-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hege21
senior tag
2004 EP2 Sport Civic külső féltengely-gumiharang cseréltem a hétvégén,de az aksikábelt elfelejtettem levenni valószínű ezért kaptam egy ABS sárga lámpát ajándékba
Kitudom törölni házilag vagy csak kiolvasóval?Pixel 4A 5G fehér eladó
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #34952 üzenetére
Nem tudja
hege21
Ha minden klappol az ABS körül, akkor nem kéne világítania. Nekem is világított, kivillogtattam a hibát, jobb első jeladó, kicseréltem, és elaludt a lámpa, nem kellett törölgetni semmit."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
A/C-vel volt valakinek hasonló gondja? Nyáron, volt h már nekem is ennyire durva volt, h kapcsolgatott a klíma:
https://www.youtube.com/watch?v=H9muS64B-ikTöbb helyen láttam/olvastam, h a szívócsonk járatait érdemes lehet kitakarítani, de a sima alapjárattal nagy gond nincs. Csak akkor, mikor bekapcsolom a klímát, mivel akkor láthatóan lemegy a fordulat. Mintha nem érzékelné az ECU, h a klíma bekapcsolt, ezért magasabb RPM-et kell tartani. (Vagy legalább megtartani.)
Mennyi óra szerint az alapjáratotok, és mennyire változik ha bekapcsoljátok a klímát? Mindezt üzemmeleg motornál légy szí! D15Z6 motorok érdekelnének elsősorban.
Ja és fontos: gyújtás ráadásakor ég a Check Engine lámpa pár másodpercig, de utána nem. Tehát az izzó jó, hibakód nincs.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Mi a vélemény egy utólagos toronymerevítőről?
Van értelme? Mármint tudom, hogy van....Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #34957 üzenetére
Olvasgattam angol nyelvű fórumokon és ezek a tanácsok merültek fel:
- IACV és TB tisztítás (Idle Air Control valve és Throttle Body -pillangószelpes alkatrész)
- volt akinek a szerviz a benzinvezetékeit takarította ki
- gyenge akku cseréje (enyém amúgy érezhetően lélektani határon van és a processzoros töltő is igen sokáig töltötte nem túl rég, pedig csak 45Ah-ás)9:30 - itt is van szépség:
https://www.youtube.com/watch?v=5b3rrA6e7O4 -
senior tag
válasz EQMontoya #34958 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
A kisautó már 18 éves is elmúlt (1996-os gyártás, 97 júniusában lett forgalomba helyezve Magyarországon először, második tulaj apum a biztosítás olcsósítása miatt [20 éves voltam mikor vettük 2005-ben], de ő talán egyszer ha vezette).
Megmondom őszintén egyszer üldöztem egy Bömöst autópályán még 2010-ben, de akkor még a gyári váltóm volt és az 220-nál gps szerint véget ért vagy legalábbis nem tudta jobban kiforgatni a kompresszor, nagyon nem kockáztatok, hogy ilyen sebességgel menjek forgalomban, ezt is sikerült úgy kifogni, hogy nem értem utol senkit, csak mikor már újra 90-el mentem. Ez a Civic azért még nagyon papírautó, óra szerint 230 felé én már kicsit parázok benne, itt meg megapara volt, hiába a Tein futómű, meg a merevítések, azért ezt nem erre találták ki, gondolom egy hasonló korú ITR-ben nem ennyire adrenalin élmény, bár azzal sem vállalnám ugyanezt minden nap. Elmentünk ugyan ma is 2 sráccal egy próbakörre, de leginkább 2-3-4-et húztam meg, 5-ben a legvégén sikerült kifogni egy üresebb szakaszt és óra szerint kicsit 200 fölé menni, de ez tényleg nem heti rutin nálam, azért valamennyire tisztában vagyok vele, hogy csak 1 csavar ne stimmeljen épp akkor és már a végrendeletem életbe is léphet.Jövőre ha sikerül akkor pakolunk bele még +100 pacikát és egy hosszabb váltót, mert el szeretném egyszer érni vele a 300-at és ahhoz kicsit több erő fog kelleni. Csak egyszer, de azt is jó lenne dokumentálni, hogy tudott ilyet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz EQMontoya #34963 üzenetére
Úgy, hogy az 1.6-os épített blokkot el fogom adni és berakunk helyette egy 1.8-as Dartonos blokkot, de a hengerfej marad+turbo is, max az injektorokat kell kicserélni nagyobbra meg újra kell programozni. A Darton pont azért kell, hogy nyomást tudjunk emelni, mondjuk 1.6-1.8bar-ra.
A váltó még kérdéses, hogy marad és csak kap egy hosszabb 5-öst vagy komplett csere, a féltengelyek 450 paciig hitelesítettek, igaz már csak szeptember végéig garisok.
A nyomás emelést ennél a blokknál már nem ajánlották, viszont ha megveszem ebbe is a Darton hüvelyeket akkor valószínűleg ugyanúgy kellene dugattyú is új meg stb, tehát akkor már jobb lenne 1.8-as vagy akár 2.0 blokkot venni alapból üresen és abba felépíteni mindent. Jövő év február-március felé tervezem, addigra lenne pénzem rá, de ha nem lesz akkor max marad még jövőre az 1.6 így ahogy van és 2017-ben megépül a kocsi, mert szezon közepén már nem fogok nekiállni szétkapni, hogy pont a találkozókra ne legyen autóm meg Balcsizásra erre-arra. Nem annyira sürgős szerencsére a dolog, inkább tartós legyen.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
EQMontoya
veterán
És azon nem gondolkodtál, hogy ennyi befektetett pénzből és energiából inkább építesz valami komolyabb hátsókerekest?
No offense, de szerintem 400 ló körüli teljesítmény első keréken tényleg csak autópályán lesz kihasználható, hétköznapi közlekedésre viszont minden lesz, csak élvezetes nem.Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #34957 üzenetére
99%, hogy semmit nem kell takarítanod. Egyszerűen cseréld le az akksit. Van egy fölös vadiúj 45-ös Yuasa-m, amit beszeráron (noname árban) oda tudok adni. Természetesen 2 év - néhány nap garanciával.
Az akksim halála előtti néhány hétben nekem is rossz volt az alapjáratom klímával. Most gyári érték bárhogy is kapcsolgatom a fogyasztókat. A pontos értéket holnap lefényképezem neked.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
Az a durva hogy egy gyari Supra a 280 loval ha halal lassan is de eleri a 300-at.
En nem eroltetnem ezt a helyedben amugy ha szerencsed van csak magadat fogod megolniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
honda23
aktív tag
Egyetértek, papírautó, és sajnos a 6 gen futóműve és kormányműve nem alkalmas 200 feletti tempóra.
Most hogy próbálgattam Mcpherson, DW, gólyalábas felső kormányösszekötős(ep3 erősített féltengely) futóműveket, ki kell jelentenem, hogy sajnos a Mcpherson futóműve a Civicekben a hátsó hosszlengőkarral, nagy szilenttel egy vicc, vtimnél is az volt, teljesen patika futóműnél, DW Accord(igaz ültetve) 5 lengőkaros hátsó futóművel és az ep3 futóműve meg eszi ezt reggelire. Nincs orrtolás, nincs hátsó tengely tapadásvesztés, elrugózás, kormány holtjáték, ep3 elektromos kormányműve pl simán alkalmas lenne 300 feletti tempóra is, 220-nál is bármilyen manővert meg lehetett vele csinálni.
Accord is tetszik eddig, bár nem olyan jó, mint az ep3 futóműve, de egyben sportos és mégis lágy, nem pattog el.
Gratula a verdához és sok sikert a további átalakításokhoz, ha lesz még.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Snoop-y
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34969 üzenetére
Ez tényleg érdekes, s egyes egyszerűbb bmw vagy merciknek is van nagyon jó végsebességük ahhoz képest hogy a lóerejük és gyorsulásuk elég genyó. Épp ma beszéltünk erről a haverral, talán jobban rámentek erre..
pl. 2001-es c 200 coupe merci, gyári 9.7-es gyorsulás, 236 végsebesség, és csak 160 ló.
honda23 - én ugyan még nem mentem vele, de gyorsulásban eléggé csalódtam benne (első genes 280 lovas).
Haverom negyeden fej fej mellett ment vele végig a 944 turboval, tőlem meg a porsche a rajtnál megugrott egy fél autóhosszt de utána végig tartottam sajnos hátsó kerék ellen nincs nagyon mit tenni hiába a jó gumi, nagyon nehéz megfogni FWD-vel egy jó rajtot, főleg az ep3-al a rövid egyes miatt. Többet nem is megyek helybőlAzért majd számolj be, kíváncsi vagyok
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #34969 üzenetére
+1
Elmör: Miért hajkurászod a számokat? Minek? ... ennyi pénzből egy lakást vehettél volna már, meg amennyi rá akarsz költeni abból is. Nekem sem csak autó az autóm, hanem hobbi szinten építgetem is, de megvannak a határok, nem minden pénzem ebbe teszem/ölöm.
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34978 üzenetére
Azzal nekem nincs problemam mindenki arra kolti a zsetonjat amire akarja. Szerintem ennel gyorsabbra egyszeruen felesleges megcsinalni mert egyreszt megjobban uzemoras lesz masreszt a hasznalhatosag rovasara fog menni azt a vegen majd csak egyenesben lehet vele menni de csak akkor ha lesz rajta fekezoernyo (azert ralocsolni kb fel egy millat hogy 3x felgyorsuljak 300-ra az kicsit eros nekem )
Szerintem azok az idok lassan elmultak hogy kis penzbol sleepert epitunk es lenyomjuk a nagyvasakat.
Mar a hot hatch kategoria is 3-400 lonal tart...
zolynet: En most olyan autot keresek amivel nagy elmeny lesz autozni/palyazni es nem kell izgulni mikor esik szet.
Mar dc5-t is nezek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #34972 üzenetére
Csak a félreértések elkerülése végett. A 6gen első futóműve nem McPherson, hanem DW.
Az Accord futómű fényévekkel jobb természetesen, de ez természetes. Az alsó-középkategóriában nem várható el 5 lengőkaros hátsó futómű sem a gyártási sem a karbantartási költségek miatt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
Japan verziojara ( mar ha ujabb kell mint 2002 ) Ez K20 amit valami hihetetlen logika alapjan Euro-R -nek neveztek el.
2007-ig volt de az nagyon draga. Akkor mar inkabb egy DC5[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
senior tag
válasz zolynet #34978 üzenetére
Ez nekem valahol ugyanúgy az álmom, mint ahogy neked volt kb. az, hogy eljuss a Zöld pokolba, csak ez kicsit költségesebb, mint mondjuk ha el akarnál jutni a VTi-vel egy amcsi pályára. Bele lehetne ölni másba is a pénzt, meg szoktam is (PC és utazás), de most ez van jelenleg leginkább nálam a toppon. Lakásom van, de tesóm lakik benne, úgy voltam vele,hogy neki van párja, nekem nincs, akkor miért ne lakhatna ő külön, én meg elvagyok a szülőkkel egy házban, ha akarom itt is lehet hangosan zenét hallgatni vagy nyugodtan aludni, ráadásul garázs is van, azért télen nem mindegy, hogy ő az utcán álló kocsivan indul kapargatás után vagy én meg a garázsból rögtön, ráadásul kényelmesen vagyok, mert van itthon mindig valami kaja, igaz néha kicsit több a meló itthon, mint egy panelban, de jobban élek, mint anno Bp-en és nem is vágyok vissza, max azért, mert itt semmi sincs, mindenért Bp-re kell menni, de az a pár alkalom 1 évben belefér.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Snoop-y
veterán
válasz !Overdose! #34995 üzenetére
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
senior tag
válasz !Overdose! #34995 üzenetére
Nekem is látszik.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
runner 125
nagyúr
válasz Winner_hun #34997 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Winner_hun
félisten
válasz runner 125 #34999 üzenetére
No akkor már csak az a kérdés hogy kinél mozog, esetleg hangot is ad?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
- Fűnyíró topik
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen