nekem is. Legend-ből melyik évjárat?
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
zolynet
veterán
Acura Legend Coupe 93-95 ... de ahogy mondja a kolléga, úgy gondolom egy ebc tárcsa + betét kombó sokat dobna, nem biztos h érdemes nekiállni mókolni.
Itt a procedúra: 288mm brake upgrade DIYNoLF+Zsombe: köszönöm
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
tonyi
tag
válasz tboy93 #35371 üzenetére
Korábban már említettem, hogy az eredeti terv az lett volna, hogy lecserélem az EU8-at egy EV1-re amiben csináltunk volna egy K20a2 motorcserét(meg ami még kell). Így lett volna egy erős, üzembiztos családi/sport autóm, amit kb. 4-6 évig nem cseréltem volna le. Nos, az a pénz amit arra szántam, ment a lakás önerőbe(+ lakástakarékok, +csok), mert közben kiderült, hogy jövő májustól már eggyel többen leszünk. Így életbe lépett a B-terv.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #35353 üzenetére
Eibachot pl illik, mivel gyárilag showára simán rárakható, nekem 0km-es korától bent van, tökéletes. 168e km van benne, semmi baja, nem kemény és nem is puha, arany középút.
Egy type-r showa gátló pl sokkal többet ér, mint egy gagyi sportgátló...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tonyi
tag
A B-terv pedig egy kb. 170-190Le teljesítményű, üzembiztos turbós motor megépítése. Ez kb. 500-600ezer ft lenne, ahogy a többi turbós d16v1-t, d17a2-t néztem a neten.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #35378 üzenetére
Egy gyári vagy utángyártott, de jó minőségű gátló egy szintig tolerálja az ültetést, de egy rosszabb minőségű nagyon-nagyon hamar tönkre fog menni és buta lesz a futómű. Neked egyébként nem a már gyárilag is keményebb extraként rendelhető Showa szett van az Accord alatt?
A másik, hogy most arra utalsz, hogy a Koni gátlóim gagyik vagy esetleg ezek a manapság divatos olcsó német/kínai FK, TA és társaik azok? Mert utóbbival egyet értek, azok valóban borzasztóak. A Koni nekem bevált, újra megvenném.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ahhoz a pénzhez még dobd azért hozzá az összeget még egyszer és akkor nem ér meglepi. Lehet persze tartós a konfig mindenhol, csak akkor nem élvezed ki, ha viszont rúgod akkor előbb-utóbb kell ez az hozzá (féltengely, kuplung, váltó, stb.), úgyhogy érdemes átgondolni ezt még egyszer, ha napi használatra tervezel a kocsival. Én nem úgy használom és mégis van mindig meglepetés és anyagilag fájni szokott, ezért szoktam ajánlani, hogy aki tényleg megbízhatót akar az adja el és vegyen gyárilag erőset, inkább később, akár évekkel később, de ne jusson el olyan pontra, hogy most már felgyújtaná inkább, csak ne is lássa.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
>>>W!nman*
tag
Lassan jön a tél és kell egy téli garnitúra is... Szóval ki milyen téli gumit használ és milyen felnin?
A gyári lemez 14" * 5" ugye? Amire gyárilag 175*65 (82; H) gumit szereltek. (?)
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #35382 üzenetére
( 6. generációs Civic-ről lenne szó )
-
BlacKSouL
addikt
válasz >>>W!nman* #35382 üzenetére
Nekem a GoodYear UltraGrip 7+ annakidején nagyon bejött, még most is megvan. Inkább már kemény, mint kopott. Gyári acélfelnin van, kisebb váltómérettel mint a gyári.
De most Conti TS850 ami nagyon népszerű és jól teljesít. Viszont a nyárim meg Conti PremiumContact 5. Ami szintén jó, csak iszonyat módon kopik. Tehát nem tudom mire fogom cserélni a télit.mod: ja, akkor nem. ez 8 gen.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz >>>W!nman* #35382 üzenetére
Vredestein Snowtrac 3. Ez van mindkettőn, bevált, remek szett, ár/érték arányban meg pláne, s ezt a számos teszt is alátámasztja, köztük a tyrereviews-on is nagyon jó értékeléseket kapott, több prémium, drágább típusnál is jobbakat.
20-25 cm-es hóban, emelkedőn is könnyen gázolt tavaly a HR-V, de fagyos, havas úton is jól irányítható maradt. Tudatosan vékonyabb, 195/70 R 15 méretet vettem rá, gyári lemezfelnire, míg a nyári szett 205/60 R16 alun.zolynet
Gratula, sok boldogságot!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #35385 üzenetére
Köszi srácok!
(Többiek véleménye is érdekelne még azért! )
Nem rossz ez a http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredestein/Snowtrac-3.htm ; de akkor már miért nem
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredestein/Snowtrac-5.htm ?Tavasszal ezt néztem ki, de mivel kb felesleges lett volna megvennem, ezért elálltam a vételtől...
És gratula zolynet! -mostanság ki-kihagyok a fórumon...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #35386 üzenetére
Arra figyelj, hogy a mi éghajlatunkon és amilyen teleink vannak mostanában sokkal fontosabb a vízen való tapadás, mint a havon. Persze normál nagyvárosi felhasználást feltételezve.
Egyébként nekem a Civic-en Michelin Alpin A3-as szett van. Valószínűleg ez lesz az utolsó szezonja, mert bár a profilmélysége teljesen rendben van, de 2010-es szett és már kezd keményedni. A Polo-ra még idén kell, hogy vegyek egy garnitúra téli gumit, de ott a ritka 185/55R14-es méret korlátoz. Még alszom rá, de lehet, hogy eltérek a gyári mérettől, mert 185/60-ban már sokkal nagyobb a választék.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #35382 üzenetére
Nekem is TS850 van, gyári lemezfelnin... Nekem bevált! ( 8.gen sedan, 205/55/R16 )
A nyári szettemnek viszont ez volt az utolsó szezonja! Tavasszal újat kell vennem, mert már erre a hosszabb kiruccanásra is félve hagytam fent... Ausztriában meg már le is esett a hó...
Most micheline energy saver van rajta, 1 mm van a kopásjelzőig. Még egy szezont nem rizikózok ezzel!
Valami jó kis eső gummot szeretnék rá... Még nem vetettem bele magamat, télen lesz rá időm!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #35386 üzenetére
Firestone winterhawk 3, nokian wr d3-4
-
LógaGéza
veterán
Valószinű következő olajcserénél megbontjuk a motort, ugyanis a hengerfej alatt eléggé olajos a motor, és cserélünk egy hengerfej-tömítést minimum.
Kérdés: mit érdemes még ilyenkor cserélni? FB csoportból azt tudom, hogy EGRt és a járatokat, VTEC szűrőt, fojtószelepet megéri kitakarítani, de arról nem szól a fáma, hgoy pl milyen tömítést kellene még cserélni pl."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
Srácok! Hölgy ismerősömnek keresünk kocsit! Nincs nagy elvárása, legyen egyben, ne hagyja cserben, alap dolgok legyenek benne (központi, elektromos ablak elöl, stb..)
Árban 1.500€ az irányár!(Egyetlen kérése van: suzuki neeeeee!!! )
Köszi a segítséget!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
LógaGéza
veterán
válasz BlacKSouL #35392 üzenetére
Köszi, felirtam!
!Overdose!
Holnap beszélek TypeV Lacival, megkérdem mit ajánl, és megkérdem milyen árban van. Igazából pont beszerzés előtt állok, és arra próbálok rájönni, hogy ekkora bontással (elvileg a hengerfejet és a szívósort vesszük le) mit kellhet még cserélni."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tonyi
tag
válasz !Overdose! #35380 üzenetére
Írtad, hogy neked narancssárga Koni(STR.T) van. Hol vetted, mert akárhol nézem hátsót találok belőle, de elsőt nem.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest