-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
senior tag
válasz bardi #165384 üzenetére
Ahogy én látom mtb user szemszögéből a "nagy" kerékpárgyártóknak csak az a célja hogy minél több alkatrészből, bonyolultabban, kisebb tűréshatárral speciálisan legyártott alkatrészekből amit lassan már szervízben se lehet javítani hülyére keressék magukat. Nyilván nem fogja egyik gyártó sem azt mondani h a saját rendszere egy sz*r. Ha meg nincs eladás akkor jönnek az új szabványok ami majd úgysem kompatibilis az előzővel... Engem megmosolyogtat hogy egyesek képesek vitázni egy ilyen p*csa egyszerű alkatrészen 100+hsz-en keresztül. Legalábbis nekem ez kb az utolsók között van amit megnézek egy kerékpáron...
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
marel09
csendes tag
válasz bardi #165668 üzenetére
Talán picivel nehezebb indulni vele, de a sebességet tartja. Mentem vele mindenen, föld, széttört beton, homok, murva, szolid erdő, kényelmes volt. Betonon meg van egy jellegzetes zúgó hangja A fék Sram Level T, a fékkar szerintem kétujjas, nekem legalábbis úgy volt kényelmesebb. De sok év óta most ültem újra montin, lehet, hogy csak megszokás kérdése. Egy dropper nyeregcsövet azért majd el tudok rajta képzelni, szerintem minden más rendben van. Jó, a pedál is gagyi, de járt hozzá, meglátom meddig bírja. A villát leírás szerint fellfújtam, beállítottam, soha nem volt még ilyenem, úgyhogy nem tudom jó-e, mindenesetre egyszer sem ütött fel a kormány, nem rázott, a markolatot leszámítva kényelmes volt. Kicsit sportosabban kell rajta ülni, mint amit gondoltam, de a gravellel már megszoktam. Nem annyira hozzáértőkénr továbbra is azt mondom, ez egy jó vétel 350-ért.
[ Szerkesztve ]
-
metrion
aktív tag
válasz bardi #165692 üzenetére
Nem sajnos, írtam az ügyfélszolgálatnak arra ma kaptam választ, de csak annyit írtak, hogy hol adtam le. Természetesen a problémákat és a munkalapot is csatoltam, amiben benne volt, hogy hol adtam le. Szövegértelmezés se megy nekik, szóval sikerült kicsit leb@szni őket...lehet hamarabb fog jönni a bringa mint a válasz. Ma meg felhívtam őket ahol Miskolcot kapcsolták, természetesen fingjuk sincs róla mivel Hatvanba van. 8 napot mondott a srác átlagban, ami kb már letelt. Remélem a jövőhéten megjön és rendben lesz, ha nem akkor az üzletvezetővel vagy a kerékpáros részlegvezetővel vetetem fel újra a munkalapot.
Egyébként dropper belső kábelezése lehetőség nincs.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz bardi #165925 üzenetére
Attól függ milyen minőség. A torx azért az kényes tud lenni. Meg menyire van az idők által megszorulva. Láttam én már komoly helyen komoly torxot kiszedni kalapács ás vésővel..
Nyilván nem szabad agyon húzni sem, de ha már nem jön ki akkor veszett fejsze nyele..[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz bardi #166000 üzenetére
Teljesen ugyanezt csinálta nemrég a Rose is velem, kihagytak egy kulacstartót mert nekem még rendelhető volt, közben meg elfogyott. Az árát levonták.
Írtam nekik jó hosszan hogy mi van, nemsokára jött a válasz hogy küldik a refundot. Csak az a baj, hogy én pont azt a kulacstartót akartam, ezért rendeltem meg a többi apróságot is hogy meglegyen az ingyenes szállítás... De nem lehet semmit tenni, pénz visszajött, kulacstartót meg vettem magyar webshopból más színben.
Ez is a Covid miatt van, annyira leterheltek a nagy külföldi webshopok hogy becsúsznak hibák.
Szerintem amíg refund van addig engedd el, majd lesz pumpát máshonnan -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #166230 üzenetére
Én féktisztítót nem vinnék láncom közelébe,az olyan szinten ellensége minden kenőanyagnak,hogy kétlem jó lenne bármilyen mozgó alkatrészt azzal zsírtalanítani.
tisn...meglehet elgörbült a váltófüled,nézz videót kiegyenesítéséről.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #166314 üzenetére
Én is ott (is) voltam,csak korábban,és én is sz@rrááztam,miután javát kivártam az Árpád híd alatt,itthon már nem álltam meg a második felvonásra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Segal
veterán
válasz bardi #166576 üzenetére
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Zsohi
őstag
válasz bardi #167082 üzenetére
+(#167079) manager2220: Kanadában. Toobee és egy néhányan szoktak csoportosan menni pályára innen, ha megkeresed őket szerintem szívesen látnának mindenkit.
Amúgy ma kimentem a szokásos helyemre ahol van felvonó, de bár ne tettem volna. Az idei évben mióta elvonult a tél negyedannyi eső se esik havonta az átlaghoz mérten és e hónap még szárazabb aminek következtében ennyire gyatra szar állapotban régen nem láttam ezt a pályát. Por, por és por, mellé igazi kráterek tömkelege [link]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #167082 üzenetére
A legtöbb itthoni pályával az a gond, hogy 1-2 ember építi. Ebből pedig egyenes úton következik a pálya életciklusa. Lelkes kezdő srácnak kell egy pálya, ahol tud tanulni és gyakorolni. Mivel nincs pálya, de nem esik le a gyűrű az ujjáról, ezért épít magának egy rövid ösvényt, ami a saját tudásszintjének megfelel és olyan elemeket tartalmaz, amit szeret. Már építés közben is gyakorol úgy fejleszti és persze egyre jobb lesz a tudása. Ahogy nő a tudás, nő az ingerküszöb és szépen elkezdi növelni az ugrók magasságát, hosszát, nagyobb letörések, technikásabb kanyarok, egyre durvábbra évről évre, ahogy ő fejlődik. Lévén sose volt segítség az építésben megteheti hogy magára szabja. Aztán egyszer megunja és elkezd külföldi parkokba járni és onnan a régi tanuló nyomot szépen elfelejti és az az enyészeté lesz.
Ilyenkor aki kezdőként eltéved egy évek óta épülő pályára könnyen azzal szembesülhet, hogy a pályán mindent kerülnie kell, mert már túl nagy, túl nehéz a pálya egy kezdőnek.
Ahol nagyobb a csapat ott az a különbség, hogy sok sok év múlva is lesz gazdája a pályának/nyomnak, de hullámvölgyek a karbantartásban ott is vannak. Ez ingyen társadalmi munka, akkor éri meg nekik, ha használják. Ellenben vannak közösségek ahol 1 hónapon belül egy egy kanyar és ugró, step up kombót 3x építettek át teljesen a próbák során.
Az igazi bikeparkokban (ilyen Magyarországon egy sincs) az a jó, hogy különféle néhézségű pályák vannak a kezdő családi vonalaktól (zöld) egészen world cup pályákig minden egy helyen. A legnépszerűbb nyomok úgy vannak megcsinálva, ha nem tudsz annyira, akkor is átgurulhatók, ha lassú és óvatos vagy. Egy parkban 1 nap alatt élményben és nettó menetidőben annyit lehet tanulni mint itthon 1 hónap alatt.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #167214 üzenetére
Minden rendes bikeparkban lehet bringát bérelni, vannak nagyon jó enduro és dh gépek, sőt hozzájuk bérelhető protektorok is, mert ugye a biztonság az első.
Nagykovácsiban az egyik nyom fent van Stravan, mivel része a krosskovácsi verseny nyomnak (talán CRK finish néven szerepel - trailforks app), így legálisan épül, mert XC versenyzők számára teljesíthetőnek kell lennie. Még nincs teljesen kész, a folyamatosan fejlődik és egyre hosszabb szakaszon élvezetes. Ezek nem turista utak, gyalogosnak keresnivalója nincsen rajta.
A másik ugrós nyomot nem látom ebben az appban, máshol van az erdőben, pedig az is jópofa. Engem helyiek vittek el oda, magamtól biztosan nem találtam volna meg. -
xy.zsolt
őstag
válasz bardi #167917 üzenetére
Jól hangzik és tényleg van 20mm széles kapton szalag.....az ára is baráti csak azt nem tudom hány rétegben kellene felragasztani mert pl a stan's-re 45 psi felett 2 réteget ajánlanak.
maximilian4 Te mit mondasz erre a kapton szalag megoldásra, hallottál róla? Én most hogy nézem a HUNT felnijein láttam ilyen színű szalagot
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
itouchfan
senior tag
válasz bardi #168463 üzenetére
Nekem egy Bryton 15 van + Decathlon pulzuspánt (20k + 12k). Aliról lehet rendelni pedalfordulat meg sebesség szenzort még egy 6-8k-ért, és meg is vagy. Engem ez kiszolgál, amit kell, azt tudja, megbízható, nekem ennél több nem kell. És igencsak normális áron van így ez a kombó.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz bardi #168476 üzenetére
Egyszer kipróbáltam, hogy párhuzamosan indítottam el a kettőt, és szerencsére még megvannak az eredmények (MTB):
Mobil strava
46,41 km/2:23:27/796m/19,4 km/hBryton
45,67 km/2:17:20/760m/20,0 km/hNyilván az autopause jelent ekkora különbséget időben, a kormányon lévő GPS sokkal érzékenyebb, mint a mezzsebben lévő mobil.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #169537 üzenetére
Látszik a kép, de nem látszik mekkora a repedés. De ha 3-4mm és tömített a lötyi, akkor nem kell semmit csinálj vele szerintem. Reggelig kiderül, ha lapos lesz a gumi, vagy sok levegőt veszít, akkor nem tömített rendesen. Esetleg lehet, hogy majd tekerés közben fogja lassan elereszteni a levegőt, akkor majd nyomhatsz egy kukacot bele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #169821 üzenetére
Irdatlan terhelésnek van kitéve egy vadulás során az a féktest rögzítés,arról nem is beszélve,hogy mm-es mocorgás azonnal a fékbetétek súrlódását eredményezné.Szerintem nem egy életképes megoldás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #170025 üzenetére
Sajnos nagyon érzékeny tud lenni a tárcsa az olajra, egyszer én is összeolajaztam, aztán 3 fékbetétet tönkretett. Hiába takarítod le látszólag rendesen a tárcsát, minimális olaj állandóan ott marad a lyukak között és teszi tönkre a betéteket. Jó sokszor át kell mosni, törölgetni hogy tökéletes legyen. Az olajas fékbetétet is nehéz helyrehozni szerintem, van, hogy azt hiszed végre sikerült, aztán 5-10km után megint elkezd hangoskodni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #170270 üzenetére
Ez csak egy kivonata annak ahogy itt a dolgok működnek,kivitelezések,építkezések,közbeszerzések,egészségügy,rendőrség,igazságszolgáltatás,hivatalos intéznivalók,szolgáltatások...minden.Amúgy meg vannak nyugatabbra is érdekes dolgok.Pl. ~100€ 1 éves CB pedálom pattogására a Rose az írta...csak zsírozzam nyugodtan meg.Egy Igus síkcsapágy és egy másik zárt csapágyat tartalmaz a pedál,vízmentesen zárva a pedáltestben. Aztán persze,hogy csapágyat kellett cserélnem saját magam (vissza kellett volna küldeni mind2 pedált Bocholtba,majd hetekig várjak egy 15 perces műveletre),de azt azért egy félóra neten szörfözés után még 10 éves keresztlányom is megmondta volna,hogy az ilyen éles pattogás,melyről amúgy videót is küldtem nekik,egyértelműen inkább a csapágy haláltusájának hangja,mintsem zsírhiány. Kereskedő aki eladja a ködöt is szépen belcsomagolva annyi van mint sz@r a harctéren,jó szakember meg egyre kevesebb...szakemberképzés meg már még annyi sem.Majd jön a sok szerencsétlen migri és elvégzi a kulimunkát helyettünk,mi meg majd mind bölcsészek leszünk,meg menedzserek még ha hülyék is vagyunk ezekhez(is).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz bardi #170270 üzenetére
az egyik bringámba fordítva tették be a kormánycsapágy alsó csapágyát, így kb. 5 km alatt szétesett. írtam nekeik (ha jól emlékszem, a crash report oldalon) fényképet küldtem a szétesett csapágyról, egy hét múlva itt volt az új komplett kormánycsapágy.
igaz, ezt egyszerűbb volt orvosolni, mint egy tag vagy teló meghibásodását, de ez alapján én korrektnek mondanám a Canyon ügyintézését.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
CragON
aktív tag
válasz bardi #170500 üzenetére
Nekem volt, vagyis van. A hátsó csinálja. Kapott egy szervizt, most sokkal halkabb de csinálja. A szakik azt mondták ez ilyen, a fék jó, fog, működik, de váltsam le ezt a kaki sram-ot.
Tudtam, hogy ez a bringa gyenge pontja, de eddig még egész jól elvagyok vele. Ha megadja magát akkor csere...[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #170511 üzenetére
Az avid/Sram tárcsák amúgy nem rossz minőségűek, sőt, csak a Shimano fékhez nem igazán passzol.
Régebbi SLX féket nem használtam, így erről nem tudok nyilatkozni, de M6000/M7000-et igen, és az M7000 nem kicsit erősebb mint az M6000. Biztos, hogy nem teljesen ugyan az a nyereg, még ha ez ránézésre annak is tűnik.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #171083 üzenetére
Szeresd meg a sarat és tekerj télen is . Vagy szoktál? A téli körök sokat hozzá tudnak tenni az éves távhoz és tavasszal is nagyon jó érzés, amikor mindenki el van sorvadva és te már formában vagy . No meg a téli táj kellemes tud lenni, én úgy érzem kár kihagyni az élményt . Néha már szinte várom a telet, főleg ilyen melegben
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #171087 üzenetére
Igen, sajnos az állandó bringamosás kiábrándító tud lenni.
A jó téli öltözet teljesen meg tudja változtatni az ember hozzáállását . Tavaly nem volt igazi tél még felénk sem, de ha jól emlékszek -7 fokban sem fáztam.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #171096 üzenetére
A húgomnál asszem így működik, sőt, a wahoo app mintha automatikusan szinkronizál stravara .
(#171094) cdl: olyan sok, vagy olyan kevés? . Ha outi, azzal könnyebb nagy távokat menni, ha monti, a szint árulkodó .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Linux kezdőknek
- Motoros topic
- Vicces képek
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Arena Breakout: Infinite
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen