-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazac_
tag
válasz
Feri003 #68861 üzenetére
Jazz FB csoportban az ottani egyik szerelő egy pár hátsó féknyereg komplett felújításra írt 2 évvel ezelőtt ~25e forintot, homokszórással, festéssel együtt.
OFF autónál én magam estem neki, Frenkit alkatrészekkel (~5500 forint volt/oldal, dugattyúval, de csúszka nélkül), a porvédő gumiharang pl. kifejezetten silánynak tűnt, de méretpontos volt minden. Nálam a kézifékállító szimmering fosta el magát, jobbnak láttam mindkét oldalt rendbe tenni, függetlenül attól, hogy csak az egyik oldalon ment tönkre (szétszedve sem látszott a másik oldalon semmi probléma, de nyugodtabb így a lelkem). -
Kicsipampam
tag
válasz
Feri003 #68850 üzenetére
Nem kell párban cserélni a féknyerget. Egy TRW hátsó komplett (kengyellel) most olyan 175 EUR (Ridex 55EUR kengyel nélkül). 30 EUR lejön belőle ha visszaküldöd nekik amit lecserélsz a TRW-nél. Felújító készletben már vásároltam ezeket a márkákat is : Frenkit-et és ERT-t is. Ezek is jó választások lehetnek.
-
Kicsipampam
tag
válasz
Feri003 #68848 üzenetére
A másik oldalt ne cseréld, ha nem kell. Én még soha nem vettem Ridex felújító készletet, nem tudok róla mit írni. A Seinsa ennek a mestere, valamikor ők kezdték ezt az ipart, hogy felújító készleteket kezdtek gyártani. Ha meg lesz a felújítás mindenképp tegyétek padra, az megmutatja, hogy fékezések után fog-e vagy nem. Ezt máshogy nem lehet kideríteni. Volt olyan kuncsaftom, hogy ment 800km-t németből haza, majd az utolsó 100km-en kezdett a fékje enyhén fogni és melegedni. Neki nem lett elég a felújító készlet a vége egy nyereg csere is lett. Ilyenkor bukta a felújító készlet ára plussz szerelési díj.
-
Kicsipampam
tag
válasz
Feri003 #68845 üzenetére
Én már elszórakoztam ilyesmivel. Meg lehet próbálni a féknyereg felújító készlettel, ami tartalmazza a dugattyút. Ez a legolcsóbb megoldás. Viszont mindenképpen fékpadon nézzétek meg utána, többször is. Sajnos az esetek 2/3-nál azt mutatja, hogy amelyik nyereg és annak tartója ilyen hosszan kapta a hőt, az a csere után is picit fogni fog és már nem lehet orvosolni, mert eldeformálódott. Ekkor nyereg és tartó csere kell. Örülj neki, ha a hátsó csapágyat nem kell cserélni. Én a felújító készletből mindig Seinsa-t szoktam venni. Nyeregből meg általában TRW-t. A fékbetétet elméletileg nem lehet rosszul betenni, ha nálad az a helyzet, mint írod az már azt mutatja, hogy deformációd van annál a féknyeregnél.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- Kérdés, hogy mit tudnak gyenge látási viszonyok mellett a Tesla robottaxik
- Nagyobb fajta, Dual Mode-os WOLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os palettája
- Villanyszerelés
- Elektromos autók - motorok
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- További aktív témák...
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Bomba ár! Dell Latitude 5290 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- LG 77B3 - 77" OLED - 4K 120Hz & 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - 700 Nits
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest